Weet zij dat ook of is zij al een trouwjurk aan het uitzoeken?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 00:34 schreef kree het volgende:
[..]
Ja want anders had ik niet gaan seksen met haar.
Ik zie er wel wat in maar het moet een beetje opbouwen nog zeg maar.
+
mijn ervaring met relaties is 0
Lijkt me geen heel erg slim plan, kree. Fotootjes van iemand rondsturen zonder dat ze er wat van weet.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 00:36 schreef kree het volgende:
[..]
Ik wil best fotootjes rond strooien van haar (via DM), maar heb alleen die lompe van facebook.\
Er zijn met ouwejaar nog wat fotoos gemaakt.
maar die heb ik nog niet.
Dat ga ik aangeven bij de modjes. Zomaar iedereen's ip rondstrooien.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 00:37 schreef stefanhaan het volgende:
Lant wil je de IP gegevens van de votes dan?
http://fok.soulgp.com/verkiezingen/users.xml
Mag je best doen. maar dit zijn geen FOK! gegevens. En volgens de algemene voorwaarden van FOK! niet banbaarquote:Op dinsdag 3 januari 2012 00:37 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Dat ga ik aangeven bij de modjes.
Zal ik doen.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 00:38 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Mag je best doen. maar dit zijn geen FOK! gegevens. En volgens de algemene voorwaarden van FOK! niet banbaar
Volgens mij vindt kree het wel egostrelend. Hij is namelijk al dat aandacht niet gewendquote:Op dinsdag 3 januari 2012 00:37 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
Haar duidelijk maken dat het niet zo relaxed is, is stap 2 lijkt mij.
Of wil jij elke dag 20 smsjes gaan zitten typen zo lang de relatie aanhoudt.
Wij zitten ook uren op MSN, want geen beltegoedquote:Op dinsdag 3 januari 2012 00:37 schreef -Nouvelles het volgende:
Alhoewel, ik heb met mijn vriendin ook wel 50 dingen heen en weer gewhatsappt op 1 dag. Als we niet bij elkaar zijn.
+1, goed gezegd Lotjequote:Op dinsdag 3 januari 2012 00:37 schreef Lot88 het volgende:
Als je haar nog steeds de moeite waard vind Kree kan je er toch gewoon met haar proberen over te praten? wel face to face.. Dat zij borderline heeft maakt haar niet achterlijk. Ga als je haar ziet gewoon het gesprek aan en maak haar duidelijk dat je het niet prettig vind dat ze zo onzeker is en bang is dat je haar verlaat. Maak desnoods een afspraak over de smsjes ofzo.. Maar wees wel duidelijk en eerlijk.. Misschien beter 1x goed recht door zee en als ze moet huilen of weet ik het is het dan echt even jammer maar dan heb je je punt iig duidelijk gemaakt. Als ze vervolgens doorgaat is het puur een kwestie van of jij er mee kan leven of niet..
Ja dat ook een paar hier hebben hem gehad, maarja je weet nooit wat ermee gebeurt dus misschien moet ik het maar laten ook.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 00:37 schreef twi het volgende:
[..]
Lijkt me geen heel erg slim plan, kree. Fotootjes van iemand rondsturen zonder dat ze er wat van weet.
Zou ik ook vinden, dat en eng.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 00:38 schreef Sinji het volgende:
[..]
Volgens mij vindt kree het wel egostrelend. Hij is namelijk al dat aandacht niet gewend
Stalk stalk. Enschede.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 00:39 schreef stefanhaan het volgende:
idd... xD
Welk gedeelte van nederland woont Soit?
Ik denk dat ik maar nergens op stem danquote:Op dinsdag 3 januari 2012 00:38 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Mag je best doen. maar dit zijn geen FOK! gegevens. En volgens de algemene voorwaarden van FOK! niet banbaar
Gebeurt niks mee hoorquote:Op dinsdag 3 januari 2012 00:40 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik denk dat ik maar nergens op stem dan
Kijk, dan is het goedquote:Op dinsdag 3 januari 2012 00:41 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Gebeurt niks mee hoor
Is alleen om te checken of je al gestemd hebt
en om mensen die misbruik maken te bannen.
Verkoop het aan google, erg nuttige info is het.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 00:41 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Gebeurt niks mee hoor
Is alleen om te checken of je al gestemd hebt
en om mensen die misbruik maken te bannen.
Ergens denk ik dat dit geen gezonde relatie gaat worden.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 00:38 schreef Sinji het volgende:
[..]
Volgens mij vindt kree het wel egostrelend. Hij is namelijk al dat aandacht niet gewend
Google heeft al onze IP's allang.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 00:41 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Verkoop het aan google, erg nuttige info is het.
www.mijnip.nlquote:Op dinsdag 3 januari 2012 00:41 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Je hebt er vrij weinig aan, persoonsgegevens daarentegen.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 00:41 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het is ook egostrelend. Been there done that alleen was het toen vooral romantisch bedoeld naar mij, dat is echt een paar dagen leuk maar als je in de kroeg zit met je maten wil je ook gewoon een silencium van sms. Niet elke 2 min: waarom antwoord je niet?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 00:38 schreef Sinji het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |