Good to know.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 01:04 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik was net aan het soppen, dit topic begeleidde mijn fantasie.
Nu klaar trouwens, mijn volledige aandacht gaat weer naar jullie
Intentie zegt veelquote:Op dinsdag 3 januari 2012 01:04 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik probeer het wel hoor, vriendelijk overkomen, maar ik ben enigszins onsubtiel en lomp
Aan de hemelpoort word je niet gevraagd hoeveel vrouwen je gehad hebt, maar hoeveel mensen je geholpen hebt in je leven.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 01:05 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ik herken je probleem in zoverre dat ik soms wel eens wat minder lief over zou willen komen. Maar dat is weer een ander soort lief.
Oh.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 01:05 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Nee maar ze klagen wel eens over de smaak als ik de dag ervoor hard aan de zuip ben geweest
Dit zeg je echt niet om de aandacht van Tijnbrein op je te vestigen?quote:
Patat ook niet maar als je een patatje oorlog over iemand's buik uitsmeert wordt het toch een stuk onsmakelijker.quote:
Vrouwen seks geven als ze erom vragen is ook een goede daadquote:Op dinsdag 3 januari 2012 01:06 schreef Strani het volgende:
[..]
Aan de hemelpoort word je niet gevraagd hoeveel vrouwen je gehad hebt, maar hoeveel mensen je geholpen hebt in je leven.
Ik had gehoopt dat ze daar niets zouden vragen. Ik kom daar voor m'n rustquote:Op dinsdag 3 januari 2012 01:06 schreef Strani het volgende:
[..]
Aan de hemelpoort word je niet gevraagd hoeveel vrouwen je gehad hebt, maar hoeveel mensen je geholpen hebt in je leven.
Welke hemelpoort?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 01:06 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik heb zijn FOBO al gezien na een tip van een van jullie nee ik passeer liever, Val echt op andere mannen.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 01:06 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Oh.Nooit klachten over gehad.
[..]
Dit zeg je echt niet om de aandacht van Tijnbrein op je te vestigen?
Mijn vriendin wil teveel. Ik geef haar soms niet.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 01:07 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Vrouwen seks geven als ze erom vragen is ook een goede daad
Ik wil wel een goed mens zijn, wanneer vragen ze het?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 01:07 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik heb de indruk dat Capstan die vraag nog niet gekregen heeft. Maar, gaat vast goedkomen.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 01:07 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik zou het nog steeds eten mits lekkere buikquote:Op dinsdag 3 januari 2012 01:07 schreef Strani het volgende:
[..]
Patat ook niet maar als je een patatje oorlog over iemand's buik uitsmeert wordt het toch een stuk onsmakelijker.
Was bedoeld voor Lokasennaquote:Op dinsdag 3 januari 2012 01:07 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Bedankt voor het delen dan maar.
+1quote:Op dinsdag 3 januari 2012 01:08 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik zou het nog steeds eten mits lekkere buik
Je indruk is juist. En ik heb nog goede hoopquote:Op dinsdag 3 januari 2012 01:07 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik heb de indruk dat Capstan die vraag nog niet gekregen heeft. Maar, gaat vast goedkomen.
Ach, iedereen gaat toch wel naar de hel. Tis alleen de vraag van welke godquote:Op dinsdag 3 januari 2012 01:08 schreef Strani het volgende:
[..]
Die waar de één wel in gelooft, de ander weer niet.
Straks zegt er iemand friet en hebben we weer een friet/patat discussie.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 01:07 schreef Strani het volgende:
[..]
Patat ook niet maar als je een patatje oorlog over iemand's buik uitsmeert wordt het toch een stuk onsmakelijker.
Nee hoor, het is gewoon patatquote:Op dinsdag 3 januari 2012 01:08 schreef Sinji het volgende:
[..]
Straks zegt er iemand friet en hebben we weer een friet/patat discussie.
Shit. What am I doing
Ik was er al bang voor, ik was er al bang voor!!quote:Op dinsdag 3 januari 2012 01:08 schreef Sinji het volgende:
[..]
Straks zegt er iemand friet en hebben we weer een friet/patat discussie.
Shit. What am I doing
Nee dat is dus echt niks dan komen ze bijna en spuiten ze zo over je heen erin niet eroverheenquote:
Oh. Ik vind het beste nog wel in iemand klaarkomen. Ik heb het over vrouwen he.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 01:09 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Nee dat is dus echt niks dan komen ze bijna en spuiten ze zo over je heen erin niet eroverheen
Sinji heeft een hekel aan fictie.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 01:11 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Omdat ik in een vrouw klaarkom? Sjeez.
Nee weet ik, Anders meld je maar als je van gedachte verandertquote:Op dinsdag 3 januari 2012 01:11 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Oh. Ik vind het beste nog wel in iemand klaarkomen. Ik heb het over vrouwen he.
Dat wisten we al.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 01:11 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Grootheidswaaanzin, alweer.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 01:11 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Omdat ik in een vrouw klaarkom? Sjeez.
Mits synchroon, anders eroverheen of in dr mondquote:Op dinsdag 3 januari 2012 01:11 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Dat kan ik me dan ook weer niet voorstellen, van zo'n charmeur.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 01:13 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Oh zo. Ja, stiekem ben ik nog maagd.
Nee. Het is zo. Ik bewaar mijn maagdelijkheid voor het huwelijk.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 01:13 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat kan ik me dan ook weer niet voorstellen, van zo'n charmeur.
Ja, je bent alwetend hoor.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 01:13 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Ik wist dat je dit zou zeggen.Jij, Sinji of Heloef.
Hebben homo's standaard een libido van een konijn?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 01:12 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Nee weet ik, Anders meld je maar als je van gedachte verandert
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |