quote:Op dinsdag 3 januari 2012 11:34 schreef Deeltjesversneller het volgende:
wat een kwaliteit ineens, dit is toch het hardstyle topic?
ja rocken je mind heb ik ook, de bas is zeer mooiquote:Op maandag 2 januari 2012 23:26 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
o dat klinkt goet ik wil nu ok wel kome heb je ook dei van dblok en steban? die is ook goed egt harde bas man
Maar ik wil serieus wel komen denk ik, is voor mij een klein uurtje fietsen, is in principe wel te doen dus.
[90's @ 3FM #766]Met pareltjes, maar ook een hoop rommel!quote:Op dinsdag 3 januari 2012 12:12 schreef Shadeauw het volgende:
[..]
Daar had iemand toch ook zo'n "Herman Brood is dood" plaatje van gemaakt?
Doen!quote:Op dinsdag 3 januari 2012 13:55 schreef 16meter het volgende:
Misschien toch maar naar Hard Classics.
Heeft ie z'n schuldeisers inmiddels afbetaald? Anders kan het wel eens knokken worden daarquote:Op dinsdag 3 januari 2012 14:17 schreef em-dee-em-aa het volgende:
[..]
Doen!
Early set van Acti, en Pila is ook zeldzaam![]()
Klassiekertjesquote:Op dinsdag 3 januari 2012 13:55 schreef 16meter het volgende:
Misschien toch maar naar Hard Classics.
Wat heeftie met die melodie gedaanquote:Op dinsdag 3 januari 2012 15:22 schreef Quyxz_ het volgende:
Jaja, we hebben weer een videoclip.
Leuk filmpje, hopelijk snel op de tmf.
Mysteryland zo te zien? Nuff said.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 15:32 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Wat heeftie met die melodie gedaan![]()
Als deze videobeelden trouwens overeenkomen met het moment dat deze track echt werd gedraaid blijkt maar weer hoeveel liefhebbers er op dat feest stonden
Deze clip is wéér een reden voor Bartman om z'n gal te spuien over de hardstyle van dit moment.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 15:22 schreef Quyxz_ het volgende:
Jaja, we hebben weer een videoclip.
Leuk filmpje, hopelijk snel op de tmf.
Actiquote:Op dinsdag 3 januari 2012 14:17 schreef em-dee-em-aa het volgende:
[..]
Doen!
Early set van Acti, en Pila is ook zeldzaam![]()
Acti draaid inderdaad bijna altijd erg leuk, en heeft flink wat oude klappers gemaakt die op Hard Classics siewosie voorbij zullen komenquote:Op dinsdag 3 januari 2012 16:18 schreef 16meter het volgende:
[..]
Actisiewosie een baas.
Zelfs op Dance Valley @ Showtek stage een verrassend leuke set.
fixedquote:Op dinsdag 3 januari 2012 16:35 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Acti @ Q-Base 2007![]()
Acti @ Decibel 2010![]()
Acti @ Loudness 2011![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |