Zo erg is dat toch nietquote:Op dinsdag 3 januari 2012 00:56 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Walgelijk. Dit hoef ik niet te lezen.
Ben je nu echt vrouw? XDquote:Op dinsdag 3 januari 2012 00:56 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Walgelijk. Dit hoef ik niet te lezen.
Jij gaat weer eens seks hebben in real life?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 00:57 schreef Drommeldaris het volgende:
Er gaat wellicht iets spectaculairs gebeuren binnenkort
Toch nog een soort zelfliefde, dat wel.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 00:57 schreef Sinji het volgende:
[..]
Ik snap nog steeds niet waarom je niet hebt gewonnen bij de verkiezingen
Ik niet hoor, ik wil het wel horen. DM anders maarquote:Op dinsdag 3 januari 2012 00:57 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Laat ik bepaalde details maar weg houden daar gaan de mannen van over hun nek waarschijnlijk
Vertel.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 00:57 schreef Drommeldaris het volgende:
Er gaat wellicht iets spectaculairs gebeuren binnenkort
Woensdag misschien, anders sowieso vrijdag maar okequote:Op dinsdag 3 januari 2012 00:58 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Jij gaat weer eens seks hebben in real life?
Ik ben niet dom en ik heb een goed geheugen.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 00:57 schreef Strani het volgende:
[..]
Da's goed ja maar er zal toch vast wel wat positiefs te zeggen zijn? Je Nederlands is bijvoorbeeld prima en op FOK! is dat al heel wat.
Dat was het?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 00:59 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Woensdag misschien, anders sowieso vrijdag maar oke
Ach wat maakt het ook uit, Vind het altijd wel lekker als ze in me mond klaarkomen zo diep mogelijkquote:Op dinsdag 3 januari 2012 00:58 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik niet hoor, ik wil het wel horen. DM anders maar
Je valt ook mee, echt.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 00:54 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik heb momenteel gewoon problemen, het zijn geen dingen die je gelijk aan me merkt, maar achter dat masker gaat een hoop schuil. Ik krijg daar professionele hulp voor. Dus het komt wel weer goed.
Kennelijk val ik best mee, maar soms moet je gewoon even doorhebben hoe ik in elkaar steek.
Ik had trouwens niet verwacht dat je seks zou hebben. Je bent bazer dan ik dacht. Wat dan wel?quote:
Nee ik ga niet over mijn nek hoorquote:Op dinsdag 3 januari 2012 01:00 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Ach wat maakt het ook uit, Vind het altijd wel lekker als ze in me mond klaarkomen zo diep mogelijk
Ik heb het nog nooit meegemaakt, maar komt nog welquote:Op dinsdag 3 januari 2012 01:00 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Ach wat maakt het ook uit, Vind het altijd wel lekker als ze in me mond klaarkomen zo diep mogelijk
Daar kan je wat aan doen toch?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 00:59 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ben niet dom en ik heb een goed geheugen.
Maar ik ben niet lief, behulpzaam of vriendelijk.
Ik heb me bij de eerste keer dus verslikt ik hoesten als een gekquote:Op dinsdag 3 januari 2012 01:01 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik heb het nog nooit meegemaakt, maar komt nog wel
O. Je bent homo of bi?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 01:00 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Ik wou Strani de TClink laten postenquote:Op dinsdag 3 januari 2012 01:00 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Ik had trouwens niet verwacht dat je seks zou hebben. Je bent bazer dan ik dacht. Wat dan wel?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |