Ik heb eigenlijk geen flauw idee.. Lose my mind? Ibo is er in ieder geval helemaal gek van.quote:Op zaterdag 31 december 2011 17:16 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Ben benieuwd wat het 12 uur nummer wordt op QD
zal wel een van die twee zijn, ja.quote:Op zaterdag 31 december 2011 19:50 schreef Levitas het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk geen flauw idee.. Lose my mind? Ibo is er in ieder geval helemaal gek van.
Of misschien wel die Final Countdown remix/whatever die in de trailer zat??
Kippenvelquote:Op zaterdag 31 december 2011 20:46 schreef 16meter het volgende:
[..]
zal wel een van die twee zijn, ja.
Angel (Hardstyle Masterz Cut) is toch wel het ultieme 00:00-uur plaatje.
tis loose my mind geworden om 12 uur...quote:Op zaterdag 31 december 2011 21:07 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Angel blijft inderdaad zon dikke plaat, kippevel als ik die filmpjes zie terwijl ik er niet eens was!
Angel
eensquote:Op zaterdag 31 december 2011 21:07 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Angel blijft inderdaad zon dikke plaat, kippevel als ik die filmpjes zie terwijl ik er niet eens was!
Angel
quote:Op zondag 1 januari 2012 02:09 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
tis loose my mind geworden om 12 uur...
quote:Op zondag 1 januari 2012 06:19 schreef mstx het volgende:
groentjens aan iederen en gelukig nieuwjar ensogs aaa
quote:
quote:
quote:Op zondag 1 januari 2012 16:12 schreef Mind.Illusion het volgende:
Meld zich ook weer!
Alle feestdagen helemaal in de kaktyfus gevallen. Opa die plosteling en totaal onverwacht de 23e wordt opgenomen in het ziekenhuis. Bleek een gescheurde aorta te wezen. Vanaf dat moment zag het er kansloos uit. Eigenlijk werkte alleen zijn hart nog en werd de rest aan de praat gehouden door machines. Gezien er geen enkele verbetering was en het alleen maar slechter ging is besloten 2e kerstdag de stekker eruit te trekken
Gister de begrafenis gehad. Oftewel eind 2011 was kut...
Desalniettemin iedereen de beste wensen!![]()
Gecondoleerd M.I, moge je in 2012 op veel feesten draaien om het verdriet enigszins te compenseren.quote:Op zondag 1 januari 2012 16:12 schreef Mind.Illusion het volgende:
Meld zich ook weer!
Alle feestdagen helemaal in de kaktyfus gevallen. Opa die plosteling en totaal onverwacht de 23e wordt opgenomen in het ziekenhuis. Bleek een gescheurde aorta te wezen. Vanaf dat moment zag het er kansloos uit. Eigenlijk werkte alleen zijn hart nog en werd de rest aan de praat gehouden door machines. Gezien er geen enkele verbetering was en het alleen maar slechter ging is besloten 2e kerstdag de stekker eruit te trekken
Gister de begrafenis gehad. Oftewel eind 2011 was kut...
Desalniettemin iedereen de beste wensen!![]()
Laten we 't hopenquote:Op zondag 1 januari 2012 16:17 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Gecondoleerd M.I, moge je in 2012 op veel feesten draaien om het verdriet enigszins te compenseren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |