quote:Op donderdag 29 december 2011 08:50 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Coone ft. Nikkita - Big Bad Monstah (Qlimax Dj Tool)
Dat begin, fan-tas-tisch.Jammer dan weer van de 13-in-dozijn melodie.
Fear.FM Awards - The Results
It has been a night of madness but unfortunately all good things come to an end. The results are in and the awards have been handed out. Fear.FM congratulates all winners with this amazing accomplishment and hope you all have enjoyed tonights show. Fear.FM now proudly presents the Fear.FM Awards winners:
The Results
Most Popular Hardstyle Artist: Zatox
Most Popular Hardstyle Label: Scantraxx
Most Popular Hardstyle Album: Coone - The Challenge
Most Popular Hardstyle Resident: The Magic Show
Most Popular Hardcore Artist: Angerfist
Most Popular Hardcore Label: Neophyte Records
Most Popular Hardcore Album: Angerfist - Retaliate
Most Popular Hardcore Resident: Ian Fox
quote:
watquote:Op donderdag 29 december 2011 09:25 schreef Sc0tTy het volgende:
Ik zeg hierbij mijn geloof op dat FearFM een communitie vak ekte is....![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The smell of piss is so strong it smells like decent bacon
Ik vond het een niet verkeerd album. Best goed doorheen te komen. En dan in het achterhoofd houden dat hij dit in een maand gefixt heeft.quote:
Ehh, ...quote:Op donderdag 29 december 2011 11:03 schreef Boy_Snakeye het volgende:
En dan in het achterhoofd houden dat hij dit een een maand gefixt heeft.
"best goed doorheen te komen"quote:Op donderdag 29 december 2011 11:03 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Ik vond het een niet verkeerd album. Best goed doorheen te komen. En dan in het achterhoofd houden dat hij dit een een maand gefixt heeft.
eens! vette plaatquote:
Wát een vette plaat!quote:Op donderdag 29 december 2011 11:21 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
"best goed doorheen te komen"
"wel oke"
"niet SUPER slecht"
"wel aardig"
Dat hoor ik de laatste tijd wel vaker.
Wat is er gebeurd met "wat een vette plaat!"?
wat een vette plaat
Hm?quote:Op donderdag 29 december 2011 11:30 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
eens! vette plaat
TT mag trouwens wel ff bijgewerkt worden met de laatste paar topics
Ik heb er dit jaar niet veel zin / tijd voor om weer een topic op te zetten, maar als iemand anders het wil doen be my guestquote:Op donderdag 29 december 2011 11:36 schreef robuust89 het volgende:
Speaking of which, komt er nog een best of 2011 topic?
quote:
Of iets het beste is, is simpelweg niet te beoordelen met een publieksstemming. Daarom gaan de awards ook over het meest populaire volgens het publiek. Ook daar maken de meeste mensen de fout. De Fear.FM community is maar een fractie van het totaal aantal bezoekers en luisteraars. De meesten hiervan mengen zich absoluut niet in discussies. En met meer dan 900.000 unieke bezoekers per jaar, zijn dat echt niet alleen maar 'ekte'. Fear.FM is ook ALLANG veel groter als de Nederlandse grenzen. Misschien dat nog 40% van de bezoekers uit Nederland komt. Als we dat nog halen. En de crew komt inmiddels ook uit alle werelddelen. (Maar nog wel voornamelijk uit Nederland).quote:Op donderdag 29 december 2011 09:25 schreef Sc0tTy het volgende:
Ik zeg hierbij mijn geloof op dat FearFM een communitie vak ekte is....![]()
![]()
quote:Op donderdag 29 december 2011 12:13 schreef Fear.FM het volgende:
Goed ik ga nog één poging wagen om het uit te leggen.
[..]
[..]
Of iets het beste is, is simpelweg niet te beoordelen met een publieksstemming. Daarom gaan de awards ook over het meest populaire volgens het publiek. Ook daar maken de meeste mensen de fout. De Fear.FM community is maar een fractie van het totaal aantal bezoekers en luisteraars. De meesten hiervan mengen zich absoluut niet in discussies. En met meer dan 900.000 unieke bezoekers per jaar, zijn dat echt niet alleen maar 'ekte'. Fear.FM is ook ALLANG veel groter als de Nederlandse grenzen. Misschien dat nog 40% van de bezoekers uit Nederland komt. Als we dat nog halen. En de crew komt inmiddels ook uit alle werelddelen. (Maar nog wel voornamelijk uit Nederland).
Daarnaast zijn de Fear.FM Awards + Top 100 dusdanig groot dat artiesten er reclame voor maken en oproepen om te stemmen. Maar wat had je dan willen zien? Dat wij de uitslag manipuleerde om er het lijstje van te maken wat wij het meest leuke van dat jaar vonden? Ook iedereen binnen de crew kon een keer stemmen en een deel heeft dat ook gedaan.
Waren dat kloons?quote:
Nee.quote:
Ik moest lachen!quote:
Global Hardstylequote:Op donderdag 29 december 2011 12:19 schreef Fear.FM het volgende:
Als we hierdoor al aangevallen zouden zijn, dan zouden we geen leven meer hebben gezien wat via andere kanalen naar ons of over ons gezegd wordtIncl een (niet serieuze, hoop ik althans
) doodverwensing.
Is dat mogelijk? Dat we de uitslag zien van de crew?quote:Op donderdag 29 december 2011 12:13 schreef Fear.FM het volgende:
Maar wat had je dan willen zien? Dat wij de uitslag manipuleerde om er het lijstje van te maken wat wij het meest leuke van dat jaar vonden? Ook iedereen binnen de crew kon een keer stemmen en een deel heeft dat ook gedaan.
Vorig jaar was dat toch even hip, zo'n maandelijkse top-10 van producers? Maar dan krijg je alleen maar lijstjes van nieuwe nummers en dingen van naaste collega's om ze te steunen..quote:Op donderdag 29 december 2011 13:15 schreef Da_Ripper het volgende:
Zijn er ook lijstjes als deze gemaakt door de kenners/producers henzelf? Ik begrijp dat de spoeling dan een stuk dunner is en dus misschien sneller een vertekend/corrupt beeld schetst, maar zoiets zegt mij meer dan een lijst gemaakt door 'unieke gebruikers' .
Psies, vandaar ook "vertekend/corrupt beeld"quote:Op donderdag 29 december 2011 13:45 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Vorig jaar was dat toch even hip, zo'n maandelijkse top-10 van producers? Maar dan krijg je alleen maar lijstjes van nieuwe nummers en dingen van naaste collega's om ze te steunen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |