quote:Op donderdag 29 december 2011 08:50 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Coone ft. Nikkita - Big Bad Monstah (Qlimax Dj Tool)
Dat begin, fan-tas-tisch.Jammer dan weer van de 13-in-dozijn melodie.
Fear.FM Awards - The Results
It has been a night of madness but unfortunately all good things come to an end. The results are in and the awards have been handed out. Fear.FM congratulates all winners with this amazing accomplishment and hope you all have enjoyed tonights show. Fear.FM now proudly presents the Fear.FM Awards winners:
The Results
Most Popular Hardstyle Artist: Zatox
Most Popular Hardstyle Label: Scantraxx
Most Popular Hardstyle Album: Coone - The Challenge
Most Popular Hardstyle Resident: The Magic Show
Most Popular Hardcore Artist: Angerfist
Most Popular Hardcore Label: Neophyte Records
Most Popular Hardcore Album: Angerfist - Retaliate
Most Popular Hardcore Resident: Ian Fox
quote:
watquote:Op donderdag 29 december 2011 09:25 schreef Sc0tTy het volgende:
Ik zeg hierbij mijn geloof op dat FearFM een communitie vak ekte is....![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The smell of piss is so strong it smells like decent bacon
Ik vond het een niet verkeerd album. Best goed doorheen te komen. En dan in het achterhoofd houden dat hij dit in een maand gefixt heeft.quote:
Ehh, ...quote:Op donderdag 29 december 2011 11:03 schreef Boy_Snakeye het volgende:
En dan in het achterhoofd houden dat hij dit een een maand gefixt heeft.
"best goed doorheen te komen"quote:Op donderdag 29 december 2011 11:03 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Ik vond het een niet verkeerd album. Best goed doorheen te komen. En dan in het achterhoofd houden dat hij dit een een maand gefixt heeft.
eens! vette plaatquote:
Wát een vette plaat!quote:Op donderdag 29 december 2011 11:21 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
"best goed doorheen te komen"
"wel oke"
"niet SUPER slecht"
"wel aardig"
Dat hoor ik de laatste tijd wel vaker.
Wat is er gebeurd met "wat een vette plaat!"?
wat een vette plaat
Hm?quote:Op donderdag 29 december 2011 11:30 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
eens! vette plaat
TT mag trouwens wel ff bijgewerkt worden met de laatste paar topics
Ik heb er dit jaar niet veel zin / tijd voor om weer een topic op te zetten, maar als iemand anders het wil doen be my guestquote:Op donderdag 29 december 2011 11:36 schreef robuust89 het volgende:
Speaking of which, komt er nog een best of 2011 topic?
quote:
Of iets het beste is, is simpelweg niet te beoordelen met een publieksstemming. Daarom gaan de awards ook over het meest populaire volgens het publiek. Ook daar maken de meeste mensen de fout. De Fear.FM community is maar een fractie van het totaal aantal bezoekers en luisteraars. De meesten hiervan mengen zich absoluut niet in discussies. En met meer dan 900.000 unieke bezoekers per jaar, zijn dat echt niet alleen maar 'ekte'. Fear.FM is ook ALLANG veel groter als de Nederlandse grenzen. Misschien dat nog 40% van de bezoekers uit Nederland komt. Als we dat nog halen. En de crew komt inmiddels ook uit alle werelddelen. (Maar nog wel voornamelijk uit Nederland).quote:Op donderdag 29 december 2011 09:25 schreef Sc0tTy het volgende:
Ik zeg hierbij mijn geloof op dat FearFM een communitie vak ekte is....![]()
![]()
quote:Op donderdag 29 december 2011 12:13 schreef Fear.FM het volgende:
Goed ik ga nog één poging wagen om het uit te leggen.
[..]
[..]
Of iets het beste is, is simpelweg niet te beoordelen met een publieksstemming. Daarom gaan de awards ook over het meest populaire volgens het publiek. Ook daar maken de meeste mensen de fout. De Fear.FM community is maar een fractie van het totaal aantal bezoekers en luisteraars. De meesten hiervan mengen zich absoluut niet in discussies. En met meer dan 900.000 unieke bezoekers per jaar, zijn dat echt niet alleen maar 'ekte'. Fear.FM is ook ALLANG veel groter als de Nederlandse grenzen. Misschien dat nog 40% van de bezoekers uit Nederland komt. Als we dat nog halen. En de crew komt inmiddels ook uit alle werelddelen. (Maar nog wel voornamelijk uit Nederland).
Daarnaast zijn de Fear.FM Awards + Top 100 dusdanig groot dat artiesten er reclame voor maken en oproepen om te stemmen. Maar wat had je dan willen zien? Dat wij de uitslag manipuleerde om er het lijstje van te maken wat wij het meest leuke van dat jaar vonden? Ook iedereen binnen de crew kon een keer stemmen en een deel heeft dat ook gedaan.
Waren dat kloons?quote:
Nee.quote:
Ik moest lachen!quote:
Global Hardstylequote:Op donderdag 29 december 2011 12:19 schreef Fear.FM het volgende:
Als we hierdoor al aangevallen zouden zijn, dan zouden we geen leven meer hebben gezien wat via andere kanalen naar ons of over ons gezegd wordtIncl een (niet serieuze, hoop ik althans
) doodverwensing.
Is dat mogelijk? Dat we de uitslag zien van de crew?quote:Op donderdag 29 december 2011 12:13 schreef Fear.FM het volgende:
Maar wat had je dan willen zien? Dat wij de uitslag manipuleerde om er het lijstje van te maken wat wij het meest leuke van dat jaar vonden? Ook iedereen binnen de crew kon een keer stemmen en een deel heeft dat ook gedaan.
Vorig jaar was dat toch even hip, zo'n maandelijkse top-10 van producers? Maar dan krijg je alleen maar lijstjes van nieuwe nummers en dingen van naaste collega's om ze te steunen..quote:Op donderdag 29 december 2011 13:15 schreef Da_Ripper het volgende:
Zijn er ook lijstjes als deze gemaakt door de kenners/producers henzelf? Ik begrijp dat de spoeling dan een stuk dunner is en dus misschien sneller een vertekend/corrupt beeld schetst, maar zoiets zegt mij meer dan een lijst gemaakt door 'unieke gebruikers' .
Psies, vandaar ook "vertekend/corrupt beeld"quote:Op donderdag 29 december 2011 13:45 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Vorig jaar was dat toch even hip, zo'n maandelijkse top-10 van producers? Maar dan krijg je alleen maar lijstjes van nieuwe nummers en dingen van naaste collega's om ze te steunen..
Heb ik ook, maar niet alleen in dit topic.quote:Op donderdag 29 december 2011 14:24 schreef Levitas het volgende:
Wat is deze, elke keer als ik dit topic open?
[ afbeelding ]
We bestaan al 256 topics.quote:Op donderdag 29 december 2011 09:57 schreef Prof_Hoax het volgende:
Ik ga hem volgen, wist niet dat deze bestond
Halo dus, hoax hier
Denk dat reageren niet echt zal helpen, de meeste van ons hebben al een meningquote:Op donderdag 29 december 2011 12:13 schreef Fear.FM het volgende:
Goed ik ga nog één poging wagen om het uit te leggen.
[..]
[..]
Of iets het beste is, is simpelweg niet te beoordelen met een publieksstemming. Daarom gaan de awards ook over het meest populaire volgens het publiek. Ook daar maken de meeste mensen de fout. De Fear.FM community is maar een fractie van het totaal aantal bezoekers en luisteraars. De meesten hiervan mengen zich absoluut niet in discussies. En met meer dan 900.000 unieke bezoekers per jaar, zijn dat echt niet alleen maar 'ekte'. Fear.FM is ook ALLANG veel groter als de Nederlandse grenzen. Misschien dat nog 40% van de bezoekers uit Nederland komt. Als we dat nog halen. En de crew komt inmiddels ook uit alle werelddelen. (Maar nog wel voornamelijk uit Nederland).
Daarnaast zijn de Fear.FM Awards + Top 100 dusdanig groot dat artiesten er reclame voor maken en oproepen om te stemmen. Maar wat had je dan willen zien? Dat wij de uitslag manipuleerde om er het lijstje van te maken wat wij het meest leuke van dat jaar vonden? Ook iedereen binnen de crew kon een keer stemmen en een deel heeft dat ook gedaan.
En laten we vooral de belangrijkste vraag niet vergeten: Ekte,ekte of fanb000iiy?quote:Op donderdag 29 december 2011 16:14 schreef T_Killer het volgende:
Maar desalniettemin welkom. Stel je even voor: Wie ben je, hoe oud, waar vandaan?
Favoriete DJ's/acts/labels Favoriete tracks van 2011? Welke feestjes allemaal geweest? Welke nog op de planning? Etc etc etc.
Ik persoonlijk vind het een klein beetje overdreven een heel radiostation af te schrijven zoals sommigen (ik zeg niet dat jij ook zover gaat) omdat de uitslag van een publieksprijs je niet bevalt. We proberen er het beste voor iedereen van te maken met de middelen die we hebbenquote:Op donderdag 29 december 2011 16:47 schreef Sc0tTy het volgende:
[..]
Denk dat reageren niet echt zal helpen, de meeste van ons hebben al een mening![]()
De meeste van ons hebben een bep. smaak van Hardstyle.
En waar de luisteraars vandaan komen maakt mij ook nie uit.
Vind het juist apart dat er hier namens FearFM word gereageerd wij zijn niet zo'n grote groep en je zegt zelf dat jullie zo internationaal zijn.
TT = mwah,quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat is natuurlijk de hamvraag.quote:Op donderdag 29 december 2011 16:59 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
En laten we vooral de belangrijkste vraag niet vergeten: Ekte,ekte of fanb000iiy?"A young girl's strange erotic journey from Milan to Minsk"
quote:Op donderdag 29 december 2011 17:09 schreef Deeltjesversneller het volgende:
linkdump
http://www.dumpert.nl/mediabase/1909611/fdebfd0a/warmlopen.html
letterlijk green stuff
Gaat meer los dan het gemiddelde hardstyle publiek op grote feestjesquote:Op donderdag 29 december 2011 17:09 schreef Deeltjesversneller het volgende:
linkdump
letterlijk green stuff
quote:Op donderdag 29 december 2011 17:09 schreef Deeltjesversneller het volgende:
linkdump
letterlijk green stuff
Bwhahahahaquote:Op donderdag 29 december 2011 17:09 schreef Deeltjesversneller het volgende:
linkdump
letterlijk green stuff
Je wordt meteen aan een keuring onderworpen.. :pquote:Op donderdag 29 december 2011 16:14 schreef T_Killer het volgende:
[..]
We bestaan al 256 topics.
Maar desalniettemin welkom. Stel je even voor: Wie ben je, hoe oud, waar vandaan?
Favoriete DJ's/acts/labels Favoriete tracks van 2011? Welke feestjes allemaal geweest? Welke nog op de planning? Etc etc etc.
wel jammer dat de baby juist bij het mooiste stukje eenquote:
whehehequote:Op donderdag 29 december 2011 17:09 schreef Deeltjesversneller het volgende:
linkdump
letterlijk green stuff
nee hoor, als je nieuw bent ergens stel je je toch meestal even voor?quote:Op donderdag 29 december 2011 19:25 schreef Esenes het volgende:
[..]
Je wordt meteen aan een keuring onderworpen.. :p
Das minderquote:Op donderdag 29 december 2011 19:08 schreef RiKe het volgende:
God domme, heb ik een strakke set opgenomen met m'n nieuwe speeltje, is de opname kabel gaan lopen muiten waardoor 1 kanaal (links) ineens tijdens de mix ZWAAR over de max gaat van de opnames!
Kortom, ruis en oversturing ftw!
Okay dan, ik ben dus niet de enigequote:Op donderdag 29 december 2011 14:24 schreef Levitas het volgende:
Wat is deze, elke keer als ik dit topic open?
[ afbeelding ]
Waar was jij bij de Fok! Loudness meet?quote:Op donderdag 29 december 2011 19:25 schreef Esenes het volgende:
[..]
Je wordt meteen aan een keuring onderworpen.. :p
Je kan het rechter kanaal dupliceren en op links zetten, maar dan is je mix wel mono..quote:Op donderdag 29 december 2011 19:08 schreef RiKe het volgende:
God domme, heb ik een strakke set opgenomen met m'n nieuwe speeltje, is de opname kabel gaan lopen muiten waardoor 1 kanaal (links) ineens tijdens de mix ZWAAR over de max gaat van de opnames!
Kortom, ruis en oversturing ftw!
IDD... ESPLAIN!quote:Op donderdag 29 december 2011 20:38 schreef em-dee-em-aa het volgende:
[..]
Waar was jij bij de Fok! Loudness meet?
Nu je het zegt, ik heb heul geen vrouwmens gezien inderdaadquote:Op donderdag 29 december 2011 20:38 schreef em-dee-em-aa het volgende:
[..]
Waar was jij bij de Fok! Loudness meet?
Niet ??? Ik heb toch wat pracht exemplaren rond zien huppelenquote:Op donderdag 29 december 2011 22:25 schreef mstx het volgende:
[..]
Nu je het zegt, ik heb heul geen vrouwmens gezien inderdaad
quote:Op vrijdag 30 december 2011 02:50 schreef Dalando het volgende:
Ten eerste fijne jaarwisseling aan al mijn mede hardstyle luisteraars, en ten 2e, heeft iemand nog een goeie track waar iedereen op kan meebrullen en daarna hard op kan stampen?![]()
Op 20:38 (en bij This Who we are + Nothing Else Matters), zo'n effect wil ik ong. krijgen... Iemand suggesties?
quote:Op vrijdag 30 december 2011 02:50 schreef Dalando het volgende:
Ten eerste fijne jaarwisseling aan al mijn mede hardstyle luisteraars, en ten 2e, heeft iemand nog een goeie track waar iedereen op kan meebrullen en daarna hard op kan stampen?![]()
Op 20:38 (en bij This Who we are + Nothing Else Matters), zo'n effect wil ik ong. krijgen... Iemand suggesties?
zo vannûh... waddafack!quote:
Ik ben positief verrast!quote:Op vrijdag 30 december 2011 08:54 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Zo mijn nieuwe verslaving!
Ik vind het een zwaar goed album.
Bij 1.05quote:
m'n 1e (grote) hardstyle feestjequote:
quote:
Groentjequote:Op vrijdag 30 december 2011 14:35 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
m'n 1e (grote) hardstyle feestje![]()
God, ik ben nog nooit zo hard los gegaan als op deze setquote:
Heb XQ Holland dan mss gemist, maar hier was ik ook bijquote:Op vrijdag 30 december 2011 14:38 schreef Sc0tTy het volgende:
[..]
God, ik ben nog nooit zo hard los gegaan als op deze set
Imho de beste set diek ooit heb gezien.
Vanaf dat moment was Alphaverb mijn #1 DJ
En dat geluid
Was ook nie op XQ Hollandquote:Op vrijdag 30 december 2011 14:55 schreef T_Killer het volgende:
[..]
Heb XQ Holland dan mss gemist, maar hier was ik ook bij
nou is ie niet meer leuk, moet steeds aan die bruiloft denkenquote:
quote:
quote:
plaat ging toen (en vele, vele andere keren) echt helemaal los, publiek totaal uit z'n plaatquote:Op vrijdag 30 december 2011 14:38 schreef Sc0tTy het volgende:
[..]
En dat geluid
quote:
tuurlijk is hij nog wel leuk, want ik moet altijd aan 2 Sidez - Nomansland denkenquote:Op vrijdag 30 december 2011 16:02 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
nou is ie niet meer leuk, moet steeds aan die bruiloft denken
quote:Headhunterz
Told Deadmau5 i'm a big fan and he literally said that he doesn't give a shit. Im still a fan but a disappointed one.
quote:Op vrijdag 30 december 2011 17:32 schreef ReMcOrE het volgende:
en trouwens, dat feestje waar dat filmpje van 2 Sidez van is, was echt legendarisch goed![]()
Hardstyle Overdose in Boxmeer geloof ik, Boy en Niels (en Tim volgens mij) waren er ook
Hij is tenminste niet mainstreamquote:Op vrijdag 30 december 2011 17:33 schreef Neo-Mullen het volgende:
Headhunterz op FB:
[..]
Deadmau5 met zn herrie
toch goed onthoudenquote:
ik zat net de eerste zin te lezen toen ineens de hele post verdweenquote:
No worries, was een kopie van de post die erboven staatquote:Op vrijdag 30 december 2011 17:55 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
toch goed onthouden
[..]
ik zat net de eerste zin te lezen toen ineens de hele post verdween
ja, daar kwam ik achter toen ik de edit van je eerste post zagquote:Op vrijdag 30 december 2011 17:56 schreef T_Killer het volgende:
[..]
No worries, was een kopie van de post die erboven staat
Ga je mond spoelenquote:Op vrijdag 30 december 2011 17:33 schreef Neo-Mullen het volgende:
Headhunterz op FB:
[..]
Deadmau5 met zn herrie
Klasgenoot van me heeft em ooit aangereden. Maar hij zou samen met MC Rems verder gaan toch, alleen heeft ie volgens PF al een half jaar niet meer gedraaid.quote:
Vind het veel te eentonig, sorryquote:Op vrijdag 30 december 2011 18:25 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Ga je mond spoelendacht wel dat het een chille gozer was.
Eens met dat 2e, maarquote:Op vrijdag 30 december 2011 18:29 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Vind het veel te eentonig, sorry
Maar buiten dat is het wel een beetje triest om zo te reageren tegen iemand die zegt dattie een fan is. Dus 0,0 respect voor hem
Hoezo +1? Ik ga er even vanuit dat je niet trollt, maar waarom zou zo'n omhoog gevallen ster allure reactie op zijn plaats zijn?quote:
Ik ga ff luisterenquote:Op vrijdag 30 december 2011 18:31 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Eens met dat 2e, maar
kan niet vaak genoeg gezegd worden!
Gehehe, kontenlikkers afwimpelen doe je zoquote:
Hoeveel nummers er wel niet op die melodie gebaseerd zijn.quote:Op vrijdag 30 december 2011 18:31 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Eens met dat 2e, maar
kan niet vaak genoeg gezegd worden!
misschien omdat hij niet zo'n fan van Headhunterz is?quote:Op vrijdag 30 december 2011 18:57 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Hoezo +1? Ik ga er even vanuit dat je niet trollt, maar waarom zou zo'n omhoog gevallen ster allure reactie op zijn plaats zijn?
Ok, dan begrijp ik meteen dat je een snauw moet krijgen van een over het paard getilde, egotrippende lambalquote:Op vrijdag 30 december 2011 18:59 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
misschien omdat hij niet zo'n fan van Headhunterz is?
1 van de beste melodieën ooit vind ik.quote:Op vrijdag 30 december 2011 18:59 schreef SjaakKlapkaak het volgende:
[..]
Hoeveel nummers er wel niet op die melodie gebaseerd zijn.
dat zou voor het eerst zijnquote:Op vrijdag 30 december 2011 18:57 schreef Neo-Mullen het volgende:
Ik ga er even vanuit dat je niet trollt
quote:apologize to him not us. he is very big in qlimax anf fusion etc, so if u were ever to go there, you would be looked down on.
HAHAHAHAHAHquote:Op vrijdag 30 december 2011 21:38 schreef Deeltjesversneller het volgende:
https://www.facebook.com/deadmau5/posts/10150466301391806
die comments... wat een figuren. en dat in een paar minuten.
[..]
Sowieso mensen die zich daar druk over maken.quote:Op vrijdag 30 december 2011 21:38 schreef Deeltjesversneller het volgende:
https://www.facebook.com/deadmau5/posts/10150466301391806
die comments... wat een figuren. en dat in een paar minuten.
[..]
quote:
Heb jij niet ooit een filmpje gemaakt (dacht ergens in Belgie) waar W.T.F. gedraaid werd en je stopte met filmen omdat je los moest gaan?quote:Op vrijdag 30 december 2011 14:38 schreef Sc0tTy het volgende:
[..]
werd
En dat geluid
Hehe Willem, karma is a biaaatch!!quote:
Dnow dat zou wel kunnen ? Ben alleen maar 1x in Belgie wezen stampen en dat was Summerfestival 2009 , toen was die plaat er nog niet volgens mij...quote:Op vrijdag 30 december 2011 22:22 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
Heb jij niet ooit een filmpje gemaakt (dacht ergens in Belgie) waar W.T.F. gedraaid werd en je stopte met filmen omdat je los moest gaan?
Haakonquote:Op zaterdag 31 december 2011 02:11 schreef haakon het volgende:
Hallo. Ik ben niet nuchtwr en snap weinig van dit bricht. Ondabks dit wil ik jullie een gewelfoge jaarwisseling wensen en een gezond en stampvil nieuwjaar
heady?quote:Op vrijdag 30 december 2011 19:02 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
een over het paard getilde, egotrippende lambal
Episch he.quote:
van 't zelfde mienjongquote:Op zaterdag 31 december 2011 02:11 schreef haakon het volgende:
Hallo. Ik ben niet nuchtwr en snap weinig van dit bricht. Ondabks dit wil ik jullie een gewelfoge jaarwisseling wensen en een gezond en stampvil nieuwjaar
quote:Op zaterdag 31 december 2011 02:11 schreef haakon het volgende:
Herkenbaarquote:Op zaterdag 31 december 2011 12:22 schreef haakon het volgende:
Typisch gevalletje van teruglezen en mezelf facepalmen
quote:Op zaterdag 31 december 2011 13:30 schreef 16meter het volgende:
Nieuwen van brenarn, mooien rauw mix:
nwen psycic funks van de wu teng clan een remux![]()
:$$
die fan brenen is egt een goeie remiksquote:Op zaterdag 31 december 2011 13:30 schreef 16meter het volgende:
kan niet wachten wat hardstyle in 2012 te brengen heeftquote:Op zaterdag 31 december 2011 13:30 schreef 16meter het volgende:
x2quote:Op zaterdag 31 december 2011 02:11 schreef haakon het volgende:
quote:Op zaterdag 31 december 2011 02:11 schreef haakon het volgende:
Hoezo BH én Code Black remix? Geluiden in de remix zijn duidelijk van Code Black...quote:Op zaterdag 31 december 2011 13:30 schreef 16meter het volgende:
BH heeft de titel verzonnenquote:Op zaterdag 31 december 2011 14:59 schreef Levitas het volgende:
[..]
Hoezo BH én Code Black remix? Geluiden in de remix zijn duidelijk van Code Black...
Ik vind die quote van 'hier ergens moet de beving geweest zijn' wel grappig.quote:Op zaterdag 31 december 2011 13:30 schreef 16meter het volgende:
Van hetzelfde. De beste wensen voor iedereen hierquote:Op zaterdag 31 december 2011 18:45 schreef eQuaL het volgende:
Zo, weer thuis, week lang geen Hardstyle gehoord
Iedereen alvast een prettige jaarwisseling en een fijn 2012 gewenst!
quote:
Ik heb eigenlijk geen flauw idee.. Lose my mind? Ibo is er in ieder geval helemaal gek van.quote:Op zaterdag 31 december 2011 17:16 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Ben benieuwd wat het 12 uur nummer wordt op QD
zal wel een van die twee zijn, ja.quote:Op zaterdag 31 december 2011 19:50 schreef Levitas het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk geen flauw idee.. Lose my mind? Ibo is er in ieder geval helemaal gek van.
Of misschien wel die Final Countdown remix/whatever die in de trailer zat??
Kippenvelquote:Op zaterdag 31 december 2011 20:46 schreef 16meter het volgende:
[..]
zal wel een van die twee zijn, ja.
Angel (Hardstyle Masterz Cut) is toch wel het ultieme 00:00-uur plaatje.
tis loose my mind geworden om 12 uur...quote:Op zaterdag 31 december 2011 21:07 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Angel blijft inderdaad zon dikke plaat, kippevel als ik die filmpjes zie terwijl ik er niet eens was!
Angel
eensquote:Op zaterdag 31 december 2011 21:07 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Angel blijft inderdaad zon dikke plaat, kippevel als ik die filmpjes zie terwijl ik er niet eens was!
Angel
quote:Op zondag 1 januari 2012 02:09 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
tis loose my mind geworden om 12 uur...
quote:Op zondag 1 januari 2012 06:19 schreef mstx het volgende:
groentjens aan iederen en gelukig nieuwjar ensogs aaa
quote:
quote:
quote:Op zondag 1 januari 2012 16:12 schreef Mind.Illusion het volgende:
Meld zich ook weer!
Alle feestdagen helemaal in de kaktyfus gevallen. Opa die plosteling en totaal onverwacht de 23e wordt opgenomen in het ziekenhuis. Bleek een gescheurde aorta te wezen. Vanaf dat moment zag het er kansloos uit. Eigenlijk werkte alleen zijn hart nog en werd de rest aan de praat gehouden door machines. Gezien er geen enkele verbetering was en het alleen maar slechter ging is besloten 2e kerstdag de stekker eruit te trekken
Gister de begrafenis gehad. Oftewel eind 2011 was kut...
Desalniettemin iedereen de beste wensen!![]()
Gecondoleerd M.I, moge je in 2012 op veel feesten draaien om het verdriet enigszins te compenseren.quote:Op zondag 1 januari 2012 16:12 schreef Mind.Illusion het volgende:
Meld zich ook weer!
Alle feestdagen helemaal in de kaktyfus gevallen. Opa die plosteling en totaal onverwacht de 23e wordt opgenomen in het ziekenhuis. Bleek een gescheurde aorta te wezen. Vanaf dat moment zag het er kansloos uit. Eigenlijk werkte alleen zijn hart nog en werd de rest aan de praat gehouden door machines. Gezien er geen enkele verbetering was en het alleen maar slechter ging is besloten 2e kerstdag de stekker eruit te trekken
Gister de begrafenis gehad. Oftewel eind 2011 was kut...
Desalniettemin iedereen de beste wensen!![]()
Laten we 't hopenquote:Op zondag 1 januari 2012 16:17 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Gecondoleerd M.I, moge je in 2012 op veel feesten draaien om het verdriet enigszins te compenseren.
Eensgelijks aan iedereen.quote:Op zondag 1 januari 2012 06:19 schreef mstx het volgende:
groentjens aan iederen en gelukig nieuwjar ensogs aaa
QFT!!quote:Op zondag 1 januari 2012 21:05 schreef ElDani het volgende:
Project One, in mijn optiek één van de allerbeste tracks ooit.
Ik wist dat jij dit ging zeggenquote:
x2quote:Op zondag 1 januari 2012 22:58 schreef T_Killer het volgende:
Verder iedereen de beste wensen voor 2012.
En MI nog gecondoleerd.
Dit en idd heel veel sterkte.quote:Op maandag 2 januari 2012 11:54 schreef Levitas het volgende:
Gecondoleerd M.I. Ik kan me echt geen slechtere manier bedenken om de feestdagen te moeten door brengen. Een dierbare verliezen is altijd ontzettend moeilijk en je zal je altijd aan diegene blijven herinneren, maar alle kerst en oud en nieuw in de toekomst, gaan heel dubbelzijdig worden. Heel veel sterkte!!
Dat tempo van die countdown is zo klote, dat kan je toch niet meedoen als publiek... En, fuck dat house, hoort niet op een hardstyle feestquote:Op maandag 2 januari 2012 12:53 schreef Levitas het volgende:
Lose my mind wat vertraagd lijkt wel? En openen met Epic. Zaal lijkt het wel te kunnen waarderen
'De zaal' bij een gemiddeld hardstyle feest waardeert alles. Als een MC scheten laat in de microfoon en de dj zet er een kick onder, dat vinden ze nog geweldig.quote:
awesome!quote:Op maandag 2 januari 2012 13:25 schreef 16meter het volgende:
[..]
Als de MC scheten laat in de microfoon en de dj zet er een kick onder, dat vinden ze nog geweldig.
It's funny 'cause it's true.quote:Op maandag 2 januari 2012 13:25 schreef 16meter het volgende:
[..]
'De zaal' bij een gemiddeld hardstyle feest waardeert alles. Als een MC scheten laat in de microfoon en de dj zet er een kick onder, dat vinden ze nog geweldig.
echt?! tering..quote:Op maandag 2 januari 2012 13:48 schreef T_Killer het volgende:
en het 'waar is dat feestje, hier is dat feestje' van 2011)
quote:Op maandag 2 januari 2012 13:48 schreef T_Killer het volgende:
het 'waar is dat feestje, hier is dat feestje' van 2011)
Dat was alleen in Belgie op de qontinent het geval. Er zijn wel verwoede pogingen gedaan door een bepaalde user om het ook in NL te introduceren maar die faalden jammerlijkquote:
Vertelquote:Op maandag 2 januari 2012 15:23 schreef NLS04 het volgende:
een bepaalde user om het ook in NL te introduceren maar die faalden jammerlijk![]()
Het Nederlandse publiek weet niet wat echt feesten isquote:Op maandag 2 januari 2012 15:23 schreef NLS04 het volgende:
[..]
Dat was alleen in Belgie op de qontinent het geval. Er zijn wel verwoede pogingen gedaan door een bepaalde user om het ook in NL te introduceren maar die faalden jammerlijk![]()
Waarom staat er een nummer op 1 wat ik nog nooit heb gehoord, en wat volgens mij nog niet eens uit is?quote:
Op lsdb denkt iemand dat de lijst is gebaseerd op de mening van de residents en The Magic Show.quote:Op maandag 2 januari 2012 15:59 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Op basis waarvan is die top 100 opgesteld?
Op zich is die lijst qua popurlariteit wel aardig op orde. De platen die het hoogste staan worden het meest gedraaid het afgelopen jaar. Eigen platen staan een stukje hoger dan gemiddeld, maar dat kan als kanttekening meegenomen worden.quote:Op maandag 2 januari 2012 16:14 schreef 16meter het volgende:
Bij de medic show hebben ze er wel verstand van, dus.
The horror.....dat hebben ze op feestjes waar ik draai vaak gedaan!quote:Op maandag 2 januari 2012 13:48 schreef T_Killer het volgende:
Praat maar niet te hard. Ik heb gehoord dat DV8 hier meeleest, en zo dadelijk wordt het nog de trend van 2012 (Na de sitdown van 2010 en het 'waar is dat feestje, hier is dat feestje' van 2011)
Is ook wel zo. Ik herken me er echter niet in qua waardering voor de nummers.quote:Op maandag 2 januari 2012 16:46 schreef ElDani het volgende:
[..]
Op zich is die lijst qua popurlariteit wel aardig op orde. De platen die het hoogste staan worden het meest gedraaid het afgelopen jaar.
gaan ze trouwen?quote:Op maandag 2 januari 2012 19:38 schreef ReMcOrE het volgende:
nog mensen van hier richting het feestje van Tom en Claudia?
Denk het wel als ik niet de enige FOK!ker benquote:Op maandag 2 januari 2012 19:38 schreef ReMcOrE het volgende:
Jep, denk het wel.quote:Op maandag 2 januari 2012 19:38 schreef ReMcOrE het volgende:
dudequote:Op maandag 2 januari 2012 20:29 schreef 16meter het volgende:
Misschien. ;$$
alleen als ik me cd van brernan haerth mag meeneme, hij heet musicals impresions
Is er al een line up bekend?quote:Op maandag 2 januari 2012 19:38 schreef ReMcOrE het volgende:
En zijn er kluisjes? En honde? Die kk beeste motte altijd mij hebbe!!quote:
quote:Op maandag 2 januari 2012 22:16 schreef Levitas het volgende:
[..]
En zijn er kluisjes? En honde? Die kk beeste motte altijd mij hebbe!!
Nee eehm, ff serieus: Als ik zaterdags vrij kan regelen op m`n werk, dan wel. Is nogal een probleem de laatste tijd, dus ik beloof op dit moment niks
Ho es. Dit keer geen Alphaverb, Geck-O of M.I. verwachten he! Misschien komt M.I. wel, maar niet om plaatjengs te draaien. Ik zal denk ik wel wat draaien, maar dan meer richting de classics in het trance/house/top40 genre. Als er genoeg animo is ook wat Early Hardstylequote:
o dat klinkt goet ik wil nu ok wel kome heb je ook dei van dblok en steban? die is ook goed egt harde bas manquote:Op maandag 2 januari 2012 20:29 schreef 16meter het volgende:
Misschien. ;$$
alleen als ik me cd van brernan haerth mag meeneme, hij heet musicals impresions
Gaan toch zeker geen top40 draaien he? Dat doe je maar in je eigen feestzaalquote:Op maandag 2 januari 2012 23:23 schreef T-Force het volgende:
[..]
Ho es. Dit keer geen Alphaverb, Geck-O of M.I. verwachten he! Misschien komt M.I. wel, maar niet om plaatjengs te draaien. Ik zal denk ik wel wat draaien, maar dan meer richting de classics in het trance/house/top40 genre. Als er genoeg animo is ook wat Early Hardstyle
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 07:01 schreef Krulliewullie het volgende:
Gaan toch zeker geen top40 draaien he? Dat doe je maar in je eigen feestzaal
jwz!quote:
Dat is voor mijn tijd manquote:Op dinsdag 3 januari 2012 10:57 schreef Da_Ripper het volgende:
Hey broekkies, noemen jullie dat top-40 classics?
We zijn niet allemaal zo oud als jijquote:Op dinsdag 3 januari 2012 10:57 schreef Da_Ripper het volgende:
Hey broekkies, noemen jullie dat top-40 classics?
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 07:01 schreef Krulliewullie het volgende:
[..]
Gaan toch zeker geen top40 draaien he? Dat doe je maar in je eigen feestzaal
quote:
Vroegerquote:Op dinsdag 3 januari 2012 11:32 schreef eQuaL het volgende:
Fuck hardstyle, waarom maken we niet een oldskool topic
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 11:34 schreef Deeltjesversneller het volgende:
wat een kwaliteit ineens, dit is toch het hardstyle topic?
ja rocken je mind heb ik ook, de bas is zeer mooiquote:Op maandag 2 januari 2012 23:26 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
o dat klinkt goet ik wil nu ok wel kome heb je ook dei van dblok en steban? die is ook goed egt harde bas man
Maar ik wil serieus wel komen denk ik, is voor mij een klein uurtje fietsen, is in principe wel te doen dus.
[90's @ 3FM #766]Met pareltjes, maar ook een hoop rommel!quote:Op dinsdag 3 januari 2012 12:12 schreef Shadeauw het volgende:
[..]
Daar had iemand toch ook zo'n "Herman Brood is dood" plaatje van gemaakt?
Doen!quote:Op dinsdag 3 januari 2012 13:55 schreef 16meter het volgende:
Misschien toch maar naar Hard Classics.
Heeft ie z'n schuldeisers inmiddels afbetaald? Anders kan het wel eens knokken worden daarquote:Op dinsdag 3 januari 2012 14:17 schreef em-dee-em-aa het volgende:
[..]
Doen!
Early set van Acti, en Pila is ook zeldzaam![]()
Klassiekertjesquote:Op dinsdag 3 januari 2012 13:55 schreef 16meter het volgende:
Misschien toch maar naar Hard Classics.
Wat heeftie met die melodie gedaanquote:Op dinsdag 3 januari 2012 15:22 schreef Quyxz_ het volgende:
Jaja, we hebben weer een videoclip.
Leuk filmpje, hopelijk snel op de tmf.
Mysteryland zo te zien? Nuff said.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 15:32 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Wat heeftie met die melodie gedaan![]()
Als deze videobeelden trouwens overeenkomen met het moment dat deze track echt werd gedraaid blijkt maar weer hoeveel liefhebbers er op dat feest stonden
Deze clip is wéér een reden voor Bartman om z'n gal te spuien over de hardstyle van dit moment.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 15:22 schreef Quyxz_ het volgende:
Jaja, we hebben weer een videoclip.
Leuk filmpje, hopelijk snel op de tmf.
Actiquote:Op dinsdag 3 januari 2012 14:17 schreef em-dee-em-aa het volgende:
[..]
Doen!
Early set van Acti, en Pila is ook zeldzaam![]()
Acti draaid inderdaad bijna altijd erg leuk, en heeft flink wat oude klappers gemaakt die op Hard Classics siewosie voorbij zullen komenquote:Op dinsdag 3 januari 2012 16:18 schreef 16meter het volgende:
[..]
Actisiewosie een baas.
Zelfs op Dance Valley @ Showtek stage een verrassend leuke set.
fixedquote:Op dinsdag 3 januari 2012 16:35 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Acti @ Q-Base 2007![]()
Acti @ Decibel 2010![]()
Acti @ Loudness 2011![]()
perma fixquote:Op dinsdag 3 januari 2012 16:35 schreef em-dee-em-aa het volgende:
[..]
Acti draaid inderdaad bijna altijd erg leuk, en heeft flink wat oude klappers gemaakt die op Hard Classics siewosie voorbij zullen komen
Acti @ Q-Base 2007![]()
Acti @ Decibel 2010![]()
Acti @ Loudness 2011![]()
Acti @ Xqlusive Italy![]()
Ik bedoelde zijn set in de bovenzaalquote:Op dinsdag 3 januari 2012 16:52 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Why? Draaide toen Subground setje toch?
Vind het tof dat hij in eider geval zijn eigen ding blijft doen, en zijn subground spul vind ik ook dikke prima
Ah op die fiets, de smiley deed echter vermoeden dat de set om te lachen wasquote:Op dinsdag 3 januari 2012 16:53 schreef Mind.Illusion het volgende:
[..]
Ik bedoelde zijn set in de bovenzaalDie was echt geniaal!
Ow prut... zie t nu pas... Die smileys zitten te dicht naast elkaarquote:Op dinsdag 3 januari 2012 16:54 schreef em-dee-em-aa het volgende:
[..]
Ah op die fiets, de smiley deed echter vermoeden dat de set om te lachen was
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar dat zijn dus wel de platen die ik ga draaien tijdens de PARTEEEEEEEEEEHAllemaal vinylripjes en radiorips
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-----------------------------------------------------------------------------------------
I'd rather live it, cause dreamers always chase but never get it
-----------------------------------------------------------------------------------------
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 20:57 schreef em-dee-em-aa het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een draak van een "re-amp", origineel blijft natuurlijk wel goudSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
Haha thanks! Het is gewoon mn top 3 voor vandaag. Plaatjes posten dat je iets juist RUK vindt dat is zo 2011quote:Op dinsdag 3 januari 2012 20:51 schreef Da_Ripper het volgende:
Ondanks dat je post ontzettend naar spam riekt is het je vergeven jonguh. Gefeliciteerd met wat je voor Theracords in 2011 gedaan/bereikt hebtDat jullie deze lijn door mogen zetten!
"Spells" duidelijk mijn favo van die 3
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 20:27 schreef DjThera het volgende:
Gelukkig nieuwjaar nog iedereen! Wij proberen in 2012 ook weer zoveel mogelijk vette muziek uit te brengen (in ieder geval volgens onszelf dan haha!)
Hier zijn bijv. de previews van de nieuwe Phrantic release:
[ afbeelding ]
Wat een draak van een "re-amp", origineel blijft natuurlijk wel goudRe-ampsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat is er met Frans Z en David S en Dokter Z gebeurd? allemaal een tijdje weg geweest, en superslecht terug gekomen.
Ben blij dat de YT-comments-mensen het met 'ons' eens zijn, even de producers laten weten dat die kutkicks nergens op slaan en ze hier niet mee door kunnen gaan
[ Bericht 1% gewijzigd door Deeltjesversneller op 04-01-2012 10:58:36 ]
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 21:27 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Francesco Zeta is in mijn ogen nooit echt een goede producer geweest, Fairyland / Fear & Dark / Rising zijn vet maar verder is het vooral heel veel bagger...
Nope, maar PF wel:quote:Op woensdag 4 januari 2012 11:26 schreef Levitas het volgende:
In dit filmpje:
staat "Wicked Records". Jullie daar ooit van gehoord?
Whut kenden jullie dat niet?quote:Op woensdag 4 januari 2012 11:29 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Nope, maar PF wel:
www.partyflock.nl/label/715:Wicked_Records.html
Ja.. daar kwam al Zatox' spul uit voor IH...quote:Op woensdag 4 januari 2012 11:26 schreef Levitas het volgende:
In dit filmpje:
staat "Wicked Records". Jullie daar ooit van gehoord?
stome muziek man scantruxx is veel beterquote:Op woensdag 4 januari 2012 11:48 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Schaam jullie Wicked hoor je te kennen
Like this (eeiiijjjwww, teh teh tededeh .. teh teh tehdehdeeeehquote:Op dinsdag 3 januari 2012 20:09 schreef Da_Ripper het volgende:
Net voor het sporten even een paar setjes binnengehaald, waaronder "Duruz & Audacious @ Bassment Sessions December 2011"
Ondanks een paar grove en rare fouten + tracks met stukjes waarbij ik letterlijk dit gezicht trok, wil ik hem toch even aanraden.
Mwoa, hij kan beterquote:Op woensdag 4 januari 2012 11:58 schreef Boy_Snakeye het volgende:
A-Lusion is ook weer aan de weg aan het timmeren.
Op zich te doen, maar ze zullen er niet uitspringen tussen andere releases....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The smell of piss is so strong it smells like decent bacon
quote:Op woensdag 4 januari 2012 14:52 schreef SjaakKlapkaak het volgende:
[..]
Mwoa, hij kan beter![]()
Setje van wavolizer gister
Dat leek er meer op iddSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The Outside Agency
Doet me vrij weinig eerlijk gezegdquote:Op woensdag 4 januari 2012 11:58 schreef Boy_Snakeye het volgende:
A-Lusion is ook weer aan de weg aan het timmeren.
Op zich te doen, maar ze zullen er niet uitspringen tussen andere releases....
Zeker een van de betere producers op Theracords.quote:Op woensdag 4 januari 2012 20:01 schreef ElDani het volgende:
Prantic is echt heel goed bezig zeg! Gaat per release vooruit.
Ik merk gewoon heel erg dat het per release in kwaliteit beter wordt. Ondanks dat ik niet altijd fan ben van zijn tracks weet hij wel steeds meer te laten zien en laat hij zien divers en orgineel te zijn. Die Drifting Away ga ik sowieso aanschaffen en de remix van God Of Terror weet ik nog niet zeker.quote:Op woensdag 4 januari 2012 20:05 schreef 16meter het volgende:
[..]
Zeker een van de betere producers op Theracords.
Wat een draak van een "re-amp", origineel blijft natuurlijk wel goudeens met m-d-m-aSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
precies, jij snapt hetquote:![]()
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
Ben altijd wel nieuwsgierig naar de tracks van deze 'jonkie' maar deze release is niet zo mijn ding. Hou niet van zoveel schreeches en fusion-achtige (tenminste wat Fusion de laatste tijd uitbrengt) tracksquote:Op dinsdag 3 januari 2012 20:27 schreef DjThera het volgende:
Hier zijn bijv. de previews van de nieuwe Phrantic release:
I knowquote:Op donderdag 5 januari 2012 12:00 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Vroeger (oude dance muziek)
Overgewaardeerd plaatjequote:
Ondergewaardeerd plaatjequote:
Zelfde, net nu ik in Arnhem woonquote:Op donderdag 5 januari 2012 12:21 schreef NLS04 het volgende:
Hardbass bijna uitverkochtHet irriteert me enorm dat ik wederom een feestje op 5 minuten fietsen van me huis oversla maar ik vertik het gewoon om voor een dergelijke inspiratieloze line-up zo belachelijk veel geld neer te leggen..
![]()
Iemand een kaartje voor 15 eu te koop ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |