Sperma is niet heel vies.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 00:50 schreef arachide. het volgende:
[..]
Er zijn dingen die ik niet wil weten. Dat jij slikt én hoe sperma smaakt.
Amen.quote:
Soms lekt er wat, hangt af van het standjequote:Op dinsdag 3 januari 2012 00:51 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ik zou me afvragen hoe het op mijn buik terecht is gekomen
Dat lijkt mij op ten duur enorm vermoeiend, voor beide partijen trouwens.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 00:47 schreef arachide. het volgende:
[..]
Geef haar tijd en ruimte, ik kan niet oordelen, ik weet alleen hoe ik ben. Ik heb aandacht nodig, de juiste soort aandacht. Ik heb bevestiging nodig en als ik het niet krijg, dan kom ik het vragen, dan ga ik drammen en dan ga ik claimen.
Maar als je kan doordringen dat je haar echt leuk vindt, dan wordt al het gezeik minder.
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 00:52 schreef kree het volgende:
nou ik brei er een eind aan voor vandaag nog 5 uurtjes slaap.
bleeeggghhh en dan weer wekker
trusten allemaal.
Brofist, sis.quote:
Ik wil het een kans geven.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 00:51 schreef Strani het volgende:
[..]
Bovendien houdt zo'n labiel persoon vaak lang niet genoeg van zichzelf om ook op een gezonde en oprechte manier van iemand anders te houden. Dat is al genoeg reden om er niet aan te beginnen.
Slaap lekkerquote:Op dinsdag 3 januari 2012 00:52 schreef kree het volgende:
trusten allemaal.
Precies. Veel succes kree (I'm serious) en keep us postedquote:Op dinsdag 3 januari 2012 00:51 schreef Strani het volgende:
[..]
Bovendien houdt zo'n labiel persoon vaak lang niet genoeg van zichzelf om ook op een gezonde en oprechte manier van iemand anders te houden. Dat is al genoeg reden om er niet aan te beginnen.
Welterusten!quote:Op dinsdag 3 januari 2012 00:52 schreef kree het volgende:
trusten allemaal.
Probeer je ons nu aan de TC te brengen? Wat is deze?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 00:51 schreef Strani het volgende:
Okay..dit moeten jullie dan misschien beter in TC doen ja.
Was me toen om het even of het als smoesje herkend zou worden, had er wel zo schoon genoeg van.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 00:49 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Los van de grote hoeveelheid smsjes en irritant gedrag van haar kant, ik zou daar ook niet blij op reageren. Klink als een enorm kutsmoesje.
Wijze woorden.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 00:51 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik weet het niet. Ik heb nu niet bepaald veel goede woorden over voor mezelf, maar dat staat los van wat ik voor mijn vriend voel.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 00:51 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat eerste doe ik niet en dat laatste ook niet [meer]quote:Op dinsdag 3 januari 2012 00:52 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Maar die zijn er wel. Er zijn ook mannen die hun eigen sperma slikken.
Ik probeer er dan maar m'n voordeel uit te halen hequote:Op dinsdag 3 januari 2012 00:52 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Probeer je ons nu aan de TC te brengen? Wat is deze?
Dan snap ik het. Op het moment dat je het nodig vindt je vriendin te blokkeren is het ook wel klaar ja.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 00:53 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
Was me toen om het even of het als smoesje herkend zou worden, had er wel zo schoon genoeg van.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |