Dat heb ik dan weer nooit gehadquote:Op maandag 2 januari 2012 23:56 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik wil mijn lul gewoon stoppen in alles wat vrouwelijk is, het is verschrikkelijk.
Dit. En dan ga je maar weer zelf bezig. En dan vind je jezelf weer zielig omdat je de uren per dag aan het masturberen bentquote:Op maandag 2 januari 2012 23:58 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Blij toe. Je bent zo onrustig als je de hele fucking dag aan seks denkt.
Het schijnt dat dat niet zo heel moeilijk was na haar vorige.quote:Op maandag 2 januari 2012 23:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
Het schijnt dat deze jongen een upgrade is.
Ik.quote:Op maandag 2 januari 2012 23:58 schreef lanterfanteraar het volgende:
Wie heeft mij gezet bij hardst geneukt?
Het schijnt dat zelfs ik er een was geweest.quote:Op maandag 2 januari 2012 23:58 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Het schijnt dat dat niet zo heel moeilijk was na haar vorige.
Ik weet nog niet op welke datum ik het vier hoorquote:Op maandag 2 januari 2012 23:58 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Kan niet.. Ik heb dan al een andere verjaardag
Dat dusquote:Op maandag 2 januari 2012 23:58 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Blij toe. Je bent zo onrustig als je de hele fucking dag aan seks denkt.
Auquote:Op maandag 2 januari 2012 23:58 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Het schijnt dat dat niet zo heel moeilijk was na haar vorige.
Snap je de hints nog steeds niet?quote:Op maandag 2 januari 2012 23:59 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik weet nog niet op welke datum ik het vier hoor
Dat vind ik nou ook.quote:Op maandag 2 januari 2012 23:57 schreef twi het volgende:
[..]
'Alles' is een zeer angstaanjagend idee.
Ik vind gewoon dat je moet komenquote:Op maandag 2 januari 2012 23:59 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Snap je de hints nog steeds niet?
Hahaha
Ik zal wel onduidelijk zijn
Moet je nagaan.quote:Op maandag 2 januari 2012 23:59 schreef heloef het volgende:
[..]
Het schijnt dat zelfs ik er een was geweest.
Ik niet in elk geval.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 00:00 schreef arachide. het volgende:
[..]
Bitch please, dat zou ik nog altijd moeten zijn
Ik ken het. Moet je flink wat bier gaan drinken, dat is een soort van lokroep van de man want voor je het weet zie je overal mooie vrouwen die op je bierroep zijn afgekomen, zo kun je ze zwaar de hossel aanbieden en maken dat je wegkomt. De hypnotiserende lokroep werkt maar tijdelijk en na uitwerking blijf je vaak nog over met iemand vergelijkbaar met cruella de ville.quote:Op maandag 2 januari 2012 23:56 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik wil mijn lul gewoon stoppen in alles wat vrouwelijk is, het is verschrikkelijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |