Haakonquote:Op zaterdag 31 december 2011 02:11 schreef haakon het volgende:
Hallo. Ik ben niet nuchtwr en snap weinig van dit bricht. Ondabks dit wil ik jullie een gewelfoge jaarwisseling wensen en een gezond en stampvil nieuwjaar
heady?quote:Op vrijdag 30 december 2011 19:02 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
een over het paard getilde, egotrippende lambal
Episch he.quote:
van 't zelfde mienjongquote:Op zaterdag 31 december 2011 02:11 schreef haakon het volgende:
Hallo. Ik ben niet nuchtwr en snap weinig van dit bricht. Ondabks dit wil ik jullie een gewelfoge jaarwisseling wensen en een gezond en stampvil nieuwjaar
quote:Op zaterdag 31 december 2011 02:11 schreef haakon het volgende:
Herkenbaarquote:Op zaterdag 31 december 2011 12:22 schreef haakon het volgende:
Typisch gevalletje van teruglezen en mezelf facepalmen
quote:Op zaterdag 31 december 2011 13:30 schreef 16meter het volgende:
Nieuwen van brenarn, mooien rauw mix:
nwen psycic funks van de wu teng clan een remux![]()
:$$
die fan brenen is egt een goeie remiksquote:Op zaterdag 31 december 2011 13:30 schreef 16meter het volgende:
kan niet wachten wat hardstyle in 2012 te brengen heeftquote:Op zaterdag 31 december 2011 13:30 schreef 16meter het volgende:
x2quote:Op zaterdag 31 december 2011 02:11 schreef haakon het volgende:
quote:Op zaterdag 31 december 2011 02:11 schreef haakon het volgende:
Hoezo BH én Code Black remix? Geluiden in de remix zijn duidelijk van Code Black...quote:Op zaterdag 31 december 2011 13:30 schreef 16meter het volgende:
BH heeft de titel verzonnenquote:Op zaterdag 31 december 2011 14:59 schreef Levitas het volgende:
[..]
Hoezo BH én Code Black remix? Geluiden in de remix zijn duidelijk van Code Black...
Ik vind die quote van 'hier ergens moet de beving geweest zijn' wel grappig.quote:Op zaterdag 31 december 2011 13:30 schreef 16meter het volgende:
Van hetzelfde. De beste wensen voor iedereen hierquote:Op zaterdag 31 december 2011 18:45 schreef eQuaL het volgende:
Zo, weer thuis, week lang geen Hardstyle gehoord
Iedereen alvast een prettige jaarwisseling en een fijn 2012 gewenst!
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |