Die gebruiken ook dat soort taalquote:Op dinsdag 3 januari 2012 01:21 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Nee dat is voor basisscholiertjes
Bij een goed bedrijf kan je dat wel verwachten.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 01:22 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik hoef geen stalkers als werkgever
Een beetje Googelaar zoekt misschien eerst op de naam, maar daarna op e-mailadres en wat men ook kan bedenken. Daar zijn die Human Resources-figuren vast heel bedreven in.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 01:21 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Met goed zoeken kom je d'r wel. Ik ging mezelf eens heel goed zoeken en kwam op sites over kamelen waar ik heb gepost toen ik 10 was ofzo over werkstukken enzo
Is redelijk gebruikelijk hoor.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 01:22 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik hoef geen stalkers als werkgever
Hij klinkt wel lekkerquote:Op dinsdag 3 januari 2012 01:21 schreef stefanhaan het volgende:
Deze is wel echt een aanrader.
De kikker
Dit is een standje die vrij onbekend is en niet veel word gedaan. De vrouw neemt de positie aan als een “kikker die springt” (gebukt met haar handen en voeten op de grond). De man zit achter haar en kan haar diep penetreren, terwijl hij zijn handen nog vrij heeft om haar te strelen en verwennen.
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 01:22 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Hij klinkt wel lekker
Ik stuur deze morgen naar Newb.
Ja. Kutte is ook dat al die gegevens niet meer te wissen zijn.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 01:22 schreef Strani het volgende:
[..]
Een beetje Googelaar zoekt misschien eerst op de naam, maar daarna op e-mailadres en wat men ook kan bedenken. Daar zijn die Human Resources-figuren vast heel bedreven in.
Iemand die op google zes pagina's info over je leest?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 01:22 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Is redelijk gebruikelijk hoor.
Deze schrijf ik op voor later.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 01:21 schreef stefanhaan het volgende:
Deze is wel echt een aanrader.
De kikker
Dit is een standje die vrij onbekend is en niet veel word gedaan. De vrouw neemt de positie aan als een “kikker die springt” (gebukt met haar handen en voeten op de grond). De man zit achter haar en kan haar diep penetreren, terwijl hij zijn handen nog vrij heeft om haar te strelen en verwennen.
Ik kreeg zelfs nog te horen dat ze over mij helemaal niets konden vindenquote:Op dinsdag 3 januari 2012 01:22 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Is redelijk gebruikelijk hoor.
Dat is hun werk, dus ja dat doen ze wel denk ik.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 01:23 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Iemand die op google zes pagina's info over je leest?
Ik heb mijn naam wel aan meer dingen gelinkt dan aan FOK! hoor.
Sowieso wel.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 01:23 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Iemand die op google zes pagina's info over je leest?
Ik heb mijn naam wel aan meer dingen gelinkt dan aan FOK! hoor.
Boeiend. 10.000 posts doorlezen kost ook nog wel wat tijd.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 01:24 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat is hun werk, dus ja dat doen ze wel denk ik.
Inderdaad. Dat is voor hen juist een schatkist aan infoquote:Op dinsdag 3 januari 2012 01:24 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat is hun werk, dus ja dat doen ze wel denk ik.
Bij jou is de trefkans op een hele vieze post ongeveer 60%quote:Op dinsdag 3 januari 2012 01:24 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Boeiend. 10.000 posts doorlezen kost ook nog wel wat tijd.
ik vind het sneu datdat kennelijk normaal is/moet tegenwoordigquote:Op dinsdag 3 januari 2012 01:24 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ik kreeg zelfs nog te horen dat ze over mij helemaal niets konden vinden
Er zijn veel mensen met mijn naam, pik mij daar maar eens tussenuit. Ook wel handig.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 01:24 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ik kreeg zelfs nog te horen dat ze over mij helemaal niets konden vinden
nja je ziet wel meteen aan diegene zijn facebook wat voor iemand hij is.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 01:25 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik vind het sneu datdat kennelijk normaal is/moet tegenwoordig
En anders: ja, je hebt een seksleven. So what?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 01:24 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Mja, zulke rare dingen heb je toch niet gepost.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 01:24 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat werk ga ik sowieso nooit doenquote:
Ik ben ook nog redelijk algemeen. Scheelt ook, maar op dat moment stond er over mij ook echt niksquote:Op dinsdag 3 januari 2012 01:25 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Er zijn veel mensen met mijn naam, pik mij daar maar eens tussenuit. Ook wel handig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |