Dat mag ook wel, met alleen maar wat aardappelen en een appelquote:Op dinsdag 3 januari 2012 00:06 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja maar dat zit wel aanvaardbaar goed bij mij hoor, ik heb geen vetrollen.
Ja van jou weet ik dat.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 00:06 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja maar dat zit wel aanvaardbaar goed bij mij hoor, ik heb geen vetrollen.
alleen maar hamburgers was het toch?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 00:07 schreef Sinji het volgende:
[..]
Dat mag ook wel, met alleen maar wat aardappelen en een appel
Ik date geen chubbs. Die zijn voor loefjeboefje.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 00:05 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dat lekkere fatsige lichaam van der![]()
![]()
Altijd. Dan die hand op je kloeke borstkas en de ander aan de bedrand om even heviger te bewegen...quote:Op dinsdag 3 januari 2012 00:05 schreef heloef het volgende:
[..]
Dan moet die wel strak zijn natuurlijk.
Is het ook.quote:
Ik eet ook wel eens veel hoor. Alleen ik moest werken tijdens het avondeten.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 00:07 schreef Sinji het volgende:
[..]
Dat mag ook wel, met alleen maar wat aardappelen en een appel
http://fok.soulgp.com/verkiezingen/quote:Op dinsdag 3 januari 2012 00:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Steef, waar is de verkiezingslink?
http://fok.soulgp.com/verkiezingen/index.phpquote:Op dinsdag 3 januari 2012 00:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Steef, waar is de verkiezingslink?
Egoist. Arme Joysa.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 00:08 schreef stefanhaan het volgende:
De vrouw mag alleen on top als ik last van mijn rug heb.
of gezopen heb
dat heeft ook mijn voorkeur.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 00:09 schreef Drommeldaris het volgende:
Woman on top gewoon voorover pakken en knallen maar
Kost zoveel moeite als de vrouw bovenop zit.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 00:09 schreef Sinji het volgende:
Wie zegt dat de vrouw het voor het zeggen heeft als ze on top is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |