abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_106156027

De hardstyle liefhebbers onder ons O+
Eric_thumb.jpgStewie.gifTwitter_photol.jpgUntitled-2.gifUntitled-6.gifcartmanmisslopez.jpgfok_usericon1.gifstampuhh.gifenzyme2.jpgavatar.gifkrustyFok.jpgdj_party.giftreces_bg_mini.pngwillemjan2(3).jpgbovendasboot.jpg2ecg8du.giffok.pngFOKApples.jpgHard%20Bass%2012.jpgWGAF.gifwc_slot%2060x60.jpg118773.jpg161372.gifgrom.jpgq.jpgfok4.gifDSC00840.mini.jpg35085n7.jpg2hhdcup.pngusericon.jpgfat%20bleach.jpgrsz_baron.jpg2gxg2s9.gifhoppa%20definitief.gifbeardwarioklein.jpgavatar60x60.jpgfarm98.png29fcpr4.jpg.pnggXP6L.giftest.gif

Welkom! :W
Welkom in het FOK!-Hardstyle topic. Hét topic voor alle hardstyle liefhebbers onder ons. Discussiëren over de nieuwste platen, even vertellen wat je van die ene liveset vindt of gewoon lekker ouwehoeren over hardstyle en alles wat er bij komt kijken... hier is het aan de orde van de dag.

Newbies zijn altijd welkom en bij vragen helpen we graag! Er zijn veel ervaren hardstylers in dit topic te vinden dus meestal is er wel iemand die een antwoord heeft.

Wat is Hardstyle? :?
Hardstyle is een muziekgenre dat overeenkomsten vertoont met trance, hardcore en hardtrance. Hardstyle, ook wel hard dance, hard trance of hardbass in het buitenland genoemd, klinkt qua melodie en opbouw ongeveer als de moderne hardcore, maar is vaak ongeveer 30 BPM langzamer. Het gemiddelde tempo ligt tussen de 140 en de 160 beats per minuut. Vaak worden de nummers wel versneld afgespeeld door DJ's.

De sound is karakteristiek voor de stijl en kan omschreven worden als harde beats gecombineerd met erg aanwezige (in tegenstelling tot hardcore) melodielijnen. Veel hardcore-artiesten produceren ook hardstyle tracks, die vergelijkbaar klinken maar toegankelijker zijn. Hardstyle wordt in het Verenigd Koninkrijk vaak gecombineerd met hardhouse. In de rest van de wereld echter vindt men vaker de combinatie met hardtrance of hardcore.

Geschiedenis (8>
Hardstyle is ontstaan uit Duitse, Italiaanse, en Nederlandse hardhouse en Rave die zijn vermengd met invloeden van hardtrance en oldschool-hardcore rond 2000. De oorsprong vindt zijn plaats in Nederland, waar de eerste hardstyle evenementen werden gehouden op het einde van 1999, begin 2000.

Één van de sleutelfiguren in de ontwikkeling van de stijl is Dana van Dreven (met name onder Danamite), bekend onder haar hardstyle dj-alias Dana (Lady Dana voor hardcore). Later hielpen meer van haar collega's uit het hardcore-tijdperk, zoals Pavo, Darkraver, Luna (met name onder Straight On), Zany, DJ Isaac en The Prophet.

Bekende Feesten _O_

Bekende producers en DJ's~:)
*Abyss*Digital Punk*Noisecontrollers
*Activator*DJ Stephanie*Pavo
*Alpha Twins*DJ Thera*Philippe Rochard
*Alphaverb*Dj Titan*Pulse
*Alter Egosz*Donkey Rollers *Ran-D
*A-Lusion*Dozer (f.k.a. Tony)*Scope DJ
*Balistic*Dutch Master*Showtek
*Bass Modulators*Faistos (a.k.a. Frequencerz)*Slim Shore
*Beat Providers*Francesco Zeta*Southstylers
*Beholder*Frontliner (f.k.a. Abject)*Super Marco May
*B-Front*Geck-O*Tatanka
*Bioweapon*Gizmo*Technoboy
*Blutonium Boy*Grandmaster Q*The Machine
*Brainkicker*Hardstyle Masterz*The Partycrushers
*Brennan Heart*Headhunterz*The Pitcher
*Chris One*Intractable One*The Prophet
*Clive King*Isaac*The R3bels
*Crypsis*Jack of Sound*The Vision
*Da Tweekaz*Jones*Tuneboy
*Dana*Josh & Wesz*Toneshifterz
*Daniele Mondello*Kodex*Unloaders
*Davide Sonar*Kold Konexion*Wasted Penguinz
*D-Block & S-te-Fan*Luna*Wildstylez
*Deepack*Max B. Grant*Zany
*Degos & Re-Done*Max Enforcer*Zatox
*DHHD*Mind.Illusion*Zero Sanity

MC's ^O^
MC Da Syndrome
MC DV8
MC Jeff
MC Linez
MC Rems
MC Renegade
MC Ruffian
MC Villain

Hardstyle op Twitter oO<
DJ's & ProducersIsaacWildstylez
A-LusionJonesZany
Abyss & JudgeJosh & Wesz
Alpha TwinsJowan van KorvenMC's
B-FrontKutskiDa Syndrome
BioweaponLow-EDV8
CrypsisLuna
D-Block + S-Te-FanNoisecontrollersOverig
DeepackPavoB2S
Digital PunkProfylerFusion Records
FrontlinerScope DJHardstyle.com
ShowtekScantraxx Records
HeadhunterzThe PitcherQ-Dance

Links ^O^
Partyflock
Wiki

Downloads/Fora
0daymusic
HarderState
HardTraxx
LSDB (Liveset Database)
MusicInControl
Screamer Hardstyle

Organisaties
Art of Dance
B2S
Bass Events
ID&T
Multigroove
Q-dance
UDC

Platenlabels
AVIO-Records
Fusion
M!d!fy
Q-dance
Rytmic Records
Saifam
Scantraxx
Seismic
Theracords
Zanzatraxx
TiLLT Records

Luister NU! hardstyle *O*
Digitally Imported - winamp / Digitally Imported - wmp
FreshFM Alleen op de woens(Showtek-Bash)dag-avond
Q-Dance radio
Fear.FM
HardStation.FM
b2s Radio
hardstyle.nu

Oude topics :z
#1 - #100
#101 - #150
#151 - #200
[Hardstyle #250] I am Al Capuccino, the owner of this restaurant
[Hardstyle #251] So Hiiiiiigh!
[Hardstyle #252] O-O-Overdrive!
[Hardstyle #254] Eternalize!!
[Hardstyle #255] Hauled-off, sawed off, shotgun blast
[Hardstyle #256] Fus Ro Dah!
Alles in 1 lijst:
Topicreeks: Hardstyle

[Hardstyle] Best of 2008
[Hardstyle] Best of 2009
[Hardstyle] Best of 2010

TT:

De OP

[ Bericht 5% gewijzigd door robuust89 op 29-12-2011 11:39:50 ]
Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!
pi_106156062
LaPo's;
quote:
0s.gif Op donderdag 29 december 2011 08:50 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Coone ft. Nikkita - Big Bad Monstah (Qlimax Dj Tool)

Dat begin, fan-tas-tisch. :Y Jammer dan weer van de 13-in-dozijn melodie. -O-

Fear.FM Awards - The Results

It has been a night of madness but unfortunately all good things come to an end. The results are in and the awards have been handed out. Fear.FM congratulates all winners with this amazing accomplishment and hope you all have enjoyed tonights show. Fear.FM now proudly presents the Fear.FM Awards winners:

The Results
Most Popular Hardstyle Artist: Zatox
Most Popular Hardstyle Label: Scantraxx
Most Popular Hardstyle Album: Coone - The Challenge
Most Popular Hardstyle Resident: The Magic Show

Most Popular Hardcore Artist: Angerfist
Most Popular Hardcore Label: Neophyte Records
Most Popular Hardcore Album: Angerfist - Retaliate
Most Popular Hardcore Resident: Ian Fox
quote:
0s.gif Op donderdag 29 december 2011 09:10 schreef robuust89 het volgende:

[..]

Coone als beste album _O- :')
  donderdag 29 december 2011 @ 09:25:10 #3
125461 Sc0tTy
Kiss the sound!
pi_106156189
Ik zeg hierbij mijn geloof op dat FearFM een communitie vak ekte is.... :r :r :r
Are we human because we gaze at the stars or do we gaze at the stars because we are human ?
pi_106156364
quote:
0s.gif Op donderdag 29 december 2011 09:25 schreef Sc0tTy het volgende:
Ik zeg hierbij mijn geloof op dat FearFM een communitie vak ekte is.... :r :r :r
wat
pi_106156725
Ik ga hem volgen, wist niet dat deze bestond :@

Halo dus, hoax hier :D
pi_106157371
Gelukkig gaat het om 'most popular' in plaats van beste :')
Tevens stijlloze linkdump

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The smell of piss is so strong it smells like decent bacon
pi_106158167
quote:

[..]

Ik vond het een niet verkeerd album. Best goed doorheen te komen. En dan in het achterhoofd houden dat hij dit in een maand gefixt heeft.

[ Bericht 0% gewijzigd door Boy_Snakeye op 29-12-2011 11:36:47 (een=in) ]
Typ- en spellingsfouten voorbehouden.
  donderdag 29 december 2011 @ 11:18:39 #8
301430 Baronpilsener
twitter.com/black_outmedia
pi_106158598
quote:
0s.gif Op donderdag 29 december 2011 11:03 schreef Boy_Snakeye het volgende:
En dan in het achterhoofd houden dat hij dit een een maand gefixt heeft.
Ehh, ... :@
Aka Black/Out
http://twitter.com/black_outmedia
Zany | B-Front | Titan | Chris One | Zatox | Donkey Rollers | Noisecontrollers | Digital Punk | Ran-D | The Machine | 4v10 | Max Enforcer | Beholder | Alpha² | Crypsis | A-lusion
pi_106158692
quote:
0s.gif Op donderdag 29 december 2011 11:03 schreef Boy_Snakeye het volgende:

[..]

Ik vond het een niet verkeerd album. Best goed doorheen te komen. En dan in het achterhoofd houden dat hij dit een een maand gefixt heeft.
"best goed doorheen te komen"
"wel oke"
"niet SUPER slecht"
"wel aardig"

Dat hoor ik de laatste tijd wel vaker.

Wat is er gebeurd met "wat een vette plaat!"? :P

wat een vette plaat _O_
pi_106159071
quote:
eens! vette plaat :D

TT mag trouwens wel ff bijgewerkt worden met de laatste paar topics :+
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_106159317
quote:
0s.gif Op donderdag 29 december 2011 11:21 schreef Deeltjesversneller het volgende:

[..]

"best goed doorheen te komen"
"wel oke"
"niet SUPER slecht"
"wel aardig"

Dat hoor ik de laatste tijd wel vaker.

Wat is er gebeurd met "wat een vette plaat!"? :P

wat een vette plaat _O_
Wát een vette plaat! :D _O_
quote:
1s.gif Op donderdag 29 december 2011 11:30 schreef ReMcOrE het volgende:

[..]

eens! vette plaat :D

TT mag trouwens wel ff bijgewerkt worden met de laatste paar topics :+
Hm? :7

Speaking of which, komt er nog een best of 2011 topic?
  donderdag 29 december 2011 @ 11:42:12 #12
238230 em-dee-em-aa
methyleendioxymethamfetamine
pi_106159534
quote:
0s.gif Op donderdag 29 december 2011 11:36 schreef robuust89 het volgende:
Speaking of which, komt er nog een best of 2011 topic?
Ik heb er dit jaar niet veel zin / tijd voor om weer een topic op te zetten, maar als iemand anders het wil doen be my guest :Y
-----------------------------------------------------------------------------------------
I'd rather live it, cause dreamers always chase but never get it
-----------------------------------------------------------------------------------------
pi_106160499
Goed ik ga nog één poging wagen om het uit te leggen.

quote:

[..]

quote:
0s.gif Op donderdag 29 december 2011 09:25 schreef Sc0tTy het volgende:
Of iets het beste is, is simpelweg niet te beoordelen met een publieksstemming. Daarom gaan de awards ook over het meest populaire volgens het publiek. Ook daar maken de meeste mensen de fout. De Fear.FM community is maar een fractie van het totaal aantal bezoekers en luisteraars. De meesten hiervan mengen zich absoluut niet in discussies. En met meer dan 900.000 unieke bezoekers per jaar, zijn dat echt niet alleen maar 'ekte'. Fear.FM is ook ALLANG veel groter als de Nederlandse grenzen. Misschien dat nog 40% van de bezoekers uit Nederland komt. Als we dat nog halen. En de crew komt inmiddels ook uit alle werelddelen. (Maar nog wel voornamelijk uit Nederland).

Daarnaast zijn de Fear.FM Awards + Top 100 dusdanig groot dat artiesten er reclame voor maken en oproepen om te stemmen. Maar wat had je dan willen zien? Dat wij de uitslag manipuleerde om er het lijstje van te maken wat wij het meest leuke van dat jaar vonden? Ook iedereen binnen de crew kon een keer stemmen en een deel heeft dat ook gedaan.
pi_106160549
quote:
0s.gif Op donderdag 29 december 2011 12:13 schreef Fear.FM het volgende:

[..]

[..]

Of iets het beste is, is simpelweg niet te beoordelen met een publieksstemming. Daarom gaan de awards ook over het meest populaire volgens het publiek. Ook daar maken de meeste mensen de fout. De Fear.FM community is maar een fractie van het totaal aantal bezoekers en luisteraars. De meesten hiervan mengen zich absoluut niet in discussies. En met meer dan 900.000 unieke bezoekers per jaar, zijn dat echt niet alleen maar 'ekte'. Fear.FM is ook ALLANG veel groter als de Nederlandse grenzen. Misschien dat nog 40% van de bezoekers uit Nederland komt. Als we dat nog halen. En de crew komt inmiddels ook uit alle werelddelen. (Maar nog wel voornamelijk uit Nederland).

Daarnaast zijn de Fear.FM Awards + Top 100 dusdanig groot dat artiesten er reclame voor maken en oproepen om te stemmen. Maar wat had je dan willen zien? Dat wij de uitslag manipuleerde om er het lijstje van te maken wat wij het meest leuke van dat jaar vonden? Ook iedereen binnen de crew kon een keer stemmen en een deel heeft dat ook gedaan.
:D

Je hoeft je niet aangevallen te voelen hoor, wij FOK!ers spuien graag onze mening :P
pi_106160714
Als we hierdoor al aangevallen zouden zijn, dan zouden we geen leven meer hebben gezien wat via andere kanalen naar ons of over ons gezegd wordt ;) Incl een (niet serieuze, hoop ik althans :X ) doodverwensing. Maar dan nog kan je wel een poging wagen dat men het snapt :)
  donderdag 29 december 2011 @ 12:22:15 #16
112790 Koepert
Parttime Nutcase
pi_106160802
Er van uitgaande dat het verhaal van FearFM klopt, is die mening gebaseerd op bullshit en foute aannames, dat mag best gecorrigeerd worden...
It starts with a shiver, an itch, a slow boil
pi_106161017
Er is toch zoiets als gevalideerde accounts? Ik kan er niks meer over vinden alleen... Anders denken jullie misschien dat ik de zoveelste kloon ben ala DV8 en BH ;)
  donderdag 29 december 2011 @ 12:50:46 #19
238230 em-dee-em-aa
pi_106161627
quote:
0s.gif Op donderdag 29 december 2011 12:29 schreef Fear.FM het volgende:
kloon ben ala DV8 en BH ;)
Waren dat kloons? :o
  donderdag 29 december 2011 @ 12:52:36 #20
301430 Baronpilsener
pi_106161676
quote:
0s.gif Op donderdag 29 december 2011 12:50 schreef em-dee-em-aa het volgende:

[..]

Waren dat kloons? :o
Nee.
Aka Black/Out
Zany | B-Front | Titan | Chris One | Zatox | Donkey Rollers | Noisecontrollers | Digital Punk | Ran-D | The Machine | 4v10 | Max Enforcer | Beholder | Alpha² | Crypsis | A-lusion
pi_106161861
F8trix - Flavaa vind ik nog niet eens zo heel slecht. Hoor wel een aantal elementen uit andere tracks terugkomen, wat het weer niet helemaal eigen maakt. Maar toch:
quote:
Ik moest lachen! :D
  donderdag 29 december 2011 @ 13:15:34 #22
20211 Da_Ripper
Follow your bliss
pi_106162476
Ohjah, Fear.FM zit hier ook
quote:
0s.gif Op donderdag 29 december 2011 12:19 schreef Fear.FM het volgende:
Als we hierdoor al aangevallen zouden zijn, dan zouden we geen leven meer hebben gezien wat via andere kanalen naar ons of over ons gezegd wordt ;) Incl een (niet serieuze, hoop ik althans :X ) doodverwensing.
Global Hardstyle :') :W

quote:
Maar wat had je dan willen zien? Dat wij de uitslag manipuleerde om er het lijstje van te maken wat wij het meest leuke van dat jaar vonden? Ook iedereen binnen de crew kon een keer stemmen en een deel heeft dat ook gedaan.
Is dat mogelijk? Dat we de uitslag zien van de crew?
Zijn er ook lijstjes als deze gemaakt door de kenners/producers henzelf? Ik begrijp dat de spoeling dan een stuk dunner is en dus misschien sneller een vertekend/corrupt beeld schetst, maar zoiets zegt mij meer dan een lijst gemaakt door 'unieke gebruikers' .
Ik wil juist lijstjes van wederkerende, die-hard users >:)

en iedereen nog gefeliciteerd met het behalen van #256, stelletje wederkerende die-hards :*

[ Bericht 2% gewijzigd door Da_Ripper op 29-12-2011 14:02:45 ]
Wat je vindt, ...
pi_106163574
quote:
0s.gif Op donderdag 29 december 2011 13:15 schreef Da_Ripper het volgende:
Zijn er ook lijstjes als deze gemaakt door de kenners/producers henzelf? Ik begrijp dat de spoeling dan een stuk dunner is en dus misschien sneller een vertekend/corrupt beeld schetst, maar zoiets zegt mij meer dan een lijst gemaakt door 'unieke gebruikers' .
Vorig jaar was dat toch even hip, zo'n maandelijkse top-10 van producers? Maar dan krijg je alleen maar lijstjes van nieuwe nummers en dingen van naaste collega's om ze te steunen..
  donderdag 29 december 2011 @ 14:12:00 #24
20211 Da_Ripper
Follow your bliss
pi_106164557
quote:
0s.gif Op donderdag 29 december 2011 13:45 schreef Deeltjesversneller het volgende:

[..]

Vorig jaar was dat toch even hip, zo'n maandelijkse top-10 van producers? Maar dan krijg je alleen maar lijstjes van nieuwe nummers en dingen van naaste collega's om ze te steunen..
Psies, vandaar ook "vertekend/corrupt beeld"
Wat je vindt, ...
pi_106165005
Wat is deze, elke keer als ik dit topic open?
pi_106165303
quote:
0s.gif Op donderdag 29 december 2011 14:24 schreef Levitas het volgende:
[ afbeelding ]
Heb ik ook, maar niet alleen in dit topic.
  donderdag 29 december 2011 @ 15:02:10 #27
238230 em-dee-em-aa
pi_106166435
pi_106168336
Nieuwe HWS valt me wel beetje tegen imo, vorige maand was ie stuk beter :P
Cause I'm a motherlover,
You're a motherlover.
We should fuck each others mothers
  donderdag 29 december 2011 @ 16:14:42 #29
246608 T_Killer
Rochelle, Rochelle
pi_106169374
quote:
99s.gif Op donderdag 29 december 2011 09:57 schreef Prof_Hoax het volgende:
Ik ga hem volgen, wist niet dat deze bestond :@

Halo dus, hoax hier :D
We bestaan al 256 topics.

Maar desalniettemin welkom. Stel je even voor: Wie ben je, hoe oud, waar vandaan?
Favoriete DJ's/acts/labels Favoriete tracks van 2011? Welke feestjes allemaal geweest? Welke nog op de planning? Etc etc etc.
"A young girl's strange erotic journey from Milan to Minsk"
  donderdag 29 december 2011 @ 16:47:05 #30
125461 Sc0tTy
Kiss the sound!
pi_106170796
quote:

[..]

[..]

Denk dat reageren niet echt zal helpen, de meeste van ons hebben al een mening :*
De meeste van ons hebben een bep. smaak van Hardstyle.
En waar de luisteraars vandaan komen maakt mij ook nie uit.

Vind het juist apart dat er hier namens FearFM word gereageerd wij zijn niet zo'n grote groep en je zegt zelf dat jullie zo internationaal zijn.

[ Bericht 5% gewijzigd door Sc0tTy op 29-12-2011 16:53:00 ]
Are we human because we gaze at the stars or do we gaze at the stars because we are human ?
pi_106171300
quote:
0s.gif Op donderdag 29 december 2011 16:14 schreef T_Killer het volgende:

Maar desalniettemin welkom. Stel je even voor: Wie ben je, hoe oud, waar vandaan?
Favoriete DJ's/acts/labels Favoriete tracks van 2011? Welke feestjes allemaal geweest? Welke nog op de planning? Etc etc etc.
En laten we vooral de belangrijkste vraag niet vergeten: Ekte,ekte of fanb000iiy? :7
Rich Hall:Everybody says that the wheel is the greatest invention ever but i think it was the 2nd wheel.... have you ever seen a guy on a unicycle, what an asshole." _O_
pi_106171361
quote:
0s.gif Op donderdag 29 december 2011 16:47 schreef Sc0tTy het volgende:

[..]

Denk dat reageren niet echt zal helpen, de meeste van ons hebben al een mening :*
De meeste van ons hebben een bep. smaak van Hardstyle.
En waar de luisteraars vandaan komen maakt mij ook nie uit.

Vind het juist apart dat er hier namens FearFM word gereageerd wij zijn niet zo'n grote groep en je zegt zelf dat jullie zo internationaal zijn.
Ik persoonlijk vind het een klein beetje overdreven een heel radiostation af te schrijven zoals sommigen (ik zeg niet dat jij ook zover gaat) omdat de uitslag van een publieksprijs je niet bevalt. We proberen er het beste voor iedereen van te maken met de middelen die we hebben :)

En ook kleine groepen zijn belangrijk voor ons. Ik durf te beweren dat iedereen in de crew een liefhebber ten top is, maar ook daar zitten mensen tussen die de voorkeur aan Scantraxx geven boven Theracords maar net zo goed ook andersom. Of iemand die in het midden gebied zit bij bijvoorbeeld Fusion, of die voor de crew werkt omdat hij dol is op Early HS wat je sinds een halfjaar op de hardstream hebt. En dat is toch echt maar een klein groepje die desondanks toch belangrijk is ;)
  donderdag 29 december 2011 @ 17:03:31 #33
246608 T_Killer
Rochelle, Rochelle
pi_106171474
quote:
TT = mwah,

Vroeger was ik meer een HHZ fan
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
0s.gif Op donderdag 29 december 2011 16:59 schreef Tha_Bartman het volgende:

[..]

En laten we vooral de belangrijkste vraag niet vergeten: Ekte,ekte of fanb000iiy? :7
Dat is natuurlijk de hamvraag.
  donderdag 29 december 2011 @ 17:11:27 #35
238230 em-dee-em-aa
pi_106171779
pi_106172145
quote:
Gaat meer los dan het gemiddelde hardstyle publiek op grote feestjes _O-
  donderdag 29 december 2011 @ 17:48:48 #37
301430 Baronpilsener
pi_106173164
Aka Black/Out
  donderdag 29 december 2011 @ 18:41:03 #38
125461 Sc0tTy
Kiss the sound!
pi_106175129
quote:
Bwhahahaha _O_
pi_106176080
God domme, heb ik een strakke set opgenomen met m'n nieuwe speeltje, is de opname kabel gaan lopen muiten waardoor 1 kanaal (links) ineens tijdens de mix ZWAAR over de max gaat van de opnames!
Kortom, ruis en oversturing ftw! :(
pi_106176700
quote:
0s.gif Op donderdag 29 december 2011 16:14 schreef T_Killer het volgende:

[..]

We bestaan al 256 topics.

Je wordt meteen aan een keuring onderworpen.. :p
pi_106176733
quote:
wel jammer dat de baby juist bij het mooiste stukje een :{ hoofd trekt :P

quote:
whehehe :D _O_
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_106176766
quote:
1s.gif Op donderdag 29 december 2011 19:25 schreef Esenes het volgende:

[..]

nee hoor, als je nieuw bent ergens stel je je toch meestal even voor?
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  donderdag 29 december 2011 @ 19:59:45 #43
125461 Sc0tTy
Kiss the sound!
pi_106178215
quote:
0s.gif Op donderdag 29 december 2011 19:08 schreef RiKe het volgende:
God domme, heb ik een strakke set opgenomen met m'n nieuwe speeltje, is de opname kabel gaan lopen muiten waardoor 1 kanaal (links) ineens tijdens de mix ZWAAR over de max gaat van de opnames!
Das minder :(
  donderdag 29 december 2011 @ 20:22:14 #44
183691 Just_Shut_Up
Moments we forget...
pi_106179228
quote:
0s.gif Op donderdag 29 december 2011 14:24 schreef Levitas het volgende:
[ afbeelding ]
Okay dan, ik ben dus niet de enige :')..
There is no rehab for stupidity.
  donderdag 29 december 2011 @ 20:33:51 #45
125461 Sc0tTy
Kiss the sound!
pi_106179712
Opera FTW!
  donderdag 29 december 2011 @ 20:38:00 #46
238230 em-dee-em-aa
pi_106179890
quote:
1s.gif Op donderdag 29 december 2011 19:25 schreef Esenes het volgende:

[..]

Waar was jij bij de Fok! Loudness meet? ;)
  donderdag 29 december 2011 @ 20:38:03 #47
301430 Baronpilsener
pi_106179895
quote:
0s.gif Op donderdag 29 december 2011 19:08 schreef RiKe het volgende:
Je kan het rechter kanaal dupliceren en op links zetten, maar dan is je mix wel mono..
Aka Black/Out
  donderdag 29 december 2011 @ 21:02:57 #48
125461 Sc0tTy
Kiss the sound!
pi_106180975
quote:
0s.gif Op donderdag 29 december 2011 20:38 schreef em-dee-em-aa het volgende:

[..]

IDD... ESPLAIN! o|O
pi_106181120
Nieuwe HWS klinkt op zich weer prima tot nu toe. Verse tunes :).
Mixes onder de naam Khadber
  donderdag 29 december 2011 @ 22:25:59 #50
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_106184937
quote:
0s.gif Op donderdag 29 december 2011 20:38 schreef em-dee-em-aa het volgende:

[..]

Nu je het zegt, ik heb heul geen vrouwmens gezien inderdaad :(
Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
  donderdag 29 december 2011 @ 22:38:42 #51
285940 Krulliewullie
Come on, dance with me!
pi_106185586
Hai mensen! Ik leef nog maar ik heb jullie de afgelopen dagen geen aandacht gegeven waarvoor mijn excuses!

Alvast een heel fijn oudjaar! Ik ga drum and base-en in Rotterdam :D
Just close your eyes...Forget your name...Forget the world...Now go insaneee
  vrijdag 30 december 2011 @ 00:01:25 #52
125461 Sc0tTy
Kiss the sound!
pi_106189339
quote:
0s.gif Op donderdag 29 december 2011 22:25 schreef mstx het volgende:

[..]

Nu je het zegt, ik heb heul geen vrouwmens gezien inderdaad :(
Niet ??? Ik heb toch wat pracht exemplaren rond zien huppelen B-)
  vrijdag 30 december 2011 @ 00:35:02 #53
213010 haakon
Bier moet. Bier doet je goed.
pi_106190568
Mensen! Ik weet niet zeker of ik verder nog op FOK! kom dit jaar, maar iedereen alvast een gelukkig nieuwjaar gewenst! En tot volgend jaar! :D
The Outside Agency
  vrijdag 30 december 2011 @ 02:50:03 #54
298746 Dalando
18, niet meer gefrustreerd
pi_106193198
Ten eerste fijne jaarwisseling aan al mijn mede hardstyle luisteraars, en ten 2e, heeft iemand nog een goeie track waar iedereen op kan meebrullen en daarna hard op kan stampen? :D

Op 20:38 (en bij This Who we are + Nothing Else Matters), zo'n effect wil ik ong. krijgen... Iemand suggesties?
Spel-, taal- en grammaticafouten voorbehouden.
994a040db3f025e25771e045468fc121
pi_106194247
quote:
7s.gif Op vrijdag 30 december 2011 02:50 schreef Dalando het volgende:
Ten eerste fijne jaarwisseling aan al mijn mede hardstyle luisteraars, en ten 2e, heeft iemand nog een goeie track waar iedereen op kan meebrullen en daarna hard op kan stampen? :D

Op 20:38 (en bij This Who we are + Nothing Else Matters), zo'n effect wil ik ong. krijgen... Iemand suggesties?

pi_106194693
Zo mijn nieuwe verslaving!

Ik vind het een zwaar goed album. :Y
pi_106200563
Coone beste album van 2011 _O_ _O_ _O_
pi_106201181
quote:
zo vannûh... waddafack! O+
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_106202368
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 december 2011 08:54 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Zo mijn nieuwe verslaving!

Ik vind het een zwaar goed album. :Y
Ik ben positief verrast! :D _O_
pi_106203410
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 december 2011 13:17 schreef ReMcOrE het volgende:

[..]

zo vannûh... waddafack! O+
_O_
  vrijdag 30 december 2011 @ 14:32:58 #62
301430 Baronpilsener
pi_106204074
Aka Black/Out
pi_106204221
quote:
m'n 1e (grote) hardstyle feestje 8-) *O*

ik mis die tijd :'(
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 december 2011 14:32 schreef Baronpilsener het volgende:

[..]

Bij 1.05 _O_
  vrijdag 30 december 2011 @ 14:38:06 #64
238230 em-dee-em-aa
pi_106204310
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 december 2011 14:35 schreef Deeltjesversneller het volgende:

[..]

m'n 1e (grote) hardstyle feestje 8-) *O*
Groentje ;)
  vrijdag 30 december 2011 @ 14:38:39 #65
125461 Sc0tTy
Kiss the sound!
pi_106204336
quote:
God, ik ben nog nooit zo hard los gegaan als op deze set _O_
Imho de beste set diek ooit heb gezien.
Vanaf dat moment was Alphaverb mijn #1 DJ

En dat geluid _O_
  vrijdag 30 december 2011 @ 14:41:38 #66
165164 Tha_Bartman
And so it goes.
pi_106204472

roept u maar

Nope, ik vind het TNT onwaardig. Een 13 in een dozijn track, het unieke geluid is weg uit de act.
Rich Hall:Everybody says that the wheel is the greatest invention ever but i think it was the 2nd wheel.... have you ever seen a guy on a unicycle, what an asshole." _O_
pi_106204719
jammer dat zelfs TNT van die skippybal kicks gebruikt
  vrijdag 30 december 2011 @ 14:55:51 #68
246608 T_Killer
Rochelle, Rochelle
pi_106205047
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 december 2011 14:38 schreef Sc0tTy het volgende:

[..]

En dat geluid _O_
Heb XQ Holland dan mss gemist, maar hier was ik ook bij O-)
  vrijdag 30 december 2011 @ 14:59:30 #69
125461 Sc0tTy
Kiss the sound!
pi_106205175
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 december 2011 14:55 schreef T_Killer het volgende:

[..]

Heb XQ Holland dan mss gemist, maar hier was ik ook bij O-)
Was ook nie op XQ Holland :(
Jammer dat ik toen jullie gezichten nog niet kon :'(
  vrijdag 30 december 2011 @ 15:39:10 #70
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_106206573
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
pi_106207509
quote:
nou is ie niet meer leuk, moet steeds aan die bruiloft denken :{
pi_106207585
waar is dat filmpje van die bruiloft nog es?

edit: linkdumpje erbij om de post op te leuken

[ Bericht 86% gewijzigd door 16meter op 30-12-2011 16:16:48 ]
pi_106211084
quote:
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 december 2011 14:32 schreef Baronpilsener het volgende:

[..]

Bij 1.05 _O_
quote:

[..]

En dat geluid _O_
plaat ging toen (en vele, vele andere keren) echt helemaal los, publiek totaal uit z'n plaat :D _O_ helaas wilde de bob op een gegeven moment toch echt naar huis, dus niet de hele set gezien/gehoord ;(

quote:
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 december 2011 16:02 schreef Deeltjesversneller het volgende:

[..]

nou is ie niet meer leuk, moet steeds aan die bruiloft denken :{
tuurlijk is hij nog wel leuk, want ik moet altijd aan 2 Sidez - Nomansland denken O+ :9

of aan een wat oudere :+
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_106211113
en trouwens, dat feestje waar dat filmpje van 2 Sidez van is, was echt legendarisch goed _O_ :7

Hardstyle Overdose in Boxmeer geloof ik, Boy en Niels (en Tim volgens mij) waren er ook :P
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_106211156
Headhunterz op FB:

quote:
Headhunterz
Told Deadmau5 i'm a big fan and he literally said that he doesn't give a shit. Im still a fan but a disappointed one.
:')
Deadmau5 met zn herrie :')
Cuz I'm Mr. Brightside
  vrijdag 30 december 2011 @ 17:51:25 #77
246608 T_Killer
Rochelle, Rochelle
pi_106211753
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 december 2011 17:32 schreef ReMcOrE het volgende:
en trouwens, dat feestje waar dat filmpje van 2 Sidez van is, was echt legendarisch goed _O_ :7

Hardstyle Overdose in Boxmeer geloof ik, Boy en Niels (en Tim volgens mij) waren er ook :P
:Y
Wat is er eigenlijk met die Jaimy (Pulse) gebeurd? leeft ie nog?

quote:
0s.gif Op vrijdag 30 december 2011 17:33 schreef Neo-Mullen het volgende:
Headhunterz op FB:

[..]

Hij is tenminste niet mainstream :')
  vrijdag 30 december 2011 @ 17:54:18 #78
246608 T_Killer
Rochelle, Rochelle
pi_106211840
edit: oeps
pi_106211879
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 december 2011 17:51 schreef T_Killer het volgende:

[..]

:Y
toch goed onthouden ;)

quote:
0s.gif Op vrijdag 30 december 2011 17:54 schreef T_Killer het volgende:
edit: oeps
ik zat net de eerste zin te lezen toen ineens de hele post verdween :')
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  vrijdag 30 december 2011 @ 17:56:39 #80
246608 T_Killer
Rochelle, Rochelle
pi_106211914
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 december 2011 17:55 schreef ReMcOrE het volgende:

[..]

toch goed onthouden ;)

[..]

ik zat net de eerste zin te lezen toen ineens de hele post verdween :')
No worries, was een kopie van de post die erboven staat
pi_106211950
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 december 2011 17:56 schreef T_Killer het volgende:

[..]

No worries, was een kopie van de post die erboven staat
ja, daar kwam ik achter toen ik de edit van je eerste post zag :P
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_106212951
quote:
Headhunterz op FB:

[..]

Ga je mond spoelen :N dacht wel dat het een chille gozer was.

quote:
0s.gif Op vrijdag 30 december 2011 17:51 schreef T_Killer het volgende:

[..]

leeft ie nog?
Klasgenoot van me heeft em ooit aangereden. Maar hij zou samen met MC Rems verder gaan toch, alleen heeft ie volgens PF al een half jaar niet meer gedraaid.

[ Bericht 26% gewijzigd door Deeltjesversneller op 30-12-2011 18:30:23 ]
pi_106213110
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 december 2011 18:25 schreef Deeltjesversneller het volgende:

[..]

Ga je mond spoelen :N dacht wel dat het een chille gozer was.
Vind het veel te eentonig, sorry :)

Maar buiten dat is het wel een beetje triest om zo te reageren tegen iemand die zegt dattie een fan is. Dus 0,0 respect voor hem :)
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_106213173
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 december 2011 18:29 schreef Neo-Mullen het volgende:

[..]

Vind het veel te eentonig, sorry :)

Maar buiten dat is het wel een beetje triest om zo te reageren tegen iemand die zegt dattie een fan is. Dus 0,0 respect voor hem :)
Eens met dat 2e, maar
*;
kan niet vaak genoeg gezegd worden!
pi_106213578
+1 voor Deadmau5 om zijn reactie
pi_106214295
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 december 2011 18:40 schreef 16meter het volgende:
Hoezo +1? Ik ga er even vanuit dat je niet trollt, maar waarom zou zo'n omhoog gevallen ster allure reactie op zijn plaats zijn?
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 december 2011 18:31 schreef Deeltjesversneller het volgende:

[..]

Eens met dat 2e, maar
*;
Ik ga ff luisteren :)
Cuz I'm Mr. Brightside
  vrijdag 30 december 2011 @ 18:58:51 #87
301430 Baronpilsener
pi_106214353
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 december 2011 18:40 schreef 16meter het volgende:
Gehehe, kontenlikkers afwimpelen doe je zo :)
Aka Black/Out
pi_106214382
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 december 2011 18:31 schreef Deeltjesversneller het volgende:

[..]

Eens met dat 2e, maar
*;
Hoeveel nummers er wel niet op die melodie gebaseerd zijn.
pi_106214390
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 december 2011 18:57 schreef Neo-Mullen het volgende:

[..]

Hoezo +1? Ik ga er even vanuit dat je niet trollt, maar waarom zou zo'n omhoog gevallen ster allure reactie op zijn plaats zijn?
misschien omdat hij niet zo'n fan van Headhunterz is?
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_106214478
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 december 2011 18:59 schreef ReMcOrE het volgende:

[..]

misschien omdat hij niet zo'n fan van Headhunterz is?
Ok, dan begrijp ik meteen dat je een snauw moet krijgen van een over het paard getilde, egotrippende lambal :')

En Deeltjesversneller, tis een aardig nummer, maar niet bijzonder.
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_106214580
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 december 2011 18:59 schreef SjaakKlapkaak het volgende:

[..]

Hoeveel nummers er wel niet op die melodie gebaseerd zijn.
1 van de beste melodieën ooit vind ik.
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 december 2011 18:57 schreef Neo-Mullen het volgende:
Ik ga er even vanuit dat je niet trollt
dat zou voor het eerst zijn :P
  vrijdag 30 december 2011 @ 19:11:57 #92
165164 Tha_Bartman
And so it goes.
pi_106214846
Deadmau5 is overrated, mensen claimen dat het zo radicaal anders is dan de standaard house (over alles is nagedacht blahblahblah etc), maar ik vind het niet echt onderscheidend wat hij doet. Het blijft gewoon popiejopie house..

Bovendien vind ik de gimmick met het muizenhoofd vrij sneu.

Dus Deadmau5 sowieso -1 of hij nou arrogant is of niet.
pi_106221027
https://www.facebook.com/deadmau5/posts/10150466301391806
die comments... wat een figuren. en dat in een paar minuten.

quote:
apologize to him not us. he is very big in qlimax anf fusion etc, so if u were ever to go there, you would be looked down on.
  vrijdag 30 december 2011 @ 21:42:07 #94
165164 Tha_Bartman
And so it goes.
pi_106221167
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 december 2011 21:38 schreef Deeltjesversneller het volgende:

[..]

HAHAHAHAHAH _O- :')
  vrijdag 30 december 2011 @ 21:58:09 #95
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_106221915
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 december 2011 21:38 schreef Deeltjesversneller het volgende:

[..]

Sowieso mensen die zich daar druk over maken. :') Get a life |:(
👾
pi_106222130
quote:
O+ Huilen en lachen tegelijk *;

Zweefhouse a la Deadmau5 _O_ Ook de experimentelere platen zijn gruwelijk ^O^ En Bartman, hij onderscheidt zich zeer zeker ten over de andere producers in het genre hoor! Gozer is helaas zo arrogant als de pest, maar dat is iedereen die zo hoog aan de top staat. HHZ heeft hierbij een koekje van eigen deeg :)
  vrijdag 30 december 2011 @ 22:22:18 #97
20211 Da_Ripper
Follow your bliss
pi_106223137
quote:

[..]

werd
En dat geluid _O_
Heb jij niet ooit een filmpje gemaakt (dacht ergens in Belgie) waar W.T.F. gedraaid werd en je stopte met filmen omdat je los moest gaan?

quote:
Headhunterz ope

[..]

Hehe Willem, karma is a biaaatch!!
Wat je vindt, ...
  zaterdag 31 december 2011 @ 00:51:30 #98
238230 em-dee-em-aa
pi_106231046
Ik heb het hele incident gemist, wat heeft Deadmau5 precies gezegt?
  zaterdag 31 december 2011 @ 01:36:16 #99
125461 Sc0tTy
Kiss the sound!
pi_106232639
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 december 2011 22:22 schreef Da_Ripper het volgende:

[..]

Heb jij niet ooit een filmpje gemaakt (dacht ergens in Belgie) waar W.T.F. gedraaid werd en je stopte met filmen omdat je los moest gaan?
Dnow dat zou wel kunnen ? Ben alleen maar 1x in Belgie wezen stampen en dat was Summerfestival 2009 , toen was die plaat er nog niet volgens mij...

Ik heb wel heel die set van Alphaverb opgenomen met mn ouwe Nokia :+ Toen hij WTF er op gooide gaf ik me tel wel aan me maat :p
  zaterdag 31 december 2011 @ 02:11:30 #100
213010 haakon
pi_106233523
Hallo. Ik ben niet nuchtwr en snap weinig van dit bricht. Ondabks dit wil ik jullie een gewelfoge jaarwisseling wensen en een gezond en stampvil nieuwjaar
The Outside Agency
pi_106235771
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 december 2011 02:11 schreef haakon het volgende:
Hallo. Ik ben niet nuchtwr en snap weinig van dit bricht. Ondabks dit wil ik jullie een gewelfoge jaarwisseling wensen en een gezond en stampvil nieuwjaar
Haakon _O- Van hetzelfde he!
  zaterdag 31 december 2011 @ 08:12:12 #102
238230 em-dee-em-aa
pi_106236300
Haakon +1
pi_106236824
http://www.dumpert.nl/med(...)k_doet_springen.html

Tot 1:45 het hardstyle publiek van vroeger....
op 1:47 het hardstyle publiek van nu..... :P
pi_106237185
Haakon, dwaas! :D
  zaterdag 31 december 2011 @ 10:26:47 #105
213010 haakon
pi_106238252
Godverdomme
The Outside Agency
pi_106240458
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 december 2011 19:02 schreef Neo-Mullen het volgende:

[..]

een over het paard getilde, egotrippende lambal :')

heady?
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 december 2011 22:02 schreef T-Force het volgende:

[..]

O+ Huilen en lachen tegelijk *;
Episch he. O+

quote:
van 't zelfde mienjong :D
pi_106240871
quote:
:D _O_

Machiel, ik wens jou hetzelfde!
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  zaterdag 31 december 2011 @ 12:22:05 #108
213010 haakon
pi_106241844
Typisch gevalletje van teruglezen en mezelf facepalmen :')
The Outside Agency
  zaterdag 31 december 2011 @ 13:09:17 #109
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_106243466
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 december 2011 12:22 schreef haakon het volgende:
Typisch gevalletje van teruglezen en mezelf facepalmen :')
Herkenbaar
👾
pi_106244445
Nieuwen van brenarn, mooien rauw mix:

nwen psycic funks van de wu teng clan een remux :D :D :$$
  zaterdag 31 december 2011 @ 13:40:12 #111
238230 em-dee-em-aa
pi_106244917
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 december 2011 13:30 schreef 16meter het volgende:

_O_
pi_106246603
quote:

die fan brenen is egt een goeie remiks _O_ _O_ _O_
pi_106248301
quote:

kan niet wachten wat hardstyle in 2012 te brengen heeft *O*

quote:
x2
pi_106248352
quote:
_O_ _O_
Je bent een avondje te vroeg! ;)

In ieder geval, hetzelfde Haakie en de rest hier!
pi_106248407
quote:
Hoezo BH én Code Black remix? Geluiden in de remix zijn duidelijk van Code Black...
pi_106248816
ik wens iedereen hier natuurlijk ook een knallend uiteinde en een donders mooi begin van 2012 ^O^

en doe a.u.b. een stampje extra voor mij op de verschillende feestjes O+

1 van mijn goede voornemens is trouwens om wat meer (kleine) feestjes te gaan bezoeken :)
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_106249139
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 december 2011 14:59 schreef Levitas het volgende:

[..]

Hoezo BH én Code Black remix? Geluiden in de remix zijn duidelijk van Code Black...
BH heeft de titel verzonnen
pi_106249163
quote:
Ik vind die quote van 'hier ergens moet de beving geweest zijn' wel grappig. :')
Van de mini-aardbeving van afgelopen jaar. :P
gr gr
pi_106254639
Ben benieuwd wat het 12 uur nummer wordt op QD

*O*
Voor de rest iedereen alvast een goed uiteinde!
Dat 2012 het weer een beetje beter mag gaan met de Hardstyle ;)
  FOK!fotograaf zaterdag 31 december 2011 @ 17:30:32 #120
159915 -Menn0-
MNO
pi_106255311
Nog een meet op QD vanavond? :)
,,/
pi_106256758
ik sluit de laptop af, veel plezier op QD en met alle andere feestjes :D :W

en zoals ik graag mag zeggen; catch you all on the flipside! _O_
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_106258269
Zo, weer thuis, week lang geen Hardstyle gehoord :o

Iedereen alvast een prettige jaarwisseling en een fijn 2012 gewenst! ^O^
  zaterdag 31 december 2011 @ 19:18:40 #123
183691 Just_Shut_Up
Moments we forget...
pi_106259510
quote:
10s.gif Op zaterdag 31 december 2011 18:45 schreef eQuaL het volgende:
Zo, weer thuis, week lang geen Hardstyle gehoord :o

Iedereen alvast een prettige jaarwisseling en een fijn 2012 gewenst! ^O^
Van hetzelfde. De beste wensen voor iedereen hier :).
  zaterdag 31 december 2011 @ 19:29:53 #124
125461 Sc0tTy
Kiss the sound!
pi_106259892
Fijne jaar wisseling iedereen!!
  zaterdag 31 december 2011 @ 19:33:04 #125
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_106259997
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 december 2011 19:29 schreef Sc0tTy het volgende:
Fijne jaarwisseling iedereen!!
👾
  zaterdag 31 december 2011 @ 19:33:33 #126
238230 em-dee-em-aa
pi_106260011
Iedereen alvast de beste wensen, en veel plezier vanavond/vannacht!
pi_106260618
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 december 2011 17:16 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Ben benieuwd wat het 12 uur nummer wordt op QD
Ik heb eigenlijk geen flauw idee.. Lose my mind? Ibo is er in ieder geval helemaal gek van.
Of misschien wel die Final Countdown remix/whatever die in de trailer zat??
  zaterdag 31 december 2011 @ 19:53:17 #128
238230 em-dee-em-aa
pi_106260738
Ik gok ook op Lose my mind
  zaterdag 31 december 2011 @ 20:04:32 #129
238230 em-dee-em-aa
pi_106261143
Frontliner album ^O^
pi_106262318
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 december 2011 19:50 schreef Levitas het volgende:

[..]

Ik heb eigenlijk geen flauw idee.. Lose my mind? Ibo is er in ieder geval helemaal gek van.
Of misschien wel die Final Countdown remix/whatever die in de trailer zat??
zal wel een van die twee zijn, ja.

Angel (Hardstyle Masterz Cut) is toch wel het ultieme 00:00-uur plaatje.
  zaterdag 31 december 2011 @ 20:54:57 #131
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_106262545
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 december 2011 20:46 schreef 16meter het volgende:

[..]

zal wel een van die twee zijn, ja.

Angel (Hardstyle Masterz Cut) is toch wel het ultieme 00:00-uur plaatje.
Kippenvel _O_
👾
  zaterdag 31 december 2011 @ 21:07:01 #132
238230 em-dee-em-aa
pi_106262903
Angel blijft inderdaad zon dikke plaat, kippevel als ik die filmpjes zie terwijl ik er niet eens was!

Angel _O_
  zondag 1 januari 2012 @ 00:47:55 #133
112790 Koepert
Parttime Nutcase
pi_106267194
Iedereen hier beste wensen! Proost!
  zondag 1 januari 2012 @ 02:09:18 #134
21616 Boy_Snakeye
Bass-Shifter
pi_106269225
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 december 2011 21:07 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Angel blijft inderdaad zon dikke plaat, kippevel als ik die filmpjes zie terwijl ik er niet eens was!

Angel _O_
tis loose my mind geworden om 12 uur...
pi_106271229
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 december 2011 21:07 schreef em-dee-em-aa het volgende:

Angel _O_
eens _O_
quote:
1s.gif Op zondag 1 januari 2012 02:09 schreef Boy_Snakeye het volgende:

[..]

tis loose my mind geworden om 12 uur...
:Z
http://m.youtube.com/inde(...)/watch?v=YTJFFREoCpA

*O*
wie van hier gaan naar hardclassics?
  zondag 1 januari 2012 @ 06:06:47 #136
238230 em-dee-em-aa
pi_106271673
Oud en Nieuw was echt supergezellig hier in Leeuwarden, op een feestje beland met vooral dubstep en house. Normaal niet zo mijn ding maar iedereen ging maximaal los, wat een sfeertje damn!!

@Deeltjesversneller Ik ben dr bij @ Hardclassics!
  zondag 1 januari 2012 @ 06:19:35 #137
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_106271696
groentjens aan iederen en gelukig nieuwjar ensogs aaa
👾
  zondag 1 januari 2012 @ 06:19:55 #138
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_106271698
adsjaaa
👾
pi_106273746
quote:
0s.gif Op zondag 1 januari 2012 06:19 schreef mstx het volgende:
quote:
adsjaaa
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 december 2011 13:09 schreef mstx het volgende:

[..]

Herkenbaar
pi_106274314
_O-
  zondag 1 januari 2012 @ 13:24:53 #141
301430 Baronpilsener
pi_106274770
Die posts afgelopen pagina's _O_ Heerlijk!

Uiteraard wens ook ik alle fokkerts een heerlijk stampjaar toe :) Bak er wat moois van!
Aka Black/Out
  FOK!fotograaf zondag 1 januari 2012 @ 15:27:26 #142
159915 -Menn0-
MNO
pi_106277312
HMH was beuken!

Isaac die Oxygen d'r op gooide! Wist niet wat me gebeurde :D

Zat even broodje te eten op de tribune, opeens Oxygen. Broodje weg gegooid en stampen als een beest! Toen had ik weer honger ;( Maar was 't waard!

Arme Frontliner 2 keer problemen met een CDJ

EN (last but not least) GEEN SECONDE VAN BRENNAN HEART MEE GEKREGEN!! *O* *O* *O*

Geslaagde avond dus! :P
,,/
pi_106277551
Die New Year Big Bang was eigenlijk best wel ruk. Man wat vind ik Dubstep kut :X
Sfeertje was wel top!
Gelukkig was Lenzman wel heerlijk, die draaide dus DnB en Limewax vs. Trasher was echt _O_ _O_ _O_ _O_ De fuck wat ging dat hard! Was gewoon richting de Industrial. Mijn vrienden stonden te kijken van: DUUUUUUUUDE, wat is deze??? Maar wel vet :D
pi_106277585
De beste wensen allemaaaaal.
gr gr
  zondag 1 januari 2012 @ 15:56:01 #145
213010 haakon
pi_106277895
Beste wensen, mensen! :D
The Outside Agency
pi_106278223
:W Meld zich ook weer!

Alle feestdagen helemaal in de kaktyfus gevallen. Opa die plosteling en totaal onverwacht de 23e wordt opgenomen in het ziekenhuis. Bleek een gescheurde aorta te wezen. Vanaf dat moment zag het er kansloos uit. Eigenlijk werkte alleen zijn hart nog en werd de rest aan de praat gehouden door machines. Gezien er geen enkele verbetering was en het alleen maar slechter ging is besloten 2e kerstdag de stekker eruit te trekken :(

Gister de begrafenis gehad. Oftewel eind 2011 was kut...

Desalniettemin iedereen de beste wensen! :Y) ^O^
  zondag 1 januari 2012 @ 16:16:39 #147
213010 haakon
pi_106278290
quote:
10s.gif Op zondag 1 januari 2012 16:12 schreef Mind.Illusion het volgende:

Alle feestdagen helemaal in de kaktyfus gevallen. Opa die plosteling en totaal onverwacht de 23e wordt opgenomen in het ziekenhuis. Bleek een gescheurde aorta te wezen. Vanaf dat moment zag het er kansloos uit. Eigenlijk werkte alleen zijn hart nog en werd de rest aan de praat gehouden door machines. Gezien er geen enkele verbetering was en het alleen maar slechter ging is besloten 2e kerstdag de stekker eruit te trekken :(

-O- Gecondoleerd nogmaals.

En jij ook de beste wensen :)
The Outside Agency
pi_106278317
quote:
10s.gif Op zondag 1 januari 2012 16:12 schreef Mind.Illusion het volgende:

Gecondoleerd M.I, moge je in 2012 op veel feesten draaien om het verdriet enigszins te compenseren.
pi_106278406
quote:
0s.gif Op zondag 1 januari 2012 16:17 schreef Deeltjesversneller het volgende:

[..]

Gecondoleerd M.I, moge je in 2012 op veel feesten draaien om het verdriet enigszins te compenseren.
Laten we 't hopen :D
  zondag 1 januari 2012 @ 16:25:36 #150
238230 em-dee-em-aa
pi_106278463
M.I gecondoleerd
pi_106278793
Gecondoleerd M.I.!

zondag 1 januari 2012 @ 16:54:34 #153
238230 em-dee-em-aa
pi_106279346
Saaie remix doet me niets, en het origineel is zwaar overplayed
pi_106279502
hij mist wel een beetje drive, ja, maar toch een goede poging. origineel vind ik mooi ^O^
pi_106280822
quote:
Eensgelijks aan iedereen.

Gecondoleerd Mind.Illusion. Het is nooit leuk om zoiets te horen, met de feestdagen is nog wel even net wat meer jammer.

Verder de Rage remix: helaas, melodie weg. Dat was JUIST het briljante aan die plaat.
  zondag 1 januari 2012 @ 20:28:09 #156
301430 Baronpilsener
pi_106286517
Gecondoleerd M.I. Klote zo aan het einde van het jaar.
Aka Black/Out
pi_106288383
Ik zit nu de lijst met nieuw gedraaide tracks te kijken van Qountdown. Aardig wat zijn remixen van 2007/2008. Met zeer wisselend succes. Een remix van Rage (hoe kun je ooit over die plaat heen) die niet zo best is, Crump remix. Pas nog een remix van Aliens (wel een goede overigens). Een remix van Feel My Fire. En tot slot het dieptepunt: een remix van Arkaine van Project One, in mijn optiek één van de allerbeste tracks ooit.
pi_106288873
Gecondoleerd M.I.

Ik word een beetje remix moe....op Qlimax was het ook al 1 groot remix festijn, en als ik het zo lees was Qountdown exact hetzelfde wat dat betreft.
Waar blijft de originaliteit?
Kunnen de heren producers niets nieuws meer ofzo..
  zondag 1 januari 2012 @ 21:21:17 #159
238230 em-dee-em-aa
pi_106289194
Project One, Feel my Fire, Rage en Crump remix doen me niets, de Aliens remix daarentegen is dikke prima :Y
  zondag 1 januari 2012 @ 21:39:50 #160
197724 NLS04
moeilijk hard
pi_106290021
quote:
0s.gif Op zondag 1 januari 2012 21:05 schreef ElDani het volgende:
Project One, in mijn optiek één van de allerbeste tracks ooit.
QFT!!
Hard Tripping, Overclipping, Psykomatik Beatz Skipping,
Straight Jacket, Rage Package, This is how we used to have it.
pi_106291956
Remco, nogmaals gecondoleerd!!
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_106292301
en natuurlijk nog de beste wensen voor iedereen hier :7 O+
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  zondag 1 januari 2012 @ 22:58:05 #164
246608 T_Killer
Rochelle, Rochelle
pi_106293030
quote:
0s.gif Op zondag 1 januari 2012 21:39 schreef NLS04 het volgende:

[..]

QFT!!
Ik wist dat jij dit ging zeggen :D. Maar het is daarom niet minder waar. Project One is echt een top top top plaat. Zoooo ernstig te weinig gedraaid. :(. Remix is naar mijn mening wel oke, maar kan (zoals zo vaak) niet tippen aan t origineel.

Verder iedereen de beste wensen voor 2012.
En MI nog gecondoleerd.
pi_106293393
quote:
0s.gif Op zondag 1 januari 2012 22:58 schreef T_Killer het volgende:
Verder iedereen de beste wensen voor 2012.
En MI nog gecondoleerd.
x2
Erg voor je, M.I.! Sterkte
  maandag 2 januari 2012 @ 10:42:52 #166
20211 Da_Ripper
Follow your bliss
pi_106303717
Die remixes zijn wel ok, Ran-D heeft schijnbaar toch een eigen soundje weten te creëren die je zelfs in zijn remixen herkent.

Verder, iedereen de beste wensen enzo ... en nog even speciale aandacht voor M.I.'s opa, gecondoleerd maat.
Wat je vindt, ...
  maandag 2 januari 2012 @ 10:56:28 #167
165164 Tha_Bartman
And so it goes.
pi_106303974
rage remix = pillars of creation kopie
Crump remix + project one remix moet ik nog luisteren, maar kan me moeilijk voorstellen dat die platen beter geworden zijn omdat ze al zo ongelofelijk vet zijn :Y Maar die ga ik zo eens luisteren...

Feel my fire is natuurlijk ook vet, maar wildstylez is vaak wel een koning dus die laat ik nog even in het midden.

Zo maar eens verder luisteren.

Edit: project one remix -> een grote faal, wat een RAPE!
Crump remix -> Mwah, liever het origneel.

[ Bericht 5% gewijzigd door Tha_Bartman op 02-01-2012 11:51:43 ]
pi_106305367
Gecondoleerd M.I. Ik kan me echt geen slechtere manier bedenken om de feestdagen te moeten door brengen. Een dierbare verliezen is altijd ontzettend moeilijk en je zal je altijd aan diegene blijven herinneren, maar alle kerst en oud en nieuw in de toekomst, gaan heel dubbelzijdig worden. Heel veel sterkte!!
  maandag 2 januari 2012 @ 12:08:21 #169
183691 Just_Shut_Up
Moments we forget...
pi_106305966
Gecondoleerd M.I.

Jezus, die project 1 remix :'). Alles wat die plaat tof maakte is eruit gesloopt..
Crump remix is wel aardig en die voel mijn vuurtje remix is vet. Wildstylez altijd 14.gif.
pi_106306570
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2012 11:54 schreef Levitas het volgende:
Gecondoleerd M.I. Ik kan me echt geen slechtere manier bedenken om de feestdagen te moeten door brengen. Een dierbare verliezen is altijd ontzettend moeilijk en je zal je altijd aan diegene blijven herinneren, maar alle kerst en oud en nieuw in de toekomst, gaan heel dubbelzijdig worden. Heel veel sterkte!!
Dit en idd heel veel sterkte.

Verder iedereen nog gelukkig nieuwjaar enzo ;)
pi_106307408

Lose my mind wat vertraagd lijkt wel? En openen met Epic. Zaal lijkt het wel te kunnen waarderen :)
  maandag 2 januari 2012 @ 12:54:19 #172
301430 Baronpilsener
pi_106307434
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2012 12:53 schreef Levitas het volgende:

Lose my mind wat vertraagd lijkt wel? En openen met Epic. Zaal lijkt het wel te kunnen waarderen :)
Dat tempo van die countdown is zo klote, dat kan je toch niet meedoen als publiek... En, fuck dat house, hoort niet op een hardstyle feest :P
Aka Black/Out
pi_106308541
Gecondoleerd M.I, zeer klote einde van je jaar moet dat geweest zijn...

Luister de TT nu pas, tis geen nummer wat ik op een feest hoef te horen, maar toch vind ik dat hij het knap heeft gedaan ^O^
pi_106308636
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2012 12:53 schreef Levitas het volgende:

Zaal lijkt het wel te kunnen waarderen :)
'De zaal' bij een gemiddeld hardstyle feest waardeert alles. Als een MC scheten laat in de microfoon en de dj zet er een kick onder, dat vinden ze nog geweldig.
pi_106308784
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2012 13:25 schreef 16meter het volgende:

[..]

Als de MC scheten laat in de microfoon en de dj zet er een kick onder, dat vinden ze nog geweldig.
awesome! _O_
  maandag 2 januari 2012 @ 13:33:26 #177
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_106308962
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2012 13:25 schreef 16meter het volgende:

[..]

'De zaal' bij een gemiddeld hardstyle feest waardeert alles. Als een MC scheten laat in de microfoon en de dj zet er een kick onder, dat vinden ze nog geweldig.
It's funny 'cause it's true.
👾
  maandag 2 januari 2012 @ 13:48:31 #178
246608 T_Killer
Rochelle, Rochelle
pi_106309608
Praat maar niet te hard. Ik heb gehoord dat DV8 hier meeleest, en zo dadelijk wordt het nog de trend van 2012 (Na de sitdown van 2010 en het 'waar is dat feestje, hier is dat feestje' van 2011)
  maandag 2 januari 2012 @ 14:07:43 #179
195309 de_huig
Koning van het Universum
pi_106310279
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2012 13:48 schreef T_Killer het volgende:
en het 'waar is dat feestje, hier is dat feestje' van 2011)
echt?! tering.. ;(
anyway, de beste wensen voor iedereen hier nog en MI sterkte.
The only limit is your own imagination
pi_106312738
quote:
het 'waar is dat feestje, hier is dat feestje' van 2011)
:X

deze heb ik gemist, thank god.
  maandag 2 januari 2012 @ 15:23:32 #181
197724 NLS04
moeilijk hard
pi_106312958
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2012 15:16 schreef 16meter het volgende:

[..]

:X

deze heb ik gemist, thank god.
Dat was alleen in Belgie op de qontinent het geval. Er zijn wel verwoede pogingen gedaan door een bepaalde user om het ook in NL te introduceren maar die faalden jammerlijk ;)

Die lasers op dat filmpje van Q-dance zelf tijdens die rage remix zijn trouwens wel bokkevet *;
  maandag 2 januari 2012 @ 15:32:42 #182
238230 em-dee-em-aa
pi_106313296
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2012 15:23 schreef NLS04 het volgende:
een bepaalde user om het ook in NL te introduceren maar die faalden jammerlijk ;)
Vertel ;)
  maandag 2 januari 2012 @ 15:40:34 #183
277855 MCDV8
Modderfokkers!
pi_106313616
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2012 15:23 schreef NLS04 het volgende:

[..]

Dat was alleen in Belgie op de qontinent het geval. Er zijn wel verwoede pogingen gedaan door een bepaalde user om het ook in NL te introduceren maar die faalden jammerlijk ;)
Het Nederlandse publiek weet niet wat echt feesten is :(
RRRRRRRRRRRRRIPPINNN
  maandag 2 januari 2012 @ 15:41:52 #184
20211 Da_Ripper
Follow your bliss
pi_106313669
Meestal wanneer NLS een steek onder water probeert te geven bedoeld hij mij ... of dat is gewoon de vorm van communicatie die ik gewend ben van 'm :9 , maar nu voel ik me toch niet aangesproken :{w

En dat 'waar is dat feestje' ding was volgens mij ook meer een Villain-ding (uitgesproken als villen en niet vil-lian *O* )

btw, die TMS-top100 zuigt!!
Wat je vindt, ...
  maandag 2 januari 2012 @ 15:57:12 #185
246608 T_Killer
Rochelle, Rochelle
pi_106314208
NLS doelt op het 'heeeeeee hoooooo' wat ze in Belgie vaker doen, maar in NL op een of andere manier niet aanslaat.

quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2012 15:41 schreef Da_Ripper het volgende:
Waarom staat er een nummer op 1 wat ik nog nooit heb gehoord, en wat volgens mij nog niet eens uit is?
  maandag 2 januari 2012 @ 15:59:23 #186
238230 em-dee-em-aa
pi_106314278
Op basis waarvan is die top 100 opgesteld?
  FOK!fotograaf maandag 2 januari 2012 @ 15:59:47 #187
159915 -Menn0-
MNO
pi_106314291
Epic was wel even leuk hoor! Was volgens mij ook iets versneld!
,,/
  maandag 2 januari 2012 @ 16:12:20 #188
20211 Da_Ripper
Follow your bliss
pi_106314768
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2012 15:59 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Op basis waarvan is die top 100 opgesteld?
Op lsdb denkt iemand dat de lijst is gebaseerd op de mening van de residents en The Magic Show.
En ik zie Thera ditzelfde zeggen op Hardtraxx.nl
Wat je vindt, ...
pi_106314856
Bij de medic show hebben ze er wel verstand van, dus.
  maandag 2 januari 2012 @ 16:16:47 #190
20211 Da_Ripper
Follow your bliss
pi_106314947
Toe-kwrommend _O-
Wat je vindt, ...
pi_106316110
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2012 16:14 schreef 16meter het volgende:
Bij de medic show hebben ze er wel verstand van, dus.
Op zich is die lijst qua popurlariteit wel aardig op orde. De platen die het hoogste staan worden het meest gedraaid het afgelopen jaar. Eigen platen staan een stukje hoger dan gemiddeld, maar dat kan als kanttekening meegenomen worden.
Het idiote is dat ze door het gebruiken van tracks die nog niet uit zijn hun eigen concept onderuit halen. Neem dan ook gewoon uitgebrachte tracks en een Sorrow op 1.. Het lijkt er meer op dat ze Lose My Mind etc gewoon niet op 1 wouden hebben.
pi_106316448
001. Deepack - The Prophecy (Original)
002. A*S*Y*S* - Acid Nightmare
003. Dana - Back In Time (Original Mix)
004. High Voltage - Bombs Away
005. Hardstyle Masterz - Age of Reverse Bass (Technoboy's Rude Mix)
006. Geal - Losing My Feelin' (The Beholder & Balistic Remix)
007. Twister's Silence - Listen To Me Mama (Scot Project Remix)
008. Pep 'N Up - Time & Space (Warp Brothers)
009. Space Frog ft. The Grim Reaper - Follow Me 2002 (Derb Remix)
010. Builder - Bad Manners (Hardstyle Masterz Mix)
011. Brooklyn Bounce - X2X (Deepack Remix)
012. Donkey Rollers - Motherf*ck (DJ Zany Remix)
013. Derb - Derb (Derbus)
014. DJ Arne L II - R.I.P.
015. DJ Duro - Cocaine MF
016. Tronik - Sensational (ulTRONIK Mix)
017. Julian DJ & Davide Sonar - Go Go Go (Original Mix)
018. Hennes & Cold - The Second Trip (DJ Scot Project Mix)
019. The Beholder & Balistic feat. Max Enforcer - Bigger, Better, Louder! (Original Mix)
020. The Beholder & Balistic - Decibel Anthem 2002 (Original Mix)
021. DJ Rob - Boy's Interface (The Beholder & Balistic Remix)
022. Shithead - Techno Perversion (Arne L. II Mix)
023. DHHD - 30 Minutes
024. DJ Act - QT 13
025. Isaac - On the Edge
026. DJ Scot Project - O
027. Technoboy - Raver's Rules (Prophet 2004 Remix)
028. Technoboy - War Machine
029. TNT - First Match (Technoboy Remix)
030. Atlantic Wave - The Creation (Giada Remix)
031. Deepack - Here's Johnny
032. DJ Duro & The Prophet - Shizzle My Dizzle
033. DJ Isaac - Thriller
034. Hardheadz - Wreck The Rmx (Beholder & Enforcer Remix)
035. Jimmy The Sound - M.O.D.U.L.O. (One Vrs.)
036. Ard Und Jorn - 16 (DJ Nagoom Remix)
037. ZX aka Zenith & Avex - Scream (Main Club Mix)
038. DJ Zany - Pure
039. Southstylers a.k.a. Zany & Walt - E-Town
040. DJ Zany - Sky High (Original Mix)
041. Donkey Rollers - Hardstyle Rockers (Original Mix)
042. Hardheadz - Wreck Thiz Place
043. The Pitcher - Pump It Loud !! (Original Mix)
044. Blutonium Boy - Brainshooter (Thomas Trouble Remix)
045. Teknoid - Edge of Darkness
046. Kai Tracid - Destiny's Path (Warmduscher Remix)
047. Dark Oscillators - Nasty Jungle (Hardstyle Masterz Remix)
048. Tuneboy - Dirty (Original Nasty Mix)
049. Zairon - I'm Techno
050. Donkey Rollers - Immeasurably
051. DJ Duro & The Prophet - Not E-Nuff (Original Mix)
052. Coca - Extreme Voice
053. DJ Tom-X - Cocaine (Clubmix)
054. Microbots - Cosmic Evolution (DJ Scot Project Remix)
055. Pacific Link - Time for New Energy (Dark Oscillators Remix)
056. Daniele Mondello - Commander (Mondello 1st Mix)
057. DHHD - Funky Shit (DJ Trilok's Trauma Mix)
058. Showtek - Seid Ihr Bereid
059. Speedwave - The Hardstyle Factory (Hardwave Mix)
060. Zany - Sky High (Technoboy Remix)
061. Dana - Unendlichkeit
062. Manuel Es - Nord Jet (Energy Mix)
063. Marc Et Claude - Loving You 2002 (DJ Isaac Remix)
064. Philippe Rochard Meets Nu-Pulse - The Survivors of Hardstyle (DJ Zany's Ruff Mix)
065. Warmduscher - 10 Kleine Bassdrums (Pille Palle Mix)
066. Mo-dem - Contact (We Gotta Connect)(Warp Brothers Remix)
067. Cosmic Commando - Heartbreak (Arne L II Rmx)
068. Zero Vision - Overdrive
069. Dana & The Prophet - Scratched
070. Renegade Master - Renegade Master (Derber Remix)
071. Ramirez - El Ritmo Barbaro (Moratto Remix)
072. Kai Tracid - Trance & Acid (Derb Remix)
073. Brain Ovulation - Only Kick (Rushin' Mix)
074. DJ Marc La Cruz - Krieg Gegen Die Maschinen (Baced Mix)
075. DJ Wag - The Darkness (DJ Wag Mix)
076. Hunter - The Hammer (Hardstyle Mix)
077. Luna - Mindspace
078. Tamok - Resistance Is Futile (Zed & Es Remix)
079. Southstylers - Pounding Senses (Original Mix)
080. Donkey Rollers - The Sound Of The Beast (Zany Remix)
081. Jimmy The Sound - L.O.G.I.C.O. (Original Vrs.)
082. K-Traxx - Hardventure (Technoboy Remix)
083. The Prophet - Follow The Leader Luna Meets Trilok & Chiren Remix)
084. Chiren - Equalize It
085. Julian DJ & Davide Sonar - Techno Noise (Frequency Mix)
086. Technoboy - Raver's Rules (K-Traxx Remix)
087. The Pitcher - Start Rocking (Cenoginerz Remix)
088. Deepack vs. Luna - Kick This Mutha
089. The Raiders - Salamandra (Hardstyle Masterz Remix)
090. DJ Zany - P.L.O.R.K.
091. Deepack - Down Low
092. Kai Tracdi - 4 Just 1 Day (Derb Rmx)
093. IK - X Bass (Yoji Biomehanika With MC Magika Hardstyle Remix)
094. Yoji Biomehanika - Ding A Ling (DJ Scot Project Remix)
095. Schalldruck - Turntable Junky (Überdruck Mix)
096. Pila - The History
097. Ado & Montorsi - Bass Drum (Drum Mix)
098. Tatarola - Who Is Calling?
099. C4 - Higher Level (Überdruck Mix)
100. Bison meets The Quakers - I Got Tonight (Original Mix)

_O_
pi_106317281
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2012 15:41 schreef Da_Ripper het volgende:

Als top 100 is het wel een beetje raar ja, maar de set zelf is eigenlijk best lekker ^O^
pi_106317493
quote:
Praat maar niet te hard. Ik heb gehoord dat DV8 hier meeleest, en zo dadelijk wordt het nog de trend van 2012 (Na de sitdown van 2010 en het 'waar is dat feestje, hier is dat feestje' van 2011)
The horror.....dat hebben ze op feestjes waar ik draai vaak gedaan!

Keer op keer....waar is dat feestje....(insert random gun hier), doorladen en vuren
pi_106318777
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2012 16:46 schreef ElDani het volgende:

[..]

Op zich is die lijst qua popurlariteit wel aardig op orde. De platen die het hoogste staan worden het meest gedraaid het afgelopen jaar.
Is ook wel zo. Ik herken me er echter niet in qua waardering voor de nummers.
pi_106323583
nog mensen van hier richting het feestje van Tom en Claudia? :)
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  maandag 2 januari 2012 @ 19:40:40 #197
195309 de_huig
Koning van het Universum
pi_106323683
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2012 19:38 schreef ReMcOrE het volgende:
gaan ze trouwen? ^) *; O+
The only limit is your own imagination
pi_106323748
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2012 19:40 schreef de_huig het volgende:

[..]

gaan ze trouwen? ^) *; O+
ja, maar niet doorvertellen :X
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  maandag 2 januari 2012 @ 19:42:56 #199
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_106323794
quote:
Denk het wel als ik niet de enige FOK!ker ben :+
👾
pi_106325344
quote:
Jep, denk het wel.
pi_106326527
Misschien. ;$$

alleen als ik me cd van brernan haerth mag meeneme, hij heet musicals impresions
pi_106326631
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2012 20:29 schreef 16meter het volgende:
Misschien. ;$$

alleen als ik me cd van brernan haerth mag meeneme, hij heet musicals impresions
dude :+ _O-
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  maandag 2 januari 2012 @ 20:38:32 #203
246608 T_Killer
Rochelle, Rochelle
pi_106327034
quote:
Is er al een line up bekend? O-)
  maandag 2 januari 2012 @ 22:08:58 #204
238230 em-dee-em-aa
pi_106331659
Helaas niet aanwezig, dag erna weer vroeg aan de bak :{
pi_106332040
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2012 20:38 schreef T_Killer het volgende:

[..]

En zijn er kluisjes? En honde? Die kk beeste motte altijd mij hebbe!!

Nee eehm, ff serieus: Als ik zaterdags vrij kan regelen op m`n werk, dan wel. Is nogal een probleem de laatste tijd, dus ik beloof op dit moment niks
pi_106332091
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2012 22:16 schreef Levitas het volgende:

[..]

En zijn er kluisjes? En honde? Die kk beeste motte altijd mij hebbe!!

Nee eehm, ff serieus: Als ik zaterdags vrij kan regelen op m`n werk, dan wel. Is nogal een probleem de laatste tijd, dus ik beloof op dit moment niks
pi_106335808
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2012 20:38 schreef T_Killer het volgende:
Ho es. Dit keer geen Alphaverb, Geck-O of M.I. verwachten he! Misschien komt M.I. wel, maar niet om plaatjengs te draaien. Ik zal denk ik wel wat draaien, maar dan meer richting de classics in het trance/house/top40 genre. Als er genoeg animo is ook wat Early Hardstyle :Y)
pi_106335961
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2012 20:29 schreef 16meter het volgende:
Misschien. ;$$

o dat klinkt goet ik wil nu ok wel kome heb je ook dei van dblok en steban? die is ook goed egt harde bas man

Maar ik wil serieus wel komen denk ik, is voor mij een klein uurtje fietsen, is in principe wel te doen dus. :D
gr gr
  dinsdag 3 januari 2012 @ 07:01:42 #209
285940 Krulliewullie
Come on, dance with me!
pi_106343531
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2012 23:23 schreef T-Force het volgende:

[..]

Ho es. Dit keer geen Alphaverb, Geck-O of M.I. verwachten he! Misschien komt M.I. wel, maar niet om plaatjengs te draaien. Ik zal denk ik wel wat draaien, maar dan meer richting de classics in het trance/house/top40 genre. Als er genoeg animo is ook wat Early Hardstyle :Y)
Gaan toch zeker geen top40 draaien he? Dat doe je maar in je eigen feestzaal :9
pi_106345754
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 januari 2012 07:01 schreef Krulliewullie het volgende:
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2012 23:23 schreef T-Force het volgende:
classics in het top40 genre
jwz! *O*
  dinsdag 3 januari 2012 @ 10:57:10 #212
20211 Da_Ripper
Follow your bliss
pi_106346474
Wat je vindt, ...
pi_106346482
quote:
Dat is voor mijn tijd man :{w
pi_106346523
quote:
We zijn niet allemaal zo oud als jij :D
  dinsdag 3 januari 2012 @ 11:00:10 #215
20211 Da_Ripper
Follow your bliss
pi_106346541
hence broekkies oO<

O~)
Wat je vindt, ...
pi_106346789
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 januari 2012 07:01 schreef Krulliewullie het volgende:

[..]

En dan een dikke Brennan Heart Remix... JWT
  dinsdag 3 januari 2012 @ 11:10:59 #218
20211 Da_Ripper
Follow your bliss
pi_106346795
Ik kan er helaas niet bij zijn op C&T's feestje (Charly & Theo :? )

Maar hier nog wat klassiekers:
DJ Bobo, jonguh O+

Mark'oh (Borsato)

NaakteTomi

Rollermeisje

DaHool(igan)
Wat je vindt, ...
  dinsdag 3 januari 2012 @ 11:15:55 #219
165164 Tha_Bartman
And so it goes.
pi_106346928
  dinsdag 3 januari 2012 @ 11:22:05 #220
20211 Da_Ripper
Follow your bliss
pi_106347107

En ja vooruit, dan ook maar deze

Ik ga nog maar even door:
Dit soort tracks _O_

[ Bericht 21% gewijzigd door eQuaL op 03-01-2012 11:32:05 ]
pi_106347395
Fuck hardstyle, waarom maken we niet een oldskool topic :P
pi_106347446
wat een kwaliteit ineens, dit is toch het hardstyle topic?
pi_106347632
quote:
10s.gif Op dinsdag 3 januari 2012 11:32 schreef eQuaL het volgende:
Fuck hardstyle, waarom maken we niet een oldskool topic :P
Vroeger
  dinsdag 3 januari 2012 @ 11:40:03 #226
20211 Da_Ripper
Follow your bliss
pi_106347671
Dit is gewoon geschiedenisles die iedere liefhebber van de hardere stijlen moet kennen .. zo, verantwoord (8>
Wat je vindt, ...
  dinsdag 3 januari 2012 @ 11:43:58 #228
301430 Baronpilsener
pi_106347787
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 januari 2012 11:34 schreef Deeltjesversneller het volgende:
wat een kwaliteit ineens, dit is toch het hardstyle topic?
Aka Black/Out
  dinsdag 3 januari 2012 @ 11:46:40 #229
20211 Da_Ripper
Follow your bliss
pi_106348220
Pillars of Creation is saai.
  dinsdag 3 januari 2012 @ 12:01:19 #232
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_106348458
Ik zie m'n hele jeugd hier voorbij komen.
👾
pi_106348592
gr gr
pi_106348680
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 januari 2012 12:01 schreef mstx het volgende:
Ik zie m'n hele jeugd hier voorbij komen.
Dit ^O^
pi_106348721
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2012 23:26 schreef Quyxz_ het volgende:

[..]

o dat klinkt goet ik wil nu ok wel kome heb je ook dei van dblok en steban? die is ook goed egt harde bas man

Maar ik wil serieus wel komen denk ik, is voor mij een klein uurtje fietsen, is in principe wel te doen dus. :D
ja rocken je mind heb ik ook, de bas is zeer mooi

gr gr
pi_106348821
quote:
Daar had iemand toch ook zo'n "Herman Brood is dood" plaatje van gemaakt? :P
  dinsdag 3 januari 2012 @ 12:47:54 #239
20211 Da_Ripper
Follow your bliss
pi_106350026
quote:
5s.gif Op dinsdag 3 januari 2012 12:12 schreef Shadeauw het volgende:

[..]

Daar had iemand toch ook zo'n "Herman Brood is dood" plaatje van gemaakt? :P
[90's @ 3FM #766]Met pareltjes, maar ook een hoop rommel!

Maar video is verwijderd
Wat je vindt, ...
  dinsdag 3 januari 2012 @ 13:53:37 #240
238230 em-dee-em-aa
pi_106352765
Goed bezig boys ^O^
pi_106352879
Misschien toch maar naar Hard Classics. :9~
  dinsdag 3 januari 2012 @ 14:17:12 #242
238230 em-dee-em-aa
pi_106353865
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 januari 2012 13:55 schreef 16meter het volgende:
Doen!

Early set van Acti, en Pila is ook zeldzaam :Y

[ Bericht 12% gewijzigd door em-dee-em-aa op 03-01-2012 14:28:05 ]
pi_106354715
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 januari 2012 14:17 schreef em-dee-em-aa het volgende:

[..]

Doen!

Heeft ie z'n schuldeisers inmiddels afbetaald? Anders kan het wel eens knokken worden daar :9

quote:
0s.gif Op dinsdag 3 januari 2012 13:55 schreef 16meter het volgende:
Klassiekertjes :9~
pi_106356956
Jaja, we hebben weer een videoclip. *O*

Leuk filmpje, hopelijk snel op de tmf.
gr gr
pi_106357451
quote:
8s.gif Op dinsdag 3 januari 2012 15:22 schreef Quyxz_ het volgende:

Wat heeftie met die melodie gedaan -O-
Als deze videobeelden trouwens overeenkomen met het moment dat deze track echt werd gedraaid blijkt maar weer hoeveel liefhebbers er op dat feest stonden _O-
pi_106357568
quote:
10s.gif Op dinsdag 3 januari 2012 15:32 schreef eQuaL het volgende:

[..]

Wat heeftie met die melodie gedaan -O-
Als deze videobeelden trouwens overeenkomen met het moment dat deze track echt werd gedraaid blijkt maar weer hoeveel liefhebbers er op dat feest stonden _O-
Mysteryland zo te zien? Nuff said.
  dinsdag 3 januari 2012 @ 15:51:07 #247
246608 T_Killer
Rochelle, Rochelle
pi_106358295
quote:
8s.gif Op dinsdag 3 januari 2012 15:22 schreef Quyxz_ het volgende:

Deze clip is wéér een reden voor Bartman om z'n gal te spuien over de hardstyle van dit moment.

Kom er maar in Bart,
pi_106359643
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 januari 2012 14:17 schreef em-dee-em-aa het volgende:

[..]

Doen!

Acti _O_ siewosie een baas.

Zelfs op Dance Valley @ Showtek stage een verrassend leuke set.
  dinsdag 3 januari 2012 @ 16:35:18 #249
238230 em-dee-em-aa
pi_106360417
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 januari 2012 16:18 schreef 16meter het volgende:

[..]

Acti _O_ siewosie een baas.

Zelfs op Dance Valley @ Showtek stage een verrassend leuke set.
Acti draaid inderdaad bijna altijd erg leuk, en heeft flink wat oude klappers gemaakt die op Hard Classics siewosie voorbij zullen komen :Y

Acti @ Q-Base 2007 _O_
Acti @ Decibel 2010 _O_
  dinsdag 3 januari 2012 @ 16:41:33 #250
20211 Da_Ripper
Follow your bliss
pi_106360708
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 januari 2012 16:35 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Acti @ Q-Base 2007 _O_
Acti @ Decibel 2010 _O_
Acti @ Loudness 2011 _O_
fixed
Wat je vindt, ...
  dinsdag 3 januari 2012 @ 16:48:27 #251
238230 em-dee-em-aa
pi_106361021
Op Loudness was hij ook weer lekker bezig inderdaad, set van de avond ook voor mij :)
(Al vond ik hem tijdens Decibel '10 en Q-Base '08 nog vetter)
pi_106361185
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 januari 2012 16:35 schreef em-dee-em-aa het volgende:

[..]

Acti draaid inderdaad bijna altijd erg leuk, en heeft flink wat oude klappers gemaakt die op Hard Classics siewosie voorbij zullen komen :Y

Acti @ Q-Base 2007 _O_
Acti @ Decibel 2010 _O_
Acti @ Loudness 2011 _O_
Acti @ Xqlusive Italy _O-
perma fix 8-)
  dinsdag 3 januari 2012 @ 16:52:18 #253
238230 em-dee-em-aa
pi_106361218
Why? Draaide toen Subground setje toch?

Vind het tof dat hij in eider geval zijn eigen ding blijft doen, en zijn subground spul vind ik ook dikke prima :)
pi_106361269
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 januari 2012 16:52 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Why? Draaide toen Subground setje toch?

Vind het tof dat hij in eider geval zijn eigen ding blijft doen, en zijn subground spul vind ik ook dikke prima :)
Ik bedoelde zijn set in de bovenzaal ;) Die was echt geniaal!
  dinsdag 3 januari 2012 @ 16:54:47 #255
238230 em-dee-em-aa
pi_106361332
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 januari 2012 16:53 schreef Mind.Illusion het volgende:

[..]

Ik bedoelde zijn set in de bovenzaal ;) Die was echt geniaal!
Ah op die fiets, de smiley deed echter vermoeden dat de set om te lachen was ;)
pi_106361466
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 januari 2012 16:54 schreef em-dee-em-aa het volgende:

[..]

Ah op die fiets, de smiley deed echter vermoeden dat de set om te lachen was ;)
Ow prut... zie t nu pas... Die smileys zitten te dicht naast elkaar _O-
pi_106366016
Wavolizer is lekker bezig op fearfm :)
pi_106366147
Dat vroegah-topic is nu al een klassiekert :7
SPOILER
Maar dat zijn dus wel de platen die ik ga draaien tijdens de PARTEEEEEEEEEEH ^O^ Allemaal vinylripjes en radiorips _O_
pi_106366559
En wavolizer blijft lekker bezig gaan :D lekkeren ploatjes
  dinsdag 3 januari 2012 @ 19:19:53 #260
112790 Koepert
Parttime Nutcase
pi_106366577
Dit is opeens ook weer n goed topic...vet.. maaruh...k ben dr niet bij op t feestje .. omdat redenen..
  dinsdag 3 januari 2012 @ 20:09:10 #261
20211 Da_Ripper
Follow your bliss
pi_106368655
Net voor het sporten even een paar setjes binnengehaald, waaronder "Duruz & Audacious @ Bassment Sessions December 2011"
Ondanks een paar grove en rare fouten + tracks met stukjes waarbij ik letterlijk dit gezicht trok :? , wil ik hem toch even aanraden.

Mn aandacht werd vrijwel in het begin gegrepen door dit nummertje

Ook al is Quirk in #254 al vermeld door MDMA ... ik kende 'm niet en moet ook eerlijk zeggen dat wanneer ik 'Toneshifterz' zie, ik ook eigenlijk al meteen de aandacht heb verloren :9 , maar dees is lekker ^O^
Wat je vindt, ...
  dinsdag 3 januari 2012 @ 20:27:45 #262
338299 DjThera
www.dj-thera.com
pi_106369527
Gelukkig nieuwjaar nog iedereen! Wij proberen in 2012 ook weer zoveel mogelijk vette muziek uit te brengen (in ieder geval volgens onszelf dan haha!)

Hier zijn bijv. de previews van de nieuwe Phrantic release:

dinsdag 3 januari 2012 @ 20:51:23 #263
20211 Da_Ripper
Follow your bliss
pi_106370633
Ondanks dat je post ontzettend naar spam riekt is het je vergeven jonguh. Gefeliciteerd met wat je voor Theracords in 2011 gedaan/bereikt hebt _O_ Dat jullie deze lijn door mogen zetten!

"Spells" duidelijk mijn favo van die 3
Wat je vindt, ...
  dinsdag 3 januari 2012 @ 20:57:27 #264
238230 em-dee-em-aa
pi_106370930

Wat een draak van een "re-amp", origineel blijft natuurlijk wel goud

SPOILER
  dinsdag 3 januari 2012 @ 21:05:51 #266
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_106371366
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 januari 2012 20:57 schreef em-dee-em-aa het volgende:

[ afbeelding ]

SPOILER
👾
  dinsdag 3 januari 2012 @ 21:06:37 #267
20211 Da_Ripper
Follow your bliss
pi_106371409
Wat je vindt, ...
  dinsdag 3 januari 2012 @ 21:08:15 #268
338299 DjThera
www.dj-thera.com
pi_106371488
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 januari 2012 20:51 schreef Da_Ripper het volgende:
Ondanks dat je post ontzettend naar spam riekt is het je vergeven jonguh. Gefeliciteerd met wat je voor Theracords in 2011 gedaan/bereikt hebt _O_ Dat jullie deze lijn door mogen zetten!

"Spells" duidelijk mijn favo van die 3
Haha thanks! Het is gewoon mn top 3 voor vandaag. Plaatjes posten dat je iets juist RUK vindt dat is zo 2011 :+
pi_106371727
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 januari 2012 20:27 schreef DjThera het volgende:
Gelukkig nieuwjaar nog iedereen! Wij proberen in 2012 ook weer zoveel mogelijk vette muziek uit te brengen (in ieder geval volgens onszelf dan haha!)

Hier zijn bijv. de previews van de nieuwe Phrantic release:

gr gr
pi_106372076
quote:

[ afbeelding ]

SPOILER
Re-amps :')

Wat is er met Frans Z en David S en Dokter Z gebeurd? allemaal een tijdje weg geweest, en superslecht terug gekomen.

Ben blij dat de YT-comments-mensen het met 'ons' eens zijn, even de producers laten weten dat die kutkicks nergens op slaan en ze hier niet mee door kunnen gaan :9

[ Bericht 1% gewijzigd door Deeltjesversneller op 04-01-2012 10:58:36 ]
  dinsdag 3 januari 2012 @ 21:27:30 #271
238230 em-dee-em-aa
pi_106372465
Francesco Zeta is in mijn ogen nooit echt een goede producer geweest, Fairyland / Fear & Dark / Rising zijn vet maar verder is het vooral heel veel bagger...
  dinsdag 3 januari 2012 @ 23:38:15 #272
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_106379142
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 januari 2012 21:27 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Francesco Zeta is in mijn ogen nooit echt een goede producer geweest, Fairyland / Fear & Dark / Rising zijn vet maar verder is het vooral heel veel bagger...
8-)
👾
  dinsdag 3 januari 2012 @ 23:40:29 #273
238230 em-dee-em-aa
pi_106379258
Doe mij maar de andere mixxen van I Grown It :Y

Die van Zeta vind ik niet super, dat andere plaatje ook niet trouwens...
pi_106389295
In dit filmpje:

staat "Wicked Records". Jullie daar ooit van gehoord?
pi_106389403
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 11:26 schreef Levitas het volgende:
In dit filmpje:

Nope, maar PF wel:
www.partyflock.nl/label/715:Wicked_Records.html
  woensdag 4 januari 2012 @ 11:30:42 #277
301430 Baronpilsener
pi_106389428
quote:
Whut kenden jullie dat niet? :')
Aka Black/Out
pi_106389446
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 11:26 schreef Levitas het volgende:
In dit filmpje:

Ja.. daar kwam al Zatox' spul uit voor IH...

hap?
pi_106389939
http://www.discogs.com/label/Wicked%20Records

wist ik veel, ik hou al die labels toch niet bij joh :@
  woensdag 4 januari 2012 @ 11:48:13 #280
238230 em-dee-em-aa
pi_106389943
Schaam jullie Wicked hoor je te kennen
  woensdag 4 januari 2012 @ 11:54:59 #281
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_106390182
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 11:48 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Schaam jullie Wicked hoor je te kennen
stome muziek man scantruxx is veel beter
👾
pi_106390284
A-Lusion is ook weer aan de weg aan het timmeren.

Op zich te doen, maar ze zullen er niet uitspringen tussen andere releases....
  woensdag 4 januari 2012 @ 12:53:11 #283
20211 Da_Ripper
Follow your bliss
pi_106391882
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 januari 2012 20:09 schreef Da_Ripper het volgende:
Net voor het sporten even een paar setjes binnengehaald, waaronder "Duruz & Audacious @ Bassment Sessions December 2011"
Ondanks een paar grove en rare fouten + tracks met stukjes waarbij ik letterlijk dit gezicht trok :? , wil ik hem toch even aanraden.
Like this (eeiiijjjwww, teh teh tededeh .. teh teh tehdehdeeeeh :9 ) track.
Leuk dingetje, melo doet me zwaar hard aan iets anders denken, maar wanneer die anti-climax erin komt --> :? owk :{ ...

dammit nu wil ik weten waar ik die melo van ken!
Wat je vindt, ...
pi_106396351
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 11:58 schreef Boy_Snakeye het volgende:

Mwoa, hij kan beter :P
Setje van wavolizer gister :D
SPOILER
  woensdag 4 januari 2012 @ 14:54:01 #285
213010 haakon
pi_106396403
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 14:52 schreef SjaakKlapkaak het volgende:

[..]

Mwoa, hij kan beter :P
Setje van wavolizer gister :D
SPOILER
Dat leek er meer op idd :D
The Outside Agency
pi_106400711
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 11:58 schreef Boy_Snakeye het volgende:

Doet me vrij weinig eerlijk gezegd :(
pi_106409961
Prantic is echt heel goed bezig zeg! Gaat per release vooruit.
pi_106410210
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 20:01 schreef ElDani het volgende:
Prantic is echt heel goed bezig zeg! Gaat per release vooruit.
Zeker een van de betere producers op Theracords. :Y
pi_106410336
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 20:05 schreef 16meter het volgende:

[..]

Zeker een van de betere producers op Theracords. :Y
Ik merk gewoon heel erg dat het per release in kwaliteit beter wordt. Ondanks dat ik niet altijd fan ben van zijn tracks weet hij wel steeds meer te laten zien en laat hij zien divers en orgineel te zijn. Die Drifting Away ga ik sowieso aanschaffen en de remix van God Of Terror weet ik nog niet zeker.
pi_106410400
quote:

SPOILER
eens met m-d-m-a :Y ^O^

quote:
precies, jij snapt het :D :9
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  woensdag 4 januari 2012 @ 21:22:20 #291
285940 Krulliewullie
Come on, dance with me!
pi_106414086
quote:
Ben altijd wel nieuwsgierig naar de tracks van deze 'jonkie' maar deze release is niet zo mijn ding. Hou niet van zoveel schreeches en fusion-achtige (tenminste wat Fusion de laatste tijd uitbrengt) tracks :N
pi_106420718
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 20:08 schreef ElDani het volgende:
Drifting Away

? O+
pi_106420977
quote:
O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+
pi_106431675
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 23:47 schreef T-Force het volgende:

[..]

O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+
Een van mijn favo's uit die tijd _O_
Brings back memories O+
  donderdag 5 januari 2012 @ 11:42:52 #295
165164 Tha_Bartman
And so it goes.
pi_106432443
  donderdag 5 januari 2012 @ 12:01:44 #297
165164 Tha_Bartman
And so it goes.
pi_106433124
pi_106433472
Wanneer maken Geck-o & Phrantic weer een track als deze pareltjes? O+

Spells is trouwens wel heel erg vet _O_

[ Bericht 4% gewijzigd door eQuaL op 05-01-2012 12:15:27 ]
  donderdag 5 januari 2012 @ 12:21:59 #299
197724 NLS04
moeilijk hard
pi_106433875
Hardbass bijna uitverkocht :{ Het irriteert me enorm dat ik wederom een feestje op 5 minuten fietsen van me huis oversla maar ik vertik het gewoon om voor een dergelijke inspiratieloze line-up zo belachelijk veel geld neer te leggen.. :(

Iemand een kaartje voor 15 eu te koop ? :+
pi_106433908
quote:
Overgewaardeerd plaatje
quote:
Ondergewaardeerd plaatje

quote:
0s.gif Op donderdag 5 januari 2012 12:21 schreef NLS04 het volgende:
Hardbass bijna uitverkocht :{ Het irriteert me enorm dat ik wederom een feestje op 5 minuten fietsen van me huis oversla maar ik vertik het gewoon om voor een dergelijke inspiratieloze line-up zo belachelijk veel geld neer te leggen.. :(

Iemand een kaartje voor 15 eu te koop ? :+
Zelfde, net nu ik in Arnhem woon :'( al was het eerst ook wel leuk (1.25 uur reistijd ipv 3 voor een feestje in Amsterdam)
pi_106434008
En dicht >:O
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')