Gewoon ter hoogte van de Starbucks de andere kant op kijken, geen probleem toch?quote:Op maandag 6 oktober 2008 20:56 schreef MutZ het volgende:
[..]
Heel verstandig, hoewel het probleem dan maar voor een deel opgelost wordt, want als ik naar m'n ouders ga, dan moet ik toch echt op centraal wezen...
quote:Op maandag 6 oktober 2008 21:04 schreef Sirolf het volgende:
I Forgot The Power I've Got The Power! Ik ben verkouwen
Hmmm... Niet echt heel erg in de buurt, Madras is de dichtstbijzijnde... Ach, wie weet beland ik er nog wel... Maar jij hebt het echt helemaal goed geregeld Marichaquote:
of Capellaquote:Op maandag 6 oktober 2008 21:04 schreef Qunix het volgende:
SNAP!
Lekker nummertje!
(wanneer komt Ben Liebrand?)
Heb vandaag de hakkuh versie nog gehoord in de autoquote:
Jaquote:Op maandag 6 oktober 2008 21:05 schreef Litton-Lane het volgende:
Op boulevard kwam Otto nog even aan bod, maar ben vast heel laat met de mosterd, nu iedereen al gegeten heeft?
Op schiphol staat die er ook weer, dus dan zou ik voorlopig Schiphol ff mijden als ik jou was...quote:Op maandag 6 oktober 2008 21:00 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Gewoon ter hoogte van de Starbucks de andere kant op kijken, geen probleem toch?
* Sirolf heeft het soms ook wel wat moeilijk door een Oliebollenkraam bij Leiden CS...
Geloof een beetjequote:Op maandag 6 oktober 2008 21:05 schreef Litton-Lane het volgende:
Op boulevard kwam Otto nog even aan bod, maar ben vast heel laat met de mosterd, nu iedereen al gegeten heeft?
Dan gaan we connexxion ook laten omvarenquote:Op maandag 6 oktober 2008 21:02 schreef borisz het volgende:
Mijn probleem op CS is vaak de eetmuur.
quote:Op maandag 6 oktober 2008 21:07 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Move on baby, move on baby. You got together!
Ik had het live gehoord, vrijdag nacht. Geloofde er toen eigenlijk niet veel van.quote:Op maandag 6 oktober 2008 21:07 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Geloof een beetje![]()
/laat
Jongen kondigt zijn euthanasie aan bij Giel Beelen.(deel2) en de Hyves van de mogelijke Otto schijnt inmiddels ook gevonden te zijn. Als dat 'm is.
Het enige wat dat topic oplevert is de zekerheid dat tong80 soms ook 3FM luistertquote:Op maandag 6 oktober 2008 21:07 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Geloof een beetje![]()
/laat
Jongen kondigt zijn euthanasie aan bij Giel Beelen.(deel2) en de Hyves van de mogelijke Otto schijnt inmiddels ook gevonden te zijn. Als dat 'm is.
Och, als ik via Schiphol reis kom ik de trein uit, naar boven de centrale hal in en direct de deur uit naar de bus. Ik zie daar dus niet echt veel en ben soms zelfs binnen een minuut alweer weg.quote:Op maandag 6 oktober 2008 21:07 schreef MutZ het volgende:
[..]
Op schiphol staat die er ook weer, dus dan zou ik voorlopig Schiphol ff mijden als ik jou was...
En was het maar zo makkelijk
Ergens heeft mijn broer het album nog, die is hij aan het zoeken voor mij...quote:Op maandag 6 oktober 2008 21:09 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
die stem van die vrouw![]()
*U got 2 let the music* heb ik gevraagd
quote:Op maandag 6 oktober 2008 21:11 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Och, als ik via Schiphol reis kom ik de trein uit, naar boven de centrale hal in en direct de deur uit naar de bus. Ik zie daar dus niet echt veel en ben soms zelfs binnen een minuut alweer weg.
ik kijk echt nergens meer van op. Vroeger een manisch depressieve buurvrouw gehad, die kon ook ontzettend overtuigend de grootste onwaarheden verkondigen.quote:Op maandag 6 oktober 2008 21:09 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Ik had het live gehoord, vrijdag nacht. Geloofde er toen eigenlijk niet veel van.
Maar dacht nog, dat is gewoon ziek als je het faked. Blijkt het dadelijk echt gefaked te zijn...
Maar de oliebollenkraam staat wel precies in je looppad danquote:Op maandag 6 oktober 2008 21:11 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Och, als ik via Schiphol reis kom ik de trein uit, naar boven de centrale hal in en direct de deur uit naar de bus. Ik zie daar dus niet echt veel en ben soms zelfs binnen een minuut alweer weg.
quote:Op maandag 6 oktober 2008 21:11 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Ergens heeft mijn broer het album nog, die is hij aan het zoeken voor mij...
Maar tevens ook vet lekkerquote:Op maandag 6 oktober 2008 21:11 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
daar hebben ze wel een SB......vet duur
Want?quote:Op maandag 6 oktober 2008 21:05 schreef MutZ het volgende:
[..]
Hmmm... Niet echt heel erg in de buurt, Madras is de dichtstbijzijnde... Ach, wie weet beland ik er nog wel... Maar jij hebt het echt helemaal goed geregeld Maricha
Naar het ING kantoor in Zuid aubquote:Op maandag 6 oktober 2008 21:07 schreef MutZ het volgende:
[..]
Dan gaan we connexxion ook laten omvaren
Ah, dat wordt dus een kwestie van de andere kant op kijken en snel doorlopen.quote:Op maandag 6 oktober 2008 21:12 schreef MutZ het volgende:
[..]
Maar de oliebollenkraam staat wel precies in je looppad dan
In de VS zijn er genoeg SB'en te vinden op jullie route denk ikquote:
Terug kopen, ik wil die van mij kwijtquote:Op maandag 6 oktober 2008 21:12 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
gaaf![]()
heb er tijdens dit soort weken wel last van dat ik mn hele cd collectie heb verkocht
Ik hoorde pas een dag later het fragment via de Youtube video van Sirolf en na het zien van de video had ik wel mijn bedenkingen. Dan zit 'ie daar met familie en die je niet hoort en die hij ook niet wil laten horen. Hij schijnt dus ook anoniem te hebben gebeld wat ook wat vreemd is. Er is ook nog een advertentie (oid) gevonden.quote:Op maandag 6 oktober 2008 21:09 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Ik had het live gehoord, vrijdag nacht. Geloofde er toen eigenlijk niet veel van.
Maar dacht nog, dat is gewoon ziek als je het faked. Blijkt het dadelijk echt gefaked te zijn...
Tong80quote:Op maandag 6 oktober 2008 21:10 schreef Againzender het volgende:
Het enige wat dat topic oplevert is de zekerheid dat tong80 soms ook 3FM luistert
Nou de Amerikanen drinken hun koffie weer thuis, 1/3 van de vestegingen zijn of gaan al weer sluiten geloof ik.quote:Op maandag 6 oktober 2008 21:14 schreef MutZ het volgende:
[..]
In de VS zijn er genoeg SB'en te vinden op jullie route denk ik
quote:Op maandag 6 oktober 2008 21:13 schreef borisz het volgende:
[..]
Naar het ING kantoor in Zuid aub. Daarachter valt best wel aan te meren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |