Niet ??? Ik heb toch wat pracht exemplaren rond zien huppelenquote:Op donderdag 29 december 2011 22:25 schreef mstx het volgende:
[..]
Nu je het zegt, ik heb heul geen vrouwmens gezien inderdaad
quote:Op vrijdag 30 december 2011 02:50 schreef Dalando het volgende:
Ten eerste fijne jaarwisseling aan al mijn mede hardstyle luisteraars, en ten 2e, heeft iemand nog een goeie track waar iedereen op kan meebrullen en daarna hard op kan stampen?![]()
Op 20:38 (en bij This Who we are + Nothing Else Matters), zo'n effect wil ik ong. krijgen... Iemand suggesties?
quote:Op vrijdag 30 december 2011 02:50 schreef Dalando het volgende:
Ten eerste fijne jaarwisseling aan al mijn mede hardstyle luisteraars, en ten 2e, heeft iemand nog een goeie track waar iedereen op kan meebrullen en daarna hard op kan stampen?![]()
Op 20:38 (en bij This Who we are + Nothing Else Matters), zo'n effect wil ik ong. krijgen... Iemand suggesties?
zo vannûh... waddafack!quote:
Ik ben positief verrast!quote:Op vrijdag 30 december 2011 08:54 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Zo mijn nieuwe verslaving!
Ik vind het een zwaar goed album.
Bij 1.05quote:
m'n 1e (grote) hardstyle feestjequote:
quote:
Groentjequote:Op vrijdag 30 december 2011 14:35 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
m'n 1e (grote) hardstyle feestje![]()
God, ik ben nog nooit zo hard los gegaan als op deze setquote:
Heb XQ Holland dan mss gemist, maar hier was ik ook bijquote:Op vrijdag 30 december 2011 14:38 schreef Sc0tTy het volgende:
[..]
God, ik ben nog nooit zo hard los gegaan als op deze set
Imho de beste set diek ooit heb gezien.
Vanaf dat moment was Alphaverb mijn #1 DJ
En dat geluid
Was ook nie op XQ Hollandquote:Op vrijdag 30 december 2011 14:55 schreef T_Killer het volgende:
[..]
Heb XQ Holland dan mss gemist, maar hier was ik ook bij
nou is ie niet meer leuk, moet steeds aan die bruiloft denkenquote:
quote:
quote:
plaat ging toen (en vele, vele andere keren) echt helemaal los, publiek totaal uit z'n plaatquote:Op vrijdag 30 december 2011 14:38 schreef Sc0tTy het volgende:
[..]
God, ik ben nog nooit zo hard los gegaan als op deze set
Imho de beste set diek ooit heb gezien.
Vanaf dat moment was Alphaverb mijn #1 DJ
En dat geluid
quote:
tuurlijk is hij nog wel leuk, want ik moet altijd aan 2 Sidez - Nomansland denkenquote:Op vrijdag 30 december 2011 16:02 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
nou is ie niet meer leuk, moet steeds aan die bruiloft denken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |