Right!quote:Op dinsdag 3 januari 2012 01:14 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Nee. Het is zo. Ik bewaar mijn maagdelijkheid voor het huwelijk.
Ik ook ja. Seksquote:Op dinsdag 3 januari 2012 01:14 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Dat is een mooi streven. Lokasenna, neem hier een voorbeeld aan!quote:Op dinsdag 3 januari 2012 01:14 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Valt wel mee, Dacht ik...quote:Op dinsdag 3 januari 2012 01:14 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Hebben homo's standaard een libido van een konijn?
Ik snap het nu.quote:
Wissel MSN uit.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 01:15 schreef arachide. het volgende:
Ik wil met Loka over standjes praten.
Ik heb nog niet zoveel gedaanquote:Op dinsdag 3 januari 2012 01:15 schreef arachide. het volgende:
Ik wil met Loka over standjes praten.
Welke probeerde je?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 01:16 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik heb nog niet zoveel gedaan
Zelfs een keer een gefaald standje dat niet lukte
Misschien door het lengteverschil ofzo.
MSN?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 01:16 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik heb nog niet zoveel gedaan
Zelfs een keer een gefaald standje dat niet lukte
Misschien door het lengteverschil ofzo.
Die gaat hoe?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 01:18 schreef stefanhaan het volgende:
Oh ik dacht dat je de spiderman probeerde.
Jij post ook echt alles over jezelf he? Je Facebook, je MSN/email..quote:Op dinsdag 3 januari 2012 01:17 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Goed hoor, maar ik kom vanavond niet meer online denk ik.
carmencspronk@live.nl
Ik heb mijn Facebook ook al gepost hoorquote:Op dinsdag 3 januari 2012 01:18 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Heb je nu voro niks een nieuwe username... Doe is heelsnel weg
Nee hoor.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 01:18 schreef Strani het volgende:
[..]
Jij post ook echt alles over jezelf he? Je Facebook, je MSN/email..
Mogen we je creditcard-nummer niet hebben?
Vraag maar aan die Pinda, ik ben traag van begrip.quote:
Gemistquote:Op dinsdag 3 januari 2012 01:19 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik heb mijn Facebook ook al gepost hoor
Ook als je 30 centimeter scheelt? Dan lag het aan onsquote:Op dinsdag 3 januari 2012 01:18 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Is newb nog wakker?![]()
Dat standje wil prima
Wordt mooi als je ooit solliciteert, die man of vrouw googlet je en komt deze reeks tegen.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 01:19 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Vind je het niet erg dat bekenden je account nu makkelijk kunnen vinden?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 01:19 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Oh godquote:Op dinsdag 3 januari 2012 01:19 schreef Strani het volgende:
[..]
Wordt mooi als je ooit solliciteert, die man of vrouw googlet je en komt deze reeks tegen.
En dat ook nog eens inderdaad.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 01:19 schreef Strani het volgende:
[..]
Wordt mooi als je ooit solliciteert, die man of vrouw googlet je en komt deze reeks tegen.
Nonsens.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 01:19 schreef stefanhaan het volgende:
Het schildpadje
Bij dit standje ligt de vrouw languit op haar buik. De man ligt boven op haar met zijn benen buiten die van haar. De penetratie zal bij dit standje zal minimaal zijn, maar de G-spot van de vrouw word wel goed gestimuleerd.
Echt.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 01:19 schreef Strani het volgende:
[..]
Hoe kan jij dat weten?quote:
Lijkt me niet echt uitmaken, newb moet gewoon beter zn best doen. Misschien wel wanneer je booty een stuk lager ligt als de zijnequote:Op dinsdag 3 januari 2012 01:19 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ook als je 30 centimeter scheelt? Dan lag het aan ons
Als je mijn naam googled kom je niet op FOK! hoor, maar op allemaal domme sites over een eervolle vermelding voor een werkstukquote:Op dinsdag 3 januari 2012 01:20 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Vind je het niet erg dat bekenden je account nu makkelijk kunnen vinden?
Ook dan gaat het prima.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 01:19 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ook als je 30 centimeter scheelt? Dan lag het aan ons
Ik maakte even een lange lul grap.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 01:20 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Hoe kan jij dat weten?
je bent maagd
Dat versieren niet zo makkelijk gaat weten ze van mij toch welquote:Op dinsdag 3 januari 2012 01:19 schreef Strani het volgende:
[..]
sexwoordenboek.nl?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 01:20 schreef stefanhaan het volgende:
De Oester
Voor dit standje moet de vrouw wel heel erg lenig zijn. De vrouw ligt op haar rug en legt haar benen min of meer in haar nek (of in ieder geval zo ver mogelijk). De man kan hierdoor erg diep penetreren. Let op: dit kan ook zeer doen. Blijf ook niet te lang zo liggen, dan riskeer je een kramp of erg stijve benen.
Goed standje wel dit, baarmoederwand is wel raakbaarquote:Op dinsdag 3 januari 2012 01:20 schreef stefanhaan het volgende:
De Oester
Voor dit standje moet de vrouw wel heel erg lenig zijn. De vrouw ligt op haar rug en legt haar benen min of meer in haar nek (of in ieder geval zo ver mogelijk). De man kan hierdoor erg diep penetreren. Let op: dit kan ook zeer doen. Blijf ook niet te lang zo liggen, dan riskeer je een kramp of erg stijve benen.
Met goed zoeken kom je d'r wel. Ik ging mezelf eens heel goed zoeken en kwam op sites over kamelen waar ik heb gepost toen ik 10 was ofzo over werkstukken enzoquote:Op dinsdag 3 januari 2012 01:20 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Als je mijn naam googled kom je niet op FOK! hoor, maar op allemaal domme sites over een eervolle vermelding voor een werkstuk
Nee dat is voor basisscholiertjesquote:
Ik hoef geen stalkers als werkgeverquote:Op dinsdag 3 januari 2012 01:21 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Met goed zoeken kom je d'r wel. Ik ging mezelf eens heel goed zoeken en kwam op sites over kamelen waar ik heb gepost toen ik 10 was ofzo over werkstukken enzo
Hah.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 01:21 schreef stefanhaan het volgende:
Deze is wel echt een aanrader.
De kikker
Dit is een standje die vrij onbekend is en niet veel word gedaan. De vrouw neemt de positie aan als een “kikker die springt” (gebukt met haar handen en voeten op de grond). De man zit achter haar en kan haar diep penetreren, terwijl hij zijn handen nog vrij heeft om haar te strelen en verwennen.
Groot geschapen, dan krijg je dat.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 01:20 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Hoe kan jij dat weten?
je bent maagd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |