abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_62182667
Hm, zou wel erg ziek zijn hoor. Ik weet niet wat ik moet geloven..
  maandag 6 oktober 2008 @ 20:02:50 #277
12646 Oom_Agent
 Heee.......stop es ff......!!
pi_62182669
quote:
Op maandag 6 oktober 2008 19:54 schreef Trigalti het volgende:

[..]

Ik hoop ten zeerste dat je gelijkt hebt, anders is het gewoon een zieke grap..
Ik reageer hier toch nog even op. Die Otto is iemand met pseudologia phantastica (liegen en zelf geloven) en die 'Otto' ken ik. Ik wil nog even benadrukken dat die jongen op Youtube en Boulevard (cerielm) het niet is.
Wat zijn we aan het doen ???
  † In Memoriam † maandag 6 oktober 2008 @ 20:03:45 #278
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_62182700
quote:
Op maandag 6 oktober 2008 19:32 schreef mrSPLIFFY het volgende:
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Volgens mij kan je nog niet zeggen dat hij binnen 10 uur opeens ondragelijk aan het lijden was...
dus kan je niet zeggen over 10 uur maken ze er een eind aan..
dat doen ze echt pas als het niet anders kan...
hij kon nog gewoon praten en drugs nemen dus zo slecht was hij er nog niet aan toe denk ik
Mijn buurman heeft samen met de huisarts 2 weken voor zijn dood een datum gepland en we hebben op de avond dat het zou gebeuren nog samen een biertje gedronken voordat de dokter met hem aan de slag ging dus zou niet weten waarom je het niet kan plannen op een datum die jij wilt.
pi_62182721
quote:
Op maandag 6 oktober 2008 20:02 schreef Oom_Agent het volgende:

[..]

Ik reageer hier toch nog even op. Die Otto is iemand met pseudologia phantastica (liegen en zelf geloven) en die 'Otto' ken ik. Ik wil nog even benadrukken dat die jongen op Youtube en Boulevard (cerielm) het niet is.
hoezo, die ken ik?
pi_62182737
RTL Boulevard sprak ook over de filmpje op youtube, daarin gaven zij de reactie dat het sterk begon te lijken op een grap. Waardeloze grap...
pi_62182759
quote:

[..]

quote:
Op maandag 6 oktober 2008 14:26 schreef Landgeld het volgende:
Volgens mij is het gewoon een depressieve kerel die na een paar whiskeys (volgens mij had hij wel dingen gedronken) 3FM ging bellen en dit verhaal ophangt of iemand die psychisch niet in orde is.

Ook raar dat je 10 uur voor je overlijden dingen gaat proberen terwijl je dat ook een week eerder had kunnen doen Je wilt je laatste uren toch wel helder meemaken neem ik aan, en niet met een kater op bed liggen?

Nogmaals; mijn voorspelling is een (bezopen) kerel die niet grappig probeert te doen, maar 'depressief'/emotioneel is en dit verhaal 'verzint', als een soort fantasie o.i.d. Dat hij er op kickt om zo'n dramatisch verhaal op te hangen en zodoende iedereen in de maling neemt (wat denk ik niet zijn intentie is)
Love is in the air!
pi_62182763
quote:

[..]

ben jij het....
pi_62182838
quote:

[..]

Of jij bent zelf die cerielm (of een kennis) en wilt niet dat hij 'gesnapt' wordt kan natuurlijk ook. Want als blijkt dat cerielm het is, dan heeftie denk ik een probleem
Love is in the air!
pi_62182843
quote:

[..]

Ben jij een 'collega' van hem? In dat geval geloof ik je niet.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  maandag 6 oktober 2008 @ 20:12:58 #285
57798 Gerard-Joling
No more bolero's....
pi_62183019
Als je goed luistert en vergelijkt is het die Ceriel niet hoor.

Ken ook iemand met pseudologia phantastica en moest meteen hieraan denken toen ik het fragment van 3fm hoorde.

Het zou mij niets verbazen als Oom Agent het bij het juiste eind heeft.

Ik ben erg benieuwd!
Zing met me mee tot morgenvroeg....
  maandag 6 oktober 2008 @ 20:16:34 #286
12646 Oom_Agent
pi_62183150
quote:
Op maandag 6 oktober 2008 20:07 schreef Landgeld het volgende:

[..]

Of jij bent zelf die cerielm (of een kennis) en wilt niet dat hij 'gesnapt' wordt kan natuurlijk ook. Want als blijkt dat cerielm het is, dan heeftie denk ik een probleem
Nee, ik ken pas sinds 1 uur een cerielm en dat is vanwege de aandacht die er hier aan wordt geschonken.
Het is ook geen collega van me maar iemand die in een hulpverleningstraject zit. Ik kan daar, op dit moment verder ook niets over zeggen. Later in de week spreek ik deze persoon en wordt er mogelijk meer duidelijk.
pi_62183160
Als Oom Agent nou eens namen en rugnummers geeft.
  maandag 6 oktober 2008 @ 20:18:29 #288
1611 evert
Happiness is the Road!
pi_62183232
quote:
Op maandag 6 oktober 2008 20:16 schreef Vodkadruppel het volgende:
Als Oom Agent nou eens namen en rugnummers geeft.
of het is ook een staaltje aandacht trekken en interessant doen....
wat moet ik hier nu neerzetten?
pi_62183313
quote:
Op maandag 6 oktober 2008 20:16 schreef Oom_Agent het volgende:

[..]

Nee, ik ken pas sinds 1 uur een cerielm en dat is vanwege de aandacht die er hier aan wordt geschonken.
Het is ook geen collega van me maar iemand die in een hulpverleningstraject zit. Ik kan daar, op dit moment verder ook niets over zeggen. Later in de week spreek ik deze persoon en wordt er mogelijk meer duidelijk.
wat ben jij een trieste vent. Een beetje heel FOK! lekker maken met je verhalen, maar als het puntje bij het paaltje komt verschuil je je ergens achter. Lekker he, die aandacht? Als je het niet zeker weet wat er is, of je mag er niets over zeggen, moet je helemaal niets zeggen..
  maandag 6 oktober 2008 @ 20:23:09 #290
12646 Oom_Agent
pi_62183418
quote:
Op maandag 6 oktober 2008 20:20 schreef Pietmans het volgende:

[..]

wat ben jij een trieste vent. Een beetje heel FOK! lekker maken met je verhalen, maar als het puntje bij het paaltje komt verschuil je je ergens achter. Lekker he, die aandacht? Als je het niet zeker weet wat er is, of je mag er niets over zeggen, moet je helemaal niets zeggen..
Helaas ik wist dat ik dat deze reacties kon verwachten.
pi_62183491
Mja, wellicht kwam mijn vorige reactie wat direct over, excuus daarvoor. Maar wat ik er mee bedoel te zeggen: Stel, je bent iemand die mensen onderzoekt/behandelt voor je beroep, dan zou het toch niet slim zijn er uberhaubt over te beginnen? En zeker niet op FOK lijkt me.
pi_62183592
Inderdaad, interessant-doenerij van Oom_Agent.

Hij werkt zeker in de gezondheidszorg en denkt dat één van de patiënten in een instelling waar hij werkt heeft gebeld ofzo, vermoed ik.

Maar er zijn zoveel mensen met pseudologia phantastica, hoezo denk je het zo zeker te weten? Als je het zo zeker denkt te weten kun je er ook geen buil aan vallen om nu al man en paard te noemen, en als je beroepsgeheim hebt dan had je uberhaupt niets moeten zeggen en moeten melden dat je later meer weet.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_62183653
Het word nog boeiend
pi_62183708
Ceriel van Amersfoort heeft overigens ook een profiel op Fok.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
  maandag 6 oktober 2008 @ 20:46:02 #295
8898 Darklight
The Truth Will Set You Free
pi_62184261
Natuurlijk was dat niet echt,erg voorspelbaar
  maandag 6 oktober 2008 @ 20:56:28 #296
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_62184652
quote:

[..]

pseudologia phantastica is zo'n geweldige aandoening

Je zal het maar hebben "IK HEB KANKER" *zichzelf van kant maakt.

En later blijkt dat het allemaal tussen de oren zat
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
pi_62184963
fake.
"ik zit hier met 10 vrienden"
"laat ze is horen"
"nee"
4 8 15 16 23 42
  maandag 6 oktober 2008 @ 21:05:37 #298
25865 Bill_E
vijf plus 98!
pi_62184994
maar goed.. nu moet ondertussen toch wel iemand de advertentie gevonden hebben?
pi_62185271
Niemand heeft nog enige advertenties kunnen vinden...
misschien morgen nog, anders begint het toch op een misselijke grap te lijken...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')