Zelfs ik heb gister opgeruimdquote:Op dinsdag 3 januari 2012 10:23 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Best vaag, mijn schoonzusje was ook al bezig met opruimen
En die is echt nog luier dan ik
Dat weet ik wel zeker ja.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 10:29 schreef formerjellybean het volgende:
ja die zal ik dan wel weer zijn
Exactlyquote:Op dinsdag 3 januari 2012 10:29 schreef formerjellybean het volgende:
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 10:29 schreef Joysa het volgende:
Kunnen we niet nog een vraag erbij maken?
-Meest onbegrijpelijke posts..
Jij, MLIG, of lanterfanteraar...quote:Op dinsdag 3 januari 2012 10:29 schreef formerjellybean het volgende:
ik heb geen idee waar jullie het over hebben?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 10:33 schreef formerjellybean het volgende:
Weet je dat ik heel eerlijk niet eens stem en me er eigenlijk niet eens zo mee bezig hou
http://fok.soulgp.com/verkiezingen/index.phpquote:Op dinsdag 3 januari 2012 10:33 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik heb geen idee waar jullie het over hebben?
Die offtopic posts zijn zo erg nog niet. Ik moet ze 38 keer lezen voordat ik begrijp wat er staatquote:Op dinsdag 3 januari 2012 10:33 schreef palawan het volgende:
[..]
[..]
Jij, MLIG, of lanterfanteraar...
Jullie hebben altijd van die offtopic posts, of posts die als een tang op een varken slaan. Dat je denkt van:![]()
Maar verder ben je wel lief hoorquote:Op dinsdag 3 januari 2012 10:36 schreef formerjellybean het volgende:
ja ja ik weet nu wel , rare vrienden , rare posts and so on so on
Verder vinden we je wel een schatje hoorquote:Op dinsdag 3 januari 2012 10:36 schreef formerjellybean het volgende:
ja ja ik weet nu wel , rare vrienden , rare posts and so on so on
grappigquote:Op dinsdag 3 januari 2012 10:33 schreef palawan het volgende:
[..]
http://fok.soulgp.com/verkiezingen/index.php
Dat mag toch?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 10:41 schreef palawan het volgende:
[..]
Jij staat er nu ook opeens in, best vaak ook. Heb je jezelf soms genomineerd?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |