Ze scheurt waarschijnlijk in 1 beweging je toompje in tweeën met dat metalen gedrocht in haar bek.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 04:14 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik vraag me nu serieus af hoe het zou zijn om gezogen te worden door die linker.
Ik ben verziekt.
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 04:16 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ze scheurt waarschijnlijk in 1 beweging je toompje in tweeën met dat metalen gedrocht in haar bek.
Zoiets dacht ik dus ook.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 04:16 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ze scheurt waarschijnlijk in 1 beweging je toompje in tweeën met dat metalen gedrocht in haar bek.
Geschaafde eikel? Hoe....quote:Op dinsdag 3 januari 2012 04:18 schreef stefanhaan het volgende:
[..]auch. Ik heb af en toe wel eens een geschaafde eikel en dat doet al pijn.
Het kan erger, ik ken iemand die had een bloedende lul.quote:
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 04:22 schreef heloef het volgende:
[..]
Het kan erger, ik ken iemand die had een bloedende lul.
Sorry dat je lul eens vast komt te zitten tussen je rits tot daaraan toe dat geloof ik nog welquote:
Mja, dan was zijn vriendinnetje gewoon ongesteld zeker?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 04:22 schreef heloef het volgende:
[..]
Bloedworst.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 04:22 schreef heloef het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 04:23 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Sorry dat je lul eens vast komt te zitten tussen je rits tot daaraan toe dat geloof ik nog wel
quote:
Nee ze was hem aan het aftrekken.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 04:23 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Mja, dan was zijn vriendinnetje gewoon ongesteld zeker?
Ik kende dus serieus een gozer die doodleuk in de kroeg zich liet pijpen door een wijf en waar dat wijf schijnbaar zijn eikel er bijna vanaf gebeten heeft 10 hechtingen had die in zijn lulquote:Op dinsdag 3 januari 2012 04:23 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Mja, dan was zijn vriendinnetje gewoon ongesteld zeker?
Niet eens volgens mij.quote:
De fuck.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 04:25 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Ik kende dus serieus een gozer die doodleuk in de kroeg zich liet pijpen door een wijf en waar dat wijf schijnbaar zijn eikel er bijna vanaf gebeten heeft 10 hechtingen had die in zijn lul
En ja ik heb het gezien![]()
die heeft dan toch een ijzeren grip.quote:
Wtf wtf wtfquote:Op dinsdag 3 januari 2012 04:25 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Ik kende dus serieus een gozer die doodleuk in de kroeg zich liet pijpen door een wijf en waar dat wijf schijnbaar zijn eikel er bijna vanaf gebeten heeft 10 hechtingen had die in zijn lul
En ja ik heb het gezien![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |