quote:Op donderdag 29 december 2011 08:50 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Coone ft. Nikkita - Big Bad Monstah (Qlimax Dj Tool)
Dat begin, fan-tas-tisch.Jammer dan weer van de 13-in-dozijn melodie.
Fear.FM Awards - The Results
It has been a night of madness but unfortunately all good things come to an end. The results are in and the awards have been handed out. Fear.FM congratulates all winners with this amazing accomplishment and hope you all have enjoyed tonights show. Fear.FM now proudly presents the Fear.FM Awards winners:
The Results
Most Popular Hardstyle Artist: Zatox
Most Popular Hardstyle Label: Scantraxx
Most Popular Hardstyle Album: Coone - The Challenge
Most Popular Hardstyle Resident: The Magic Show
Most Popular Hardcore Artist: Angerfist
Most Popular Hardcore Label: Neophyte Records
Most Popular Hardcore Album: Angerfist - Retaliate
Most Popular Hardcore Resident: Ian Fox
quote:
watquote:Op donderdag 29 december 2011 09:25 schreef Sc0tTy het volgende:
Ik zeg hierbij mijn geloof op dat FearFM een communitie vak ekte is....![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The smell of piss is so strong it smells like decent bacon
Ik vond het een niet verkeerd album. Best goed doorheen te komen. En dan in het achterhoofd houden dat hij dit in een maand gefixt heeft.quote:
Ehh, ...quote:Op donderdag 29 december 2011 11:03 schreef Boy_Snakeye het volgende:
En dan in het achterhoofd houden dat hij dit een een maand gefixt heeft.
"best goed doorheen te komen"quote:Op donderdag 29 december 2011 11:03 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Ik vond het een niet verkeerd album. Best goed doorheen te komen. En dan in het achterhoofd houden dat hij dit een een maand gefixt heeft.
eens! vette plaatquote:
Wát een vette plaat!quote:Op donderdag 29 december 2011 11:21 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
"best goed doorheen te komen"
"wel oke"
"niet SUPER slecht"
"wel aardig"
Dat hoor ik de laatste tijd wel vaker.
Wat is er gebeurd met "wat een vette plaat!"?
wat een vette plaat
Hm?quote:Op donderdag 29 december 2011 11:30 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
eens! vette plaat
TT mag trouwens wel ff bijgewerkt worden met de laatste paar topics
Ik heb er dit jaar niet veel zin / tijd voor om weer een topic op te zetten, maar als iemand anders het wil doen be my guestquote:Op donderdag 29 december 2011 11:36 schreef robuust89 het volgende:
Speaking of which, komt er nog een best of 2011 topic?
quote:
Of iets het beste is, is simpelweg niet te beoordelen met een publieksstemming. Daarom gaan de awards ook over het meest populaire volgens het publiek. Ook daar maken de meeste mensen de fout. De Fear.FM community is maar een fractie van het totaal aantal bezoekers en luisteraars. De meesten hiervan mengen zich absoluut niet in discussies. En met meer dan 900.000 unieke bezoekers per jaar, zijn dat echt niet alleen maar 'ekte'. Fear.FM is ook ALLANG veel groter als de Nederlandse grenzen. Misschien dat nog 40% van de bezoekers uit Nederland komt. Als we dat nog halen. En de crew komt inmiddels ook uit alle werelddelen. (Maar nog wel voornamelijk uit Nederland).quote:Op donderdag 29 december 2011 09:25 schreef Sc0tTy het volgende:
Ik zeg hierbij mijn geloof op dat FearFM een communitie vak ekte is....![]()
![]()
quote:Op donderdag 29 december 2011 12:13 schreef Fear.FM het volgende:
Goed ik ga nog één poging wagen om het uit te leggen.
[..]
[..]
Of iets het beste is, is simpelweg niet te beoordelen met een publieksstemming. Daarom gaan de awards ook over het meest populaire volgens het publiek. Ook daar maken de meeste mensen de fout. De Fear.FM community is maar een fractie van het totaal aantal bezoekers en luisteraars. De meesten hiervan mengen zich absoluut niet in discussies. En met meer dan 900.000 unieke bezoekers per jaar, zijn dat echt niet alleen maar 'ekte'. Fear.FM is ook ALLANG veel groter als de Nederlandse grenzen. Misschien dat nog 40% van de bezoekers uit Nederland komt. Als we dat nog halen. En de crew komt inmiddels ook uit alle werelddelen. (Maar nog wel voornamelijk uit Nederland).
Daarnaast zijn de Fear.FM Awards + Top 100 dusdanig groot dat artiesten er reclame voor maken en oproepen om te stemmen. Maar wat had je dan willen zien? Dat wij de uitslag manipuleerde om er het lijstje van te maken wat wij het meest leuke van dat jaar vonden? Ook iedereen binnen de crew kon een keer stemmen en een deel heeft dat ook gedaan.
Waren dat kloons?quote:
Nee.quote:
Ik moest lachen!quote:
Global Hardstylequote:Op donderdag 29 december 2011 12:19 schreef Fear.FM het volgende:
Als we hierdoor al aangevallen zouden zijn, dan zouden we geen leven meer hebben gezien wat via andere kanalen naar ons of over ons gezegd wordtIncl een (niet serieuze, hoop ik althans
) doodverwensing.
Is dat mogelijk? Dat we de uitslag zien van de crew?quote:Op donderdag 29 december 2011 12:13 schreef Fear.FM het volgende:
Maar wat had je dan willen zien? Dat wij de uitslag manipuleerde om er het lijstje van te maken wat wij het meest leuke van dat jaar vonden? Ook iedereen binnen de crew kon een keer stemmen en een deel heeft dat ook gedaan.
Vorig jaar was dat toch even hip, zo'n maandelijkse top-10 van producers? Maar dan krijg je alleen maar lijstjes van nieuwe nummers en dingen van naaste collega's om ze te steunen..quote:Op donderdag 29 december 2011 13:15 schreef Da_Ripper het volgende:
Zijn er ook lijstjes als deze gemaakt door de kenners/producers henzelf? Ik begrijp dat de spoeling dan een stuk dunner is en dus misschien sneller een vertekend/corrupt beeld schetst, maar zoiets zegt mij meer dan een lijst gemaakt door 'unieke gebruikers' .
Psies, vandaar ook "vertekend/corrupt beeld"quote:Op donderdag 29 december 2011 13:45 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Vorig jaar was dat toch even hip, zo'n maandelijkse top-10 van producers? Maar dan krijg je alleen maar lijstjes van nieuwe nummers en dingen van naaste collega's om ze te steunen..
Heb ik ook, maar niet alleen in dit topic.quote:Op donderdag 29 december 2011 14:24 schreef Levitas het volgende:
Wat is deze, elke keer als ik dit topic open?
[ afbeelding ]
We bestaan al 256 topics.quote:Op donderdag 29 december 2011 09:57 schreef Prof_Hoax het volgende:
Ik ga hem volgen, wist niet dat deze bestond
Halo dus, hoax hier
Denk dat reageren niet echt zal helpen, de meeste van ons hebben al een meningquote:Op donderdag 29 december 2011 12:13 schreef Fear.FM het volgende:
Goed ik ga nog één poging wagen om het uit te leggen.
[..]
[..]
Of iets het beste is, is simpelweg niet te beoordelen met een publieksstemming. Daarom gaan de awards ook over het meest populaire volgens het publiek. Ook daar maken de meeste mensen de fout. De Fear.FM community is maar een fractie van het totaal aantal bezoekers en luisteraars. De meesten hiervan mengen zich absoluut niet in discussies. En met meer dan 900.000 unieke bezoekers per jaar, zijn dat echt niet alleen maar 'ekte'. Fear.FM is ook ALLANG veel groter als de Nederlandse grenzen. Misschien dat nog 40% van de bezoekers uit Nederland komt. Als we dat nog halen. En de crew komt inmiddels ook uit alle werelddelen. (Maar nog wel voornamelijk uit Nederland).
Daarnaast zijn de Fear.FM Awards + Top 100 dusdanig groot dat artiesten er reclame voor maken en oproepen om te stemmen. Maar wat had je dan willen zien? Dat wij de uitslag manipuleerde om er het lijstje van te maken wat wij het meest leuke van dat jaar vonden? Ook iedereen binnen de crew kon een keer stemmen en een deel heeft dat ook gedaan.
En laten we vooral de belangrijkste vraag niet vergeten: Ekte,ekte of fanb000iiy?quote:Op donderdag 29 december 2011 16:14 schreef T_Killer het volgende:
Maar desalniettemin welkom. Stel je even voor: Wie ben je, hoe oud, waar vandaan?
Favoriete DJ's/acts/labels Favoriete tracks van 2011? Welke feestjes allemaal geweest? Welke nog op de planning? Etc etc etc.
Ik persoonlijk vind het een klein beetje overdreven een heel radiostation af te schrijven zoals sommigen (ik zeg niet dat jij ook zover gaat) omdat de uitslag van een publieksprijs je niet bevalt. We proberen er het beste voor iedereen van te maken met de middelen die we hebbenquote:Op donderdag 29 december 2011 16:47 schreef Sc0tTy het volgende:
[..]
Denk dat reageren niet echt zal helpen, de meeste van ons hebben al een mening![]()
De meeste van ons hebben een bep. smaak van Hardstyle.
En waar de luisteraars vandaan komen maakt mij ook nie uit.
Vind het juist apart dat er hier namens FearFM word gereageerd wij zijn niet zo'n grote groep en je zegt zelf dat jullie zo internationaal zijn.
TT = mwah,quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat is natuurlijk de hamvraag.quote:Op donderdag 29 december 2011 16:59 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
En laten we vooral de belangrijkste vraag niet vergeten: Ekte,ekte of fanb000iiy?"A young girl's strange erotic journey from Milan to Minsk"
quote:Op donderdag 29 december 2011 17:09 schreef Deeltjesversneller het volgende:
linkdump
http://www.dumpert.nl/mediabase/1909611/fdebfd0a/warmlopen.html
letterlijk green stuff
Gaat meer los dan het gemiddelde hardstyle publiek op grote feestjesquote:Op donderdag 29 december 2011 17:09 schreef Deeltjesversneller het volgende:
linkdump
letterlijk green stuff
quote:Op donderdag 29 december 2011 17:09 schreef Deeltjesversneller het volgende:
linkdump
letterlijk green stuff
Bwhahahahaquote:Op donderdag 29 december 2011 17:09 schreef Deeltjesversneller het volgende:
linkdump
letterlijk green stuff
Je wordt meteen aan een keuring onderworpen.. :pquote:Op donderdag 29 december 2011 16:14 schreef T_Killer het volgende:
[..]
We bestaan al 256 topics.
Maar desalniettemin welkom. Stel je even voor: Wie ben je, hoe oud, waar vandaan?
Favoriete DJ's/acts/labels Favoriete tracks van 2011? Welke feestjes allemaal geweest? Welke nog op de planning? Etc etc etc.
wel jammer dat de baby juist bij het mooiste stukje eenquote:
whehehequote:Op donderdag 29 december 2011 17:09 schreef Deeltjesversneller het volgende:
linkdump
letterlijk green stuff
nee hoor, als je nieuw bent ergens stel je je toch meestal even voor?quote:Op donderdag 29 december 2011 19:25 schreef Esenes het volgende:
[..]
Je wordt meteen aan een keuring onderworpen.. :p
Das minderquote:Op donderdag 29 december 2011 19:08 schreef RiKe het volgende:
God domme, heb ik een strakke set opgenomen met m'n nieuwe speeltje, is de opname kabel gaan lopen muiten waardoor 1 kanaal (links) ineens tijdens de mix ZWAAR over de max gaat van de opnames!
Kortom, ruis en oversturing ftw!
Okay dan, ik ben dus niet de enigequote:Op donderdag 29 december 2011 14:24 schreef Levitas het volgende:
Wat is deze, elke keer als ik dit topic open?
[ afbeelding ]
Waar was jij bij de Fok! Loudness meet?quote:Op donderdag 29 december 2011 19:25 schreef Esenes het volgende:
[..]
Je wordt meteen aan een keuring onderworpen.. :p
Je kan het rechter kanaal dupliceren en op links zetten, maar dan is je mix wel mono..quote:Op donderdag 29 december 2011 19:08 schreef RiKe het volgende:
God domme, heb ik een strakke set opgenomen met m'n nieuwe speeltje, is de opname kabel gaan lopen muiten waardoor 1 kanaal (links) ineens tijdens de mix ZWAAR over de max gaat van de opnames!
Kortom, ruis en oversturing ftw!
IDD... ESPLAIN!quote:Op donderdag 29 december 2011 20:38 schreef em-dee-em-aa het volgende:
[..]
Waar was jij bij de Fok! Loudness meet?
Nu je het zegt, ik heb heul geen vrouwmens gezien inderdaadquote:Op donderdag 29 december 2011 20:38 schreef em-dee-em-aa het volgende:
[..]
Waar was jij bij de Fok! Loudness meet?
Niet ??? Ik heb toch wat pracht exemplaren rond zien huppelenquote:Op donderdag 29 december 2011 22:25 schreef mstx het volgende:
[..]
Nu je het zegt, ik heb heul geen vrouwmens gezien inderdaad
quote:Op vrijdag 30 december 2011 02:50 schreef Dalando het volgende:
Ten eerste fijne jaarwisseling aan al mijn mede hardstyle luisteraars, en ten 2e, heeft iemand nog een goeie track waar iedereen op kan meebrullen en daarna hard op kan stampen?![]()
Op 20:38 (en bij This Who we are + Nothing Else Matters), zo'n effect wil ik ong. krijgen... Iemand suggesties?
quote:Op vrijdag 30 december 2011 02:50 schreef Dalando het volgende:
Ten eerste fijne jaarwisseling aan al mijn mede hardstyle luisteraars, en ten 2e, heeft iemand nog een goeie track waar iedereen op kan meebrullen en daarna hard op kan stampen?![]()
Op 20:38 (en bij This Who we are + Nothing Else Matters), zo'n effect wil ik ong. krijgen... Iemand suggesties?
zo vannûh... waddafack!quote:
Ik ben positief verrast!quote:Op vrijdag 30 december 2011 08:54 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Zo mijn nieuwe verslaving!
Ik vind het een zwaar goed album.
Bij 1.05quote:
m'n 1e (grote) hardstyle feestjequote:
quote:
Groentjequote:Op vrijdag 30 december 2011 14:35 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
m'n 1e (grote) hardstyle feestje![]()
God, ik ben nog nooit zo hard los gegaan als op deze setquote:
Heb XQ Holland dan mss gemist, maar hier was ik ook bijquote:Op vrijdag 30 december 2011 14:38 schreef Sc0tTy het volgende:
[..]
God, ik ben nog nooit zo hard los gegaan als op deze set
Imho de beste set diek ooit heb gezien.
Vanaf dat moment was Alphaverb mijn #1 DJ
En dat geluid
Was ook nie op XQ Hollandquote:Op vrijdag 30 december 2011 14:55 schreef T_Killer het volgende:
[..]
Heb XQ Holland dan mss gemist, maar hier was ik ook bij
nou is ie niet meer leuk, moet steeds aan die bruiloft denkenquote:
quote:
quote:
plaat ging toen (en vele, vele andere keren) echt helemaal los, publiek totaal uit z'n plaatquote:Op vrijdag 30 december 2011 14:38 schreef Sc0tTy het volgende:
[..]
En dat geluid
quote:
tuurlijk is hij nog wel leuk, want ik moet altijd aan 2 Sidez - Nomansland denkenquote:Op vrijdag 30 december 2011 16:02 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
nou is ie niet meer leuk, moet steeds aan die bruiloft denken
quote:Headhunterz
Told Deadmau5 i'm a big fan and he literally said that he doesn't give a shit. Im still a fan but a disappointed one.
quote:Op vrijdag 30 december 2011 17:32 schreef ReMcOrE het volgende:
en trouwens, dat feestje waar dat filmpje van 2 Sidez van is, was echt legendarisch goed![]()
Hardstyle Overdose in Boxmeer geloof ik, Boy en Niels (en Tim volgens mij) waren er ook
Hij is tenminste niet mainstreamquote:Op vrijdag 30 december 2011 17:33 schreef Neo-Mullen het volgende:
Headhunterz op FB:
[..]
Deadmau5 met zn herrie
toch goed onthoudenquote:
ik zat net de eerste zin te lezen toen ineens de hele post verdweenquote:
No worries, was een kopie van de post die erboven staatquote:Op vrijdag 30 december 2011 17:55 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
toch goed onthouden
[..]
ik zat net de eerste zin te lezen toen ineens de hele post verdween
ja, daar kwam ik achter toen ik de edit van je eerste post zagquote:Op vrijdag 30 december 2011 17:56 schreef T_Killer het volgende:
[..]
No worries, was een kopie van de post die erboven staat
Ga je mond spoelenquote:Op vrijdag 30 december 2011 17:33 schreef Neo-Mullen het volgende:
Headhunterz op FB:
[..]
Deadmau5 met zn herrie
Klasgenoot van me heeft em ooit aangereden. Maar hij zou samen met MC Rems verder gaan toch, alleen heeft ie volgens PF al een half jaar niet meer gedraaid.quote:
Vind het veel te eentonig, sorryquote:Op vrijdag 30 december 2011 18:25 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Ga je mond spoelendacht wel dat het een chille gozer was.
Eens met dat 2e, maarquote:Op vrijdag 30 december 2011 18:29 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Vind het veel te eentonig, sorry
Maar buiten dat is het wel een beetje triest om zo te reageren tegen iemand die zegt dattie een fan is. Dus 0,0 respect voor hem
Hoezo +1? Ik ga er even vanuit dat je niet trollt, maar waarom zou zo'n omhoog gevallen ster allure reactie op zijn plaats zijn?quote:
Ik ga ff luisterenquote:Op vrijdag 30 december 2011 18:31 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Eens met dat 2e, maar
kan niet vaak genoeg gezegd worden!
Gehehe, kontenlikkers afwimpelen doe je zoquote:
Hoeveel nummers er wel niet op die melodie gebaseerd zijn.quote:Op vrijdag 30 december 2011 18:31 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Eens met dat 2e, maar
kan niet vaak genoeg gezegd worden!
misschien omdat hij niet zo'n fan van Headhunterz is?quote:Op vrijdag 30 december 2011 18:57 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Hoezo +1? Ik ga er even vanuit dat je niet trollt, maar waarom zou zo'n omhoog gevallen ster allure reactie op zijn plaats zijn?
Ok, dan begrijp ik meteen dat je een snauw moet krijgen van een over het paard getilde, egotrippende lambalquote:Op vrijdag 30 december 2011 18:59 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
misschien omdat hij niet zo'n fan van Headhunterz is?
1 van de beste melodieën ooit vind ik.quote:Op vrijdag 30 december 2011 18:59 schreef SjaakKlapkaak het volgende:
[..]
Hoeveel nummers er wel niet op die melodie gebaseerd zijn.
dat zou voor het eerst zijnquote:Op vrijdag 30 december 2011 18:57 schreef Neo-Mullen het volgende:
Ik ga er even vanuit dat je niet trollt
quote:apologize to him not us. he is very big in qlimax anf fusion etc, so if u were ever to go there, you would be looked down on.
HAHAHAHAHAHquote:Op vrijdag 30 december 2011 21:38 schreef Deeltjesversneller het volgende:
https://www.facebook.com/deadmau5/posts/10150466301391806
die comments... wat een figuren. en dat in een paar minuten.
[..]
Sowieso mensen die zich daar druk over maken.quote:Op vrijdag 30 december 2011 21:38 schreef Deeltjesversneller het volgende:
https://www.facebook.com/deadmau5/posts/10150466301391806
die comments... wat een figuren. en dat in een paar minuten.
[..]
quote:
Heb jij niet ooit een filmpje gemaakt (dacht ergens in Belgie) waar W.T.F. gedraaid werd en je stopte met filmen omdat je los moest gaan?quote:Op vrijdag 30 december 2011 14:38 schreef Sc0tTy het volgende:
[..]
werd
En dat geluid
Hehe Willem, karma is a biaaatch!!quote:
Dnow dat zou wel kunnen ? Ben alleen maar 1x in Belgie wezen stampen en dat was Summerfestival 2009 , toen was die plaat er nog niet volgens mij...quote:Op vrijdag 30 december 2011 22:22 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
Heb jij niet ooit een filmpje gemaakt (dacht ergens in Belgie) waar W.T.F. gedraaid werd en je stopte met filmen omdat je los moest gaan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |