*ziet Starbucks*quote:Op maandag 6 oktober 2008 20:51 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Idd. Van heel [ afbeelding ] vroeger [ afbeelding ] .
quote:Op maandag 6 oktober 2008 20:53 schreef MutZ het volgende:
[..]
*ziet Starbucks*
*begint spontaan te kwijlen*
Tis echt niet goed voor m'n portemonnee dat er een starbucks op Amsterdam Centraal gaat komen, woon ik veel te dicht bij en reis ik veel te vaak langs...
Ik zal het gvb vragen om die boot om te laten varenquote:Op maandag 6 oktober 2008 20:53 schreef MutZ het volgende:
[..]
*ziet Starbucks*
Tis echt niet goed voor m'n portemonnee dat er een starbucks op Amsterdam Centraal gaat komen, woon ik veel te dicht bij en reis ik veel te vaak langs...
Ook slecht voor jouw portemonnee dusquote:Op maandag 6 oktober 2008 20:53 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]. Eens kijken of er in Maastricht ook eentje gaat komen. Ik werk in het gebouw naast het station, dus zou handig zijn
.
Heel verstandig, hoewel het probleem dan maar voor een deel opgelost wordt, want als ik naar m'n ouders ga, dan moet ik toch echt op centraal wezen...quote:Op maandag 6 oktober 2008 20:54 schreef borisz het volgende:
[..]
Ik zal het gvb vragen om die boot om te laten varen.
quote:Op maandag 6 oktober 2008 20:54 schreef MutZ het volgende:
[..]
Ook slecht voor jouw portemonnee dusM'n zusje heeft zelfs een Starbucks-mok uit Parijs meegenomen...
ik hoef nog maar een paar nachtjes te slapen en ik hang aan het SB infuusquote:Op maandag 6 oktober 2008 20:53 schreef MutZ het volgende:
[..]
*ziet Starbucks*
Zullen ze in India ook SB hebben? (aangezien ik daar van de zomer een paar weken zit)quote:Op maandag 6 oktober 2008 20:56 schreef Maricha het volgende:
[..]
ik hoef nog maar een paar nachtjes te slapen en ik hang aan het SB infuus![]()
![]()
check de SB site ff! Store-locatorquote:Op maandag 6 oktober 2008 20:58 schreef MutZ het volgende:
[..]
Zullen ze in India ook SB hebben? (aangezien ik daar van de zomer een paar weken zit)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |