Ik was er al bang voor, ik was er al bang voor!!quote:Op dinsdag 3 januari 2012 01:08 schreef Sinji het volgende:
[..]
Straks zegt er iemand friet en hebben we weer een friet/patat discussie.
Shit. What am I doing
Nee dat is dus echt niks dan komen ze bijna en spuiten ze zo over je heen erin niet eroverheenquote:
Oh. Ik vind het beste nog wel in iemand klaarkomen. Ik heb het over vrouwen he.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 01:09 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Nee dat is dus echt niks dan komen ze bijna en spuiten ze zo over je heen erin niet eroverheen
Sinji heeft een hekel aan fictie.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 01:11 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Omdat ik in een vrouw klaarkom? Sjeez.
Nee weet ik, Anders meld je maar als je van gedachte verandertquote:Op dinsdag 3 januari 2012 01:11 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Oh. Ik vind het beste nog wel in iemand klaarkomen. Ik heb het over vrouwen he.
Dat wisten we al.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 01:11 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Grootheidswaaanzin, alweer.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 01:11 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Omdat ik in een vrouw klaarkom? Sjeez.
Mits synchroon, anders eroverheen of in dr mondquote:Op dinsdag 3 januari 2012 01:11 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Dat kan ik me dan ook weer niet voorstellen, van zo'n charmeur.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 01:13 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Oh zo. Ja, stiekem ben ik nog maagd.
Nee. Het is zo. Ik bewaar mijn maagdelijkheid voor het huwelijk.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 01:13 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat kan ik me dan ook weer niet voorstellen, van zo'n charmeur.
Ja, je bent alwetend hoor.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 01:13 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Ik wist dat je dit zou zeggen.Jij, Sinji of Heloef.
Hebben homo's standaard een libido van een konijn?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 01:12 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Nee weet ik, Anders meld je maar als je van gedachte verandert
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |