Ik reageer hier toch nog even op. Die Otto is iemand met pseudologia phantastica (liegen en zelf geloven) en die 'Otto' ken ik. Ik wil nog even benadrukken dat die jongen op Youtube en Boulevard (cerielm) het niet is.quote:Op maandag 6 oktober 2008 19:54 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Ik hoop ten zeerste dat je gelijkt hebt, anders is het gewoon een zieke grap..

Mijn buurman heeft samen met de huisarts 2 weken voor zijn dood een datum gepland en we hebben op de avond dat het zou gebeuren nog samen een biertje gedronken voordat de dokter met hem aan de slag ging dus zou niet weten waarom je het niet kan plannen op een datum die jij wilt.quote:Op maandag 6 oktober 2008 19:32 schreef mrSPLIFFY het volgende:
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Volgens mij kan je nog niet zeggen dat hij binnen 10 uur opeens ondragelijk aan het lijden was...
dus kan je niet zeggen over 10 uur maken ze er een eind aan..
dat doen ze echt pas als het niet anders kan...
hij kon nog gewoon praten en drugs nemen dus zo slecht was hij er nog niet aan toe denk ik

hoezo, die ken ik?quote:Op maandag 6 oktober 2008 20:02 schreef Oom_Agent het volgende:
[..]
Ik reageer hier toch nog even op. Die Otto is iemand met pseudologia phantastica (liegen en zelf geloven) en die 'Otto' ken ik. Ik wil nog even benadrukken dat die jongen op Youtube en Boulevard (cerielm) het niet is.

quote:Op maandag 6 oktober 2008 20:02 schreef Oom_Agent het volgende:
[..]
Ik reageer hier toch nog even op. Die Otto is iemand met pseudologia phantastica (liegen en zelf geloven) en die 'Otto' ken ik. Ik wil nog even benadrukken dat die jongen op Youtube en Boulevard (cerielm) het niet is.
quote:Op maandag 6 oktober 2008 14:26 schreef Landgeld het volgende:
Volgens mij is het gewoon een depressieve kerel die na een paar whiskeys (volgens mij had hij wel dingen gedronken) 3FM ging bellen en dit verhaal ophangt of iemand die psychisch niet in orde is.
Ook raar dat je 10 uur voor je overlijden dingen gaat proberen terwijl je dat ook een week eerder had kunnen doenJe wilt je laatste uren toch wel helder meemaken neem ik aan, en niet met een kater op bed liggen?
Nogmaals; mijn voorspelling is een (bezopen) kerel die niet grappig probeert te doen, maar 'depressief'/emotioneel is en dit verhaal 'verzint', als een soort fantasie o.i.d. Dat hij er op kickt om zo'n dramatisch verhaal op te hangen en zodoende iedereen in de maling neemt (wat denk ik niet zijn intentie is)

ben jij het....quote:Op maandag 6 oktober 2008 20:02 schreef Oom_Agent het volgende:
[..]

Of jij bent zelf die cerielm (of een kennis) en wilt niet dat hij 'gesnapt' wordtquote:Op maandag 6 oktober 2008 20:02 schreef Oom_Agent het volgende:
[..]

Ben jij een 'collega' van hem? In dat geval geloof ik je niet.quote:Op maandag 6 oktober 2008 20:02 schreef Oom_Agent het volgende:
[..]

Nee, ik ken pas sinds 1 uur een cerielm en dat is vanwege de aandacht die er hier aan wordt geschonken.quote:Op maandag 6 oktober 2008 20:07 schreef Landgeld het volgende:
[..]
Of jij bent zelf die cerielm (of een kennis) en wilt niet dat hij 'gesnapt' wordtkan natuurlijk ook. Want als blijkt dat cerielm het is, dan heeftie denk ik een probleem

of het is ook een staaltje aandacht trekken en interessant doen....quote:Op maandag 6 oktober 2008 20:16 schreef Vodkadruppel het volgende:
Als Oom Agent nou eens namen en rugnummers geeft.

wat ben jij een trieste vent. Een beetje heel FOK! lekker maken met je verhalen, maar als het puntje bij het paaltje komt verschuil je je ergens achter. Lekker he, die aandacht?quote:Op maandag 6 oktober 2008 20:16 schreef Oom_Agent het volgende:
[..]
Nee, ik ken pas sinds 1 uur een cerielm en dat is vanwege de aandacht die er hier aan wordt geschonken.
Het is ook geen collega van me maar iemand die in een hulpverleningstraject zit. Ik kan daar, op dit moment verder ook niets over zeggen. Later in de week spreek ik deze persoon en wordt er mogelijk meer duidelijk.

Helaas ik wist dat ik dat deze reacties kon verwachten.quote:Op maandag 6 oktober 2008 20:20 schreef Pietmans het volgende:
[..]
wat ben jij een trieste vent. Een beetje heel FOK! lekker maken met je verhalen, maar als het puntje bij het paaltje komt verschuil je je ergens achter. Lekker he, die aandacht?Als je het niet zeker weet wat er is, of je mag er niets over zeggen, moet je helemaal niets zeggen..

pseudologia phantastica is zo'n geweldige aandoeningquote:Op maandag 6 oktober 2008 20:02 schreef Oom_Agent het volgende:
[..]

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |