perma fixquote:Op dinsdag 3 januari 2012 16:35 schreef em-dee-em-aa het volgende:
[..]
Acti draaid inderdaad bijna altijd erg leuk, en heeft flink wat oude klappers gemaakt die op Hard Classics siewosie voorbij zullen komen
Acti @ Q-Base 2007![]()
Acti @ Decibel 2010![]()
Acti @ Loudness 2011![]()
Acti @ Xqlusive Italy![]()
Ik bedoelde zijn set in de bovenzaalquote:Op dinsdag 3 januari 2012 16:52 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Why? Draaide toen Subground setje toch?
Vind het tof dat hij in eider geval zijn eigen ding blijft doen, en zijn subground spul vind ik ook dikke prima
Ah op die fiets, de smiley deed echter vermoeden dat de set om te lachen wasquote:Op dinsdag 3 januari 2012 16:53 schreef Mind.Illusion het volgende:
[..]
Ik bedoelde zijn set in de bovenzaalDie was echt geniaal!
Ow prut... zie t nu pas... Die smileys zitten te dicht naast elkaarquote:Op dinsdag 3 januari 2012 16:54 schreef em-dee-em-aa het volgende:
[..]
Ah op die fiets, de smiley deed echter vermoeden dat de set om te lachen was
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar dat zijn dus wel de platen die ik ga draaien tijdens de PARTEEEEEEEEEEHAllemaal vinylripjes en radiorips
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-----------------------------------------------------------------------------------------
I'd rather live it, cause dreamers always chase but never get it
-----------------------------------------------------------------------------------------
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 20:57 schreef em-dee-em-aa het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een draak van een "re-amp", origineel blijft natuurlijk wel goudSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
Haha thanks! Het is gewoon mn top 3 voor vandaag. Plaatjes posten dat je iets juist RUK vindt dat is zo 2011quote:Op dinsdag 3 januari 2012 20:51 schreef Da_Ripper het volgende:
Ondanks dat je post ontzettend naar spam riekt is het je vergeven jonguh. Gefeliciteerd met wat je voor Theracords in 2011 gedaan/bereikt hebtDat jullie deze lijn door mogen zetten!
"Spells" duidelijk mijn favo van die 3
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 20:27 schreef DjThera het volgende:
Gelukkig nieuwjaar nog iedereen! Wij proberen in 2012 ook weer zoveel mogelijk vette muziek uit te brengen (in ieder geval volgens onszelf dan haha!)
Hier zijn bijv. de previews van de nieuwe Phrantic release:
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 20:57 schreef em-dee-em-aa het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een draak van een "re-amp", origineel blijft natuurlijk wel goudRe-ampsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat is er met Frans Z en David S en Dokter Z gebeurd? allemaal een tijdje weg geweest, en superslecht terug gekomen.
Ben blij dat de YT-comments-mensen het met 'ons' eens zijn, even de producers laten weten dat die kutkicks nergens op slaan en ze hier niet mee door kunnen gaan
[ Bericht 1% gewijzigd door Deeltjesversneller op 04-01-2012 10:58:36 ]
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 21:27 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Francesco Zeta is in mijn ogen nooit echt een goede producer geweest, Fairyland / Fear & Dark / Rising zijn vet maar verder is het vooral heel veel bagger...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |