http://fok.soulgp.com/verkiezingen/index.phpquote:Op dinsdag 3 januari 2012 10:33 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik heb geen idee waar jullie het over hebben?
Die offtopic posts zijn zo erg nog niet. Ik moet ze 38 keer lezen voordat ik begrijp wat er staatquote:Op dinsdag 3 januari 2012 10:33 schreef palawan het volgende:
[..]
[..]
Jij, MLIG, of lanterfanteraar...
Jullie hebben altijd van die offtopic posts, of posts die als een tang op een varken slaan. Dat je denkt van:![]()
Maar verder ben je wel lief hoorquote:Op dinsdag 3 januari 2012 10:36 schreef formerjellybean het volgende:
ja ja ik weet nu wel , rare vrienden , rare posts and so on so on
Verder vinden we je wel een schatje hoorquote:Op dinsdag 3 januari 2012 10:36 schreef formerjellybean het volgende:
ja ja ik weet nu wel , rare vrienden , rare posts and so on so on
grappigquote:Op dinsdag 3 januari 2012 10:33 schreef palawan het volgende:
[..]
http://fok.soulgp.com/verkiezingen/index.php
Dat mag toch?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 10:41 schreef palawan het volgende:
[..]
Jij staat er nu ook opeens in, best vaak ook. Heb je jezelf soms genomineerd?
uhmz neequote:Op dinsdag 3 januari 2012 10:41 schreef palawan het volgende:
[..]
Jij staat er nu ook opeens in, best vaak ook. Heb je jezelf soms genomineerd?
Ik heb het ijskoudquote:Op dinsdag 3 januari 2012 10:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
Stom weer. Ik moet straks werken. Beter wordt het warmer.
haha uiteraard. maar nogal lame als iedereen met het stemmen ook op zichzelf gaat stemmen. krijgt iedereen 1 stemquote:
De enige vrouw in mijn leven ook, dus ik heb een verwarming naast haar hokje gezet.quote:
Wil heloef haar al opwarmen dan?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 10:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
De enige vrouw in mijn leven ook, dus ik heb een verwarming naast haar hokje gezet.![]()
Tevens wil ik wel zeggen dat ik je zal verwarmen, maar dan komt heloef zeuren. Dus ik doe het niet (maar zou het wel doen).
Hoezo? Wil Heloef mij ook opwarmen?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 10:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
De enige vrouw in mijn leven ook, dus ik heb een verwarming naast haar hokje gezet.![]()
Tevens wil ik wel zeggen dat ik je zal verwarmen, maar dan komt heloef zeuren. Dus ik doe het niet (maar zou het wel doen).
Vast wel. Maar als man zijnde mag je niet meer dan neutraal doen tegenover een vrouw in dit topic, anders ben je een slijmjurk.quote:
Denk dat de meeste hier je wel willen opwarmenquote:Op dinsdag 3 januari 2012 10:44 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Hoezo? Wil Heloef mij ook opwarmen?
Wie zou jou niet op willen warmen, is de betere vraag.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 10:44 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik niet hoor, straks steek je me aan en heb ik ook last van mijn keel!quote:Op dinsdag 3 januari 2012 10:44 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Das wel flauw jaquote:Op dinsdag 3 januari 2012 10:43 schreef palawan het volgende:
[..]
haha uiteraard. maar nogal lame als iedereen met het stemmen ook op zichzelf gaat stemmen. krijgt iedereen 1 stem
In het geval van Charmed_Angel is dat terechtquote:Op dinsdag 3 januari 2012 10:48 schreef ElDinosaur het volgende:
Hou nou toch eens op met iedere vrouw in dit topic op een voetstuk te zetten.
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 10:45 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Denk dat de meeste hier je wel willen opwarmen
Slijmjurkenquote:Op dinsdag 3 januari 2012 10:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wie zou jou niet op willen warmen, is de betere vraag.
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 10:46 schreef palawan het volgende:
[..]
Ik niet hoor, straks steek je me aan en heb ik ook last van mijn keel!
Dat valt enorm mee.quote:
Lol trek het je toch niet zo persoonlijk aan! Ik ben ook niet lief en schattigquote:Op dinsdag 3 januari 2012 10:50 schreef formerjellybean het volgende:
En sinds wanneer ben ik de beste relschopper
Alles kan kapotquote:Op dinsdag 3 januari 2012 10:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat valt enorm mee.
En je kunt het hier veilig zeggen, aangezien ze al lang is voorzien.
ik heb je op TC gezien, maar je ziet er echt wel lief en schattig uitquote:Op dinsdag 3 januari 2012 10:51 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Lol trek het je toch niet zo persoonlijk aan! Ik ben ook niet lief en schattig
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 10:52 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik heb je op TC gezien, maar je ziet er echt wel lief en schattig uit
En wij samen als leukste stelletjequote:Op dinsdag 3 januari 2012 10:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik denk dat ik alleen User met mees gefaalde hossels kan winnen.
Faal je zo vaak dan?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 10:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik denk dat ik alleen User met mees gefaalde hossels kan winnen.
Dat mag je gewoon toegeven hoorquote:Op dinsdag 3 januari 2012 10:51 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Lol trek het je toch niet zo persoonlijk aan! Ik ben ook niet lief en schattig
Ja, dat kan ook.quote:
Heb dit jaar 1 online poging gedaan (gefaald) en 4 in het echte leven.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 10:54 schreef palawan het volgende:
[..]
Faal je zo vaak dan?
Bij wie heb je allemaal een poging gedaan en gefaald? Ik kan er eigenlijk maar 1 bedenken?
ow dat betekend die minnetjes ervoor?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 10:55 schreef palawan het volgende:
[..]
Zitten echt debiele vragen bij, daarom kan je ze ook downranken
Volgens mij zijn dat gewoon 'optel'-minnetjesquote:Op dinsdag 3 januari 2012 10:56 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ow dat betekend die minnetjes ervoor?
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 10:56 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ben je ook niet, je bent een schatje
Met de smilies kan je de vragen een -1 of +1 geven.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 10:56 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ow dat betekend die minnetjes ervoor?
Ok thx, ben net wakkerquote:Op dinsdag 3 januari 2012 10:58 schreef palawan het volgende:
[..]
Met de smilies kan je de vragen een -1 of +1 geven.
En dat wordt dan opgetelt.
Met het +'je naast de smilies kan je users nomineren voor vragen.
Het stemmen op users komt binnenkort.
Je bent toch op een meet geweest?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 10:58 schreef Murdera het volgende:
De beste tieten
Hoe kan ik dat bepalen?
Ik ken alleen die van Sinos.
Touch'e, gelijk een nominatie toegevoegd.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 11:01 schreef palawan het volgende:
[..]
Je bent toch op een meet geweest?
Wil je zeggen dat je toen nieteens naar de boobs van C_A, Myra, gewoonfaye en Joysa hebt gekeken?
Die laatste die er nu bijstaat vond ik ook wel goed, die is van jou zeker?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 11:02 schreef Murdera het volgende:
[..]
Touch'e, gelijk een nominatie toegevoegd.
Die neem ik graag in ontvangstquote:Op dinsdag 3 januari 2012 09:54 schreef Mystikvm het volgende:
Zie net die verkiezingen, ik ben één keer genomineerd in de meest briljante categorie. Wie die vraag heeft verzonnen moet ik trakteren op een biertje!
Eerste les?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 11:06 schreef Lokasenna het volgende:
Hai, ik kan er nu niet meer onderuit. Ik moet rijles nemen. Ik heb ze net gebeld.
Maar eigenlijk ben ik doodsbenauwd.
Tevens goedemorgen
Heb jij mijn tieten gezien?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 11:04 schreef palawan het volgende:
[..]
Die laatste die er nu bijstaat vond ik ook wel goed, die is van jou zeker?. zagen er op de cam
uit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |