Ik bel alleen via handsfree op de fiets.quote:Op maandag 6 oktober 2008 19:59 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Fietsend tikken vind zelfs ik te gevaarlijk, dus ik hou het bij berichtjes tikken in bus, trein en soms lopend.
Op de fiets kan ook prima (op lange rechte stukken it is)quote:Op maandag 6 oktober 2008 19:59 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Fietsend tikken vind zelfs ik te gevaarlijk, dus ik hou het bij berichtjes tikken in bus, trein en soms lopend.
Mja, ik fiets maar 5 minuten (van de bushalte naar huis), dus dan kan ik het net zo goed even uitstellen.quote:Op maandag 6 oktober 2008 20:03 schreef MutZ het volgende:
[..]
Op de fiets kan ook prima (op lange rechte stukken it is)
Mja, das waar... Ik fiets regelmatig stukken van 45 min (naar m'n werk), maar dat zijn geen lange rechte stukken, dus voor mij wordt het ook wat lastig...quote:Op maandag 6 oktober 2008 20:06 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Mja, ik fiets maar 5 minuten (van de bushalte naar huis), dus dan kan ik het net zo goed even uitstellen.
Ligt eraan hoe snel jij kunt douchenquote:Op maandag 6 oktober 2008 20:07 schreef DiedjeeJ het volgende:
Piles & Eliza!!![]()
Queen!!You don't fool me!!
![]()
Ben benieuwd of ik me na 't douchen nog kan melden hier. Heb zo'n gevoel dat er dan al 'n nieuw topic is..![]()
En Hugo is er ook bij.quote:Op maandag 6 oktober 2008 20:09 schreef Feivel1 het volgende:
Hmm, the big boss was ook in de studio zonet:
[ link | afbeelding ]
Ja, het was echt Jurre, want je zag heel ff heel duidelijk dat het hem was.Knijp in een cavia
.
Heb het even verbeterd.quote:Op maandag 6 oktober 2008 20:12 schreef MutZ het volgende:
Mên, wat kan rapporten door werken toch ongelooflijk saai zijn...
Michiel kennende heeft dat wel zin, ik heb ooit eens om 21:45 een request doorgebeld, en die werd nog als afsluiter gedraaidquote:Op maandag 6 oktober 2008 20:10 schreef Roel_Jewel het volgende:
Heeft 't nog zin om een request te sturen? Of is het programma al 'volgepland'? Ik wil wat requesten wat níet al inmiddels voorbij is gekomen....
Ja, maar dit is toch wel extreem saai... Tientallen pagina's droge kostquote:Op maandag 6 oktober 2008 20:14 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Heb het even verbeterd.
Ja, ik beschouw school als werk.
Dat is ook wel tofquote:Op maandag 6 oktober 2008 20:16 schreef Feivel1 het volgende:
Hmmz, volgende week in het weekend wordt het ook al zo nostalgisch bij de lokale.
Weekend van de nummer 1 hits.
50 uur lang radiomaken, zonder nonstop programmeringen!
quote:Op maandag 6 oktober 2008 20:15 schreef MutZ het volgende:
[..]
Ja, maar dit is toch wel extreem saai... Tientallen pagina's droge kost
Ja, want ik kom zeker even langskijken.quote:
idd, hoop dat Michiel mijn request draait, want anders vraag ik me echt af of ik wel wakker blijfquote:
He, toffe keusquote:Op maandag 6 oktober 2008 20:18 schreef Roel_Jewel het volgende:
Zo, request op Veenstra's Hyve gemikt. Nu nog ff inplannen, Maricha. Dankje
.
Dat maakt denk deze week ook zo leuk, omdat juist de dingen voorbij komen die niet standaard zijnquote:Op maandag 6 oktober 2008 20:20 schreef Sirolf het volgende:
De muziek wordt steeds fouter...
Al is dat stiekem toch wel leuk...
ja, er is een hoop bagger gemaakt in de 90'squote:
Tis dat ik m'n stickers nog niet binnenheb...quote:Op maandag 6 oktober 2008 20:21 schreef Qunix het volgende:
Dit is echt triest
En ook triest: ik eet pepernoten
oh die heb ik idd ook nog niet...quote:Op maandag 6 oktober 2008 20:22 schreef MutZ het volgende:
[..]
Tis dat ik m'n stickers nog niet binnenheb...
quote:Op maandag 6 oktober 2008 20:22 schreef MutZ het volgende:
[..]
Tis dat ik m'n stickers nog niet binnenheb...
Ga 'm vanavond uitlezenquote:
En in de mail.quote:Op maandag 6 oktober 2008 20:24 schreef Roel_Jewel het volgende:
Al de derde keer in drie dagen.
Hup, leuke request op uw Hyves!
quote:Op maandag 6 oktober 2008 20:26 schreef Piles het volgende:
[..]
Ga 'm vanavond uitlezen![]()
Wat een boek
Heerlijk chaotisch geschreven af en toe, maar briljant om te lezen
Sorry
Mss heb ik er nog wel van vorig jaar ergens liggen... Mag dat ook?quote:Op maandag 6 oktober 2008 20:24 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
oh die heb ik idd ook nog niet...
Net als Gerard zn boek
quote:Op maandag 6 oktober 2008 20:28 schreef MutZ het volgende:
[..]
Mss heb ik er nog wel van vorig jaar ergens liggen... Mag dat ook?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |