Helemaal niets. Ons soort mensen moet ook geneukt worden.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 00:42 schreef arachide. het volgende:
Maar even:
WAT IS ER MIS MET IEMAND NEUKEN DIE VEEL AANDACHT EN TIJD NODIG HEEFT?! HE HE HE!?
Goed dat ik dat weetquote:Op dinsdag 3 januari 2012 00:45 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Helemaal niets. Ons soort mensen moet ook geneukt worden.
Dat die persoon veel aandacht en tijd nodig heeft en anders onzeker wordtquote:Op dinsdag 3 januari 2012 00:42 schreef arachide. het volgende:
Maar even:
WAT IS ER MIS MET IEMAND NEUKEN DIE VEEL AANDACHT EN TIJD NODIG HEEFT?! HE HE HE!?
Als je met veel aandacht en tijd, seks bedoelt dan niks.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 00:42 schreef arachide. het volgende:
Maar even:
Mijn hele vorige post kan door de plee gespoeld wordenquote:Op dinsdag 3 januari 2012 00:42 schreef arachide. het volgende:
Maar even:
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 00:46 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Mijn hele vorige post kan door de plee gespoeld worden.
Het is ook egostrelend. Been there done that alleen was het toen vooral romantisch bedoeld naar mij, dat is echt een paar dagen leuk maar als je in de kroeg zit met je maten wil je ook gewoon een silencium van sms. Niet elke 2 min: waarom antwoord je niet?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 00:38 schreef Sinji het volgende:
[..]
Volgens mij vindt kree het wel egostrelend. Hij is namelijk al dat aandacht niet gewend
Geef haar tijd en ruimte, ik kan niet oordelen, ik weet alleen hoe ik ben. Ik heb aandacht nodig, de juiste soort aandacht. Ik heb bevestiging nodig en als ik het niet krijg, dan kom ik het vragen, dan ga ik drammen en dan ga ik claimen.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 00:46 schreef kree het volgende:
Ik heb haar vanavond nog gebeld en het weer verteld, dat ze zich niet zo druk moet maken.
sorry alom van haar, maarja ze is onzeker erover.
Denk dat het nu wel duidelijk is, maar ze is gewoon zo verliefd op me dat ze bang is om me kwijt te raken.
En ik heb hetzelfde van haar (dus dat ze door haar problemen, die nu een stuk minder lijken te zijn er mee stopt)
Dus beide onzeker maar wel verliefd nouja de tijd zal het leren.
Zo ey.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 00:47 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
Het is ook egostrelend. Been there done that alleen was het toen vooral romantisch bedoeld naar mij, dat is echt een paar dagen leuk maar als je in de kroeg zit met je maten wil je ook gewoon een silencium van sms. Niet elke 2 min: waarom antwoord je niet?
Heb haar nog 1 sms gestuurd: we gaan nu de discokelder in heb geen verbinding meer en toen geblokked op whatsapp. Was maar tijdelijk bedoeld maar die freak was van alles aan het uitzoeken geslagen en kwam erachter dat ik haar had geblokked. Freaky
Strikvraag toch? Kan je echt in Flevoland 'wonen'? Het is toch meer soort van 'verblijven tot je wat beters vindt'?quote:
Nouja het is voor mij voor het eerst dat iemand mij echt leuk vindt op zo'n manier.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 00:47 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
Het is ook egostrelend. Been there done that alleen was het toen vooral romantisch bedoeld naar mij, dat is echt een paar dagen leuk maar als je in de kroeg zit met je maten wil je ook gewoon een silencium van sms. Niet elke 2 min: waarom antwoord je niet?
Heb haar nog 1 sms gestuurd: we gaan nu de discokelder in heb geen verbinding meer en toen geblokked op whatsapp. Was maar tijdelijk bedoeld maar die freak was van alles aan het uitzoeken geslagen en kwam erachter dat ik haar had geblokked. Freaky
En ik vond hem nog wel zo liefquote:Op dinsdag 3 januari 2012 00:46 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Mijn hele vorige post kan door de plee gespoeld worden.
Zolang jij het mentaal aan kunt is er geen probleem. Maar een relatie aangaan met een labiel persoon lijkt me echt geen pretje. Je weet niet wat je kunt verwachtenquote:Op dinsdag 3 januari 2012 00:46 schreef kree het volgende:
Ik heb haar vanavond nog gebeld en het weer verteld, dat ze zich niet zo druk moet maken.
sorry alom van haar, maarja ze is onzeker erover.
Denk dat het nu wel duidelijk is, maar ze is gewoon zo verliefd op me dat ze bang is om me kwijt te raken.
En ik heb hetzelfde van haar (dus dat ze door haar problemen, die nu een stuk minder lijken te zijn er mee stopt)
Dus beide onzeker maar wel verliefd nouja de tijd zal het leren.
Los van de grote hoeveelheid smsjes en irritant gedrag van haar kant, ik zou daar ook niet blij op reageren. Klink als een enorm kutsmoesje.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 00:47 schreef b4kl4p het volgende:
Laat dat je niet teveel beinvloeden.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 00:48 schreef kree het volgende:
[..]
Nouja het is voor mij voor het eerst dat iemand mij echt leuk vindt op zo'n manier.
Doe newb de groetenquote:Op dinsdag 3 januari 2012 00:48 schreef Lokasenna het volgende:
Oh en trouwens, sperma is ook helemaal niet vies.
Kut ik ben vergeten wie het wasquote:Op dinsdag 3 januari 2012 00:49 schreef Capstan het volgende:
[..]
Zeg, ik woon in de mooiste stad van het land en dan denken mensen dat ik in Almere woon
Ik ben een man en vind het zelfs vies, het idee alleen al.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 00:48 schreef Lokasenna het volgende:
Je woont ook in 050?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 00:49 schreef Capstan het volgende:
[..]
Zeg, ik woon in de mooiste stad van het land en dan denken mensen dat ik in Almere woon
Komt min of meer neer op wat ik haar vanavond vertelde via telefoon.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 00:47 schreef arachide. het volgende:
[..]
Geef haar tijd en ruimte, ik kan niet oordelen, ik weet alleen hoe ik ben. Ik heb aandacht nodig, de juiste soort aandacht. Ik heb bevestiging nodig en als ik het niet krijg, dan kom ik het vragen, dan ga ik drammen en dan ga ik claimen.
Maar als je kan doordringen dat je haar echt leuk vindt, dan wordt al het gezeik minder.
Hear hear.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 00:49 schreef heloef het volgende:
[..]
Laat dat je niet teveel beinvloeden.
Een vrouw naar mijn hart..quote:Op dinsdag 3 januari 2012 00:48 schreef Lokasenna het volgende:
uche uchequote:Op dinsdag 3 januari 2012 00:48 schreef Lokasenna het volgende:
Zou je het geil vinden als een vrouw het van je buik zou likken na het klaarkomen?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 00:49 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ben een man en vind het zelfs vies, het idee alleen al.
He ik ook, feest.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 00:49 schreef Ayumu2.0 het volgende:
Nou ik ben tenminste aantrekkelijk bij oudere mannen weten we dat tenminste ook weer
Er zijn dingen die ik niet wil weten. Dat jij slikt én hoe sperma smaakt.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 00:48 schreef Lokasenna het volgende:
hmmm. Ik zou het niet erg vinden. Maar echt geil is het ook weer niet.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 00:50 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Zou je het geil vinden als een vrouw het van je buik zou likken na het klaarkomen?
Absoluut niet. Dat heeft ook met mijn buik te maken.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 00:50 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Zou je het geil vinden als een vrouw het van je buik zou likken na het klaarkomen?
Ik zou me afvragen hoe het op mijn buik terecht is gekomenquote:Op dinsdag 3 januari 2012 00:50 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik slikte niet hoor, ik likte het gewoon af.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 00:50 schreef arachide. het volgende:
[..]
Er zijn dingen die ik niet wil weten. Dat jij slikt én hoe sperma smaakt.
Bovendien houdt zo'n labiel persoon vaak lang niet genoeg van zichzelf om ook op een gezonde en oprechte manier van iemand anders te houden. Dat is al genoeg reden om er niet aan te beginnen.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 00:48 schreef Sinji het volgende:
[..]
Zolang jij het mentaal aan kunt is er geen probleem. Maar een relatie aangaan met een labiel persoon lijkt me echt geen pretje. Je weet niet wat je kunt verwachten [ afbeelding ]
Sperma is niet heel vies.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 00:50 schreef arachide. het volgende:
[..]
Er zijn dingen die ik niet wil weten. Dat jij slikt én hoe sperma smaakt.
Amen.quote:
Soms lekt er wat, hangt af van het standjequote:Op dinsdag 3 januari 2012 00:51 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ik zou me afvragen hoe het op mijn buik terecht is gekomen
Dat lijkt mij op ten duur enorm vermoeiend, voor beide partijen trouwens.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 00:47 schreef arachide. het volgende:
[..]
Geef haar tijd en ruimte, ik kan niet oordelen, ik weet alleen hoe ik ben. Ik heb aandacht nodig, de juiste soort aandacht. Ik heb bevestiging nodig en als ik het niet krijg, dan kom ik het vragen, dan ga ik drammen en dan ga ik claimen.
Maar als je kan doordringen dat je haar echt leuk vindt, dan wordt al het gezeik minder.
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 00:52 schreef kree het volgende:
nou ik brei er een eind aan voor vandaag nog 5 uurtjes slaap.
bleeeggghhh en dan weer wekker
trusten allemaal.
Brofist, sis.quote:
Ik wil het een kans geven.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 00:51 schreef Strani het volgende:
[..]
Bovendien houdt zo'n labiel persoon vaak lang niet genoeg van zichzelf om ook op een gezonde en oprechte manier van iemand anders te houden. Dat is al genoeg reden om er niet aan te beginnen.
Slaap lekkerquote:Op dinsdag 3 januari 2012 00:52 schreef kree het volgende:
trusten allemaal.
Precies. Veel succes kree (I'm serious) en keep us postedquote:Op dinsdag 3 januari 2012 00:51 schreef Strani het volgende:
[..]
Bovendien houdt zo'n labiel persoon vaak lang niet genoeg van zichzelf om ook op een gezonde en oprechte manier van iemand anders te houden. Dat is al genoeg reden om er niet aan te beginnen.
Welterusten!quote:Op dinsdag 3 januari 2012 00:52 schreef kree het volgende:
trusten allemaal.
Probeer je ons nu aan de TC te brengen? Wat is deze?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 00:51 schreef Strani het volgende:
Okay..dit moeten jullie dan misschien beter in TC doen ja.
Was me toen om het even of het als smoesje herkend zou worden, had er wel zo schoon genoeg van.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 00:49 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Los van de grote hoeveelheid smsjes en irritant gedrag van haar kant, ik zou daar ook niet blij op reageren. Klink als een enorm kutsmoesje.
Wijze woorden.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 00:51 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik weet het niet. Ik heb nu niet bepaald veel goede woorden over voor mezelf, maar dat staat los van wat ik voor mijn vriend voel.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 00:51 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat eerste doe ik niet en dat laatste ook niet [meer]quote:Op dinsdag 3 januari 2012 00:52 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Maar die zijn er wel. Er zijn ook mannen die hun eigen sperma slikken.
Ik probeer er dan maar m'n voordeel uit te halen hequote:Op dinsdag 3 januari 2012 00:52 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Probeer je ons nu aan de TC te brengen? Wat is deze?
Dan snap ik het. Op het moment dat je het nodig vindt je vriendin te blokkeren is het ook wel klaar ja.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 00:53 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
Was me toen om het even of het als smoesje herkend zou worden, had er wel zo schoon genoeg van.
ik kan me niet voorstellen dat er lekker sperma bestaatquote:Op dinsdag 3 januari 2012 00:50 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dan is je eigen sperma gewoon smerig, ik ken het maar van eentje natuurlijk.
Waarom deed je het.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 00:53 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Dat eerste doe ik niet en dat laatste ook niet [meer]
Toch zal ook jouw liefde voor je vriend er baat bij hebben wanneer je ook meer van jezelf houdt. Dus het kan er alleen maar beter op worden als je dat probeertquote:Op dinsdag 3 januari 2012 00:53 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik weet het niet. Ik heb nu niet bepaald veel goede woorden over voor mezelf, maar dat staat los van wat ik voor mijn vriend voel.
Vrouwen die zeggen dat sperma lekker is, zijn labiel en willen in de smaak bij mannen vallen.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 00:54 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik kan me niet voorstellen dat er lekker sperma bestaat
meeste vrouwen slikken ook alleen maar omdat mannen het zogenaamd geil zouden vinden
Ik vind het echt niet smerig hoor, ik had het vies verwacht omdat iedereen dat zei maar ik krijg wel eens ergere dingen binnenquote:Op dinsdag 3 januari 2012 00:54 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik kan me niet voorstellen dat er lekker sperma bestaat
meeste vrouwen slikken ook alleen maar omdat mannen het zogenaamd geil zouden vinden
Jij hebt vrede met je 'tekortkomingen'. Dat is niet labielquote:Op dinsdag 3 januari 2012 00:53 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik weet het niet. Ik heb nu niet bepaald veel goede woorden over voor mezelf, maar dat staat los van wat ik voor mijn vriend voel.
Ik heb momenteel gewoon problemen, het zijn geen dingen die je gelijk aan me merkt, maar achter dat masker gaat een hoop schuil. Ik krijg daar professionele hulp voor. Dus het komt wel weer goed.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 00:51 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat lijkt mij op ten duur enorm vermoeiend, voor beide partijen trouwens.
Oke. Ik weet niets om van te houden. Maar ik accepteer mezelf wel, is dat ook goed?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 00:54 schreef Strani het volgende:
[..]
Toch zal ook jouw liefde voor je vriend er baat bij hebben wanneer je ook meer van jezelf houdt. Dus het kan er alleen maar beter op worden als je dat probeert
Zou ik ook doen. Maar weet ook op tijd af te kappen als het uit de klauwen loopt en zij duidelijk niet toe is aan een relatie.quote:
Da's ook zo ja. Loka komt me niet direct voor als rijp voor een inrichting.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 00:54 schreef Sinji het volgende:
[..]
Jij hebt vrede met je 'tekortkomingen'. Dat is niet labiel
T was mn vriendin nietquote:Op dinsdag 3 januari 2012 00:53 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dan snap ik het. Op het moment dat je het nodig vindt je vriendin te blokkeren is het ook wel klaar ja.
Dan komt hij niet meer van haar af.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 00:55 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Zou ik ook doen. Maar weet ook op tijd af te kappen als het uit de klauwen loopt en zij duidelijk niet toe is aan een relatie.
Laat ze maar zeiken. Ik vind het altijd geil om nadat mijn vriend me heeft gevingerd het vocht van zijn vingers te likkenquote:Op dinsdag 3 januari 2012 00:55 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Gewoon leuk, Kan er niet echt een geldige reden voor bedenken
Walgelijk. Dit hoef ik niet te lezen.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 00:56 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Laat ze maar zeiken. Ik vind het altijd geil om nadat mijn vriend me heeft gevingerd het vocht van zijn vingers te likken
Geen idee, ik ken haar niet.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 00:55 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Dan komt hij niet meer van haar af.
Lees het dan niet.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 00:56 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Walgelijk. Dit hoef ik niet te lezen.
Laat ik bepaalde details maar weg houden daar gaan de mannen van over hun nek waarschijnlijkquote:Op dinsdag 3 januari 2012 00:56 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Laat ze maar zeiken. Ik vind het altijd geil om nadat mijn vriend me heeft gevingerd het vocht van zijn vingers te likken
Da's goed ja maar er zal toch vast wel wat positiefs te zeggen zijn? Je Nederlands is bijvoorbeeld prima en op FOK! is dat al heel wat.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 00:55 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Oke. Ik weet niets om van te houden. Maar ik accepteer mezelf wel, is dat ook goed?
Ik snap nog steeds niet waarom je niet hebt gewonnen bij de verkiezingenquote:Op dinsdag 3 januari 2012 00:56 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik vind je posts verder wel interessant. Van te voren kan ik niet raden wat je gaat posten.quote:
Ik heb haar gezien.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 00:57 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Geen idee, ik ken haar niet.
Niet elke borderliner zal meteen gaan dreigen met zelfmoord en dat soort nare dingen.
Daar zou ik niet op rekenen!quote:Op dinsdag 3 januari 2012 00:57 schreef Drommeldaris het volgende:
Er gaat wellicht iets spectaculairs gebeuren binnenkort
Ik was één na laatstequote:Op dinsdag 3 januari 2012 00:57 schreef Sinji het volgende:
[..]
Ik snap nog steeds niet waarom je niet hebt gewonnen bij de verkiezingen
Zo erg is dat toch nietquote:Op dinsdag 3 januari 2012 00:56 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Ben je nu echt vrouw? XDquote:Op dinsdag 3 januari 2012 00:56 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Jij gaat weer eens seks hebben in real life?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 00:57 schreef Drommeldaris het volgende:
Toch nog een soort zelfliefde, dat wel.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 00:57 schreef Sinji het volgende:
[..]
Ik snap nog steeds niet waarom je niet hebt gewonnen bij de verkiezingen
Ik niet hoor, ik wil het wel horen. DM anders maarquote:Op dinsdag 3 januari 2012 00:57 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Laat ik bepaalde details maar weg houden daar gaan de mannen van over hun nek waarschijnlijk
Vertel.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 00:57 schreef Drommeldaris het volgende:
Woensdag misschien, anders sowieso vrijdag maar okequote:Op dinsdag 3 januari 2012 00:58 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Jij gaat weer eens seks hebben in real life?
Ik ben niet dom en ik heb een goed geheugen.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 00:57 schreef Strani het volgende:
[..]
Da's goed ja maar er zal toch vast wel wat positiefs te zeggen zijn? Je Nederlands is bijvoorbeeld prima en op FOK! is dat al heel wat.
Dat was het?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 00:59 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Woensdag misschien, anders sowieso vrijdag maar oke
Ach wat maakt het ook uit, Vind het altijd wel lekker als ze in me mond klaarkomen zo diep mogelijkquote:Op dinsdag 3 januari 2012 00:58 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik niet hoor, ik wil het wel horen. DM anders maar
Je valt ook mee, echt.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 00:54 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik heb momenteel gewoon problemen, het zijn geen dingen die je gelijk aan me merkt, maar achter dat masker gaat een hoop schuil. Ik krijg daar professionele hulp voor. Dus het komt wel weer goed.
Kennelijk val ik best mee, maar soms moet je gewoon even doorhebben hoe ik in elkaar steek.
Ik had trouwens niet verwacht dat je seks zou hebben. Je bent bazer dan ik dacht. Wat dan wel?quote:
Nee ik ga niet over mijn nek hoorquote:Op dinsdag 3 januari 2012 01:00 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Ach wat maakt het ook uit, Vind het altijd wel lekker als ze in me mond klaarkomen zo diep mogelijk
Ik heb het nog nooit meegemaakt, maar komt nog welquote:Op dinsdag 3 januari 2012 01:00 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Ach wat maakt het ook uit, Vind het altijd wel lekker als ze in me mond klaarkomen zo diep mogelijk
Daar kan je wat aan doen toch?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 00:59 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ben niet dom en ik heb een goed geheugen.
Maar ik ben niet lief, behulpzaam of vriendelijk.
Ik heb me bij de eerste keer dus verslikt ik hoesten als een gekquote:Op dinsdag 3 januari 2012 01:01 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik heb het nog nooit meegemaakt, maar komt nog wel
O. Je bent homo of bi?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 01:00 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Ik wou Strani de TClink laten postenquote:Op dinsdag 3 januari 2012 01:00 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Ik had trouwens niet verwacht dat je seks zou hebben. Je bent bazer dan ik dacht. Wat dan wel?
Dat is nog eens rochelen he?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 01:01 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Ik heb me bij de eerste keer dus verslikt ik hoesten als een gek
Het zit denk ik gewoon niet in mijn aardquote:Op dinsdag 3 januari 2012 01:01 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Daar kan je wat aan doen toch?
Hij liegt niet mensen, hij probeerde het echt.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 01:02 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik wou Strani de TClink laten posten
http://tinychat.com/avnzmg
In je keel proef je het niet meerquote:Op dinsdag 3 januari 2012 01:00 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Echt? Door deze verhalen krijg ik er eerder minder interesse in dan meer.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 01:02 schreef heloef het volgende:
Ik was al oversekst, dit maakt het alleen maar erger.
Mijn stemming wisselt heel ergquote:Op dinsdag 3 januari 2012 01:02 schreef heloef het volgende:
Maar je wil dus wel liever zijn. Dat zegt ook wat over je aard.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 01:02 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het zit denk ik gewoon niet in mijn aard
Ach. Dat is het niet eens. Ik heb soms bij mensen dat ik iets zie wat niet oké is en dat klopt meestal ook. Dat heb ik bij haar ook. Zal wel onzin zijn maar het is meestal wel waar. Plus het gedrag wat ze nu vertoond is verre van normaal. Ik zie het niet positief in.quote:
Ik ook.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 01:03 schreef Strani het volgende:
[..]
Echt? Door deze verhalen krijg ik er eerder minder interesse in dan meer.
Dat is wat ie dus lekker vind, een spuitende gehaktstaaf in zijn keel, niet het zaad zelf.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 01:03 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
In je keel proef je het niet meer
Ligt eraan all ze klaarkomen en dan terug trekken heel je mond volquote:Op dinsdag 3 januari 2012 01:03 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Jij ook al?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 01:03 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik was net aan het soppen, dit topic begeleidde mijn fantasie.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 01:02 schreef heloef het volgende:
Ik werd al geil van de vrouw die het Engels voetbal presenteert.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 01:03 schreef Strani het volgende:
[..]
Echt? Door deze verhalen krijg ik er eerder minder interesse in dan meer.
Bij liefde is er in mijn ervaring sowieso geen middenweg mogelijkquote:Op dinsdag 3 januari 2012 01:04 schreef Sinji het volgende:
In ieder geval breekt er een nieuw tijdperk aan voor kree.
Het wordt de liefde van zijn leven of een emotioneel veldslag. Geen middenweg mogelijk hier vrees ik![]()
Ik probeer het wel hoor, vriendelijk overkomen, maar ik ben enigszins onsubtiel en lompquote:Op dinsdag 3 januari 2012 01:03 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Maar je wil dus wel liever zijn. Dat zegt ook wat over je aard.
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 01:04 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Ligt eraan all ze klaarkomen en dan terug trekken heel je mond vol
Ik herken je probleem in zoverre dat ik soms wel eens wat minder lief over zou willen komen. Maar dat is weer een ander soort lief.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 01:04 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik probeer het wel hoor, vriendelijk overkomen, maar ik ben enigszins onsubtiel en lomp
Good to know.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 01:04 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik was net aan het soppen, dit topic begeleidde mijn fantasie.
Nu klaar trouwens, mijn volledige aandacht gaat weer naar jullie
Intentie zegt veelquote:Op dinsdag 3 januari 2012 01:04 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik probeer het wel hoor, vriendelijk overkomen, maar ik ben enigszins onsubtiel en lomp
Aan de hemelpoort word je niet gevraagd hoeveel vrouwen je gehad hebt, maar hoeveel mensen je geholpen hebt in je leven.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 01:05 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ik herken je probleem in zoverre dat ik soms wel eens wat minder lief over zou willen komen. Maar dat is weer een ander soort lief.
Oh.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 01:05 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Nee maar ze klagen wel eens over de smaak als ik de dag ervoor hard aan de zuip ben geweest
Dit zeg je echt niet om de aandacht van Tijnbrein op je te vestigen?quote:
Patat ook niet maar als je een patatje oorlog over iemand's buik uitsmeert wordt het toch een stuk onsmakelijker.quote:
Vrouwen seks geven als ze erom vragen is ook een goede daadquote:Op dinsdag 3 januari 2012 01:06 schreef Strani het volgende:
[..]
Aan de hemelpoort word je niet gevraagd hoeveel vrouwen je gehad hebt, maar hoeveel mensen je geholpen hebt in je leven.
Ik had gehoopt dat ze daar niets zouden vragen. Ik kom daar voor m'n rustquote:Op dinsdag 3 januari 2012 01:06 schreef Strani het volgende:
[..]
Aan de hemelpoort word je niet gevraagd hoeveel vrouwen je gehad hebt, maar hoeveel mensen je geholpen hebt in je leven.
Welke hemelpoort?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 01:06 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik heb zijn FOBO al gezien na een tip van een van jullie nee ik passeer liever, Val echt op andere mannen.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 01:06 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Oh.Nooit klachten over gehad.
[..]
Dit zeg je echt niet om de aandacht van Tijnbrein op je te vestigen?
Mijn vriendin wil teveel. Ik geef haar soms niet.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 01:07 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Vrouwen seks geven als ze erom vragen is ook een goede daad
Ik wil wel een goed mens zijn, wanneer vragen ze het?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 01:07 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik heb de indruk dat Capstan die vraag nog niet gekregen heeft. Maar, gaat vast goedkomen.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 01:07 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik zou het nog steeds eten mits lekkere buikquote:Op dinsdag 3 januari 2012 01:07 schreef Strani het volgende:
[..]
Patat ook niet maar als je een patatje oorlog over iemand's buik uitsmeert wordt het toch een stuk onsmakelijker.
Was bedoeld voor Lokasennaquote:Op dinsdag 3 januari 2012 01:07 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Bedankt voor het delen dan maar.
+1quote:Op dinsdag 3 januari 2012 01:08 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik zou het nog steeds eten mits lekkere buik
Je indruk is juist. En ik heb nog goede hoopquote:Op dinsdag 3 januari 2012 01:07 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik heb de indruk dat Capstan die vraag nog niet gekregen heeft. Maar, gaat vast goedkomen.
Ach, iedereen gaat toch wel naar de hel. Tis alleen de vraag van welke godquote:Op dinsdag 3 januari 2012 01:08 schreef Strani het volgende:
[..]
Die waar de één wel in gelooft, de ander weer niet.
Straks zegt er iemand friet en hebben we weer een friet/patat discussie.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 01:07 schreef Strani het volgende:
[..]
Patat ook niet maar als je een patatje oorlog over iemand's buik uitsmeert wordt het toch een stuk onsmakelijker.
Nee hoor, het is gewoon patatquote:Op dinsdag 3 januari 2012 01:08 schreef Sinji het volgende:
[..]
Straks zegt er iemand friet en hebben we weer een friet/patat discussie.
Shit. What am I doing
Ik was er al bang voor, ik was er al bang voor!!quote:Op dinsdag 3 januari 2012 01:08 schreef Sinji het volgende:
[..]
Straks zegt er iemand friet en hebben we weer een friet/patat discussie.
Shit. What am I doing
Nee dat is dus echt niks dan komen ze bijna en spuiten ze zo over je heen erin niet eroverheenquote:
Oh. Ik vind het beste nog wel in iemand klaarkomen. Ik heb het over vrouwen he.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 01:09 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Nee dat is dus echt niks dan komen ze bijna en spuiten ze zo over je heen erin niet eroverheen
Sinji heeft een hekel aan fictie.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 01:11 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Omdat ik in een vrouw klaarkom? Sjeez.
Nee weet ik, Anders meld je maar als je van gedachte verandertquote:Op dinsdag 3 januari 2012 01:11 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Oh. Ik vind het beste nog wel in iemand klaarkomen. Ik heb het over vrouwen he.
Dat wisten we al.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 01:11 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Grootheidswaaanzin, alweer.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 01:11 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Omdat ik in een vrouw klaarkom? Sjeez.
Mits synchroon, anders eroverheen of in dr mondquote:Op dinsdag 3 januari 2012 01:11 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Dat kan ik me dan ook weer niet voorstellen, van zo'n charmeur.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 01:13 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Oh zo. Ja, stiekem ben ik nog maagd.
Nee. Het is zo. Ik bewaar mijn maagdelijkheid voor het huwelijk.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 01:13 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat kan ik me dan ook weer niet voorstellen, van zo'n charmeur.
Ja, je bent alwetend hoor.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 01:13 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Ik wist dat je dit zou zeggen.Jij, Sinji of Heloef.
Hebben homo's standaard een libido van een konijn?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 01:12 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Nee weet ik, Anders meld je maar als je van gedachte verandert
Right!quote:Op dinsdag 3 januari 2012 01:14 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Nee. Het is zo. Ik bewaar mijn maagdelijkheid voor het huwelijk.
Ik ook ja. Seksquote:Op dinsdag 3 januari 2012 01:14 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Dat is een mooi streven. Lokasenna, neem hier een voorbeeld aan!quote:Op dinsdag 3 januari 2012 01:14 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Valt wel mee, Dacht ik...quote:Op dinsdag 3 januari 2012 01:14 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Hebben homo's standaard een libido van een konijn?
Ik snap het nu.quote:
Wissel MSN uit.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 01:15 schreef arachide. het volgende:
Ik wil met Loka over standjes praten.
Ik heb nog niet zoveel gedaanquote:Op dinsdag 3 januari 2012 01:15 schreef arachide. het volgende:
Ik wil met Loka over standjes praten.
Welke probeerde je?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 01:16 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik heb nog niet zoveel gedaan
Zelfs een keer een gefaald standje dat niet lukte
Misschien door het lengteverschil ofzo.
MSN?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 01:16 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik heb nog niet zoveel gedaan
Zelfs een keer een gefaald standje dat niet lukte
Misschien door het lengteverschil ofzo.
Die gaat hoe?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 01:18 schreef stefanhaan het volgende:
Oh ik dacht dat je de spiderman probeerde.
Jij post ook echt alles over jezelf he? Je Facebook, je MSN/email..quote:Op dinsdag 3 januari 2012 01:17 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Goed hoor, maar ik kom vanavond niet meer online denk ik.
carmencspronk@live.nl
Ik heb mijn Facebook ook al gepost hoorquote:Op dinsdag 3 januari 2012 01:18 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Heb je nu voro niks een nieuwe username... Doe is heelsnel weg
Nee hoor.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 01:18 schreef Strani het volgende:
[..]
Jij post ook echt alles over jezelf he? Je Facebook, je MSN/email..
Mogen we je creditcard-nummer niet hebben?
Vraag maar aan die Pinda, ik ben traag van begrip.quote:
Gemistquote:Op dinsdag 3 januari 2012 01:19 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik heb mijn Facebook ook al gepost hoor
Ook als je 30 centimeter scheelt? Dan lag het aan onsquote:Op dinsdag 3 januari 2012 01:18 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Is newb nog wakker?![]()
Dat standje wil prima
Wordt mooi als je ooit solliciteert, die man of vrouw googlet je en komt deze reeks tegen.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 01:19 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Vind je het niet erg dat bekenden je account nu makkelijk kunnen vinden?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 01:19 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Oh godquote:Op dinsdag 3 januari 2012 01:19 schreef Strani het volgende:
[..]
Wordt mooi als je ooit solliciteert, die man of vrouw googlet je en komt deze reeks tegen.
En dat ook nog eens inderdaad.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 01:19 schreef Strani het volgende:
[..]
Wordt mooi als je ooit solliciteert, die man of vrouw googlet je en komt deze reeks tegen.
Nonsens.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 01:19 schreef stefanhaan het volgende:
Het schildpadje
Bij dit standje ligt de vrouw languit op haar buik. De man ligt boven op haar met zijn benen buiten die van haar. De penetratie zal bij dit standje zal minimaal zijn, maar de G-spot van de vrouw word wel goed gestimuleerd.
Echt.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 01:19 schreef Strani het volgende:
[..]
Hoe kan jij dat weten?quote:
Lijkt me niet echt uitmaken, newb moet gewoon beter zn best doen. Misschien wel wanneer je booty een stuk lager ligt als de zijnequote:Op dinsdag 3 januari 2012 01:19 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ook als je 30 centimeter scheelt? Dan lag het aan ons
Als je mijn naam googled kom je niet op FOK! hoor, maar op allemaal domme sites over een eervolle vermelding voor een werkstukquote:Op dinsdag 3 januari 2012 01:20 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Vind je het niet erg dat bekenden je account nu makkelijk kunnen vinden?
Ook dan gaat het prima.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 01:19 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ook als je 30 centimeter scheelt? Dan lag het aan ons
Ik maakte even een lange lul grap.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 01:20 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Hoe kan jij dat weten?
je bent maagd
Dat versieren niet zo makkelijk gaat weten ze van mij toch welquote:Op dinsdag 3 januari 2012 01:19 schreef Strani het volgende:
[..]
sexwoordenboek.nl?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 01:20 schreef stefanhaan het volgende:
De Oester
Voor dit standje moet de vrouw wel heel erg lenig zijn. De vrouw ligt op haar rug en legt haar benen min of meer in haar nek (of in ieder geval zo ver mogelijk). De man kan hierdoor erg diep penetreren. Let op: dit kan ook zeer doen. Blijf ook niet te lang zo liggen, dan riskeer je een kramp of erg stijve benen.
Goed standje wel dit, baarmoederwand is wel raakbaarquote:Op dinsdag 3 januari 2012 01:20 schreef stefanhaan het volgende:
De Oester
Voor dit standje moet de vrouw wel heel erg lenig zijn. De vrouw ligt op haar rug en legt haar benen min of meer in haar nek (of in ieder geval zo ver mogelijk). De man kan hierdoor erg diep penetreren. Let op: dit kan ook zeer doen. Blijf ook niet te lang zo liggen, dan riskeer je een kramp of erg stijve benen.
Met goed zoeken kom je d'r wel. Ik ging mezelf eens heel goed zoeken en kwam op sites over kamelen waar ik heb gepost toen ik 10 was ofzo over werkstukken enzoquote:Op dinsdag 3 januari 2012 01:20 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Als je mijn naam googled kom je niet op FOK! hoor, maar op allemaal domme sites over een eervolle vermelding voor een werkstuk
Nee dat is voor basisscholiertjesquote:
Ik hoef geen stalkers als werkgeverquote:Op dinsdag 3 januari 2012 01:21 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Met goed zoeken kom je d'r wel. Ik ging mezelf eens heel goed zoeken en kwam op sites over kamelen waar ik heb gepost toen ik 10 was ofzo over werkstukken enzo
Hah.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 01:21 schreef stefanhaan het volgende:
Deze is wel echt een aanrader.
De kikker
Dit is een standje die vrij onbekend is en niet veel word gedaan. De vrouw neemt de positie aan als een “kikker die springt” (gebukt met haar handen en voeten op de grond). De man zit achter haar en kan haar diep penetreren, terwijl hij zijn handen nog vrij heeft om haar te strelen en verwennen.
Groot geschapen, dan krijg je dat.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 01:20 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Hoe kan jij dat weten?
je bent maagd
Die gebruiken ook dat soort taalquote:Op dinsdag 3 januari 2012 01:21 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Nee dat is voor basisscholiertjes
Bij een goed bedrijf kan je dat wel verwachten.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 01:22 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik hoef geen stalkers als werkgever
Een beetje Googelaar zoekt misschien eerst op de naam, maar daarna op e-mailadres en wat men ook kan bedenken. Daar zijn die Human Resources-figuren vast heel bedreven in.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 01:21 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Met goed zoeken kom je d'r wel. Ik ging mezelf eens heel goed zoeken en kwam op sites over kamelen waar ik heb gepost toen ik 10 was ofzo over werkstukken enzo
Is redelijk gebruikelijk hoor.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 01:22 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik hoef geen stalkers als werkgever
Hij klinkt wel lekkerquote:Op dinsdag 3 januari 2012 01:21 schreef stefanhaan het volgende:
De kikker
Dit is een standje die vrij onbekend is en niet veel word gedaan. De vrouw neemt de positie aan als een “kikker die springt” (gebukt met haar handen en voeten op de grond). De man zit achter haar en kan haar diep penetreren, terwijl hij zijn handen nog vrij heeft om haar te strelen en verwennen.
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 01:22 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Hij klinkt wel lekker
Ik stuur deze morgen naar Newb.
Ja. Kutte is ook dat al die gegevens niet meer te wissen zijn.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 01:22 schreef Strani het volgende:
[..]
Een beetje Googelaar zoekt misschien eerst op de naam, maar daarna op e-mailadres en wat men ook kan bedenken. Daar zijn die Human Resources-figuren vast heel bedreven in.
Iemand die op google zes pagina's info over je leest?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 01:22 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Is redelijk gebruikelijk hoor.
Deze schrijf ik op voor later.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 01:21 schreef stefanhaan het volgende:
De kikker
Ik kreeg zelfs nog te horen dat ze over mij helemaal niets konden vindenquote:Op dinsdag 3 januari 2012 01:22 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Is redelijk gebruikelijk hoor.
Dat is hun werk, dus ja dat doen ze wel denk ik.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 01:23 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Iemand die op google zes pagina's info over je leest?
Ik heb mijn naam wel aan meer dingen gelinkt dan aan FOK! hoor.
Sowieso wel.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 01:23 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Iemand die op google zes pagina's info over je leest?
Ik heb mijn naam wel aan meer dingen gelinkt dan aan FOK! hoor.
Boeiend. 10.000 posts doorlezen kost ook nog wel wat tijd.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 01:24 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat is hun werk, dus ja dat doen ze wel denk ik.
Inderdaad. Dat is voor hen juist een schatkist aan infoquote:Op dinsdag 3 januari 2012 01:24 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat is hun werk, dus ja dat doen ze wel denk ik.
Bij jou is de trefkans op een hele vieze post ongeveer 60%quote:Op dinsdag 3 januari 2012 01:24 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Boeiend. 10.000 posts doorlezen kost ook nog wel wat tijd.
ik vind het sneu datdat kennelijk normaal is/moet tegenwoordigquote:Op dinsdag 3 januari 2012 01:24 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ik kreeg zelfs nog te horen dat ze over mij helemaal niets konden vinden
Er zijn veel mensen met mijn naam, pik mij daar maar eens tussenuit. Ook wel handig.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 01:24 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ik kreeg zelfs nog te horen dat ze over mij helemaal niets konden vinden
nja je ziet wel meteen aan diegene zijn facebook wat voor iemand hij is.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 01:25 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik vind het sneu datdat kennelijk normaal is/moet tegenwoordig
En anders: ja, je hebt een seksleven. So what?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 01:24 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Mja, zulke rare dingen heb je toch niet gepost.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 01:24 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat werk ga ik sowieso nooit doenquote:
Ik ben ook nog redelijk algemeen. Scheelt ook, maar op dat moment stond er over mij ook echt niksquote:Op dinsdag 3 januari 2012 01:25 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Er zijn veel mensen met mijn naam, pik mij daar maar eens tussenuit. Ook wel handig.
Vind ik nu ook. Heel soms iets ranzigs maar het meeste is vrij normaal.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 01:25 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Mja, zulke rare dingen heb je toch niet gepost.
Dat werk niet, en ander werk ook niet op deze manierquote:Op dinsdag 3 januari 2012 01:26 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat werk ga ik sowieso nooit doen
Afschuwelijk zeg. Pagina's doorspitten over personen die je geen laars boeien en dan zien wat ze op internet hebben gezet voor een werkstuk over nijlpaarden
dat is wel zo.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 01:25 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
nja je ziet wel meteen aan diegene zijn facebook wat voor iemand hij is.
Hahahaha. Ja, over kamelen enzoquote:Op dinsdag 3 januari 2012 01:26 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat werk ga ik sowieso nooit doen
Afschuwelijk zeg. Pagina's doorspitten over personen die je geen laars boeien en dan zien wat ze op internet hebben gezet voor een werkstuk over nijlpaarden
Klopt, ik vind best dat je moet kijken om een indruk van diegene op te doen. Maar je moet het wel met een korrel zout nemen.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 01:26 schreef Koen66 het volgende:
daa
[..]
dat is wel zo.
maar er worden mensen afgewezen op een jeugdzonde, en dat vind ik sad
Ach, dat je dingen opeet, autistische trekjes hebt en over je seksleven. Ik zou daar als werkgever niet op afknappen.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 01:26 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Vind ik nu ook. Heel soms iets ranzigs maar het meeste is vrij normaal.
Wat ik me nu afvraag is het als homo makkelijker om te scoren op het net?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 01:26 schreef Ayumu2.0 het volgende:
Allemaal berichtjes via die website waar ik het net over had eens kijken of er wat eetbaars tussen zit.
Ik hoef geen dure baan. Ik neem met weinig genoegen.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 01:27 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Ach, dat je dingen opeet, autistische trekjes hebt en over je seksleven. Ik zou daar als werkgever niet op afknappen.
Ook goed. Al denk ik dat ook de minder dure banen dit soort dingen gaan toepassen op den duur.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 01:28 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik hoef geen dure baan. Ik neem met weinig genoegen.
Heb je intenties?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 01:27 schreef heloef het volgende:
[..]
Wat ik me nu afvraag is het als homo makkelijker om te scoren op het net?
Ik ben heul niet werkloos.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 01:26 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat werk niet, en ander werk ook niet op deze manier
Als je de benen spreid wel ja, Alleen wat er op je af komt in het echt had ik al de honkbalknuppel uit de kast gepaktquote:Op dinsdag 3 januari 2012 01:27 schreef heloef het volgende:
[..]
Carriereswitch?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 01:27 schreef heloef het volgende:
[..]
Gewoon nieuwsgierig zijn was geen optie?quote:
Dat zeggen alle beginnende homo's.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 01:30 schreef heloef het volgende:
[..]
Gewoon nieuwsgierig zijn was geen optie?
Je houdt alvast iets achter de hand.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 01:30 schreef heloef het volgende:
[..]
Niks mis meequote:Op dinsdag 3 januari 2012 01:30 schreef heloef het volgende:
[..]
Een CEO van een of ander bedrijf draagt ook mijn naam. Al mijn informatie wordt verdrongen door die van hem, kei handigquote:Op dinsdag 3 januari 2012 01:29 schreef stefanhaan het volgende:
als je mijn naam googeld, vind je alleen mijn facebook / oude hyves / linked in / En wat artikelen over mijn sportwedstrijden toen ik jong was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |