Niet ??? Ik heb toch wat pracht exemplaren rond zien huppelenquote:Op donderdag 29 december 2011 22:25 schreef mstx het volgende:
[..]
Nu je het zegt, ik heb heul geen vrouwmens gezien inderdaad
quote:Op vrijdag 30 december 2011 02:50 schreef Dalando het volgende:
Ten eerste fijne jaarwisseling aan al mijn mede hardstyle luisteraars, en ten 2e, heeft iemand nog een goeie track waar iedereen op kan meebrullen en daarna hard op kan stampen?![]()
Op 20:38 (en bij This Who we are + Nothing Else Matters), zo'n effect wil ik ong. krijgen... Iemand suggesties?
quote:Op vrijdag 30 december 2011 02:50 schreef Dalando het volgende:
Ten eerste fijne jaarwisseling aan al mijn mede hardstyle luisteraars, en ten 2e, heeft iemand nog een goeie track waar iedereen op kan meebrullen en daarna hard op kan stampen?![]()
Op 20:38 (en bij This Who we are + Nothing Else Matters), zo'n effect wil ik ong. krijgen... Iemand suggesties?
zo vannûh... waddafack!quote:
Ik ben positief verrast!quote:Op vrijdag 30 december 2011 08:54 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Zo mijn nieuwe verslaving!
Ik vind het een zwaar goed album.
Bij 1.05quote:
m'n 1e (grote) hardstyle feestjequote:
quote:
Groentjequote:Op vrijdag 30 december 2011 14:35 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
m'n 1e (grote) hardstyle feestje![]()
God, ik ben nog nooit zo hard los gegaan als op deze setquote:
Heb XQ Holland dan mss gemist, maar hier was ik ook bijquote:Op vrijdag 30 december 2011 14:38 schreef Sc0tTy het volgende:
[..]
God, ik ben nog nooit zo hard los gegaan als op deze set
Imho de beste set diek ooit heb gezien.
Vanaf dat moment was Alphaverb mijn #1 DJ
En dat geluid
Was ook nie op XQ Hollandquote:Op vrijdag 30 december 2011 14:55 schreef T_Killer het volgende:
[..]
Heb XQ Holland dan mss gemist, maar hier was ik ook bij
nou is ie niet meer leuk, moet steeds aan die bruiloft denkenquote:
quote:
quote:
plaat ging toen (en vele, vele andere keren) echt helemaal los, publiek totaal uit z'n plaatquote:Op vrijdag 30 december 2011 14:38 schreef Sc0tTy het volgende:
[..]
En dat geluid
quote:
tuurlijk is hij nog wel leuk, want ik moet altijd aan 2 Sidez - Nomansland denkenquote:Op vrijdag 30 december 2011 16:02 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
nou is ie niet meer leuk, moet steeds aan die bruiloft denken
quote:Headhunterz
Told Deadmau5 i'm a big fan and he literally said that he doesn't give a shit. Im still a fan but a disappointed one.
quote:Op vrijdag 30 december 2011 17:32 schreef ReMcOrE het volgende:
en trouwens, dat feestje waar dat filmpje van 2 Sidez van is, was echt legendarisch goed![]()
Hardstyle Overdose in Boxmeer geloof ik, Boy en Niels (en Tim volgens mij) waren er ook
Hij is tenminste niet mainstreamquote:Op vrijdag 30 december 2011 17:33 schreef Neo-Mullen het volgende:
Headhunterz op FB:
[..]
Deadmau5 met zn herrie
toch goed onthoudenquote:
ik zat net de eerste zin te lezen toen ineens de hele post verdweenquote:
No worries, was een kopie van de post die erboven staatquote:Op vrijdag 30 december 2011 17:55 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
toch goed onthouden
[..]
ik zat net de eerste zin te lezen toen ineens de hele post verdween
ja, daar kwam ik achter toen ik de edit van je eerste post zagquote:Op vrijdag 30 december 2011 17:56 schreef T_Killer het volgende:
[..]
No worries, was een kopie van de post die erboven staat
Ga je mond spoelenquote:Op vrijdag 30 december 2011 17:33 schreef Neo-Mullen het volgende:
Headhunterz op FB:
[..]
Deadmau5 met zn herrie
Klasgenoot van me heeft em ooit aangereden. Maar hij zou samen met MC Rems verder gaan toch, alleen heeft ie volgens PF al een half jaar niet meer gedraaid.quote:
Vind het veel te eentonig, sorryquote:Op vrijdag 30 december 2011 18:25 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Ga je mond spoelendacht wel dat het een chille gozer was.
Eens met dat 2e, maarquote:Op vrijdag 30 december 2011 18:29 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Vind het veel te eentonig, sorry
Maar buiten dat is het wel een beetje triest om zo te reageren tegen iemand die zegt dattie een fan is. Dus 0,0 respect voor hem
Hoezo +1? Ik ga er even vanuit dat je niet trollt, maar waarom zou zo'n omhoog gevallen ster allure reactie op zijn plaats zijn?quote:
Ik ga ff luisterenquote:Op vrijdag 30 december 2011 18:31 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Eens met dat 2e, maar
kan niet vaak genoeg gezegd worden!
Gehehe, kontenlikkers afwimpelen doe je zoquote:
Hoeveel nummers er wel niet op die melodie gebaseerd zijn.quote:Op vrijdag 30 december 2011 18:31 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Eens met dat 2e, maar
kan niet vaak genoeg gezegd worden!
misschien omdat hij niet zo'n fan van Headhunterz is?quote:Op vrijdag 30 december 2011 18:57 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Hoezo +1? Ik ga er even vanuit dat je niet trollt, maar waarom zou zo'n omhoog gevallen ster allure reactie op zijn plaats zijn?
Ok, dan begrijp ik meteen dat je een snauw moet krijgen van een over het paard getilde, egotrippende lambalquote:Op vrijdag 30 december 2011 18:59 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
misschien omdat hij niet zo'n fan van Headhunterz is?
1 van de beste melodieën ooit vind ik.quote:Op vrijdag 30 december 2011 18:59 schreef SjaakKlapkaak het volgende:
[..]
Hoeveel nummers er wel niet op die melodie gebaseerd zijn.
dat zou voor het eerst zijnquote:Op vrijdag 30 december 2011 18:57 schreef Neo-Mullen het volgende:
Ik ga er even vanuit dat je niet trollt
quote:apologize to him not us. he is very big in qlimax anf fusion etc, so if u were ever to go there, you would be looked down on.
HAHAHAHAHAHquote:Op vrijdag 30 december 2011 21:38 schreef Deeltjesversneller het volgende:
https://www.facebook.com/deadmau5/posts/10150466301391806
die comments... wat een figuren. en dat in een paar minuten.
[..]
Sowieso mensen die zich daar druk over maken.quote:Op vrijdag 30 december 2011 21:38 schreef Deeltjesversneller het volgende:
https://www.facebook.com/deadmau5/posts/10150466301391806
die comments... wat een figuren. en dat in een paar minuten.
[..]
quote:
Heb jij niet ooit een filmpje gemaakt (dacht ergens in Belgie) waar W.T.F. gedraaid werd en je stopte met filmen omdat je los moest gaan?quote:Op vrijdag 30 december 2011 14:38 schreef Sc0tTy het volgende:
[..]
werd
En dat geluid
Hehe Willem, karma is a biaaatch!!quote:
Dnow dat zou wel kunnen ? Ben alleen maar 1x in Belgie wezen stampen en dat was Summerfestival 2009 , toen was die plaat er nog niet volgens mij...quote:Op vrijdag 30 december 2011 22:22 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
Heb jij niet ooit een filmpje gemaakt (dacht ergens in Belgie) waar W.T.F. gedraaid werd en je stopte met filmen omdat je los moest gaan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |