Vind ik nu ook. Heel soms iets ranzigs maar het meeste is vrij normaal.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 01:25 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Mja, zulke rare dingen heb je toch niet gepost.
Dat werk niet, en ander werk ook niet op deze manierquote:Op dinsdag 3 januari 2012 01:26 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat werk ga ik sowieso nooit doen
Afschuwelijk zeg. Pagina's doorspitten over personen die je geen laars boeien en dan zien wat ze op internet hebben gezet voor een werkstuk over nijlpaarden
dat is wel zo.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 01:25 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
nja je ziet wel meteen aan diegene zijn facebook wat voor iemand hij is.
Hahahaha. Ja, over kamelen enzoquote:Op dinsdag 3 januari 2012 01:26 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat werk ga ik sowieso nooit doen
Afschuwelijk zeg. Pagina's doorspitten over personen die je geen laars boeien en dan zien wat ze op internet hebben gezet voor een werkstuk over nijlpaarden
Klopt, ik vind best dat je moet kijken om een indruk van diegene op te doen. Maar je moet het wel met een korrel zout nemen.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 01:26 schreef Koen66 het volgende:
daa
[..]
dat is wel zo.
maar er worden mensen afgewezen op een jeugdzonde, en dat vind ik sad
Ach, dat je dingen opeet, autistische trekjes hebt en over je seksleven. Ik zou daar als werkgever niet op afknappen.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 01:26 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Vind ik nu ook. Heel soms iets ranzigs maar het meeste is vrij normaal.
Wat ik me nu afvraag is het als homo makkelijker om te scoren op het net?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 01:26 schreef Ayumu2.0 het volgende:
Allemaal berichtjes via die website waar ik het net over had eens kijken of er wat eetbaars tussen zit.
Ik hoef geen dure baan. Ik neem met weinig genoegen.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 01:27 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Ach, dat je dingen opeet, autistische trekjes hebt en over je seksleven. Ik zou daar als werkgever niet op afknappen.
Ook goed. Al denk ik dat ook de minder dure banen dit soort dingen gaan toepassen op den duur.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 01:28 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik hoef geen dure baan. Ik neem met weinig genoegen.
Heb je intenties?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 01:27 schreef heloef het volgende:
[..]
Wat ik me nu afvraag is het als homo makkelijker om te scoren op het net?
Ik ben heul niet werkloos.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 01:26 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat werk niet, en ander werk ook niet op deze manier
Als je de benen spreid wel ja, Alleen wat er op je af komt in het echt had ik al de honkbalknuppel uit de kast gepaktquote:Op dinsdag 3 januari 2012 01:27 schreef heloef het volgende:
[..]
Carriereswitch?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 01:27 schreef heloef het volgende:
[..]
Gewoon nieuwsgierig zijn was geen optie?quote:
Dat zeggen alle beginnende homo's.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 01:30 schreef heloef het volgende:
[..]
Gewoon nieuwsgierig zijn was geen optie?
Je houdt alvast iets achter de hand.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 01:30 schreef heloef het volgende:
[..]
Niks mis meequote:Op dinsdag 3 januari 2012 01:30 schreef heloef het volgende:
[..]
Een CEO van een of ander bedrijf draagt ook mijn naam. Al mijn informatie wordt verdrongen door die van hem, kei handigquote:Op dinsdag 3 januari 2012 01:29 schreef stefanhaan het volgende:
als je mijn naam googeld, vind je alleen mijn facebook / oude hyves / linked in / En wat artikelen over mijn sportwedstrijden toen ik jong was.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |