als ik je oto er gratis bij krijgquote:Op maandag 6 oktober 2008 21:14 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Terug kopen, ik wil die van mij kwijt![]()
En nu helemaal, want het is crisis schijnt...quote:Op maandag 6 oktober 2008 21:17 schreef borisz het volgende:
[..]
Nou de Amerikanen drinken hun koffie weer thuis, 1/3 van de vestegingen zijn of gaan al weer sluiten geloof ik.
Maar toch heeft z'n muziek wel watquote:Op maandag 6 oktober 2008 21:19 schreef muisje-eliza het volgende:
en wat vond ik die Meatloaf vroeger toch een griezel![]()
*hij is nogsteeds wel eng eigenlijk*
Ik moest lachen!quote:Op maandag 6 oktober 2008 21:17 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
als ik je oto er gratis bij krijg
Een van mijn oudste herinneringen: december 1978 in de sneeuw met familie + vrienden in een bungalowpark op de veluwe. En steeds was daar weer Meatloaf op TV, en steeds werd ik weer geroepen: "Vincent!! Die dikke is weer op TV!!"quote:Op maandag 6 oktober 2008 21:19 schreef muisje-eliza het volgende:
en wat vond ik die Meatloaf vroeger toch een griezel![]()
*hij is nogsteeds wel eng eigenlijk*
Check. Die klassieker van De Kaak ken ik natuurlijk ook!!quote:
quote:
Ik heb nog vaak staanquote:Op maandag 6 oktober 2008 21:23 schreef Qunix het volgende:
JAMES BROWN IS DEAD
(nu echt eigenlijk)
Ben benieuwd hoe James Brown op deze track heeft gereageerd!
Maricha mag weer gaan wegduikenquote:
En hard nodig!!!!!quote:Op maandag 6 oktober 2008 21:14 schreef MutZ het volgende:
[..]
In de VS zijn er genoeg SB'en te vinden op jullie route denk ik
quote:Op maandag 6 oktober 2008 21:25 schreef Litton-Lane het volgende:
Hierna kwam: "James Brown is still alive"
Toen ging het deuntje andersom
Oja, die!!quote:Op maandag 6 oktober 2008 21:25 schreef Litton-Lane het volgende:
Hierna kwam: "James Brown is still alive"
Toen ging het deuntje andersom
quote:Op maandag 6 oktober 2008 21:27 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Niet andersom, maar hij lijkt er wel op (*denkt* welke ging dan wel andersom.....?)
En Bertje Maaldrink is homoquote:Op maandag 6 oktober 2008 21:26 schreef Litton-Lane het volgende:
Je had ook: Prins Willem A is een Flikkerrrrrrr "
*pepernotenstraf*quote:Op maandag 6 oktober 2008 21:27 schreef Qunix het volgende:
Kan Michiel anders Mosselman -Mossels draaien?
Ja dus..quote:Op maandag 6 oktober 2008 21:24 schreef DiedjeeJ het volgende:
Er bestond toch ook 'n plaat die Herman Brood is dood heet..?
Kan hem niet vinden op youtubequote:Op maandag 6 oktober 2008 21:28 schreef Againzender het volgende:
[..]
En Bertje Maaldrink is homo
O nee, da's van na 90
quote:
Jup. Volgens mij stond 'ie op één of andere skihut-cd..quote:Op maandag 6 oktober 2008 21:29 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
nog meer mensen bezongen die nu dood zijn?![]()
quote:Op maandag 6 oktober 2008 21:31 schreef muisje-eliza het volgende:
* muisje-eliza doet belangrijke mededeling
ik open zow nieuw topic
*check*quote:Op maandag 6 oktober 2008 21:31 schreef muisje-eliza het volgende:
ik open zow nieuw topic
Mooi, scheelt mij weer!quote:Op maandag 6 oktober 2008 21:31 schreef muisje-eliza het volgende:
ik open zow nieuw topic
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |