Nee, als je op iemand wil stemmen nomineer je hem.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 10:02 schreef Royco1 het volgende:
Is het niet een idee om op alle users te kunnen stemmen in elke rubriek?
Volgens mij is bij sommige dingen iedereen er gewoon in gezet.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 10:07 schreef Lot88 het volgende:
de liefste is..
user aan wie je het meest denkt..<-- jeej er word aan mij gedacht
schattigste uiterlijk
liefste vrouwlijke user
user die geen topics kan openen<- heb mijzelf maar genomineerd want niemand anders deed dat..
beste nieuwkomer
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 10:10 schreef Murdera het volgende:
[..]
Volgens mij is bij sommige dingen iedereen er gewoon in gezet.
Anders zijn er veel mensen die met iemand een relatie willen.
Ik heb trouwens wel een hoop stelletjes gemist, of is het merendeel verzonnen?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 10:06 schreef palawan het volgende:
[..]
Nee, als je op iemand wil stemmen nomineer je hem.
Anders krijg je bij elke vraag een enorme waslijst aan users lijkt me?
edit: en je hebt vragen zoals beste stelletje. die zijn ook lastig in te vullen. Nu kunnen gebruikers zelf stelletjes nomineren
Zijn er heel veel verzonnenquote:Op dinsdag 3 januari 2012 10:12 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik heb trouwens wel een hoop stelletjes gemist, of is het merendeel verzonnen?
Goedemorgenquote:
ja hier ookquote:Op dinsdag 3 januari 2012 10:20 schreef formerjellybean het volgende:
Ik ben bang dat mijn flat wegwaait het gaat zo te keer buiten
Goed bezig!quote:Op dinsdag 3 januari 2012 10:20 schreef charmed_angel het volgende:
Die keelpijn gaat maar niet weg, echt super irritant. Voor de rest wel weer beter
Gister mijn keuken helemaal uitgeruimd en alles weggegooid wat ik niet meer gebruik of over de datum heen was
Resultaat: 5 vuilniszakken
Hahaha nou ik ben geen ideale huisvrouw hoorquote:Op dinsdag 3 januari 2012 10:21 schreef palawan het volgende:
[..]
Goed bezig!
Zal ik je maar nomineren voor beste schoonmaakster?
Best vaag, mijn schoonzusje was ook al bezig met opruimenquote:Op dinsdag 3 januari 2012 10:21 schreef formerjellybean het volgende:
Ik begin daar dus met nieuwe jaar ook weer spontaan op te ruimen dus denk dus dat het aan het nieuwe jaar ligt
hier nog zo een alleen doe ik dat altijd op de dag van oud en nieuw:')quote:Op dinsdag 3 januari 2012 10:23 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Best vaag, mijn schoonzusje was ook al bezig met opruimen
En die is echt nog luier dan ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |