Helemaal niets. Ons soort mensen moet ook geneukt worden.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 00:42 schreef arachide. het volgende:
Maar even:
WAT IS ER MIS MET IEMAND NEUKEN DIE VEEL AANDACHT EN TIJD NODIG HEEFT?! HE HE HE!?
Goed dat ik dat weetquote:Op dinsdag 3 januari 2012 00:45 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Helemaal niets. Ons soort mensen moet ook geneukt worden.
Dat die persoon veel aandacht en tijd nodig heeft en anders onzeker wordtquote:Op dinsdag 3 januari 2012 00:42 schreef arachide. het volgende:
Maar even:
WAT IS ER MIS MET IEMAND NEUKEN DIE VEEL AANDACHT EN TIJD NODIG HEEFT?! HE HE HE!?
Als je met veel aandacht en tijd, seks bedoelt dan niks.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 00:42 schreef arachide. het volgende:
Maar even:
Mijn hele vorige post kan door de plee gespoeld wordenquote:Op dinsdag 3 januari 2012 00:42 schreef arachide. het volgende:
Maar even:
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 00:46 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Mijn hele vorige post kan door de plee gespoeld worden.
Het is ook egostrelend. Been there done that alleen was het toen vooral romantisch bedoeld naar mij, dat is echt een paar dagen leuk maar als je in de kroeg zit met je maten wil je ook gewoon een silencium van sms. Niet elke 2 min: waarom antwoord je niet?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 00:38 schreef Sinji het volgende:
[..]
Volgens mij vindt kree het wel egostrelend. Hij is namelijk al dat aandacht niet gewend
Geef haar tijd en ruimte, ik kan niet oordelen, ik weet alleen hoe ik ben. Ik heb aandacht nodig, de juiste soort aandacht. Ik heb bevestiging nodig en als ik het niet krijg, dan kom ik het vragen, dan ga ik drammen en dan ga ik claimen.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 00:46 schreef kree het volgende:
Ik heb haar vanavond nog gebeld en het weer verteld, dat ze zich niet zo druk moet maken.
sorry alom van haar, maarja ze is onzeker erover.
Denk dat het nu wel duidelijk is, maar ze is gewoon zo verliefd op me dat ze bang is om me kwijt te raken.
En ik heb hetzelfde van haar (dus dat ze door haar problemen, die nu een stuk minder lijken te zijn er mee stopt)
Dus beide onzeker maar wel verliefd nouja de tijd zal het leren.
Zo ey.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 00:47 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
Het is ook egostrelend. Been there done that alleen was het toen vooral romantisch bedoeld naar mij, dat is echt een paar dagen leuk maar als je in de kroeg zit met je maten wil je ook gewoon een silencium van sms. Niet elke 2 min: waarom antwoord je niet?
Heb haar nog 1 sms gestuurd: we gaan nu de discokelder in heb geen verbinding meer en toen geblokked op whatsapp. Was maar tijdelijk bedoeld maar die freak was van alles aan het uitzoeken geslagen en kwam erachter dat ik haar had geblokked. Freaky
Strikvraag toch? Kan je echt in Flevoland 'wonen'? Het is toch meer soort van 'verblijven tot je wat beters vindt'?quote:
Nouja het is voor mij voor het eerst dat iemand mij echt leuk vindt op zo'n manier.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 00:47 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
Het is ook egostrelend. Been there done that alleen was het toen vooral romantisch bedoeld naar mij, dat is echt een paar dagen leuk maar als je in de kroeg zit met je maten wil je ook gewoon een silencium van sms. Niet elke 2 min: waarom antwoord je niet?
Heb haar nog 1 sms gestuurd: we gaan nu de discokelder in heb geen verbinding meer en toen geblokked op whatsapp. Was maar tijdelijk bedoeld maar die freak was van alles aan het uitzoeken geslagen en kwam erachter dat ik haar had geblokked. Freaky
En ik vond hem nog wel zo liefquote:Op dinsdag 3 januari 2012 00:46 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Mijn hele vorige post kan door de plee gespoeld worden.
Zolang jij het mentaal aan kunt is er geen probleem. Maar een relatie aangaan met een labiel persoon lijkt me echt geen pretje. Je weet niet wat je kunt verwachtenquote:Op dinsdag 3 januari 2012 00:46 schreef kree het volgende:
Ik heb haar vanavond nog gebeld en het weer verteld, dat ze zich niet zo druk moet maken.
sorry alom van haar, maarja ze is onzeker erover.
Denk dat het nu wel duidelijk is, maar ze is gewoon zo verliefd op me dat ze bang is om me kwijt te raken.
En ik heb hetzelfde van haar (dus dat ze door haar problemen, die nu een stuk minder lijken te zijn er mee stopt)
Dus beide onzeker maar wel verliefd nouja de tijd zal het leren.
Los van de grote hoeveelheid smsjes en irritant gedrag van haar kant, ik zou daar ook niet blij op reageren. Klink als een enorm kutsmoesje.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 00:47 schreef b4kl4p het volgende:
Laat dat je niet teveel beinvloeden.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 00:48 schreef kree het volgende:
[..]
Nouja het is voor mij voor het eerst dat iemand mij echt leuk vindt op zo'n manier.
Doe newb de groetenquote:Op dinsdag 3 januari 2012 00:48 schreef Lokasenna het volgende:
Oh en trouwens, sperma is ook helemaal niet vies.
Kut ik ben vergeten wie het wasquote:Op dinsdag 3 januari 2012 00:49 schreef Capstan het volgende:
[..]
Zeg, ik woon in de mooiste stad van het land en dan denken mensen dat ik in Almere woon
Ik ben een man en vind het zelfs vies, het idee alleen al.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 00:48 schreef Lokasenna het volgende:
Oh en trouwens, sperma is ook helemaal niet vies.
Je woont ook in 050?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 00:49 schreef Capstan het volgende:
[..]
Zeg, ik woon in de mooiste stad van het land en dan denken mensen dat ik in Almere woon
Komt min of meer neer op wat ik haar vanavond vertelde via telefoon.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 00:47 schreef arachide. het volgende:
[..]
Geef haar tijd en ruimte, ik kan niet oordelen, ik weet alleen hoe ik ben. Ik heb aandacht nodig, de juiste soort aandacht. Ik heb bevestiging nodig en als ik het niet krijg, dan kom ik het vragen, dan ga ik drammen en dan ga ik claimen.
Maar als je kan doordringen dat je haar echt leuk vindt, dan wordt al het gezeik minder.
Hear hear.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 00:49 schreef heloef het volgende:
[..]
Laat dat je niet teveel beinvloeden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |