quote:Op dinsdag 3 januari 2012 00:32 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Wie weet valt het allemaal wel meeLol valt mee hoor ze komt er niet best uit op die foto.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In het echt is ze![]()
Do what you love, love what you do!
Ik weet dat ze Engels was. En in welk jaar het gebeurde.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 00:32 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik niet, wel een paar dingen van erna
Ja want anders had ik niet gaan seksen met haar.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 00:33 schreef Sinji het volgende:
[..]
Ben je bereidt om verder te gaan met haar?
Hebben we beeld, dan? Niks van gemerktquote:Op dinsdag 3 januari 2012 00:33 schreef kree het volgende:
[..]
Lol valt mee hoor ze komt er niet best uit op die foto.
In het echt is ze![]()
Dat is alles?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 00:33 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik weet dat ze Engels was. En in welk jaar het gebeurde.
Nee maar gewoon haar blik. Serious. Ik wist niet dat zij het psychosemeisje was maar dacht eerder een zusje ofzo en ik vond haar een blik hebben waar ik van schrikquote:Op dinsdag 3 januari 2012 00:33 schreef kree het volgende:
[..]
Lol valt mee hoor ze komt er niet best uit op die foto.
In het echt is ze![]()
Verlatingsangst noemen ze dat, daar is een term voor.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 00:31 schreef kree het volgende:
[..]
nouja misschien is wantrouwen niet het goede woord.
Meer bangheid van haar kant dat ik haar laat vallen ofzo
edit, en ik heb wel hetzelfde met haar na afgelopen zomer toen was het ineens over door haar problemen.
Maar ze lijkt nu een stuk normaler.
dat dusquote:Op dinsdag 3 januari 2012 00:34 schreef heloef het volgende:
Als ik 20 SMSjes zou krijgen op een dag zou ik me toch zorgen maken.
Inderdaad.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 00:34 schreef heloef het volgende:
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 00:33 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik weet dat ze Engels was. En in welk jaar het gebeurde.
Kan hard gaan hoor ik had dat ook niet verwacht maargoed die gaan ook over andere dingen natuurlijk.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 00:34 schreef heloef het volgende:
Heldin.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 00:22 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Jawel, dat kan ik zien. Heb ik een programmaatje voor.
Ik wil best fotootjes rond strooien van haar (via DM), maar heb alleen die lompe van facebook.\quote:Op dinsdag 3 januari 2012 00:34 schreef kingtoppie het volgende:
Ach gezeik allemaal, ik ben wel benieuwd naar haar foto kree.
Ik zie hem de 20ste weer.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 00:35 schreef stefanhaan het volgende:
Ik weet geen zak meer van mijn ontmaagding. Zeker omdat ik de persoon met wie het was nu haat.
Haar duidelijk maken dat het niet zo relaxed is, is stap 2 lijkt mij.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 00:35 schreef kree het volgende:
[..]
Kan hard gaan hoor ik had dat ook niet verwacht maargoed die gaan ook over andere dingen natuurlijk.
sms bundel upgraden is stap 2 denk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |