dudequote:Op maandag 2 januari 2012 20:29 schreef 16meter het volgende:
Misschien. ;$$
alleen als ik me cd van brernan haerth mag meeneme, hij heet musicals impresions
Is er al een line up bekend?quote:Op maandag 2 januari 2012 19:38 schreef ReMcOrE het volgende:
nog mensen van hier richting het feestje van Tom en Claudia?
En zijn er kluisjes? En honde? Die kk beeste motte altijd mij hebbe!!quote:
quote:Op maandag 2 januari 2012 22:16 schreef Levitas het volgende:
[..]
En zijn er kluisjes? En honde? Die kk beeste motte altijd mij hebbe!!
Nee eehm, ff serieus: Als ik zaterdags vrij kan regelen op m`n werk, dan wel. Is nogal een probleem de laatste tijd, dus ik beloof op dit moment niks
Ho es. Dit keer geen Alphaverb, Geck-O of M.I. verwachten he! Misschien komt M.I. wel, maar niet om plaatjengs te draaien. Ik zal denk ik wel wat draaien, maar dan meer richting de classics in het trance/house/top40 genre. Als er genoeg animo is ook wat Early Hardstylequote:
o dat klinkt goet ik wil nu ok wel kome heb je ook dei van dblok en steban? die is ook goed egt harde bas manquote:Op maandag 2 januari 2012 20:29 schreef 16meter het volgende:
Misschien. ;$$
alleen als ik me cd van brernan haerth mag meeneme, hij heet musicals impresions
Gaan toch zeker geen top40 draaien he? Dat doe je maar in je eigen feestzaalquote:Op maandag 2 januari 2012 23:23 schreef T-Force het volgende:
[..]
Ho es. Dit keer geen Alphaverb, Geck-O of M.I. verwachten he! Misschien komt M.I. wel, maar niet om plaatjengs te draaien. Ik zal denk ik wel wat draaien, maar dan meer richting de classics in het trance/house/top40 genre. Als er genoeg animo is ook wat Early Hardstyle
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 07:01 schreef Krulliewullie het volgende:
Gaan toch zeker geen top40 draaien he? Dat doe je maar in je eigen feestzaal
jwz!quote:
Dat is voor mijn tijd manquote:Op dinsdag 3 januari 2012 10:57 schreef Da_Ripper het volgende:
Hey broekkies, noemen jullie dat top-40 classics?
We zijn niet allemaal zo oud als jijquote:Op dinsdag 3 januari 2012 10:57 schreef Da_Ripper het volgende:
Hey broekkies, noemen jullie dat top-40 classics?
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 07:01 schreef Krulliewullie het volgende:
[..]
Gaan toch zeker geen top40 draaien he? Dat doe je maar in je eigen feestzaal
quote:
Vroegerquote:Op dinsdag 3 januari 2012 11:32 schreef eQuaL het volgende:
Fuck hardstyle, waarom maken we niet een oldskool topic
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |