Geen grapquote:
Niemand weet het, Hij heeft afgezien van aangifte enzo omdat hij een vrouw en 2 kids thuis had zittenquote:Op dinsdag 3 januari 2012 04:28 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Wtf wtf wtf![]()
En waarom deed ze dat dan? Gewoon zomaar
Het zal je ook maar overkomen, arme Newbie.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 04:27 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
die heeft dan toch een ijzeren grip.
Kijk, nu komen we weer net wat te veel aan de weetquote:Op dinsdag 3 januari 2012 04:29 schreef heloef het volgende:
[..]
Het zal je ook maar overkomen, arme Newbie.
Een ding, het was Loka niet.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 04:30 schreef Capstan het volgende:
[..]
Kijk, nu komen we weer net wat te veel aan de weet
Denk het, Ik was er niet bij maar heb wel het rommeltje achteraf gezien, Hij moet trouwens zittend pissen anders sproeit het alle kanten op want zijn topje en plasbuis zijn dus echt aan gortquote:Op dinsdag 3 januari 2012 04:32 schreef stefanhaan het volgende:
Dan moet ze toch wel dronken geweest zijn, als ze iemands eikel eraf beet O.o
Heeft ze nog gekauwd ook nogquote:Op dinsdag 3 januari 2012 04:34 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Denk het, Ik was er niet bij maar heb wel het rommeltje achteraf gezien, Hij moet trouwens zittend pissen anders sproeit het alle kanten op want zijn topje is dus echt aan gort
Neequote:Op dinsdag 3 januari 2012 04:35 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Ken je die vent die met zijn lul in de cementmixer is gekomen nou dat effect
Mijn. Grote. God.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 04:34 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Denk het, Ik was er niet bij maar heb wel het rommeltje achteraf gezien, Hij moet trouwens zittend pissen anders sproeit het alle kanten op want zijn topje en plasbuis zijn dus echt aan gort
Wil je ook nietquote:
Je staat dan ook echt zo te kijken van, Dude ben je in hakselaar terechtkomen of zoquote:
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 04:37 schreef Capstan het volgende:
[..]
Zo kom je wel van je drang om 'm overal in te steken af, dunkt me
Nogal jaquote:Op dinsdag 3 januari 2012 04:37 schreef Capstan het volgende:
[..]
Zo lang vagina's geen tanden hebben niet.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 04:37 schreef Capstan het volgende:
[..]
Sorry. Ik wilde helpen. Misluktquote:Op dinsdag 3 januari 2012 04:39 schreef heloef het volgende:
[..]
Zo lang vagina's geen tanden hebben niet.
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 04:40 schreef Ayumu2.0 het volgende:
Ooit eens een collega gehad die had een vriendin met kunstgebit, Die gozer zat altijd op te scheppen over hoe lekker het was om gepijpt te worden door een tandloze meid![]()
Ik heb wat figuren gezien in mijn korte leven
Dat lijkt me toch wel fijn ergens. Niet dat ik er mee zou opscheppen maar toch.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 04:40 schreef Ayumu2.0 het volgende:
Ooit eens een collega gehad die had een vriendin met kunstgebit, Die gozer zat altijd op te scheppen over hoe lekker het was om gepijpt te worden door een tandloze meid![]()
Ik apprecieer de poging.quote:
Dat ga je toch niet met trots vertellen? "Kijk eens mama, zonder tandjes"quote:Op dinsdag 3 januari 2012 04:40 schreef Ayumu2.0 het volgende:
Als je er rekening mee houd dat ze haar tandjes kwijt geraakt is door de drugs dan heb je er niet zo veel in zin in dunkt mequote:Op dinsdag 3 januari 2012 04:41 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat lijkt me toch wel fijn ergens. Niet dat ik er mee zou opscheppen maar toch.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |