Ze hebben gebatst mocht je het nog niet weten.quote:
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 00:25 schreef heloef het volgende:
[..]
Ze hebben gebatst mocht je het nog niet weten.
quote:
Whaaaaattt. Dit wordt een hel voor Kreequote:Op dinsdag 3 januari 2012 00:25 schreef heloef het volgende:
[..]
Ze hebben gebatst mocht je het nog niet weten.
Uitmaken.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 00:23 schreef kree het volgende:
Nee even over mij en Anja en die andere meid.
Probleem is heb al een karaktereigenschapje ontdekt van Anja.
Jaloers aangelegd, ze is bang dat ik wat voor die andere meid voel (is niet zo) en ik heb het haar al 10 keer verteld.
Maargoed vanavond zag ik dus die andere meid (zit bij mij op het koor)
Koste me onder de avond weer 10 smsjes dat er niks was met haar :S
brrrr het beklemd me, maar ze geloofd me wel, zie Anja woensdag weer.
Weet gewoon niet hoe ik daar mee om moet gaan.
Wat is het probleem? Volgende keer in een klap afhandelen in 1 sms en lekker zingen met die handel.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 00:23 schreef kree het volgende:
Jaloers aangelegd, ze is bang dat ik wat voor die andere meid voel (is niet zo) en ik heb het haar al 10 keer verteld.
Heel goed duidelijk maken.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 00:23 schreef kree het volgende:
kree, psychomeisje heeft borderline toch? Mocht ze nu verliefd zijn dan hoop ik voor je dat het ook wederzijds is. Borderliners hebben namelijk een zieke vorm van verlatingsangst en zullen alles doen om je niet te verliezen.quote:
Ja goed dat weet ander meisje (dat ik niks met haar wil)quote:
Of van bindingsangst. Zou ook kut zijn.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 00:28 schreef Sinji het volgende:
[..]
kree, psychomeisje heeft borderline toch? Mocht ze nu verliefd zijn dan hoop ik voor je dat het ook wederzijds is. Borderliners hebben namelijk een zieke vorm van verlatingsangst en zullen alles doen om je niet te verliezen.
Ja hier heb ik het met haar over gehad, ze had een test gedaan weer daarvoor en daaruit bleek dat ze dat toch niet had, naja weet ik het ook allemaal.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 00:28 schreef Sinji het volgende:
[..]
kree, psychomeisje heeft borderline toch? Mocht ze nu verliefd zijn dan hoop ik voor je dat het ook wederzijds is. Borderliners hebben namelijk een zieke vorm van verlatingsangst en zullen alles doen om je niet te verliezen.
Dat is niet goed.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 00:30 schreef kree het volgende:
[..]
Ze mist me *die heb ik inmiddels in 20 smsjes gehad alleen met andere woorden.
Als ze het gevoel krijgen dat ze in de steek gelaten worden (vooral in romantisch aspect) dan breekt de hel losquote:Op dinsdag 3 januari 2012 00:28 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Of van bindingsangst. Zou ook kut zijn.
maar, als er na 1x sex en een paar dagen al wantrouwen is van haar kant, wat gaat dat dan wel niet worden als je verder gaat???quote:Op dinsdag 3 januari 2012 00:28 schreef kree het volgende:
[..]
Ja goed dat weet ander meisje (dat ik niks met haar wil)
En dat heb ik verteld aan Anja, maar ze blijft nogal wantrouwend (want slechte ervaringen mee uit het verleden hart gebroken blabal dat soort gelul)
Ik zie het simpel ik vindt Anja leuk en zij mij, snap niet dat ze dan zo wantrouwend is.
Maar we kennen elkaar nog niet heel goed maar er is wel een vonk.
Anders had ik niet op 31 december om 22:00 met haar in bed gelegen van mijn kant dan.
Ik zou dat wel onthouden, vermoed ik...aangezien er andere dingen zijn die ik ook nog weet...quote:Op dinsdag 3 januari 2012 00:29 schreef Lokasenna het volgende:
Ik ben mijn ontmaagdingstijdstip vergeten
Het was tussen 1 en 3.
Ik ben zo'n beetje alles vergeten voor wat betreft mijn ontmaagding.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 00:29 schreef Lokasenna het volgende:
Ik ben mijn ontmaagdingstijdstip vergeten
Het was tussen 1 en 3.
Shitted my pants here.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 00:30 schreef kree het volgende:
Ze mist me *die heb ik inmiddels in 20 smsjes gehad alleen met andere woorden.
nouja misschien is wantrouwen niet het goede woord.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 00:30 schreef Koen66 het volgende:
[..]
maar, als er na 1x sex en een paar dagen al wantrouwen is van haar kant, wat gaat dat dan wel niet worden als je verder gaat???
Jazeker, maar ik voorspel dat kree steeds harder gaat huilen zodra de relatie vordertquote:Op dinsdag 3 januari 2012 00:31 schreef twi het volgende:
Dat soort meisjes verdienen toch ook een kans, zeker als 'ie 'r leuk vindt?
Ik niet, wel een paar dingen van ernaquote:Op dinsdag 3 januari 2012 00:31 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik ben zo'n beetje alles vergeten voor wat betreft mijn ontmaagding.
dat kan ook.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 00:31 schreef kree het volgende:
[..]
nouja misschien is wantrouwen niet het goede woord.
Meer bangheid van haar kant dat ik haar laat vallen ofzo
Wie weet valt het allemaal wel meequote:Op dinsdag 3 januari 2012 00:32 schreef Sinji het volgende:
[..]
Jazeker, maar ik voorspel dat kree steeds harder gaat huilen zodra de relatie vordert
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben je bereidt om verder te gaan met haar?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 00:31 schreef kree het volgende:
[..]
nouja misschien is wantrouwen niet het goede woord.
Meer bangheid van haar kant dat ik haar laat vallen ofzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |