Die kan het tempo regelen dan. En hoe diep het gaat.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 00:09 schreef Sinji het volgende:
Wie zegt dat de vrouw het voor het zeggen heeft als ze on top is
Welterusten, dan!quote:
Trek het je niet aan kind.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 00:10 schreef lanterfanteraar het volgende:
Damn, -Nouvelles heeft zijn ronde gemaakt om mij bij alle negatieve dingen te zetten
Dit, ik vind het ook maar veel te traag gaanquote:Op dinsdag 3 januari 2012 00:09 schreef Sinji het volgende:
Wie zegt dat de vrouw het voor het zeggen heeft als ze on top is
Ja maar jij komt moeilijk klaar.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 00:11 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Dit, ik vind het ook maar veel te traag gaan
*aait over bolletje*quote:Op dinsdag 3 januari 2012 00:12 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Doe ik zeker niet. Valt alleen nogal op dat hij het moet zijn.
Ja helaas kan ik geen FOK! usernames koppelen aan IP's. Omdat ik niet bij de ip's van FOK! kan. Anders kon ik precies zien wie wat stemt.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 00:12 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Doe ik zeker niet. Valt alleen nogal op dat hij het moet zijn.
Dat ligt aan de vrouw dan hequote:Op dinsdag 3 januari 2012 00:11 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Dit, ik vind het ook maar veel te traag gaan
Hoger dan 3 toch wel.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 00:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
Er zijn 85 vragen. Daarvan zijn er veel laag. Wat is de drempel? Alle positieve (hoger dan 0) vragen?
Je kan je facebook niet 100% verwijderen.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 00:14 schreef -Nouvelles het volgende:
Ik heb heerlijk gedoucht.Ik ga mijn Facebook verwijderen.
Golden shower gekregen?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 00:14 schreef -Nouvelles het volgende:
Ik heb heerlijk gedoucht.Ik ga mijn Facebook verwijderen.
Jawel, dat kan wel. Het duurt alleen twee weken.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 00:15 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Je kan je facebook niet 100% verwijderen.
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 00:15 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Jawel, dat kan wel. Het duurt alleen twee weken.
What happens on the internet, stays on the internetquote:Op dinsdag 3 januari 2012 00:15 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Je kan je facebook niet 100% verwijderen.
Ik heb het al eens eerder gedaan met die van mijn moeder. Je hebt tijdelijk en definitief.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 00:16 schreef stefanhaan het volgende:
[..]dat denk je. Facebook bewaart je gegevens altijd wel. En sowieso iets wat op het internet staat / stond kan nooit 100% eraf.
Gelezen. Voel je niet belangrijk.quote:
Zelfs dan verwijdert facebook niet al je gegevensquote:Op dinsdag 3 januari 2012 00:17 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Ik heb het al eens eerder gedaan met die van mijn moeder. Je hebt tijdelijk en definitief.
http://www.pepermunt.net/(...)iel-verwijderen.html
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |