Dat is nog eens rochelen he?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 01:01 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Ik heb me bij de eerste keer dus verslikt ik hoesten als een gek
Het zit denk ik gewoon niet in mijn aardquote:Op dinsdag 3 januari 2012 01:01 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Daar kan je wat aan doen toch?
Hij liegt niet mensen, hij probeerde het echt.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 01:02 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik wou Strani de TClink laten posten
http://tinychat.com/avnzmg
In je keel proef je het niet meerquote:Op dinsdag 3 januari 2012 01:00 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Ach wat maakt het ook uit, Vind het altijd wel lekker als ze in me mond klaarkomen zo diep mogelijk
Echt? Door deze verhalen krijg ik er eerder minder interesse in dan meer.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 01:02 schreef heloef het volgende:
Ik was al oversekst, dit maakt het alleen maar erger.
Mijn stemming wisselt heel ergquote:Op dinsdag 3 januari 2012 01:02 schreef heloef het volgende:
Maar je wil dus wel liever zijn. Dat zegt ook wat over je aard.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 01:02 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het zit denk ik gewoon niet in mijn aard
Ach. Dat is het niet eens. Ik heb soms bij mensen dat ik iets zie wat niet oké is en dat klopt meestal ook. Dat heb ik bij haar ook. Zal wel onzin zijn maar het is meestal wel waar. Plus het gedrag wat ze nu vertoond is verre van normaal. Ik zie het niet positief in.quote:
Ik ook.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 01:03 schreef Strani het volgende:
[..]
Echt? Door deze verhalen krijg ik er eerder minder interesse in dan meer.
Dat is wat ie dus lekker vind, een spuitende gehaktstaaf in zijn keel, niet het zaad zelf.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 01:03 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
In je keel proef je het niet meer
Ligt eraan all ze klaarkomen en dan terug trekken heel je mond volquote:Op dinsdag 3 januari 2012 01:03 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Jij ook al?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 01:03 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik was net aan het soppen, dit topic begeleidde mijn fantasie.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 01:02 schreef heloef het volgende:
Ik werd al geil van de vrouw die het Engels voetbal presenteert.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 01:03 schreef Strani het volgende:
[..]
Echt? Door deze verhalen krijg ik er eerder minder interesse in dan meer.
Bij liefde is er in mijn ervaring sowieso geen middenweg mogelijkquote:Op dinsdag 3 januari 2012 01:04 schreef Sinji het volgende:
In ieder geval breekt er een nieuw tijdperk aan voor kree.
Het wordt de liefde van zijn leven of een emotioneel veldslag. Geen middenweg mogelijk hier vrees ik![]()
Ik probeer het wel hoor, vriendelijk overkomen, maar ik ben enigszins onsubtiel en lompquote:Op dinsdag 3 januari 2012 01:03 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Maar je wil dus wel liever zijn. Dat zegt ook wat over je aard.
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 01:04 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Ligt eraan all ze klaarkomen en dan terug trekken heel je mond vol
Ik herken je probleem in zoverre dat ik soms wel eens wat minder lief over zou willen komen. Maar dat is weer een ander soort lief.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 01:04 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik probeer het wel hoor, vriendelijk overkomen, maar ik ben enigszins onsubtiel en lomp
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |