Gewoon ter hoogte van de Starbucks de andere kant op kijken, geen probleem toch?quote:Op maandag 6 oktober 2008 20:56 schreef MutZ het volgende:
[..]
Heel verstandig, hoewel het probleem dan maar voor een deel opgelost wordt, want als ik naar m'n ouders ga, dan moet ik toch echt op centraal wezen...
quote:Op maandag 6 oktober 2008 21:04 schreef Sirolf het volgende:
I Forgot The Power I've Got The Power! Ik ben verkouwen
Hmmm... Niet echt heel erg in de buurt, Madras is de dichtstbijzijnde... Ach, wie weet beland ik er nog wel... Maar jij hebt het echt helemaal goed geregeld Marichaquote:
of Capellaquote:Op maandag 6 oktober 2008 21:04 schreef Qunix het volgende:
SNAP!
Lekker nummertje!
(wanneer komt Ben Liebrand?)
Heb vandaag de hakkuh versie nog gehoord in de autoquote:
Jaquote:Op maandag 6 oktober 2008 21:05 schreef Litton-Lane het volgende:
Op boulevard kwam Otto nog even aan bod, maar ben vast heel laat met de mosterd, nu iedereen al gegeten heeft?
Op schiphol staat die er ook weer, dus dan zou ik voorlopig Schiphol ff mijden als ik jou was...quote:Op maandag 6 oktober 2008 21:00 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Gewoon ter hoogte van de Starbucks de andere kant op kijken, geen probleem toch?
* Sirolf heeft het soms ook wel wat moeilijk door een Oliebollenkraam bij Leiden CS...
Geloof een beetjequote:Op maandag 6 oktober 2008 21:05 schreef Litton-Lane het volgende:
Op boulevard kwam Otto nog even aan bod, maar ben vast heel laat met de mosterd, nu iedereen al gegeten heeft?
Dan gaan we connexxion ook laten omvarenquote:Op maandag 6 oktober 2008 21:02 schreef borisz het volgende:
Mijn probleem op CS is vaak de eetmuur.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |