Nope, maar PF wel:quote:Op woensdag 4 januari 2012 11:26 schreef Levitas het volgende:
In dit filmpje:
staat "Wicked Records". Jullie daar ooit van gehoord?
Whut kenden jullie dat niet?quote:Op woensdag 4 januari 2012 11:29 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Nope, maar PF wel:
www.partyflock.nl/label/715:Wicked_Records.html
Ja.. daar kwam al Zatox' spul uit voor IH...quote:Op woensdag 4 januari 2012 11:26 schreef Levitas het volgende:
In dit filmpje:
staat "Wicked Records". Jullie daar ooit van gehoord?
stome muziek man scantruxx is veel beterquote:Op woensdag 4 januari 2012 11:48 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Schaam jullie Wicked hoor je te kennen
Like this (eeiiijjjwww, teh teh tededeh .. teh teh tehdehdeeeehquote:Op dinsdag 3 januari 2012 20:09 schreef Da_Ripper het volgende:
Net voor het sporten even een paar setjes binnengehaald, waaronder "Duruz & Audacious @ Bassment Sessions December 2011"
Ondanks een paar grove en rare fouten + tracks met stukjes waarbij ik letterlijk dit gezicht trok, wil ik hem toch even aanraden.
Mwoa, hij kan beterquote:Op woensdag 4 januari 2012 11:58 schreef Boy_Snakeye het volgende:
A-Lusion is ook weer aan de weg aan het timmeren.
Op zich te doen, maar ze zullen er niet uitspringen tussen andere releases....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The smell of piss is so strong it smells like decent bacon
quote:Op woensdag 4 januari 2012 14:52 schreef SjaakKlapkaak het volgende:
[..]
Mwoa, hij kan beter![]()
Setje van wavolizer gister
Dat leek er meer op iddSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The Outside Agency
Doet me vrij weinig eerlijk gezegdquote:Op woensdag 4 januari 2012 11:58 schreef Boy_Snakeye het volgende:
A-Lusion is ook weer aan de weg aan het timmeren.
Op zich te doen, maar ze zullen er niet uitspringen tussen andere releases....
Zeker een van de betere producers op Theracords.quote:Op woensdag 4 januari 2012 20:01 schreef ElDani het volgende:
Prantic is echt heel goed bezig zeg! Gaat per release vooruit.
Ik merk gewoon heel erg dat het per release in kwaliteit beter wordt. Ondanks dat ik niet altijd fan ben van zijn tracks weet hij wel steeds meer te laten zien en laat hij zien divers en orgineel te zijn. Die Drifting Away ga ik sowieso aanschaffen en de remix van God Of Terror weet ik nog niet zeker.quote:Op woensdag 4 januari 2012 20:05 schreef 16meter het volgende:
[..]
Zeker een van de betere producers op Theracords.
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 20:57 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Wat een draak van een "re-amp", origineel blijft natuurlijk wel goudeens met m-d-m-aSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
precies, jij snapt hetquote:![]()
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
Ben altijd wel nieuwsgierig naar de tracks van deze 'jonkie' maar deze release is niet zo mijn ding. Hou niet van zoveel schreeches en fusion-achtige (tenminste wat Fusion de laatste tijd uitbrengt) tracksquote:Op dinsdag 3 januari 2012 20:27 schreef DjThera het volgende:
Hier zijn bijv. de previews van de nieuwe Phrantic release:
I knowquote:Op donderdag 5 januari 2012 12:00 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Vroeger (oude dance muziek)
Overgewaardeerd plaatjequote:
Ondergewaardeerd plaatjequote:
Zelfde, net nu ik in Arnhem woonquote:Op donderdag 5 januari 2012 12:21 schreef NLS04 het volgende:
Hardbass bijna uitverkochtHet irriteert me enorm dat ik wederom een feestje op 5 minuten fietsen van me huis oversla maar ik vertik het gewoon om voor een dergelijke inspiratieloze line-up zo belachelijk veel geld neer te leggen..
![]()
Iemand een kaartje voor 15 eu te koop ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |