abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_106081161

Welkom in het Hondentopic!

Foto's maken een groot deel uit van deze reeks, maar schroom ook niet om je vragen te stellen of om je verhaal te vertellen.

http://www.hondenplaza.nl/
http://hondenfokkers.startkabel.nl/

Puppycursus
Bij puppycursus leer je op een speelse manier met je hond omgaan. Je zult wat basisoefeningen leren en alledaagse handelingen zoals: aangelijnd wandelen zonder trekken, zitten, liggen, terugkomen bij roepen, etc. Maar niet minder belangrijk is het sociale aspect van de cursus. Je puppy leert gelijk dat andere mensen en honden niet eng zijn, maar juist hartstikke leuk. Puppycursus heb je in alle soorten en maten, je moet zelf even uitzoeken welke manier het best bij jou en je puppy past.

Agility
Agility (ook wel behendigheid genoemd) is een discipline van de hondensport vergelijkbaar met jumping bij paardensport. Het parcours omvat een aantal hindernissen die de hond moet nemen, geleid door zijn begeleider, in een minimum van tijd, op de juiste wijze en in een bepaalde volgorde. Agility laat toe de fysieke toestand van een hond te beoordelen en geeft hem de mogelijkheid om een groot zelfvertrouwen te krijgen. Gebruikte toestellen zijn: de hoogtesprong, de breedtesprong, de borstelsprong, de tunnel, de slurf, de band, de katteloop, de A-schutting, de wip en de slalom.
Informatie Agility

Flyball
Flyball is een teamsport, waarbij 2 teams in estafettevorm tegen elkaar strijden. Per race lopen er altijd 4 honden. D.w.z. dat ieder team bestaat uit minimaal 4 honden en maximaal 2 reservehonden. Een hond mag beslist geen slipketting dragen! Elke hond van een team moet over 4 lage hindernissen springen om bij het flyballapparaat te komen. Het team dat het eerst 4 honden reglementair over de finish heeft, is winnaar van de race. Een wedstrijd wordt gewonnen door het team, dat als eerste 2 races gewonnen heeft (best of three).
Informatie Flyball

Ringtraining
De doelstelling van ringtraining is om de hond optimaal te leren voorbrengen op een tentoonstelling, ter beoordeling door de keurmeester. Het oefenen is er op gericht dat de hond zich goed presenteert aan de keurmeester. Een goed geshowde hond is altijd een voordeel bij de beoordeling. Iedere hond kan succesvol deelnemen aan ringtraining. Uiteraard speelt de "will to please" van de hond mee. Maar elke hond vindt aandacht leuk. En bij ringtraining krijgt en draait alle aandacht om de hond. Het strekt verder tot aanbeveling aan ringtraining deel te nemen als de hond volledig is ingeënt.
Informatie ringtraining

Linkje naar het vorige deel:
[centraal] Honden met foto's #54

Deze OP is hier te vinden
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_106081206
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2011 11:09 schreef oh-oh het volgende:
:D Is Shiva nu zo klein of is die kat enorm???????? En heeft ze blauwe ogen? Nice!
Ik ga dat HK skipak ff een maat groter bestellen hoor :P
De kat is enorm ;) Shiva is ongeveer formaat Border Collie. Kat is zo'n 7kg. En de foto vertekent wat, hoor ;)

Belana: goed dat je een gedragstherapeut inschakelt! Wat lastig zeg, hoop dat jullie er zo achter kunnen komen wat er nou aan de hand is :*
pi_106081377
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2011 11:07 schreef gehotseflotst het volgende:
Haha, wat een gaaf konijnenpak :D Die heeft het in ieder geval niet koud deze winter O+

Shiva vindt Kerstfoto's maken altijd geweldig!
[ afbeelding ]
(" }:| Kutkerst }:| ")

Gelukkig zitten er ook een paar leukere tussen, maar geen Kerstkaartwaardige _O-

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
"Huh, wat heb jij nou op je kop zitten?"
Shiva is echt mooi O+
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_106081545
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2011 11:46 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Shiva is echt mooi O+
En lieeeeeeef O+

... en er zijn mensen hier in de buurt bang voor haar :') Die gaan omlopen wanneer ik de hond uitlaat, zodat ze niet langs Shiva heen hoeven te lopen :')

dinsdag 27 december 2011 @ 11:55:19 #5
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_106081576
Oh die ogen vind ik heel apart bij een donkere bc , meestal hebben die merles en zo dat O+
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_106081601
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2011 11:53 schreef gehotseflotst het volgende:

[..]

En lieeeeeeef O+

... en er zijn mensen hier in de buurt bang voor haar :') Die gaan omlopen wanneer ik de hond uitlaat, zodat ze niet langs Shiva heen hoeven te lopen :')

[ afbeelding ]
Waarom dat dan? :D Zijn ze alleen kleine Teckels gewend? :D
pi_106081618
Shiva is een of ander mixje uit het buitenland met BC erin ;) En haar broertje is NOG donkerder en heeft een bruin en een blauw oog O+

Weet niet waarom ze bang zijn, blijkbaar ziet de hond er zeer eng uit :') Maar waarschijnlijk zijn het de blauwe ogen...
  dinsdag 27 december 2011 @ 11:58:21 #8
176471 oh-oh
pi_106081641
Odd eye vind ik helemaal geweldig O+
Als het bij het ras past tenminste.
Ik ken chineesjes met blauwe ogen en odd eyes, en dat mag absoluut niet en dat vind ik ook echt lelijk :@
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_106081696
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2011 11:56 schreef gehotseflotst het volgende:

Maar waarschijnlijk zijn het de blauwe ogen...
Nah, gekke mensen, ze is prachtig O+ En verder toch niet zo groot als een dog ofzo, dus waar ze nou bang voor zijn...
pi_106081787
Ja, odd-eye kan heel mooi zijn. Chineesjes met odd-eyes heb ik nog nooit gezien :o Google geeft ook niet veel resultaten, dus geen idee hoe dat er uit ziet ;)

Husky's met blauwe ogen en een donker masker zijn bijvoorbeeld helemaal geweldig O+

O+ De zwarte kat was eerst doodsbang voor Shiva, nu wil ie alleen maar bij d'r in de buurt liggen O+
  dinsdag 27 december 2011 @ 12:05:56 #11
176471 oh-oh
pi_106081820
Foto is een beetje donker :D
Ik zal es ff zoeken naar wat chineesjes in de database, ik ken er wel wat bij naam geloof ik ;)
( Groucho Marx )
pi_106081838
Het was ook donker ;) En durfde eigenlijk niet te bewegen uit angst dat ze op zouden staan :@
pi_106081857
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2011 12:04 schreef gehotseflotst het volgende:
Ja, odd-eye kan heel mooi zijn. Chineesjes met odd-eyes heb ik nog nooit gezien :o Google geeft ook niet veel resultaten, dus geen idee hoe dat er uit ziet ;)

Husky's met blauwe ogen en een donker masker zijn bijvoorbeeld helemaal geweldig O+

[ afbeelding ]
O+ De zwarte kat was eerst doodsbang voor Shiva, nu wil ie alleen maar bij d'r in de buurt liggen O+
Hier lijkt Shiva bijna op een grote Berner sennen :D
  dinsdag 27 december 2011 @ 12:07:49 #14
176471 oh-oh
pi_106081870
Odd eye chinees
( Groucho Marx )
pi_106081880
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2011 12:07 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Hier lijkt Shiva bijna op een grote Berner sennen :D
Ja, mooooooooi he O+ Maar ze is wel een heel stuk kleiner hoor :P

Oh-oh, ik kan je plaatje niet zien :(
  dinsdag 27 december 2011 @ 12:09:46 #16
176471 oh-oh
pi_106081913
Oh stom, ik zie m wel :D
En als pup:

Dan nog maar ff een linkje naar zijn pagina op de database
( Groucho Marx )
  dinsdag 27 december 2011 @ 12:10:37 #17
176471 oh-oh
pi_106081930
Nou is dat toch al het type chinees wat ik het allerlelijkst vind op rode na hoor, die leverkleurige spotty gevallen, maar dat oog maakt hem helemaal gruwelijk vind ik :@
( Groucho Marx )
pi_106081998
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2011 12:07 schreef oh-oh het volgende:
[ afbeelding ] Odd eye chinees
Ik zie hem ook niet. ;(
  dinsdag 27 december 2011 @ 12:14:28 #19
176471 oh-oh
pi_106082019
Ja dan klik ff op dat linkje naar de database :P
Ook slim, andere hond die ik weet met blauwe ogen hebben ze zwart wit foto's van dr op gezet :')
( Groucho Marx )
pi_106082023
Ah de link is ook klikbaar, ik zie idd de lichte ogen, dat is wel apart!
pi_106082046
Dat wit vind ik wel mooi... Maar ik vind jouw honden veel mooier... :)

Ik zie de foto('s) trouwens ook niet hier, maar wel @ database :Y

Ik vond net nog een foto die ik erg mooi vind.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je raekt an de dinge geweun.
  dinsdag 27 december 2011 @ 12:15:50 #22
176471 oh-oh
pi_106082047
_O- En die pup van die teef die ik weet met blauwe ogen hebben ze maar helemaal weggelaten.
Echt, sommige mensen :')
( Groucho Marx )
  dinsdag 27 december 2011 @ 12:16:56 #23
176471 oh-oh
pi_106082069
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2011 12:15 schreef Messina het volgende:
Dat wit vind ik wel mooi... Maar ik vind jouw honden veel mooier... :)

Ik zie de foto('s) trouwens ook niet hier, maar wel @ database :Y

Ik vond net nog een foto die ik erg mooi vind.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik gruwel echt van spotties, wit vind ik niet zo erg, Billy is ook zowat wit in de winter, maar spots, en dat leverkleurige dan ook nog, met die lelijke niet zwarte neuzen en zo, dat vind ik bijna even lelijk als rood :D Gewoon kwestie van smaak hoor.
Ow Alfaaaaaaaaaa O+
( Groucho Marx )
pi_106082114
Ik vind het wel mooi eigenlijk :@ maar was wel mooier geweest als beide ogen blauw waren...

Messina: wat een mooooooooooie hond zeg! O+

Gisteren hebben we foto's proberen te maken van de familie + Shiva ("Want die hoort bij de familie" - moeders)... wat een ramp zeg _O- Het feit dat ze nu loops is helpt ook niet echt, want ze ziet alles en iedereen als een potentiële liefdespartner :P
pi_106082269
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2011 12:16 schreef oh-oh het volgende:

[..]

Ik gruwel echt van spotties, wit vind ik niet zo erg, Billy is ook zowat wit in de winter, maar spots, en dat leverkleurige dan ook nog, met die lelijke niet zwarte neuzen en zo, dat vind ik bijna even lelijk als rood :D Gewoon kwestie van smaak hoor.
Ow Alfaaaaaaaaaa O+
Ik gruwel ook van leverkleur, maar dat komt door mijn dalmatier-gekte. :P Bij Dalmaatjes heet het "lemon" en het is echt afschuwelijk.

Er is ook een "liver", maar dat heeft meer met de spotting te maken dan met de kleur aldus "The official book of the dalmatian" :P

quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2011 12:19 schreef gehotseflotst het volgende:
Ik vind het wel mooi eigenlijk :@ maar was wel mooier geweest als beide ogen blauw waren...

Messina: wat een mooooooooooie hond zeg! O+

Gisteren hebben we foto's proberen te maken van de familie + Shiva ("Want die hoort bij de familie" - moeders)... wat een ramp zeg _O- Het feit dat ze nu loops is helpt ook niet echt, want ze ziet alles en iedereen als een potentiële liefdespartner :P
Hihihihi.
Ze werken ook nooit even mee, he :P

Btw, Alfa mist vier (!) kiezen, alle P2's. Net zoals z'n vader, al wordt dat ontkent door de fokker, maar het is al enkele keren geconstateerd op shows waardoor vaders al een paar keer een U is misgelopen.

Leuke wereld joh, dat fokken. Zo eerlijk allemaal. }:|
pi_106082335
Mist ze die? Is het ontbreken van die kiezen erfelijk of zo? Jeetje :{

Het fokken is vaak inderdaad bij lange na niet in het voordeel van de honden... alles voor het uiterlijk bij sommige fokkers ;( Zo zonde...
pi_106082440

En geen foto, maar een superschattig filmpje van Shiva met haar grote vriendin O+ O+ Die twee zijn onafscheidelijk sinds de eerste dag dat Shiva hier was.
pi_106082638
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2011 12:28 schreef gehotseflotst het volgende:
Mist ze die? Is het ontbreken van die kiezen erfelijk of zo? Jeetje :{

Het fokken is vaak inderdaad bij lange na niet in het voordeel van de honden... alles voor het uiterlijk bij sommige fokkers ;( Zo zonde...
Hiiiiij :P
Alle teven in het nest hebben wel alle kiezen. De andere reu heb ik geen nieuws over :)

Awww, wat zijn ze lief samen O+
En die blauwe ogen <3
pi_106082705
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2011 12:39 schreef Messina het volgende:

[..]

Hiiiiij :P
Alle teven in het nest hebben wel alle kiezen. De andere reu heb ik geen nieuws over :)

Awww, wat zijn ze lief samen O+
En die blauwe ogen <3
Ik schaam me :@ Ik schaam me diep! Hij, natuurlijk!

O+ Ik heb het voorrecht hier elke dag te mogen smelten met twee van die knuffeltutten. Hoewel de kat de laatste dagen gek wordt van de hond, want die wil nu echt de héééééle dag door knuffelen :')
pi_106082746
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2011 12:32 schreef gehotseflotst het volgende:

En geen foto, maar een superschattig filmpje van Shiva met haar grote vriendin O+ O+ Die twee zijn onafscheidelijk sinds de eerste dag dat Shiva hier was.
Och wat geweldig lief O+
  dinsdag 27 december 2011 @ 16:14:27 #31
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_106089716
Hoi, ik kwam weer eens even buurten in het hondentopic!
Wij hebben inmiddels twee hondjes, er loopt hier een schattige pup van 17 weken rond nu *O* (ook een BC).
De foto van Magic uit de OP doet het niet meer zie ik...
KuikenGuppy
pi_106091686
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2011 16:14 schreef Burdie het volgende:
Hoi, ik kwam weer eens even buurten in het hondentopic!
Wij hebben inmiddels twee hondjes, er loopt hier een schattige pup van 17 weken rond nu *O* (ook een BC).
De foto van Magic uit de OP doet het niet meer zie ik...
Fotooooo's O+
  dinsdag 27 december 2011 @ 17:22:26 #33
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_106092497
Magic:

Puppy Lány:
KuikenGuppy
  dinsdag 27 december 2011 @ 18:59:45 #34
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_106095960
Heb gisteren een nare ervaring gehad tijdens het wandelen met koda .. :{
2e kerstdag en dat word natuurlijk gevierd, alleen was er een idioot die zich zo klem heeft zitten zuipen dat die vuurwerk naar voorbijgangers ging gooien. Ik liet koda uit en zag dat er iets naar ons toe werd gegooid, ik draai me om en realiseer me dat het al te laat is. Die kerel heeft een nitraat nog geen halve meter van mij en Koda af gegooid. Koda was niet bang voor vuurwerk, maar hij is nu wel erg angstig als die een geluid hoort. Kun je het je voorstellen dat een mens zoiets doet? Met kerst nog wel.. Ik heb die kerel vanmorgen om 7 uur wakker gebelt aan de deur en gezegt dat ik in staat ben de politie te bellen, en toen zei die dat het een ongeluk was en dat ik toch geen bewijs heb. Gelukkig waren er nog andere voorbijgangers die het zagen gebeuren. Koda was gister helemaal in shock, hij lag stokstijf op de grond. Wat een vreselijk debiele vent zeg. Moest het ff kwijt..

quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2011 17:22 schreef Burdie het volgende:
Magic:
[ afbeelding ]

Puppy Lány:
[ afbeelding ]
Ik vind ze allebei heeeel erg mooi, en ik vind Shiva ook echt heul mooi :D
''I came here to kick gum and chew ass, and I'm all out of gum!''
  dinsdag 27 december 2011 @ 20:11:04 #35
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_106099264
Jeetje, wat belachelijk zeg, dat iemand dat doet. Ga je geen aangifte doen?
KuikenGuppy
  dinsdag 27 december 2011 @ 20:12:26 #36
176471 oh-oh
pi_106099344
Oh dat vuurwerk, dat is zo kut!!!
Ik had het vorig jaar of het jaar dr voor, op weg naar mijn vrienden om daar oud en nieuw te gaan vieren. Ik liep langs een groepje jongeren op het winkelcentrum, en net toen ik langs was gooiden ze zo knallers tussen mij en de honden in. Honden over de zeik, ik over de rooie, ik ben heel hard doorgerend met ze, en achter me hoorde ik een oudere man helemaal flippen, die haalde een van die kutkinderen zo tegen de grond op, zo kwaad was die :o
Toen ik binnenkwam was ik zo over de zeik dat die vriend naar beneden wilde gaan om te meppen, ik heb hem maar tegengehouden.
Maar het is zo een kutzooi elk jaar weer :r

Lany, welkom O+
( Groucho Marx )
  dinsdag 27 december 2011 @ 20:13:12 #37
176471 oh-oh
pi_106099383
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2011 20:11 schreef Burdie het volgende:
Jeetje, wat belachelijk zeg, dat iemand dat doet. Ga je geen aangifte doen?
En dan?
Zelfs als een andere hond jouw hond doodbijt doet de pliesie geen ene kut hoor, het is zo frustrerend....
( Groucho Marx )
  dinsdag 27 december 2011 @ 20:19:35 #38
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_106099706
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2011 20:13 schreef oh-oh het volgende:

[..]

En dan?
Zelfs als een andere hond jouw hond doodbijt doet de pliesie geen ene kut hoor, het is zo frustrerend....
Dat verhaal heb ik gelezen ja -O- ;( .
Zou het in dit geval niet uitmaken dat de dader een man is en niet een hond?
KuikenGuppy
  dinsdag 27 december 2011 @ 20:19:36 #39
24188 Belana
kloon van belana
pi_106099708
die fotos van Shiva en Chico :D

messina hoe is het met je man?

ow wat vreselijk voor koda!
stormy waters...
sailin'
pi_106099895
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2011 17:22 schreef Burdie het volgende:
Magic:
[ afbeelding ]

Puppy Lány:
[ afbeelding ]
Welkom Lany O+ Wat leuk een vriendje voor Magic :)
pi_106099965
quote:
13s.gif Op dinsdag 27 december 2011 18:59 schreef Mauskoekwaus het volgende:

Koda was gister helemaal in shock, hij lag stokstijf op de grond. Wat een vreselijk debiele vent zeg.

Jezus wat klote :'(
Ik gruwel echt van vuurwerk, alleen om dit soort dingen -O- ;( ;( Ben straks weer heel blij als het gedaan is met de ellende, want altijd zijn er idioten die het voor je voeten werpen :r
  dinsdag 27 december 2011 @ 20:25:07 #42
176471 oh-oh
pi_106099967
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2011 20:19 schreef Burdie het volgende:

[..]

Dat verhaal heb ik gelezen ja -O- ;( .
Zou het in dit geval niet uitmaken dat de dader een man is en niet een hond?
Geen idee, je zou zeggen dat die baasjes van die hond ook zo hun verantwoordelijkheid hadden moeten nemen he ...
( Groucho Marx )
  dinsdag 27 december 2011 @ 20:33:15 #43
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_106100386
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2011 20:25 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Jezus wat klote :'(
Ik gruwel echt van vuurwerk, alleen om dit soort dingen -O- ;( ;( Ben straks weer heel blij als het gedaan is met de ellende, want altijd zijn er idioten die het voor je voeten werpen :r
Ik ben echt heel blij dat ze bij ons in de buurt niet aan dit soort onzin doen, toch weer een voordeel van wonen in een dorp/wijk waar nooit iets gebeurt.
KuikenGuppy
pi_106100530
Wat een klootzak met dat vuurwerk..

Ik heb zelf geen hond, maar mijn vader wel.

Dit is Sjefke een (waarschijnlijke) kruising tussen een Chihuahua en een Yorkshire. Hij zal nu ongeveer 4 jaar zijn.

Telefoonkwaliteit foto, dus niet heel scherp.

Hij is altijd erg blij als ik bij pa ben, eist ook veel aandacht op. Maar ik ga graag met hem wandelen.
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_106100594
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2011 20:19 schreef Belana het volgende:

messina hoe is het met je man?

Er is iets mis gegaan, hij moet blijven.
Ik ben doodsbang alleen in huis en denk constant dat 'ie dood gaat. Dat dacht ik vanmiddag ook al, en als er dan wat mis gaat bevestigd dat mijn (irreele angst). Ik heb -gokje- al minimaal 12 jaar niet alleen geslapen en ik zie er dan ook echt tegenop om naar bed te gaan straks.
Ik hoor nu ook allemaal geluiden die me normaal niet opvallen. Gebonk, gekraak...

Alfa is ook van slag, want ik moet zo nu en dan huilen ( :@ ) en als ik erg van streek ben ga ik hyperventileren. Arm dier.
  dinsdag 27 december 2011 @ 20:38:06 #46
176471 oh-oh
pi_106100668
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2011 20:35 schreef Bos81 het volgende:

[ afbeelding ]

Dit is Sjefke een (waarschijnlijke) kruising tussen een Chihuahua en een Yorkshire. Hij zal nu ongeveer 4 jaar zijn.

Hij is altijd erg blij als ik bij pa ben, eist ook veel aandacht op. Maar ik ga graag met hem wandelen.
Sjefke O+ O+ O+ O+ O+
Ik vind m zo geniaal O+

Messina, bah, iets ergs? Mag ie morgen naar huis?
( Groucho Marx )
pi_106100677
Arme Koda. Wat een rotzak die man! :(
pi_106100764
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2011 20:38 schreef oh-oh het volgende:

Messina, bah, iets ergs? Mag ie morgen naar huis?
Het begon allemaal met een gebroken arm die niet wilde genezen. Daar moest een plaat in. Dat is normaal ongeveer 2 uur werk, en ze waren al vier uur bezig met hem vanmiddag, en het schijnt nog steeds niet goed te zijn dus zeer waarschijnlijk moet hij morgen weer onder narcose.
Ook wat bloed verloren hier en daar, hij mocht ab-so-luut niet weg. ;(
pi_106101231
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2011 20:35 schreef Bos81 het volgende:

[ afbeelding ]

Sjefke in het hondentopic O+
pi_106101489
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2011 20:38 schreef oh-oh het volgende:

[..]

Sjefke O+ O+ O+ O+ O+
Ik vind m zo geniaal O+

Het is ook gewoon een maf beest
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  dinsdag 27 december 2011 @ 21:04:34 #51
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_106102001
Koda is inmiddels wel weer wat rustiger, maar nog steeds ''anders dan normaal''. Door de feestdagen en de drukte er omheen is die zowiezo al uit zijn normale doen en laten.

@Messina, wat naar, veel sterkte, komt vast wel goed. ;)
  dinsdag 27 december 2011 @ 22:44:11 #52
24188 Belana
kloon van belana
pi_106106866
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2011 20:36 schreef Messina het volgende:

[..]

Ik ben doodsbang alleen in huis en denk constant dat 'ie dood gaat. Dat dacht ik vanmiddag ook al, en als er dan wat mis gaat bevestigd dat mijn (irreele angst). Ik heb -gokje- al minimaal 12 jaar niet alleen geslapen en ik zie er dan ook echt tegenop om naar bed te gaan straks.
Ik hoor nu ook allemaal geluiden die me normaal niet opvallen. Gebonk, gekraak...

Alfa is ook van slag, want ik moet zo nu en dan huilen ( :@ ) en als ik erg van streek ben ga ik hyperventileren. Arm dier.
jeetje meid, wat kut, ik hoop dat je goed slaapt en dat morgen alles beter is! :*
stormy waters...
sailin'
pi_106107051
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2011 20:36 schreef Messina het volgende:

[..]

Ik hoop dat je straks kunt slapen of misschien al slaapt... sterkte en een dikke knuffel :*
pi_106107414
Sterkte messina!

Misschien de tv aanzetten? Dan heb je nu afleiding en val je hopelijk in slaap??
pi_106107755
Ik zit nog wakker!
Ga zo even lekker uitwaaien met Alfa :)
Helaas zijn er nu nog klootzakjes met vuurwerk aan het gooien, vrij harde knallen, daar ga ik dus niet tussendoor lopen. :@

TV is goed, maar er is niet zo heel veel te zien. Misschien zet ik vannacht wel een filmpje op :)
Ik ben inmiddels wel iets gekalmeerd. Net kwam Take That voorbij in m'n playlist en dan zit ik weer te snikken.
Over een tijdje lach ik hierom _O-
pi_106116526
Laatst voor t eerst met de bordercollie (nu 13weken) de stad& bos in geweest.

Pff, iedereen moet dr aaien haha. Je kan niet 2 minuten stil staan zonder dat er iemand naar je toe komt met aaaah wat een snoepjee! :p

In het bos rent ze ook lekker rond en speelt met andere honden, leuk om te zien.

Wanneer je een stok of bal gooit rent ze er achter aan , pakt m op en legt m 1 meter verder weer neer. Dan loopt ze verder en blijft omkijken totdat je de stok weer gooit, maar terugbrengen ho maar!
  woensdag 28 december 2011 @ 09:11:45 #57
24188 Belana
kloon van belana
pi_106116780
die van mij brengt m nog steeds niet terug :')
stormy waters...
sailin'
  woensdag 28 december 2011 @ 09:13:10 #58
176471 oh-oh
pi_106116803
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2011 23:00 schreef Messina het volgende:
Ik zit nog wakker!
Ga zo even lekker uitwaaien met Alfa :)
Helaas zijn er nu nog klootzakjes met vuurwerk aan het gooien, vrij harde knallen, daar ga ik dus niet tussendoor lopen. :@

TV is goed, maar er is niet zo heel veel te zien. Misschien zet ik vannacht wel een filmpje op :)
Ik ben inmiddels wel iets gekalmeerd. Net kwam Take That voorbij in m'n playlist en dan zit ik weer te snikken.
Over een tijdje lach ik hierom _O-
:D Oh my :D
Tis maar te hopen dat ie naar huis mag vandaag he!
Er was trouwens zelden zoveel leuks op tv als gisteravond , echt waar _O-

Oh Belana, er woont bij ons nu een leonbergerpup :D
Ik had m al een paar keer van ver af zien lopen, vanmorgen hebben we even kennis gemaakt met Boston en zijn baasje O+
12 weken is hij nu, en ik vrees dat zijn baasje echt geen verstand van honden heeft...
Het was nog donker vanmorgen, ik wist dat het een pup was ( groter dan die van mij natuurlijk al ) dus ik liet Billy los en zei : ga maar kijken!
Staat die pup te grommen en ze corrigeerde hem niet eens :X
Maar goed, ik ken Billy, die doet totaal niks, dus ik stuurde hem gewoon toch heen, want zo een pup kan toch geen kwaad doen natuurlijk.
Nou Billy ontdooide hem gelukkig wel een beetje met zijn blije huppels en lieve snuffeltjes.
Dus wij ff kletsen, hoe oud en zo.
Zeg ik dat ik er iemand ken met 2.
Oh ja ik wilde er eigenlijk ook meteen 2 nemen, maar daar had ik het geld net even niet voor want ze zijn vreselijk duur :')
Dus ik zeg twee pups? Tegelijk? Dat is ook echt niet fijn joh!
Zegt ze oh jawel, de fokker raadde het aan ( :') ) en bovendien, het ging om zijn nestzusje, broer en zus is de beste combinatie om samen te pakken want die kennen elkaar al goed...
En toen kwam de bus en moest ik rennen met Billy los en Sjon die zich lostrok en stormden we zo de bus in _O-
Oh ik hoop zo dat ze hem goed op kan voeden....
Een pup van 12 weken die gromt naar andere honden en niet gecorrigeerd wordt...
( Groucho Marx )
  woensdag 28 december 2011 @ 09:22:01 #59
176471 oh-oh
pi_106116922
( Groucho Marx )
pi_106116990
Die blauwe trui haha wat leuk. :D
pi_106117032
Whehehe :') :D
The way you rock'n'roll
  woensdag 28 december 2011 @ 09:29:46 #62
176471 oh-oh
pi_106117058
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2011 09:25 schreef Snoepje5 het volgende:
Die blauwe trui haha wat leuk. :D
DAT IS GEEN TRUI DAT IS ZN BUNNYPAK!
( Groucho Marx )
pi_106117344
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2011 09:13 schreef oh-oh het volgende:

[..]

:D Oh my :D
Tis maar te hopen dat ie naar huis mag vandaag he!
Er was trouwens zelden zoveel leuks op tv als gisteravond , echt waar _O-
Het ziet er niet naar uit, want ze maken zich zorgen om z'n hand. Denk dat hij daar moet blijven. }:|
Ik ben fan van zone reality, Discovery ID, etc, maar ze herhalen zo veel... :{
Heb de hele nacht en ochtend Disney films aan gehad, soms even wegdoezelend.

Dat bunnypak blijft geweldig. *) Dat blaffen is ook een ochtendritueeltje toch, of herinner ik me dat verkeerd? :@
  woensdag 28 december 2011 @ 09:52:35 #64
176471 oh-oh
pi_106117410
Ja dat doet ie elke ochtend :P
( Groucho Marx )
  woensdag 28 december 2011 @ 09:53:17 #65
24188 Belana
kloon van belana
pi_106117427
ik maak me ook zorgen om een fokker die zegt dat je er 2 uit 1 nest moet nemen, dat moet je dus echt niet doen :o
We zien het nu nog steeds als we nestgenoten van Noes ontmoeten, dat wordt hoe dan ook strijd na verloop van tijd.
Heeft zo iemand geluk dat leo's makkelijke honden zijn om op te voeden, maar pfff... wat doen veel mensen zomaar ff een hondje nemen he!!
stormy waters...
sailin'
  woensdag 28 december 2011 @ 09:55:23 #66
24188 Belana
kloon van belana
pi_106117459
dat bunny pakje is te erg, dat maakt ie heel duidelijk :P
stormy waters...
sailin'
pi_106117506
Pups zijn leuk, lief, schattig, knuffelbaar. Daar wil je er wel tien van.

Voor een dag of twee :')

Ik zou een fokker die me zegt dat ik er beter twee kan nemen echt niet serieus nemen. Mogelijk zelfs weggaan zonder pup :P
  woensdag 28 december 2011 @ 10:00:12 #68
176471 oh-oh
pi_106117536
:') Ja mijn mond viel ook echt open hoor.
Ook dat ze zo deed over ja duuuuuur, alsof dat heel bijzonder was of zo.
Ik dacht uhm ja, moet je tegen mij zeggen ook he, met 4 van die hondjes van hele dure rassen ( zij kennie weten dat ik alleen maar gratis hondjes heb en `1 tegen een vriendenprijsje toch? _O- ).
Maar goed, zo een "fokker" kon mij ook nog meer vertellen.
:+
( Groucho Marx )
  woensdag 28 december 2011 @ 10:01:27 #69
176471 oh-oh
pi_106117557
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2011 09:53 schreef Belana het volgende:
ik maak me ook zorgen om een fokker die zegt dat je er 2 uit 1 nest moet nemen, dat moet je dus echt niet doen :o
We zien het nu nog steeds als we nestgenoten van Noes ontmoeten, dat wordt hoe dan ook strijd na verloop van tijd.
Heeft zo iemand geluk dat leo's makkelijke honden zijn om op te voeden, maar pfff... wat doen veel mensen zomaar ff een hondje nemen he!!
Billy en zijn broers idem dito, echt nog steeds, en Billy heeft NOOIT strijd, maar als ie Mucho of Dux ziet, nou, dan heb je eerst een gromfestijn dat lang duurt en hard is, dan vliegen ze elkaar in de haren, en daarna gaan ze spelen en gek doen maar wat een competitie is er tussen die mannen zeg :D
( Groucho Marx )
pi_106117580
Bij oeps-nestjes hoor je het wel vaker bij wat kleinere rassen. "Beter twee nemen".
En bij bepaalde kattenrassen is het ook normaal.

"Je moet twee siamezen nemen, want ja, anders zijn ze zo alleeeeeeeen."
- Maar mevrouw, ik heb al twee katten.
"Ja, maar dat zijn geen siamezen, dat is anders.
- :{ :W
  woensdag 28 december 2011 @ 10:07:33 #71
176471 oh-oh
pi_106117656
Nou, mijn chihuahuafokster zei wel toen ik Frits nam dat ze dacht dat ik binnen het jaar terug zou zijn voor een broertje. En ze had gelijk hoor.
Maar Frits was al 11 maanden toen ik Karel haalde, das wel heel anders :P
Ze zei ook dat ik lekker bij 1 geslacht moest blijven, ik snap ook niet wat voor een fokker broer en zus samen aanraadt hoor...
( Groucho Marx )
pi_106117766
Alfa kan het prima vinden met z'n zus, maar die zitten natuurlijk niet 24/7 op elkaars lip. :P
  woensdag 28 december 2011 @ 10:14:02 #73
176471 oh-oh
pi_106117802
Nee en als ze loops wordt en zo ook niet neem ik aan :P
( Groucho Marx )
pi_106117860
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2011 10:14 schreef oh-oh het volgende:
Nee en als ze loops wordt en zo ook niet neem ik aan :P
Nooooe waarom niet?
Krijg je allemaal leuke shelties van.

:')
  woensdag 28 december 2011 @ 10:17:07 #75
176471 oh-oh
pi_106117890
:') _O- Ja daar zeg je zoiets, mag ik een pup reserveren?
( Groucho Marx )
  woensdag 28 december 2011 @ 10:17:49 #76
176471 oh-oh
pi_106117914
Skinnies zijn zo cute trouwens, echt net nijlpaardjes O+
Als die klote cavias niet zo gruwelijk zouden schreeuwen had ik er echt allang twee genomen _O-
( Groucho Marx )
pi_106117967
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2011 10:17 schreef oh-oh het volgende:
Skinnies zijn zo cute trouwens, echt net nijlpaardjes O+
Als die klote cavias niet zo gruwelijk zouden schreeuwen had ik er echt allang twee genomen _O-
Ik vind 'm ook leuk :@
Maar ons huis is vol. Er komt pas een dier bij als er een overlijdt, en ik hoop dat dat nog heeeeeeeeel lang duurt.
Ik ga dan ook een dier uit het asiel halen *O*
  woensdag 28 december 2011 @ 10:23:30 #78
176471 oh-oh
pi_106118043
Ik wil eigenlijk ook geen dieren in hokken hoor, nu zit Sonic dan wel in een hok maar dat is maar tijdelijk. Maar nu heb ik dus wel twee hele mooie grote knaaidierkooien over in de lente _O-
Maar nee, ik neem geen cavias, die herrie is erger dan 4 honden bij elkaar :')
( Groucho Marx )
pi_106118327
Oh god, wat zijn Magic en Lány leuk zeg! O+ Ik zou nog wat meer foto's ook héééélemaal niet erg vinden hoor ;)

En wat een klootzak met z'n vuurwerk zeg... Hopelijk komt Koda er snel weer overheen... Wat een schrik voor dat arme dier :'( Hier is een buurman ook zo druk bezig met dat stomme knalvuurwerk, maar gelukkig hebben we Rambo-katten die zo ongeveer hun schouders ophalen en verder slapen... en Shiva kijkt bij elk knalletje naar de katten. Als die niet reageren, is zij ook weer rustig :P

Sjefke is ook leuk O+ Is zijn vacht geschoren of is z'n vacht zoals het er op de foto uit ziet? O+

Messina - spannend zeg, hoop dat je man snel weer bij je thuis is!

En dat blauwe konijnenpakje is echt GAAF!!! :D

Pffff, ik hoop dat Shiva d'r loopsheid snel over is... ze is nu in haar derde week en ze is niet vooruit te branden :P Ben vanmorgen gaan steppen met haar, maar haar gebruikelijke enthousiasme was ver te zoeken... tot ze in de verte een zeer knappe man zag :') de slettebak :')
  woensdag 28 december 2011 @ 10:38:59 #80
176471 oh-oh
pi_106118401
quote:
Pffff, ik hoop dat Shiva d'r loopsheid snel over is... ze is nu in haar derde week en ze is niet vooruit te branden :P Ben vanmorgen gaan steppen met haar, maar haar gebruikelijke enthousiasme was ver te zoeken... tot ze in de verte een zeer knappe man zag :') de slettebak :')
:D _O-
( Groucho Marx )
pi_106118978
Zo, om weer even OT te komen een paar foto's van Shiva O+ Snel even met mobiel gemaakt...

Dit is zo ongeveer haar puppy-look :')

En gewoon...

En dit was Shiva 5 maanden geleden, op haar eerste dag bij ons O+ Zo onzeker... Haar oogjes waren helemaal leeg, in tegenstelling tot nu...
pi_106119665
Wat n schatje!

Is dat nou een Berner Senne?
De tekening lijkt er wel op namelijk maar onze berners op stal zijn veel breder?

Eerste kerstochtend, Jut en Jul hebben zelf hun cadeautje uitgepakt :D

pi_106119807
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2011 11:23 schreef hugsy33 het volgende:
Wat n schatje!

De tekening lijkt er wel op namelijk maar onze berners op stal zijn veel breder?

Eerste kerstochtend, Jut en Jul hebben zelf hun cadeautje uitgepakt :D
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik dacht even dat ik gek werd? ;)

[centraal] Honden met foto's #54
  woensdag 28 december 2011 @ 11:34:50 #84
176471 oh-oh
pi_106120009
_O- Ik dacht ook he, die heb ik al gezien toch?
Shiva is een bc kruising ;)
( Groucho Marx )
pi_106120302
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2011 11:23 schreef hugsy33 het volgende:
Wat n schatje!

Nee, ze is een kruising... maar we weten niet precies wat voor kruising, ze komt uit het buitenland ;) Er zit ongetwijfeld Border Collie in, misschien ook wat Berner Sennen, want ze heeft wel zo'n tekening op de borst... maar ze is veel te smal en klein om Berner Sennen te kunnen zijn ;)

Haha, de foto's had je inderdaad al eerder laten zien, maar ze blijven leuk hoor ;)
  woensdag 28 december 2011 @ 11:58:40 #86
24188 Belana
kloon van belana
pi_106120740
geen foto''s helaas, het was me te koud (snijdende koude wind hier langs het IJsselmeer) maar ik heb zo gelachen om een bloedgeile Gabber. We kwamen mijn uitlaatservice tegen en die had een 10 jaar oud gesteriliseerd bulletje mee, maar die rook nogal lekker volgens Gabber whahahaha Hij wilde op haar rijden, zie je het voor je _O-
We hebben heerlijk 1,5 uur gewandeld! Iedereen weer uitgewaaid :D
stormy waters...
sailin'
pi_106120971
Haha, die Gabber toch :P Op een oude fiets moet je het leren he... ;)

Oh mijn god... Ik ben verliefd O+ Als ik de ruimte had gehad voor nog een dier, dan had ik 't wel geweten O+
pi_106121120
Ooh sorry haha dat was ik zelf alweer vergeten blijkbaar :') ik word oud :@

@gehotseflots, nu je het zegt zie ik er idd bc in. T verbaasde me al want zelfs toen onze bs nog pup waren hadden ze echt al zo'n berenbouw :P
pi_106121317
Oeh, foto's? Ben dol op Berner Sennens O+ Die ga ik nog een keer in huis nemen als we meer ruimte hebben EN wanneer de gemiddelde levensverwachting wat hoger komt te liggen (ik bedoel... 6 - 8 jaar... :'( ).
pi_106122162
Ze leven idd veels te kort ;(

Het zijn trouwens niet mijn honden hoor, ze wonen op stal waar mijn zus der paard stond ;)

Z'n baasje had haar voet gebroken maar Bronko vond de rolstoel wel interessant :')

Hey waar ben je nou? Duweee!!

En zogenaamd heel zielig in de enorme kennel :P

foto's zijn niet van mij
  woensdag 28 december 2011 @ 12:56:32 #91
24188 Belana
kloon van belana
pi_106122357
wat een leukerds O+
stormy waters...
sailin'
pi_106122401
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2011 12:50 schreef hugsy33 het volgende:

En zogenaamd heel zielig in de enorme kennel :P
[ afbeelding ]

Die zijn mooi zeg O+
pi_106122696

Deze foto zal altijd wel speciaal blijven, ons mooie meisje. O+

Over twee weken gaan we kijken voor een pupje, we hebben er zin in maar het voelt ook zo dubbel.
  woensdag 28 december 2011 @ 13:30:53 #94
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_106123483
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2011 08:47 schreef Snoepje5 het volgende:
Laatst voor t eerst met de bordercollie (nu 13weken) de stad& bos in geweest.

Pff, iedereen moet dr aaien haha. Je kan niet 2 minuten stil staan zonder dat er iemand naar je toe komt met aaaah wat een snoepjee! :p
Fotoooooooooooooo!!!

quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2011 10:36 schreef gehotseflotst het volgende:
Oh god, wat zijn Magic en Lány leuk zeg! O+ Ik zou nog wat meer foto's ook héééélemaal niet erg vinden hoor ;)
Dank je, ik zal eens wat vaker foto's plaatsen ;).
Het zijn echt jut en jul, ze zijn super gek op elkaar. Leuk om te zien.
Alleen is Lány een beetje bang voor andere honden, en er zijn hier in de buurt weinig andere honden die echt lief zijn voor pups :{.
KuikenGuppy
  woensdag 28 december 2011 @ 13:32:10 #95
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_106123537
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2011 13:07 schreef DanseMacabre het volgende:
[ afbeelding ]

Over twee weken gaan we kijken voor een pupje, we hebben er zin in maar het voelt ook zo dubbel.
Sterkte... :* :* :*
KuikenGuppy
  woensdag 28 december 2011 @ 13:41:37 #96
176471 oh-oh
pi_106123858
OMG Bronko in de rolstoel _O- _O_
( Groucho Marx )
pi_106125985
quote:
[ afbeelding ]

Ach nee toch? Dat heb ik helemaal gemist. Wat vreselijk ;( , Rinske met haar mooie krullies O+ Sterkte ;( :*
  woensdag 28 december 2011 @ 14:42:50 #98
176471 oh-oh
pi_106126015

Team blauw vandaag.
( Groucho Marx )
pi_106126166
_O- O+
pi_106126202
Sjon denkt er het zijne van en steekt zijn tongetje uit O+ Kersjes, Zus en de blue bunny :D
pi_106126259
Ik was gisteren weer op bezoek bij de Weimaraner pups..zo lief. O+

Hadden ook stand foto's gemaakt van alle pups. :D
  woensdag 28 december 2011 @ 14:49:36 #102
176471 oh-oh
pi_106126292
quote:
14s.gif Op woensdag 28 december 2011 14:47 schreef Pisces29 het volgende:
Sjon denkt er het zijne van en steekt zijn tongetje uit O+ Kersjes, Zus en de blue bunny :D
Twas Sjon of Chico :P :9 :6

:') _O-
( Groucho Marx )
  woensdag 28 december 2011 @ 14:49:43 #103
24188 Belana
kloon van belana
pi_106126295
quote:
[ afbeelding ]

ach dat heb ik ook gemist, veel sterkte!! :*
stormy waters...
sailin'
  woensdag 28 december 2011 @ 14:49:48 #104
176471 oh-oh
pi_106126301
Oh die weimeraners O+
( Groucho Marx )
pi_106126375
https://picasaweb.google.(...)v1sRgCJmw2urD_Y-7iwE
Hier staan nog wat foto's..
Roze, oranje en geel zijn de teefjes.
  woensdag 28 december 2011 @ 14:54:46 #106
176471 oh-oh
pi_106126485
Welke gaat ze zelf houden?
Ik moet eerlijk zeggen dat ik zo een berg van dezelfde pups dan weer best saai vind :@
( Groucho Marx )
pi_106126632
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2011 14:54 schreef oh-oh het volgende:
Welke gaat ze zelf houden?
Ik moet eerlijk zeggen dat ik zo een berg van dezelfde pups dan weer best saai vind :@
Er blijft geen pup.. Wel co-owner van in ieder geval 1 teefje. Over 1,5 week gaan we weer stand foto's maken en dan maakt ze de beslissing. Teefje geel is favoriet op dit moment.
Reutje paars is de mooiste reu. Die vond ik ook de leukste O+

Dinsdag gaan we naar de puppy speeltuin bij een hondenschool. :D Zetten ze een heel parcours uit voor de pups, lekker alles ontdekken.
pi_106126718
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2011 14:48 schreef _Multiply86_ het volgende:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ][ afbeelding ]

Oh die zijn wel heel leuk zeg O+
  woensdag 28 december 2011 @ 15:04:30 #109
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_106126809

Koekjes vangen, favoriete bezigheid :D

Omnomnomnomnom

Ho! Nog 1!

Hier heb je een pootje, kom maar door met die koekjes!

Ik had alleen even moeten opstaan en de lichten aan moeten doen en niet moeten flitsen en mijn camera beter in moeten stellen. Maar ja, lui he :')
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
pi_106126836
_O- _O- _O-

Diaz kan dat ook, de rest is dom :') Vind ik ook altijd leuk om te doen..handje vol koekjes en gooien maar :+
  woensdag 28 december 2011 @ 15:05:57 #111
176471 oh-oh
pi_106126857
Boe O+
Sjon kan dat ook heel goed, maar mijn camera kan dat niet aan _O-
( Groucho Marx )
  woensdag 28 december 2011 @ 15:06:14 #112
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_106126874
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2011 15:05 schreef _Multiply86_ het volgende:
_O- _O- _O-

Diaz kan dat ook, de rest is dom :') Vind ik ook altijd leuk om te doen..handje vol koekjes en gooien maar :+
Ja, vet grappig _O-

Handje vol balletjes en gooien maar is ook baas :D
pi_106126945
quote:
14s.gif Op woensdag 28 december 2011 15:06 schreef Qwea het volgende:

[..]

Ja, vet grappig _O-

Handje vol balletjes en gooien maar is ook baas :D
Ja binnen is dat niet zo handig met Diaz, die springt heel lomp. Pas viel hij zo achterover op zn rug toen hij een balletje wilde vangen :@ :')
pi_106126951
quote:
10s.gif Op woensdag 28 december 2011 15:04 schreef Qwea het volgende:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Omnomnomnomnom

[ afbeelding ]
Ho! Nog 1!

[ afbeelding ]

Ik had alleen even moeten opstaan en de lichten aan moeten doen en niet moeten flitsen en mijn camera beter in moeten stellen. Maar ja, lui he :')
LOL :D Zulke gooi-foto's heb ik nog niet eerder van een hond gezien, tof _O-
  woensdag 28 december 2011 @ 15:09:45 #115
176471 oh-oh
pi_106126988
_O- Ik ga het toch ook es proberen met Sjon, mss als iemand anders gooit.
Die staat er dan op zn tenen bij te neurotenkloten.
Ik wil nog steeds es een Gradje bij m doen met een hele bapao, zo hapslikweg _O-
( Groucho Marx )
  woensdag 28 december 2011 @ 15:10:04 #116
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_106127002
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2011 15:08 schreef _Multiply86_ het volgende:

[..]

Ja binnen is dat niet zo handig met Diaz, die springt heel lomp. Pas viel hij zo achterover op zn rug toen hij een balletje wilde vangen :@ :')
Omg _O- Baloe mag alleen vangen op zijn kleed, ivm zijn gewrichten en kniebanden en het laminaat :P
pi_106127045
Ja hij draait gewoon heel idioot. Dus alleen koekjes mogen nog binnen. Morgen gaat die mee naar een vriendin.. eens kijken of zij koekjes kan gooien en ik de foto's maken :D

oh-oh en anders gewoon filmen, camera ergens opzetten en huppakeee :+
  woensdag 28 december 2011 @ 15:15:09 #118
176471 oh-oh
pi_106127148
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2011 15:11 schreef _Multiply86_ het volgende:
Ja hij draait gewoon heel idioot. Dus alleen koekjes mogen nog binnen. Morgen gaat die mee naar een vriendin.. eens kijken of zij koekjes kan gooien en ik de foto's maken :D

oh-oh en anders gewoon filmen, camera ergens opzetten en huppakeee :+
Ja maar doordeweeks is het daar altijd te donker voor nu, ik werk de hele dag weetjewel :P
( Groucho Marx )
  woensdag 28 december 2011 @ 15:19:18 #119
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_106127287
trouwens, kijk eens in Baloe's mondhoekharen :X
  woensdag 28 december 2011 @ 15:22:16 #120
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_106127407

_O- Mo gemaakt en op FB gepleurd _O-
  woensdag 28 december 2011 @ 15:24:59 #121
176471 oh-oh
pi_106127511
Ja die moet ik ook nog steeds es maken, die tik m aans O+
Je moet taggen met Ramon, zal ik zo wel ff doen :P
Is wel van Serious Request he _O-
( Groucho Marx )
  woensdag 28 december 2011 @ 15:26:02 #122
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_106127546
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2011 15:24 schreef oh-oh het volgende:
Ja die moet ik ook nog steeds es maken, die tik m aans O+
Je moet taggen met Ramon, zal ik zo wel ff doen :P
Is wel van Serious Request he _O-
_O- wie?
pi_106128331
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2011 14:48 schreef _Multiply86_ het volgende:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ][ afbeelding ]

Nooooooh ik wist niet dat Weimaranerpups zo leuk zijn, wat een onnozele smoelen. O+
Neem je er een hondje bij?
pi_106129480
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2011 15:47 schreef K.Weenie het volgende:

[..]

Nooooooh ik wist niet dat Weimaranerpups zo leuk zijn, wat een onnozele smoelen. O+
Neem je er een hondje bij?
Nee joh :D , een Weimaraner wil ik sowieso niet. Zijn van een vriendin!
  woensdag 28 december 2011 @ 17:06:31 #125
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_106130875
Die weimoogjes O+.
KuikenGuppy
pi_106132628
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2011 16:22 schreef _Multiply86_ het volgende:

[..]

Nee joh :D , een Weimaraner wil ik sowieso niet. Zijn van een vriendin!
Och, zo'n fluwelen viervoeter erbij was niet heel erg geweest toch? :P Komen er wel updates? *O*
pi_106134075
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2011 18:02 schreef K.Weenie het volgende:

[..]

Och, zo'n fluwelen viervoeter erbij was niet heel erg geweest toch? :P Komen er wel updates? *O*
Karakter is niet mijn ding en ik heb al een puber van 10 maanden ;)
Komende 3 weken nog updates..daarna zijn ze weg :P
pi_106134460
quote:
10s.gif Op woensdag 28 december 2011 15:04 schreef Qwea het volgende:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Omnomnomnomnom

[ afbeelding ]
Ho! Nog 1!

[ afbeelding ]

_O_ mooi gemaakt :D

Sammy is weer helemaal de vrolijke oude :D
Daar waar hij 2 weken geleden 2 dagen niet at, en daarna alleen het hoognodige eet hij nu weer volop sinds een week. Het had er voornamelijk mee te maken dat zijn vaste huisgenoot paar dagen in het ziekenhuis lag. Toen die terug kwam zag je sammy weer helemaal opleven O+

Vandaag een heerlijk lang stuk gelopen met Sammy en blijft leuk om te zien hoe hij op andere honden reageert. Als hij ze ziet zakt hij helemaal door zn poten en gaat hij langzaam in sluiphouding naar voren. Daarna gaat hij liggen en wacht hij tot de andere honden naar hem komen _O_ Hierna gaat hij rustig staan en beetje snuffelen en dan loopt hij weer door :P

Vandaag heeft hij zich wel voor het eerst door een wildvreemde laten aanhalen. Ik stond echt zo te kijken van: wtf :)

En waarschijnlijk een oldy maar even snel foto spam:
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
pi_106135535
Wat fijn dat Sammy weer de oude is! :) En Droopy-foto O+
  woensdag 28 december 2011 @ 20:19:41 #130
24188 Belana
kloon van belana
pi_106137931
fijn dat sammy weer in orde is.
das overigens gewoon een onderdanige houding die hij aanneemt hoor :P
stormy waters...
sailin'
pi_106156022
quote:
14s.gif Op woensdag 28 december 2011 20:19 schreef Belana het volgende:
fijn dat sammy weer in orde is.
das overigens gewoon een onderdanige houding die hij aanneemt hoor :P
Mja vind ik buiten nog eens niet zo heel erg :)

Alleen binnen bij ons thuis, als Max op visite is (hond van mn zus) dan is het zelfde. Als Max op de bank ligt en Sammy wil erop, dan gromt max een keer en weg is Sammy.

En het is denk ik wel fout om dan in te grijpen maar wij gooien dan Max alsnog van de bank en nemen Sammy op de bank. We hebben wel aangeleerd dat ze alle bij aparte bak eten hebben hier en dat gaat goed :) Drinken hebben ze 2 bakken maar dat maakt ons niet zo veel uit.
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik luister NL-Talig
  donderdag 29 december 2011 @ 09:23:32 #132
176471 oh-oh
pi_106156175
Dat is idd niet slim, als Sammy zich laat wegjagen door Max, so be it.
Dat is ook niet sneu voor Sammy of zo hoor, het is frustrerender als je een hond in een positie duwt die hij niet wil of kan handhaven ;)
( Groucho Marx )
pi_106156224
Idd mensen zijn geneigd om onderdanige honden zielig te vinden maar vaak kun je die rangorde beter in stand houden dat is gewoon de natuur (tenzij het natuurlijk uit de hand dreigt te lopen)
pi_106156237
quote:
0s.gif Op donderdag 29 december 2011 09:23 schreef oh-oh het volgende:
Dat is idd niet slim, als Sammy zich laat wegjagen door Max, so be it.
Dat is ook niet sneu voor Sammy of zo hoor, het is frustrerender als je een hond in een positie duwt die hij niet wil of kan handhaven ;)
jah idd, ik weet het. En het is ook stom dat we het doen. Maar het is toch een beetje van jah, zijn huisje enzo, beetje automatisme :@

Terwijl ze ook juist heel goed naast elkaar op de bank kunnen liggen :) en we merken wel dat Max het steeds minder doet, maar dat komt denk ik ook omdat wij een stuk strenger optreden dan onze zus.

Nu ff rondje lopen met sammy :)
Ik luister NL-Talig
pi_106156247
quote:
0s.gif Op donderdag 29 december 2011 09:28 schreef hugsy33 het volgende:
Idd mensen zijn geneigd om onderdanige honden zielig te vinden maar vaak kun je die rangorde beter in stand houden dat is gewoon de natuur (tenzij het natuurlijk uit de hand dreigt te lopen)
mja alleen met het eten hebben we echt ingegrepen en echt net zolang tot dat Max het accepteerde dat ze naast elkaar konden eten en dat Max niet de bak van Sammy opeet
Ik luister NL-Talig
  donderdag 29 december 2011 @ 09:40:07 #136
176471 oh-oh
pi_106156393
quote:
2s.gif Op donderdag 29 december 2011 09:29 schreef Crazy-M het volgende:

[..]

mja alleen met het eten hebben we echt ingegrepen en echt net zolang tot dat Max het accepteerde dat ze naast elkaar konden eten en dat Max niet de bak van Sammy opeet
Ik zet Sjon nog steeds met zn eten in de gang, hij mag pas los als de rest klaar is met eten, ik wil niet dat eten voor de andere honden eten stressig is omdat Sjon loopt te stieren.
Daarmee ben IK degene die bepaalt wat gebeurt en haal ik de kans tot conflict weg bij de honden.
Maar zaken als op elkaars plek willen liggen, of wel en niet op de bank mogen van een ander, dat zoeken ze maar lekker zelf uit. Als je daarin blijft ingrijpen, blijft het probleem broeien, want Sammy is toch onderdaniger dan Max, en dan heb je dus wel kans dat Max een keer goed doorpakt als hij de kans krijgt, gewoon omdat hij dan eens echt aan Sammy wil laten zien wie de baas is, omdat hij met de normale kleine dingen de kans niet krijgt ;)
Hier komt het zelden voor, de rangorde is bepaald, dus weinig onderling gedoe.
Als ze es wat grommen zoeken ze het maar uit, en als ik het zat ben klap ik in mn handen en zeg ik klaar nu, en als dat niet helpt krijgen ze een lel en moeten ze alletwee opbokken :P
( Groucho Marx )
pi_106159813
Ik hoef tegen Rocky altijd alleen maar te zeggen "wat heeft Rocky gedaan?"

Dan snapt ie dat hij iets heeft gedaan dat niet mag :D
  donderdag 29 december 2011 @ 11:58:34 #138
176471 oh-oh
pi_106160048
:') Sjon weet altijd precies wat ie gedaan heeft dat niet mocht, ik wil het graag voorkomen :D
( Groucho Marx )
pi_106160084
Hij speelt trouwens ook altijd scheidsrechter als de katten vechten, zodra die lelijk doen tegen elkaar springt Rocky uit z'n mand om ertussen te gaan staan O+

Mijn bodyguard:
pi_106160166
quote:
0s.gif Op donderdag 29 december 2011 11:51 schreef hugsy33 het volgende:

Dat zie je hier ook heel goed :)
Sammy gaat dan achter de bank liggen, en Max kruipt altijd helemaal weg als hij hier iets gedaan heeft wat niet mag :)
Ik luister NL-Talig
  donderdag 29 december 2011 @ 12:04:56 #141
176471 oh-oh
pi_106160227
quote:
0s.gif Op donderdag 29 december 2011 12:00 schreef hugsy33 het volgende:
Hij speelt trouwens ook altijd scheidsrechter als de katten vechten, zodra die lelijk doen tegen elkaar springt Rocky uit z'n mand om ertussen te gaan staan O+

Mijn bodyguard:
[ afbeelding ]
:D O+
( Groucho Marx )
  donderdag 29 december 2011 @ 12:25:29 #142
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_106160898
Op naar het bos met Koda ! :D Kijken of ik wat leuke kiekjes kan maken. ;)
  donderdag 29 december 2011 @ 14:40:44 #143
24188 Belana
kloon van belana
pi_106165579
Ik ben Gabber en Noes uiteindelijk ook apart gaan voeren. Gabber in de bijkeuken (hekje ertussen) en Noes in de keuken. Ze eten nu allebei veel rustiger, is voor iedereen fijner.
Ik haal ook eerst de bakken weg voordat Gabber weer vrij mag, anders is het alsnog hommeles en ik, de alpha, heb daar geen zin in :P
Ben Gabber de laatste dage sowieso weer even goed aan het laten zien dat ik de baas ben en het werpt vruchten af. Eigenlijk is het gewoon een watje
stormy waters...
sailin'
pi_106165884
quote:
0s.gif Op donderdag 29 december 2011 11:51 schreef hugsy33 het volgende:

Doet me denken aan:

pi_106165919
quote:
0s.gif Op donderdag 29 december 2011 14:47 schreef Messina het volgende:

[..]

Doet me denken aan:

`

Moehahaha _O-
  donderdag 29 december 2011 @ 14:50:57 #146
176471 oh-oh
pi_106166010

Staat het me?

Niet te strak bij mn bibs?

I need some food or attention please!
( Groucho Marx )
pi_106166015
Mijn man is trouwens thuis. *O* O+
pi_106166031
quote:
0s.gif Op donderdag 29 december 2011 14:50 schreef oh-oh het volgende:
[ afbeelding ]
Staat het me?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Awwww! Is dit een maatje groter? :)
  donderdag 29 december 2011 @ 14:53:40 #149
176471 oh-oh
pi_106166119
Nee, Chico past m niet en Sjon wel, maatje groter krijg ik nog :D
Yaaaaaay voor je man *O*
( Groucho Marx )
  donderdag 29 december 2011 @ 14:54:31 #150
176471 oh-oh
pi_106166149
Chico past die die voor Billy bedoeld was wel prima ^O^

[ Bericht 0% gewijzigd door oh-oh op 29-12-2011 23:06:11 ]
( Groucho Marx )
pi_106166235
Het staat 'm erg leuk! :Y
Is dat truitje/pakje van Chico gebreid of geprint?

Ik wil ook een aankleedhond :'(
  donderdag 29 december 2011 @ 14:59:12 #152
176471 oh-oh
pi_106166330
Nee dat is een print, het is echt een skipak, waterafstotend en gevoerd van binnen O+
( Groucho Marx )
pi_106166464
Echt heul gaaf :Y
Bestel je het online of is er een winkel voor?

Nee, ik heb geen plannen om Alfa aan te gaan kleden :P

En maakte je niet ook dingen zelf?
  donderdag 29 december 2011 @ 15:04:40 #154
176471 oh-oh
pi_106166517
Ja maar ik heb geen naaimachine meer :')
E-bay, allemaal minder dan een tientje per stuk inclusief verzendkosten uit China :P
( Groucho Marx )
pi_106169481
quote:
[ afbeelding ]
Staat het me?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
O wat een ijdeltuit die Sjon _O- , die van Chico staat hem heel goed ^O^
Leer van gisteren, droom van morgen, leef vandaag
pi_106169776
quote:
[ afbeelding ]
Staat het me?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
_O-
Moet je ze nu eigenlijk aankleden in de winter? Of is het alleen voor de leuk? (noob vraag :+ )
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
  donderdag 29 december 2011 @ 18:25:22 #157
24188 Belana
kloon van belana
pi_106174553
quote:
0s.gif Op donderdag 29 december 2011 14:51 schreef Messina het volgende:
*O*
stormy waters...
sailin'
pi_106174565
Dat pak van Sjon :D :D
  donderdag 29 december 2011 @ 22:53:28 #159
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_106186308
quote:
0s.gif Op donderdag 29 december 2011 14:51 schreef Messina het volgende:
*O*
KuikenGuppy
  vrijdag 30 december 2011 @ 13:40:46 #160
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_106202061
Weinig kiekjes kunnen maken gisteren, want na 5 minuten ging het regenen, dus vandaag maar een paar gemaakt, zal er vast 1tje plaatsen:

Wel direct de mooiste hehe :D
pi_106202189
oh-oh, bedankt voor de kaartjes. :*
  vrijdag 30 december 2011 @ 13:45:34 #162
176471 oh-oh
pi_106202237
:@ Ik vond het wat onhandig om ze samen te versturen maar apart was ook weer stom...
Ze hebben er lekker lang over gedaan weer :')
( Groucho Marx )
pi_106202369
Zo is het goed hoor.
Post is niet best nee, zeker in deze periode. :')
  vrijdag 30 december 2011 @ 13:50:08 #164
176471 oh-oh
pi_106202421
Naja, ieg nog net dit jaar, dat valt dan wel weer mee :') :*
( Groucho Marx )
  vrijdag 30 december 2011 @ 14:04:36 #165
176471 oh-oh
pi_106202975
Wij kregen een prachtig kerstpakket van Nonneke, met oa deze strikken :D _O-
( Groucho Marx )
pi_106203063
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 december 2011 14:04 schreef oh-oh het volgende:
[ afbeelding ]
Wat leuk en chique :D
pi_106203275
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 december 2011 13:50 schreef oh-oh het volgende:
Naja, ieg nog net dit jaar, dat valt dan wel weer mee :') :*
Nou. _O-
  vrijdag 30 december 2011 @ 14:16:04 #168
176471 oh-oh
pi_106203411
:@ Wie wil er om die foto van mij zo een heerlijke kitscherige gouden lijst fotoshoppen?
Ik wil er kaarten van laten maken :P
( Groucho Marx )
  vrijdag 30 december 2011 @ 15:14:30 #169
44200 Sjeekie_Beekie
Beter te laat, dan over tijd!
pi_106205731
Geweldig die pakken van de mannen van oh-oh!

Lara heeft alleen een reflecterend jasje voor in het donker en dat is voor haar al meer dan genoeg.

Ik heb het voor elkaar gekregen om de laatste 4 keer van huis te gaan met een lekker zonnetje en drie kwartier later zeiknat en ijskoud thuis te komen van Lara uitlaten.

Nog leuker is dat Lara dan heel schaapachtig staat te kijken hoe ik een droge broek aantrek... en komt dan vervolgens heel sneaky mijn kant op om haar kop er aan af te drogen!

Voor de rest zijn wij wat minder blij met onze buurman... ik liep net van huis weg, ben nog geen 10 meter bij zijn voordeur vandaan en hij staat met rotjes onze kant op te gooien. Zijn eigen dochter van 5 stond jankend en krijsend bij de voordeur, maar een lol dattie had.

Gelukkig viel het mee bij Lara, maar ieder jaar vind ze het minder leuk... zeker op zo'n korte afstand. Binnen valt het nog wel mee, dan blijft ze gewoon liggen, maar buiten duurt het even voordat haar staart weer de lucht in gaat en ze gewoon lekker rond snuffelt.

Morgen trainen we gelukkig al om half 9 's ochtends, in een afgelegen stuk [tussen industrieterrein, kanaal en natuurgebied], en de rotjochies en -kerols met hun knallers zullen dan nog wel op 1 oor liggen. Voordeel van de training is dat we er niet alleen vroeg genoeg weer weg zijn, maar dat Lara vervolgens de hele dag voor pampus ligt om bij te komen.

We hoeven de rest van de dag dan ook niet veel meer te doen met haar en blijven lekker thuis... afwachten tot het 2012 is en dat het maar weer snel voorbij mag zijn met het vuurwerk. Lara slaapt morgenavond ook binnen om die reden... ik moet 's ochtends al om 7h beginnen met werken, dus we zijn er toch weer vroeg genoeg uit om een knalvrij rondje te lopen.
Weltrusten... Tot morgen zonder zorgen.
Oudste, Jongste en Lara
Mijn mietjesschema in de strijd naar een betere conditie.
pi_106208521
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 december 2011 13:40 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Weinig kiekjes kunnen maken gisteren, want na 5 minuten ging het regenen, dus vandaag maar een paar gemaakt, zal er vast 1tje plaatsen:
[ afbeelding ]
Wel direct de mooiste hehe :D
Mooi plaatje, O+
quote:
[ afbeelding ]
Leuke kerst/nieuwjaarskleding. :)
pi_106209657
quote:
[ afbeelding ]
_O- _O- _O-
pi_106209803
Mijn puppy O+

vrijdag 30 december 2011 @ 17:10:31 #173
44200 Sjeekie_Beekie
pi_106210231
Het is dat zijn lijf nog zo lekker slungelig is, maar voor de rest lijkt het geen puppy meer hoor!

Buurman is inmiddels met zijn knallers naar de brandgang verhuisd... want dat maakt lekker veel herrie }:|.
Lara is not amused... die ligt onder tafel te hijgen en te trillen van de zenuwen.
Oudste, Jongste en Lara
  vrijdag 30 december 2011 @ 17:14:05 #174
176471 oh-oh
pi_106210374
Ik belde toch mooi de pliesie, dat mag toch morgen pas, of nie?
Diaz is echt een onwijze slungel nu zeg :D O+
( Groucho Marx )
pi_106210662
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 december 2011 17:14 schreef oh-oh het volgende:
Ik belde toch mooi de pliesie, dat mag toch morgen pas, of nie?
Diaz is echt een onwijze slungel nu zeg :D O+
Hij is 57/58cm hoog en 21,6kg. Ik dacht dat hij zwaarder was, hij is nu wel wat steviger geworden. Maar zo op die eerste foto ziet hij er weer heel slungelig uit _O-
  vrijdag 30 december 2011 @ 17:22:16 #176
176471 oh-oh
pi_106210715
Hij heeft lange stelten maar hij zal ook nog wel uit gaan zwaren hoor, als ie wat ouder is :D
( Groucho Marx )
pi_106210829
Ja ben benieuwd, als jij hem weer ziet is hij al ruim een jaar. :D Zal hem nog even proberen op te voeden voor die tijd. :P
  vrijdag 30 december 2011 @ 17:26:36 #178
176471 oh-oh
pi_106210895
_O- Doe geen moeite, met Sjon erbij zal het amper opvallen :') _O-
( Groucho Marx )
  vrijdag 30 december 2011 @ 17:33:08 #179
44200 Sjeekie_Beekie
pi_106211144
Alsof de pliessies daarvoor komen :{w.
D'r wordt hier zowat het hele jaar door vuurwerk afgestoken [dan zijn het wel de hangjongeren ipv de puberale papa's], maar daar komen ze ook niet voor. Tenzij je natuurlijk <insert naam> van de Efteling belt... dan komen ze wel.
Oudste, Jongste en Lara
  vrijdag 30 december 2011 @ 17:39:33 #180
145874 mctwigt
Geestelijke vader van Kwaak
pi_106211376
Godsamme mijn hond is bang voor alles en zeker nu in de vuurwerkverkoopdagen heeft hij pleinvrees
Two guys and a Duck: #1 #2
#3 #4
Op vrijdag 26 augustus 2011 19:59 schreef ColaBlikje het volgende:
Deze eend moet een eigen stripboek krijgen :D Of een deel in de Donald Duck, of de krant ofzo.
pi_106215779
Hier gelukkig nog alles rustig, katten rustig, honden rustig. Ook buiten, wel knallen, maar dieren rustig.
Maar goed, vorig jaar ben ik ook met Noukie buiten naar vuurwerk gaan kijken, ze bleef relaxt naast me zitten. Zodra ik vond dat het te werd ben ik weer naar binnen gegaan.
Weet nog niet hoe Tessa er op gaat reageren. Ze heeft gelukkig wel Noukie als voorbeeld dat het "veilig" is met mij in de buurt.
Zou erg pist worden als iemand een rotje of wat dan ook naar mijn honden zou gooien.

[ Bericht 5% gewijzigd door Bengeltje op 30-12-2011 19:44:54 ]
pi_106216535
Ik voel me eerlijk gezegd een beetje schuldig dat ik vuurwerk heb gekocht voor morgen, mijn kat die nergens bang voor is blijkt bang voor vuurwerk ;(

Maarja of ik nou morgennacht vuurwerk afsteek of de buurman maakt natuurlijk ook geen verschil.

Ik hoop dat jullie hondjes niet al te bang zijn. Rocky vind vuurwerk altijd wel spannend, vooral die vuurballen die wil die altijd "vangen". (maar dat probeerd ie met de maan ook :'))

Nog n ouwe foto van mij en Rocky, blijf em lief vinden ^)
pi_106238624
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 december 2011 19:52 schreef hugsy33 het volgende:
Ik voel me eerlijk gezegd een beetje schuldig dat ik vuurwerk heb gekocht voor morgen, mijn kat die nergens bang voor is blijkt bang voor vuurwerk ;(

Maarja of ik nou morgennacht vuurwerk afsteek of de buurman maakt natuurlijk ook geen verschil.

Ik hoop dat jullie hondjes niet al te bang zijn. Rocky vind vuurwerk altijd wel spannend, vooral die vuurballen die wil die altijd "vangen". (maar dat probeerd ie met de maan ook :'))

[ afbeelding ]
coole foto :)

ons Sammy is op dit moment heel rustig onder het vuurwerk, ook vanmorgen met het uitlaten.
Hier wordt al bijna maand lang vuurwerk afgestoken maar hij heeft nergens last van :)
Ik luister NL-Talig
  zaterdag 31 december 2011 @ 10:45:03 #184
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_106238759
En het gedonder is weer begonnen. Koda vanmorgen om 6u al uitgelaten, toen was het nog lekker rustig. Nu is het hier net de 3e wereld oorlog. Wat een knallen man, is niet gezond! Carbid schieten, bier, oliebollen en illegaal vuurwerk, hier kun je het allemaal vinden :")
  zaterdag 31 december 2011 @ 11:22:45 #185
44200 Sjeekie_Beekie
pi_106239871
De training zit er weer op. Niets leuker dan lekker samen aan het werk te zijn en dan in een warme auto terug naar huis rijden in alle vroegte. Voor we de snelweg opreden, lag Lara in de bak al bij te komen van al het rennen en apporteren.

Toen we de straat in reden zag het al wit van de rook en rood van de rotjes. Normaal gesproken laat ik Lara zelf vanuit de auto naar binnen lopen los, maar nu had ik uit voorzorg de lijn maar aan haar halsband vast laten zitten, en liepen we samen naar binnen. Ik moet het niet hebben dat ze er vandoor gaat als er zo dicht voor de deur geknald wordt.

Daarom als afleiding... gewoon keihard de Top 2000 aan en dan de uren aftellen tot vannacht dat het weer gedaan is. En Lara mag vannacht lekker binnen slapen, die doet geen oog dicht met al dat geknal en ik ga er op tijd in... morgen om 7h weer werken, dus ik moet toch wel een paar uurtjes slapen.
Oudste, Jongste en Lara
pi_106244549
Hier zijn ze ook zo aan het knallen! De hond is helemaal van slag, dus die hebben we met mand en al in een hoekje van de kamer gepropt en de radio staat lekker hard aan. Vanmiddag gaat manlief met haar naar het bos, om haar lekker te laten racen, aangezien daar geen knallen zijn :D Even wat energie aftappen ;)

Ik ben gisteren tijdens het steppen met de hond onderuit gegaan :'( Enkel is flink dik en blauw en kan er niet meer op staan :'( De dokter wist niet of ie gebroken was, maar wou het ff aanzien tot maandag. Tot die tijd absolute rust. Dit wordt lastig met Shiva, die is wat te energiek om het met korte rondjes te moeten doen }:|

Shiva snapte er niets van toen ik op de grond lag en huppelde vrolijk om me heen, zich afvragend wat voor leuk spelletje ik nu weer had bedacht :') Ben door de politie thuisgebracht, nadat Shiva ze vakkundig om haar charmante pootje had gewikkeld. "Ach wat is ze lieeeeeef!! Oh, ze geeft ook nog pootjes! O+ Kom maar hondje, mee in de auto! Oh wat ben je schattiiiiiiiiig!" terwijl Shiva met staart + kont + rest van haar lichaam overdreven aan het kwispelen was :') Doet ze anders nooit, maar goed...

Van charmant zijn word je erg moe, dus...
pi_106245461
Hij wist niet of het gebroken was maar stuurt je wel naar huis ? Goeie huisarts :|W

Sterke ermee iig, je foto is trouwens weer te schattig :D
pi_106245637
Ik was er een half uurtje na het ongeluk en toen was mijn enkel nog niet dik... en ik gaf pijn aan op enkel/onderbeen die hij niet helemaal thuis kon brengen en niet bij een breuk vond horen... maar problemen met enkelbanden enz. kon ie er ook niet in zien. Dus moet nu afwachten en als de pijn erger wordt maar een foto maken :P

Mijn krukken zijn gearriveerd! O+
pi_106249500

Nom!
pi_106250123
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 december 2011 13:32 schreef gehotseflotst het volgende:
Hier zijn ze ook zo aan het knallen! De hond is helemaal van slag, dus die hebben we met mand en al in een hoekje van de kamer gepropt en de radio staat lekker hard aan. Vanmiddag gaat manlief met haar naar het bos, om haar lekker te laten racen, aangezien daar geen knallen zijn :D Even wat energie aftappen ;)

Ik ben gisteren tijdens het steppen met de hond onderuit gegaan :'( Enkel is flink dik en blauw en kan er niet meer op staan :'( De dokter wist niet of ie gebroken was, maar wou het ff aanzien tot maandag. Tot die tijd absolute rust. Dit wordt lastig met Shiva, die is wat te energiek om het met korte rondjes te moeten doen }:|

Shiva snapte er niets van toen ik op de grond lag en huppelde vrolijk om me heen, zich afvragend wat voor leuk spelletje ik nu weer had bedacht :') Ben door de politie thuisgebracht, nadat Shiva ze vakkundig om haar charmante pootje had gewikkeld. "Ach wat is ze lieeeeeef!! Oh, ze geeft ook nog pootjes! O+ Kom maar hondje, mee in de auto! Oh wat ben je schattiiiiiiiiig!" terwijl Shiva met staart + kont + rest van haar lichaam overdreven aan het kwispelen was :') Doet ze anders nooit, maar goed...

Van charmant zijn word je erg moe, dus...
[ afbeelding ]
Die lichte ogen zijn zó tof :D Beterschap met je enkel, autsj! :*
pi_106250308
Beterschap gehotseflotst! Ik hoop echt dat het niet gebroken is en dat je snel weer op de been (HAHAHA, GET IT, GET IT?) bent! ;)
  zaterdag 31 december 2011 @ 15:44:03 #192
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_106250329
Huh, hoezo met de politie
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_106251329
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 december 2011 15:43 schreef Messina het volgende:
Beterschap gehotseflotst! Ik hoop echt dat het niet gebroken is en dat je snel weer op de been (HAHAHA, GET IT, GET IT?) bent! ;)
Haha :') Maar bedankt! Net wel naar het bos geweest O+ lekker weg van de knallen, Shiva vond het heeeeeerlijk!

Politie, omdat er een man met scooter was gestopt om me te helpen en de op dat moment voorbijrijdende politie dacht dat ie me had aangereden. Vervolgens deed Shiva charmant, raakten we aan de praat en wilden ze me thuisbrengen :)
pi_106251399
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 december 2011 16:06 schreef gehotseflotst het volgende:

[..]

Haha :') Maar bedankt! Net wel naar het bos geweest O+ lekker weg van de knallen, Shiva vond het heeeeeerlijk!

Politie, omdat er een man met scooter was gestopt om me te helpen en de op dat moment voorbijrijdende politie dacht dat ie me had aangereden. Vervolgens deed Shiva charmant, raakten we aan de praat en wilden ze me thuisbrengen :)
Volgens mij hoeft Shiva weinig te doen om charmant te zijn ;)
  zaterdag 31 december 2011 @ 16:50:57 #195
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_106253560
Zo, vandaag op de laatste dag van het jaar toch nog een goede daad verricht.

Ik was bij mijn opa en oma oliebollen aan het bakken, en we hadden Koda ook bij ons. Koda had gegeten en moest er ff uit, dus wij een blokje om langs het kanaal, vind ik daar een helemaal doorweekte en smerige pitbull pup. Heb het beestje even aangehaald en hij was zo bang voor vuurwerk dat bij elke knal die gewoon in een dook. Ik zag dat die een halsbandje om had, en heb Koda ff opgetilt en de pup aan de riem gedaan, nog een stukje gezocht of ik het baasje kon vinden, maar helaas..

Toen ben ik maar naar huis gelopen van mijn opa en oma en de pup meegenomen en ff verzorgt, lekker droog gemaakt en wat te eten en drinken gegeven. Beestje was helemaal in shock, erg sneu. Direct de dierenambulance gebelt en die waren met 10 minuten al bij ons. Ze hadden nog geen melding gehad van een vermiste pup, maar hij was gelukkig wel gechipt en ze konden hem veilig thuisbrengen. Heb mijn nummer ff doorgegeven en gevraagd of we contact kunnen krijgen met de eigenaren, wil wel graag weten of het beestje weer goed terrecht komt.
pi_106259800
Hopelijk vinden ze snel de baasjes, arme pup. Die angst gaat er niet snel meer uit. :{
Goede daad Maus. ^O^
pi_106260742
Wat n geluk dat jij daar was maus *O*
pi_106261692
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 december 2011 16:50 schreef Mauskoekwaus het volgende:

Toen ben ik maar naar huis gelopen van mijn opa en oma en de pup meegenomen en ff verzorgt, lekker droog gemaakt en wat te eten en drinken gegeven. Beestje was helemaal in shock, erg sneu. Direct de dierenambulance gebelt en die waren met 10 minuten al bij ons. Ze hadden nog geen melding gehad van een vermiste pup, maar hij was gelukkig wel gechipt en ze konden hem veilig thuisbrengen. Heb mijn nummer ff doorgegeven en gevraagd of we contact kunnen krijgen met de eigenaren, wil wel graag weten of het beestje weer goed terrecht komt.
Zag hij er (op het smerige na) verder wel goed uit? Niet ondervoed ofzo?
Wat fijn dat jij hem hebt gevonden _O_ O+ Ik duim dat de baasjes snel gevonden worden.
  zaterdag 31 december 2011 @ 20:53:38 #199
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_106262501
Was zeker geluk. Het beestje kwam ons tegemoet lopen en was niet meer van Koda af te slaan. Hij was gelukkig wel goed op gewicht, vacht zag er goed uit alleen hij was wel zeiknat, kan zijn dat die het kanaal in is geweest of dat het door de regenbuien kwam. Ik neem maandag ff contact op met de dierenambulance, indien zij nog geen contact met ons hebben opgenomen. Hij was wel eeeeerrrrrug lief haha :D
pi_106262509
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 december 2011 16:50 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Zo, vandaag op de laatste dag van het jaar toch nog een goede daad verricht.

Ik was bij mijn opa en oma oliebollen aan het bakken, en we hadden Koda ook bij ons. Koda had gegeten en moest er ff uit, dus wij een blokje om langs het kanaal, vind ik daar een helemaal doorweekte en smerige pitbull pup. Heb het beestje even aangehaald en hij was zo bang voor vuurwerk dat bij elke knal die gewoon in een dook. Ik zag dat die een halsbandje om had, en heb Koda ff opgetilt en de pup aan de riem gedaan, nog een stukje gezocht of ik het baasje kon vinden, maar helaas..

Genomineerd voor de beste daad van 2011 _O_ ^O^
&lt;a href="http://www.vwkweb.nl/" rel="nofollow" target="_blank"&gt;[b]Vereniging voor weerkunde en klimatologie[/b]&lt;/a&gt;
&lt;a href="http://www.estofex.org/" rel="nofollow" target="_blank"&gt;[b]ESTOFEX[/b]&lt;/a&gt;
  zaterdag 31 december 2011 @ 23:17:18 #201
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_106265560
Haha, ik neem aan dat iedereen die een beetje gek is op dieren dit zou doen toch? Ook al ben je er niet gek op, als je die oogjes toch zag en hoe angstig die was.. je voelt je spontaan schuldig als je daar wegloopt zonder hem. :P
pi_106265655
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 december 2011 23:17 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Haha, ik neem aan dat iedereen die een beetje gek is op dieren dit zou doen toch? Ook al ben je er niet gek op, als je die oogjes toch zag en hoe angstig die was.. je voelt je spontaan schuldig als je daar wegloopt zonder hem. :P
Dat verwacht ik ook wel, zeker de mensen in dit topic. :) Maar toch jij was het. ;)
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 31 december 2011 @ 23:32:52 #203
163650 Greys
pi_106265848
Maus! _O_
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zondag 1 januari 2012 @ 02:02:32 #204
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_106269021
Heuj de eerste hier in dit topic? Iedereen een gelukkig nieuw jaar, maak er wat moois van en blijf gezond, ik ga proberen weer gezond te worden en ga lekker genieten van mijn Kodatje :D
pi_106269117
Gelukkig nieuwjaar iedereen ! Mijn kat blijkt vuurwerk geweldig te vinden :D
  zondag 1 januari 2012 @ 13:12:16 #206
24188 Belana
kloon van belana
pi_106274468
Goed nieuwjaar allemaal lieve mensen!
stormy waters...
sailin'
pi_106274517
Gelukkig nieuwjaar allemaal! :)
pi_106274520
quote:
0s.gif Op zondag 1 januari 2012 02:06 schreef hugsy33 het volgende:
Gelukkig nieuwjaar iedereen ! Mijn kat blijkt vuurwerk geweldig te vinden :D
Voor het raam kijken? :D
pi_106274977
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 december 2011 19:52 schreef hugsy33 het volgende:

[ afbeelding ]
Leuk foto ;)

Wat voor "merk" hond is dat? Vind het wel een leuk beest :Y
pi_106275737
Ja wel voor t raam, vond het buiten te gevaarlijk, maar hij volgde alle pijlen hehe.

T merk is trouwens rottweiler/??
T was n straathond in miami dus we weten alleen dat z'n moeder n rottweiler was
pi_106276358
Gelukkig nieuwjaar allen :W

Volgens ouders en zus heeft Sammy zich goed gedragen gisteren.
Limo en Bentley (hondjes van mn beste vriendin) die waren ook heel rustig.
Stonden zelfs met voorpootjes op de vensterbank naar buiten te kijken
Ik luister NL-Talig
  zondag 1 januari 2012 @ 15:09:59 #212
176471 oh-oh
pi_106276937
Gelukkig nieuw jaar allemaal :D
Koekwaus, wat zielig, gelukkig dat je hem vond O+
Hier was Billy van te voren erg bang voor de knallen, om middernacht was alles in diepe rust, inclusief Thessa O+

Chico en Kees gingen om 20.00 samen met haar naar bed.
Ze sliepen al voor Thessa vertrokken was:

( Groucho Marx )
  zondag 1 januari 2012 @ 16:38:04 #213
24188 Belana
kloon van belana
pi_106278807
wat een lieve foto's oh-oh O+
stormy waters...
sailin'
  zondag 1 januari 2012 @ 17:50:51 #214
176471 oh-oh
pi_106281058
Heerlijk he, zelfs in haar slaap greep ze de hondjes, en de hondjes genieten even hard als het meisje ( en ik ) O+
Kijk dat handje bij Sjon O+
( Groucho Marx )
pi_106281136
Wat n schatjes O+

Niets zo fijn als n hond die bij je komt slapen.

Boef en bliksem hebben wat slaap in te halen :D
  zondag 1 januari 2012 @ 19:08:01 #216
24188 Belana
kloon van belana
pi_106283286
hahahaha, geniale foto!!
stormy waters...
sailin'
pi_106283517
quote:
0s.gif Op zondag 1 januari 2012 17:52 schreef hugsy33 het volgende:
Wat n schatjes O+

Niets zo fijn als n hond die bij je komt slapen.

Boef en bliksem hebben wat slaap in te halen :D
[ afbeelding ]
Whaha _O- Alsof de kat schreeuwt dat de hond stil moet zijn, en de hond zegt gapend "mens zeur niet" :D
pi_106283682
_O_ die foto

En gelukkig nieuwjaar allemaal!! *O*

Abu is best braaf gebleven gisteren, hier in België toch veel minder vuurwerk dan in Nederland gelukkig.
Aan het begin van de avond was het nog rustig:

Maar toen hij buiten wel heel veel knallen hoorde was het onder de bank toch veiliger ;)
pi_106301692
Ook nog de allerbeste wensen allemaal! Maak er een goed jaar van! :D

Maus: Superrrrr! O+ Ben benieuwd wat de mensen van de dierenambulance je kunnen vertellen! Het arme puppeding :'( Hoop dat ie er snel weer bovenop is...

Hugsy: haha, wat goed van je kat! En wat een leuke foto, die hebben zeker wat slaap in te halen!

Oh-oh: Wat een lieve foto's! Dat handje O+

Njosnavelin: Achgossie, die arme angstoogjes op de laatste foto.. Is Abu alweer een beetje zichzelf?

Messina: Hoe gaat het met je man? :o

Hier ging de jaarwisseling erg goed. De katten waren redelijk rustig (en eentje zat voor het raam naar buiten te staren) en Shiva lette erg goed op de reacties van de katten en van ons. 's Middags buiten lopen vond ze verschrikkelijk met alle knallen, maar eenmaal binnen was ze weer een stuk rustiger O+ Ze heeft zelfs nog op haar botje liggen knagen voor en na het ergste geknal om 00:00.
  maandag 2 januari 2012 @ 12:16:58 #220
298937 phusician
wees wijs dan doe je goed
pi_106306266
oh oh wat een schattige foto's.
  maandag 2 januari 2012 @ 12:18:20 #221
176471 oh-oh
pi_106306303
thnx O+
Oh ik moet nog checken of er nog leuke op mn camera staan ook, dit waren enkel de snelle crappy foonpics :D
( Groucho Marx )
  maandag 2 januari 2012 @ 14:23:40 #222
176471 oh-oh
pi_106310858
In elk geval deze:

mevrouw van 4 loopt dus echt in dr uppie met 5 van de 6 honden naar buiten en zet ze eigenhandig in de auto :D
( Groucho Marx )
  maandag 2 januari 2012 @ 15:04:51 #223
176471 oh-oh
pi_106312345
En een sfeerimpressie van de laatste wandeling van 2011:

Maar er waren wel knallen in de verte :P
( Groucho Marx )
pi_106312662
quote:
0s.gif Op zondag 1 januari 2012 19:18 schreef Njosnavelin het volgende:
_O_ die foto

En gelukkig nieuwjaar allemaal!! *O*

Abu is best braaf gebleven gisteren, hier in België toch veel minder vuurwerk dan in Nederland gelukkig.
Aan het begin van de avond was het nog rustig:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Maar toen hij buiten wel heel veel knallen hoorde was het onder de bank toch veiliger ;)
[ afbeelding ]
Abu lijkt me zo'n zacht en lief hondje O+ En die oogjes onder de bank...
pi_106312674
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2012 15:04 schreef oh-oh het volgende:
En een sfeerimpressie van de laatste wandeling van 2011:

Landschap O+
  maandag 2 januari 2012 @ 15:16:15 #226
176471 oh-oh
pi_106312723
The hills are alive ja :D
( Groucho Marx )
pi_106312854
Sjon op die laatste foto :D
The way you rock'n'roll
pi_106313466
Ach ik vind hondjes die van angst onder de bank kruipen altijd zo zielig ;(

@ oh-oh, rare vraag misschien maar ik heb in het boek van cesar milan gelezen dat honden met kleertjes vaker ruzie hebben/vechten omdat door de kleding de lichaamstaal en geur word geblokkeerd. Merk jij daar nou wat van??
pi_106313528
High five voor Rocky :P

maandag 2 januari 2012 @ 15:39:33 #230
176471 oh-oh
pi_106313579
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2012 15:36 schreef hugsy33 het volgende:
Ach ik vind hondjes die van angst onder de bank kruipen altijd zo zielig ;(

@ oh-oh, rare vraag misschien maar ik heb in het boek van cesar milan gelezen dat honden met kleertjes vaker ruzie hebben/vechten omdat door de kleding de lichaamstaal en geur word geblokkeerd. Merk jij daar nou wat van??
:') Nee, wat een larie :D
Mijnes hebben echt zelden mot hoor, en als ze mot hebben dan is t ff een paar seconden en zijn ze weer vriendjes.
Weer minpunten voor Cesar :P
( Groucho Marx )
  maandag 2 januari 2012 @ 15:39:46 #231
176471 oh-oh
pi_106313589
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2012 15:38 schreef hugsy33 het volgende:
High five voor Rocky :P

[ afbeelding ]
_O- O+
( Groucho Marx )
pi_106313700
Ik vond het ook al raar, het enige dat kleding kan verbergen is de hanenkam, maar dan heb je altijd je staart en oren nog plus je tanden laten zien ed
  maandag 2 januari 2012 @ 15:46:30 #233
176471 oh-oh
pi_106313850
Honden zonder staart en onder zonder snuit, die zijn vaak de lul omdat andere honden hun emotie niet kunnen lezen, en die zonder snuit ook nog es omdat ze vaak meteen te dicht op de andere hond staan om te snuffelen en gekke geluiden maken.
Mijn honden hebben echt een hekel aan bulldoggen en mopsen en zo.
Er zijn er een paar die ze kennen, die vinden ze dan wel tof, behalve engelse bullen, die moeten ze gewoon standaard nooit _O-
( Groucho Marx )
pi_106314542
Rocky heeft ook geen staart maar die heeft vooral problemen dat bijna elke hond hem wil dekken :')
pi_106314788
Mooie foto's weer oh oh!!

quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2012 15:14 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Abu lijkt me zo'n zacht en lief hondje O+ En die oogjes onder de bank...
Hihi, dat is hij ook O+
  maandag 2 januari 2012 @ 16:13:55 #236
176471 oh-oh
pi_106314835
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2012 16:06 schreef hugsy33 het volgende:
Rocky heeft ook geen staart maar die heeft vooral problemen dat bijna elke hond hem wil dekken :')
Is ie geholpen?
Chico en Billy en Sjon( en nog heel veel reuen die ik ken _O- ) geilen ook echt onwijs op gecastreerde reuen, voor mij een reden om nooit zomaar een reu te laten helpen :+
( Groucho Marx )
pi_106314988
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2012 16:13 schreef oh-oh het volgende:

[..]

Is ie geholpen?
Chico en Billy en Sjon( en nog heel veel reuen die ik ken _O- ) geilen ook echt onwijs op gecastreerde reuen, voor mij een reden om nooit zomaar een reu te laten helpen :+
Haha, die van mij houdt ook van geholpen mannetjes _O- Vaak tot ergernis van de baas van de reu.
  maandag 2 januari 2012 @ 16:19:09 #238
93499 Nonneke
-= People Are Strange =-
pi_106315055
nog bedankt tante oh-oh O+ :9 we luvde ze hard :Y)
-= Een ongeluk zit in een klein hoekje... =-
;)
Lekker motor rijjuuuuhh
  maandag 2 januari 2012 @ 16:22:07 #239
176471 oh-oh
pi_106315181
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2012 16:17 schreef Njosnavelin het volgende:

[..]

Haha, die van mij houdt ook van geholpen mannetjes _O- Vaak tot ergernis van de baas van de reu.
Ja ik vind het ook stikgenant, echt waar :') _O-
Maar als de reu het niet erg vindt, en meestal is dat zo, ach, dan laten we ze meestal maar _O-
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2012 16:19 schreef Nonneke het volgende:
nog bedankt tante oh-oh O+ :9 we luvde ze hard :Y)
[ afbeelding ]
:D Hier waren ze ook zo op!
Heb je zelf al een droogmachien?
Zelfs de egel lafde ze big time :D
Net als zn Igelfutter trouwens :D
( Groucho Marx )
  † In Memoriam † maandag 2 januari 2012 @ 17:02:45 #240
72518 Strega
Het glas is altijd halfvol.
pi_106316773
Allemaal de allerbeste wensen.
Oh-Oh ik vind Thessa echt zo'n stoer grietje! Leuke foto's! ^O^
De pc heeft hier een grote update gehad, dus binnenkort weer eens wat foto's van de heren Hond hier.
De tong is het enige wapen dat scherper wordt bij veelvuldig gebruik.
Bullie is thuis
pi_106318265
Ja z'n ballen zijn weg ;(
  dinsdag 3 januari 2012 @ 14:51:11 #242
176471 oh-oh
pi_106355515

De Keizer en de Prinses O+
( Groucho Marx )
pi_106356797
Wat leuk zo'n zij-shot, nog niet vaak gezien O+
pi_106357159
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2012 08:01 schreef gehotseflotst het volgende:

Messina: Hoe gaat het met je man? :o

Hij kan z'n vingers bewegen, en that's it. Z'n duim opsteken (of zijn favoriete middelvinger) is onmogelijk. Ook een vuist maken kan niet.
Hij kan zeg maar net 'wiebelen' met z'n vingers. Das dus niet goed. Nog zeven dagen wachten en dan gaan ze een nieuwe foto maken en hebben we ook een gesprek met een arts. Wachten, wachten, wachten. Z'n linkerschouder is enorm stijf omdat hij al weken alles met links doet, dus dat is ook niet prettig voor 'm. Hij raakt ontzettend snel geergerd tegen mij, zoonlief, Alfa & katten.

Ondertussen vallen ineens allerlei taken op mijn bord. Klussen die ik eigenlijk niet kan moet ik nu doen. Ik doe het met liefde, maar het is veel werk en ik ben doodop 's avonds.

Mijn man ging altijd eens per week frisbee'en met Alfa, en dat mist 'ie enorm. Als ik gooi is het toch anders... Like... 2 meter :') Mijn man komt (kwam) wel twintig meter ver met dat ding.

Kortom, het is afzien voor het hele gezin. Ik mis ook kleine dingetjes. Het gitaargeplingel, samen gamen, spontaan de auto pakken en naar Duitsland rijden.... Kleine dingetjes die je normaal voor lief neemt :@

En omdat dit een zeikpost lijkt ook wat goeds;
Ik vind het heerlijk om veel tijd met m'n lief door te brengen. Misschien zouden anderen GEK worden van elkaar, maar dat is hier (nog) niet het geval, integendeel. *;
  dinsdag 3 januari 2012 @ 15:32:45 #245
176471 oh-oh
pi_106357448
:o Oh my Messina, en dat allemaal om een hand?
Pisje, toevallig maakte ik oudejaarsdag nog zo een zijshot van diezelfde twee honden :D
( Groucho Marx )
  dinsdag 3 januari 2012 @ 15:48:14 #246
176471 oh-oh
pi_106358157

( Groucho Marx )
pi_106358424
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 januari 2012 15:32 schreef oh-oh het volgende:
:o Oh my Messina, en dat allemaal om een hand?
Arm

Arm inclusief 6 schroeven :{

quote:
0s.gif Op dinsdag 3 januari 2012 15:48 schreef oh-oh het volgende:
[ afbeelding ]
Hihi :D
pi_106359195
Ik heb t even gemist, wat is er gebeurd dat je man zo in de lappenmand zit messina?

Beterschap iig!

Oh ik ben trouwens ook heel slecht met een frisbee, maar n tennisbal + racket of werphengel komt al snel erg ver, misschien is dat wat?
pi_106360101
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 januari 2012 16:08 schreef hugsy33 het volgende:
Ik heb t even gemist, wat is er gebeurd dat je man zo in de lappenmand zit messina?

Beterschap iig!

Oh ik ben trouwens ook heel slecht met een frisbee, maar n tennisbal + racket of werphengel komt al snel erg ver, misschien is dat wat?
Oke, houd je vast :')

Mijn man doet aan vechtsport. Hij ging hier vrolijk van huis, en minder vrolijk binnen. Ik kijk 'm aan en zie dat er wat mis is.
"Mijn arm doet fucking zeer", zegt ' ie. Dus ik help 'm met z'n jas uittrekken, vest uit, kijk naar die arm en zie direct dat het gebroken is.
Ik vraag wat er in GODSNAAM is gebeurd... Blijkt 'ie na vechtsport te zijn gevallen. :X
Geen stoere verhalen 'Ik kreeg een trap tijdens MMA', neen, meneer gleed uit op gladde tegeltjes :')

Die debiel is nog wel 25 kilometer naar huis gaan rijden. En nee, we hebben geen automaat. Stomkop. |:(

Noe, naar het ziekenhuis, veel gelachen daar (we zaten te grappen met de arts dat ik hem mishandeld zou hebben, er werd een vertrouwens-persoon aangeboden :') ), paar foto's gemaakt, en in 't gips. Na een week blijkt het niet te helen, en zeiden ze ook dat het vrijwel zeker niet meer ging helen. Maar ja, protocol is protocol, dus hij moest eerst anders ingegipst. Nu had ik dus een man die een week lang met een arm recht vooruit onder z'n jas/trui naast me liep. Ik smeekte hem om binnen te blijven, maar helaas, ik moest ermee voor lul lopen.

Na die week was het inderdaaaaaaaaad niet geheeld }:| , en is 'ie geopereerd. Moest 'ie nog een nacht blijven. 'Waarom?', sputterde manlief tegen. 'Nou meneer, dat doen we vaker bij complicaties.' Manlief kijkt de zuster aan (like this: :{ ) en vraagt of er complicaties zijn. 'Nee, meneer'. Manlief was in staat om de zuster met z'n linkerhand te wurgen, maar was te misselijk.

En tsja, nu zijn we precies een week na de operatie. Dusssss
pi_106360386
Hoop ellende voor zo'n klein ongelukje zeg!

Hopelijk is hij snel van alles verlost en hoef jij niet meer voor lul te lopen ;)

Beterschap :*
  dinsdag 3 januari 2012 @ 16:44:16 #251
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_106360825
Wat een drama om een gebroken arm :')

oh-oh :D Die pics _O- :D
  dinsdag 3 januari 2012 @ 16:47:54 #252
176471 oh-oh
pi_106360994
:@ Ik zit het echt waar met open mond te lezen allemaal.
Ik snap dat het vervelend is maar wat een drama idd, en je vent is degene met de gebroken arm, en jij maar huilen om van alles en nog wat, ik zal dr wel te nuchter voor zijn allemaal of zo hoor, sorry...
( Groucho Marx )
  dinsdag 3 januari 2012 @ 16:49:40 #253
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_106361086
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 januari 2012 16:47 schreef oh-oh het volgende:
Ik snap dat het vervelend is maar wat een drama idd, en je vent is degene met de gebroken arm, en jij maar huilen om van alles en nog wat, ik zal dr wel te nuchter voor zijn allemaal of zo hoor, sorry...
I second that. It's not the end of zeh world.

Als Mo me zou smeken om thuis te blijven omdat ik met mijn rolstoel en voet hem voor lul liet lopen, had ik mijn krukken rectaal ingebracht bij hem B-)
  dinsdag 3 januari 2012 @ 16:50:13 #254
176471 oh-oh
pi_106361115
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 januari 2012 16:49 schreef Qwea het volgende:

[..]

I second that. It's not the end of zeh world.

Als Mo me zou smeken om thuis te blijven omdat ik met mijn rolstoel en voet hem voor lul liet lopen, had ik mijn krukken rectaal ingebracht bij hem B-)
Ik weet dat je het ook nog meent _O-
( Groucho Marx )
pi_106362439
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 januari 2012 16:47 schreef oh-oh het volgende:
Dat komt door mijn psychische gesteldheid :')

In het dagelijks leven vrij kil en hard, maar zodra er ook maar IETS anders gaat dan verwacht ben ik van slag, en dat kan echt weken nawerken. Achteraf denk ik ook: Djiiiiiezus, maar op dat moment kan ik niet meer nadenken of zo. Volgens mij springt mijn IQ dan ook ver onder gemiddeld, tijdens zo'n bui :')

SPOILER
pi_106362475
Maar je vriend heeft zijn andere hand nog.. daar kan hij vast wel een frisbee mee gooien. dan maar geen 20 meter maar 15 hoor.
I solemnly swear i'm up to no good
  dinsdag 3 januari 2012 @ 17:26:15 #257
176471 oh-oh
pi_106362523
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 januari 2012 17:23 schreef Messina het volgende:

[..]

Dat komt door mijn psychische gesteldheid :')

In het dagelijks leven vrij kil en hard, maar zodra er ook maar IETS anders gaat dan verwacht ben ik van slag, en dat kan echt weken nawerken. Achteraf denk ik ook: Djiiiiiezus, maar op dat moment kan ik niet meer nadenken of zo. Volgens mij springt mijn IQ dan ook ver onder gemiddeld, tijdens zo'n bui :')

SPOILER
:o :@ Serieus?
Mijn excuses dan hoor, want dat wist ik echt niet, ik dacht echt even dat het aan mij lag, maar dan snap ik het wel hoor :*
( Groucho Marx )
pi_106362648
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 januari 2012 17:26 schreef oh-oh het volgende:

[..]

:o :@ Serieus?
Mijn excuses dan hoor, want dat wist ik echt niet, ik dacht echt even dat het aan mij lag, maar dan snap ik het wel hoor :*
Helaas wel ;)

Hoef je geen sorry te zeggen, kun jij toch niet weten :D

Ik denk dat ik, als het een ander zou zijn, ook zou denken: Wat een muts :@
  dinsdag 3 januari 2012 @ 18:13:49 #259
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_106364098
Ik weet niet meer wat ik moet.. Koda heeft inmiddels 20 dagen anti-biotica gehad en 8 dagen slijmoplossers, en nog klinkt hij zo benauwd en is die 's ochtends vroeg gewoon aan het roggelen alsof het een bejaarde man is. Ik heb in 12 weken tijd bijna ¤300,- betaald voor allerlei dingen, samen met mijn ouders, want we hebben het thuis al niet zo breed, maar ik vind dat hij daar niet onder mag lijden. Wat moet ik nu doen? De afgelopen 3-4 dagen is die gewoon al weer helemaal uit zijn doen, hij heeft vreselijk dunne poep bij 2 van de 6 keer dat ik hem uitlaat, en soms gaat die gewoon midden op straat liggen en komt die niet meer vooruit. Ik ben echt bang dat er iets met hem is, want de DA had gezegt dat die waarschijnlijk net een beginnende longontsteking heeft weten te ontlopen. De slijmoplossers hebben weinig/bijna niet geholpen helaas. Haar enige optie was nog een foto van zijn longen, om uit te sluiten dat daar niks mis is, en die foto kost me ook al consult + foto = ong. ¤80,-..

Verder groeit die wel prima, speelt die leuk met andere pups in het bos en leert en luistert hij nog erg goed. Hij weegt nu 20Kg en is aankomende zaterdag al 19 weken. Heeft iemand enig idee wat ik nu moet doen? Ik ben zelf ook nu al ruim een jaar ziek, en mijn ouders zeggen dat als ik niet over mijn eigen kwaaltjes ''aan het zeuren ben'', dat ik maar over onze hond begin te zorgen, terwijl ik gewoon het beste met Koda voor heb, omdat hij echt hetgene is wat mij door deze hele moeilijke periode heen sleept. Hij is echt het beste wat mij in een hele lange tijd is overkomen, en hij maakt me simpelweg heel gelukkig alleen al door zijn aanwezigheid. Ik zit hier nu weer met tranen in me ogen, en ik vind mezelf zo stom en zielig klinken nu :') Ik kan gewoon niet leven als iemand van mijn leeftijd, ik word verdomme in maar 18 en ik kan gewoon nooit uitgaan of leuke dingen doen omdat ik daar gewoon 100% beperkt in ben door mijn tot dusver onbekende aandoening. Ik zie gewoon geen uitweg meer, ik ben echt gewoon depressief..
pi_106364518
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 januari 2012 18:13 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Ik weet niet meer wat ik moet.. Koda heeft inmiddels 20 dagen anti-biotica gehad en 8 dagen slijmoplossers, en nog klinkt hij zo benauwd en is die 's ochtends vroeg gewoon aan het roggelen alsof het een bejaarde man is. Ik heb in 12 weken tijd bijna ¤300,- betaald voor allerlei dingen, samen met mijn ouders, want we hebben het thuis al niet zo breed, maar ik vind dat hij daar niet onder mag lijden. Wat moet ik nu doen? De afgelopen 3-4 dagen is die gewoon al weer helemaal uit zijn doen, hij heeft vreselijk dunne poep bij 2 van de 6 keer dat ik hem uitlaat, en soms gaat die gewoon midden op straat liggen en komt die niet meer vooruit. Ik ben echt bang dat er iets met hem is, want de DA had gezegt dat die waarschijnlijk net een beginnende longontsteking heeft weten te ontlopen. De slijmoplossers hebben weinig/bijna niet geholpen helaas. Haar enige optie was nog een foto van zijn longen, om uit te sluiten dat daar niks mis is, en die foto kost me ook al consult + foto = ong. ¤80,-..

Verder groeit die wel prima, speelt die leuk met andere pups in het bos en leert en luistert hij nog erg goed. Hij weegt nu 20Kg en is aankomende zaterdag al 19 weken. Heeft iemand enig idee wat ik nu moet doen? Ik ben zelf ook nu al ruim een jaar ziek, en mijn ouders zeggen dat als ik niet over mijn eigen kwaaltjes ''aan het zeuren ben'', dat ik maar over onze hond begin te zorgen, terwijl ik gewoon het beste met Koda voor heb, omdat hij echt hetgene is wat mij door deze hele moeilijke periode heen sleept. Hij is echt het beste wat mij in een hele lange tijd is overkomen, en hij maakt me simpelweg heel gelukkig alleen al door zijn aanwezigheid. Ik zit hier nu weer met tranen in me ogen, en ik vind mezelf zo stom en zielig klinken nu :') Ik kan gewoon niet leven als iemand van mijn leeftijd, ik word verdomme in maar 18 en ik kan gewoon nooit uitgaan of leuke dingen doen omdat ik daar gewoon 100% beperkt in ben door mijn tot dusver onbekende aandoening. Ik zie gewoon geen uitweg meer, ik ben echt gewoon depressief..
Zie dm
I solemnly swear i'm up to no good
  dinsdag 3 januari 2012 @ 18:31:34 #261
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_106364689
Ik zag het, dankje, zal ik doen,
pi_106365696
Wat vervelend voor jullie, Maus...
Is het geen mogelijkheid om in termijnen te betalen bij de DA?
Onze DA doet daar niet moeilijk over, maar daar komen we alweer een jaar of 6.

Je kan het altijd proberen aan te kaarten...

Ik hoop dat jij je snel beter voelt, of in ieder geval lekkerder in je vel zit. :*
  dinsdag 3 januari 2012 @ 20:07:26 #263
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_106368551
Heb met tranen in mijn ogen toch stiekem, want mijn ouders vonden dat ik ''aandacht zocht'' en ''me aanstelde'' ( :') ), mijn opa en oma gebelt, en zij vonden het erg fijn dat ik hun daar zo in vertrouwde. Zij gaan even overleggen wat juist is en ze hebben het er niet over met mijn ouders, want ze vinden dat ik soms nogal onterrecht behandelt word door mijn ouders. Ik ben gewoon heel snel ongerust en misschien wel te (over)gevoellig. Ik kan niet uitleggen hoeveel Koda voor mij de afgelopen 12 weken al heeft betekent, en wat die dus de komende jaren nog voor mij gaat betekenen. Als ik wakker word en ik ben weer depri, dan komt hij 's ochtends vroeg zo lief naast me zitten en daar word ik gewoon zo blij van. Het is gewoon echt een vriend en iemand die mij begrijpt. Mijn vader snapt die band wat ik met Koda heb denk ik gewoon niet, en mijn moeder vind Koda ook erg belangrijk want ze is zelf ook al een jaar thuis met een rug die finaal defect is, maar toch heb ik het idee dat ze niet inzien dat er daadwerkelijk wat aan de hand kan zijn met mijn Kodatje, want hij is soms gewoon niet zoals een normale pup moet zijn.

Ik heb besloten dat ik er vanavond maar is uit ga, even een filmpje pakken in de bios, want ik trek het niet om nog langer in hetzelfde huis te zijn als mijn ouders. Ben gewoon bang voor hoe ik ga reageren als ze me aanspreken, want ik heb dus zo'n beetje 90% van al mijn frustratie op zitten kroppen, 5% kan ik hier kwijt en die laatste 5% bij mijn opa en oma. Fijn dat er ook mensen hier zijn die dit daadwerkelijk lezen en met mij meevoelen..
pi_106369776
Wat vervelend allemaal, Maus :{ . Wat vindt de dierenarts dat er nu gedaan moet worden met Koda? Heb je die foto van de longen nu uiteindelijk wel laten maken?
Sterkte in ieder geval!
pi_106374399
Jeetje, Messina, stom dat ze dat via dat protocol moeten doen als je bij voorbaat al weet dat het niet gaat werken :( Hoop dat er snel verbetering is! En het komt allemaal wel weer goed met 'm :*

Maus: Arme, arme Koda :'( En jij, natuurlijk... want het is helemaal niks als het niet goed gaat met je dier(en)! Heeft de DA echt geen enkel idee wat Koda mankeert en heb je de foto uiteindelijk laten maken? Sterkte!

Oh-oh: Helemaal geweldige pakjes en leuke foto's weer :D

Mijn enkelbanden blijken gescheurd te zijn -O- Ben al wel met man en hond naar het bos geweest, maar dat was lastig, vanwege de combinatie modder+krukken...
Wil er zo snel mogelijk weer met de hond eropuit kunnen, zonder hulp van man... Zou dat te doen zijn met een of ander rekbare lijn, zodat ze me niet om kan trekken? :?
pi_106376692
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 januari 2012 22:06 schreef gehotseflotst het volgende:
Jeetje, Messina, stom dat ze dat via dat protocol moeten doen als je bij voorbaat al weet dat het niet gaat werken :( Hoop dat er snel verbetering is! En het komt allemaal wel weer goed met 'm :*

Mijn enkelbanden blijken gescheurd te zijn -O- Ben al wel met man en hond naar het bos geweest, maar dat was lastig, vanwege de combinatie modder+krukken...
Wil er zo snel mogelijk weer met de hond eropuit kunnen, zonder hulp van man... Zou dat te doen zijn met een of ander rekbare lijn, zodat ze me niet om kan trekken? :?
Komt goed! :Y

Ik denk dat jij vooral even rustig aan moet doen... Goed naar je lichaam luisteren ook. Dan ben je snel weer op de been :Y

Fijn dat het niet gebroken is trouwens!
pi_106377048
Ik zou niet te veel risico nemen gehotaeflots, voor je het weet mag je er een paar maandjes fysio achter plakken ;)

Beterschap!
pi_106380909
Vandaag gingen de weimpjes naar de hondenschool voor een ontdekkingsparcours;) volgende week gaan we weer.
Filmpje

De grote hond was erg boeiend

Hondje omver gooien.

En aanvallen maar!

pi_106382521
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 januari 2012 17:24 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Maar je vriend heeft zijn andere hand nog.. daar kan hij vast wel een frisbee mee gooien. dan maar geen 20 meter maar 15 hoor.
Ik heb jouw bericht helemaal gemist :@
Joahhhh, vast wel binnenkort, maar nu nog even niet. :)
Misschien moet ik ook gewoon wat oefenen! :Y

_Multiply86_! Die pups O+
Weimaraners zijn sowieso al prachtig, maar die pups zijn natuurlijk helemaal om op te vreten O+
  woensdag 4 januari 2012 @ 00:58:59 #270
176471 oh-oh
pi_106382549
Gave foto's Multi, ik vind ze persoonlijk volwassen mooier, omdat ze dan zo elegant zijn O+
( Groucho Marx )
pi_106382683
Ik begin ze ook steeds leuker te vinden _O- :P , maar qua uiterlijk is het eigenlijk helemaal niet waar ik op val en de reuen zijn vaak zo patserig :') Haar eigen pup van 8 maanden is wel super leuk, mega beest is het, bijna 40 kg al en zo lomp _O-

Volgende week vrijdag ga ik een dagje op de pups passen O+ En die week daarna ook nog 2 dagen en dan zijn ze alweer bijna weg -O-
pi_106382807
Jaaaaaaaaaa, zeker volwassen mooier, maar kijk nouuuu! Kiek die koppies! O+

Veertig kilo? :o
In mijn hoofd zijn ze veel kleiner, beetje Dalmatier-formaat/gewicht (ong. 30 kilo volwassen).

Nu moet ik eerlijk zeggen dat ik niemand ken met een Weimaraner, maar er zit een fokker langs de snelweg waar ik ze (de volwassen dieren) wel eens rond zie huppelen...
Maar vanaf die afstand is het ook wat lastig inschatten...
pi_106382971
quote:
17s.gif Op woensdag 4 januari 2012 01:08 schreef Messina het volgende:
Jaaaaaaaaaa, zeker volwassen mooier, maar kijk nouuuu! Kiek die koppies! O+

Veertig kilo? :o
In mijn hoofd zijn ze veel kleiner, beetje Dalmatier-formaat/gewicht (ong. 30 kilo volwassen).

Nu moet ik eerlijk zeggen dat ik niemand ken met een Weimaraner, maar er zit een fokker langs de snelweg waar ik ze (de volwassen dieren) wel eens rond zie huppelen...
Maar vanaf die afstand is het ook wat lastig inschatten...
Ja het is wel verschillend, zij heeft ook een volwassen reu die wat kleiner is. In het nest zie je ook al goed de verschillen, die rode reu is echt een dikke beer. En van de teefjes is de gele een mini, de roze is wat steviger. Daar zou ik eerder op vallen. Maar die kleine gele is echt een pittig ding, die is nu al de baas over de reutjes _O-

Ik moet nu trouwens echt gaan slapen pff, alweer veels te laat :')
  woensdag 4 januari 2012 @ 08:48:32 #274
176471 oh-oh
pi_106386300
Oh die die ik ken zijn ook dalmatenbouw of net iets groter. Ik heb sowieso niks met staande honden hoor, puur het uiterlijk vind ik wel echt mooi van de Weimeraner.
En de rasnaam _O- :D
( Groucho Marx )
pi_106390473
Hmmm, dat wordt rustig aan doen dus? Heb geen zin in een extra lange tijd revalideren -O-

De afgelopen dagen logeerde hier een vriend die dingen voor me ophaalde/deed/hond uitliet enz. als manlief weg was. Shiva heeft hem echt flink uit zitten testen en besloot gisteren opeens helemaal niet meer te gaan luisteren naar wat ie ook zei :P Toen hij haar wilde laten zitten, bleef ze staan en staarde hem aan, terwijl ze de afgelopen dagen direct naar hem luisterde. Ook nadat hij het commando herhaalde deed ze niks. Daarna wilde hij haar naar haar mand sturen, maar ze draaide zich van hem weg en ging lekker met een speeltje spelen ("Lalalalala ik hoor je nieeeet!") _O- Heb d'r maar even streng toegesproken toen ik dat zag gebeuren en toen had ze zo'n 'oh ja!'-koppie :')

Nu liggen we heerlijk samen op de bank, samen met een paar katten O+ Maar helaas geen camera bij de hand -O-

Multiply: Ooooooooooooh! O+ Wat een schatjes! Wat leuk trouwens, die puphalsbandjes in alle kleuren van de regenboog! Normaal zie ik dat mensen van die cadeaulintjes gebruiken! :o
Enne... puppy-oppas? Wat een geluk O+
pi_106390726
Diaz zit ook altijd heel verbaasd te kijken als iemand anders hem een commando geeft _O- Echt zon blik; eehm baasje, moet ik echt naar die idioot luisteren?

Leuke bandjes he, zij verkoopt die halsbanden. Ik heb ze ook in het groot voor mijn honden. Dan kan je er ook een naamplaatje op laten zetten.
Lopen ook heel veel Weimaraners rond met die halsbanden. :P
pi_106392244
Ik vind het altijd apart als fokkers van die bandjes gebruiken... Je kan je eigen pups toch wel uit elkaar houden?

Maar goed, met hondjes die er allemaal hetzelfde uitzien zal dat misschien lastiger zijn :P
pi_106392711
Zijn echt hele leuke bandjes ja :D Maakt ze ze zelf?

Ik denk dat zulke bandjes bij grote nesten wel handiger zijn, ook bij Weimpjes... die hebben geen tekening die ze echt van elkaar onderscheidt he ;)

Haha, die Diaz :P Geef 'm groot gelijk hoor!

In mijn omgeving is zowat iedereen dol op Shiva en ze staat bekend als de hond die zo goed luistert... Als ik vertel dat ze heus wel uitprobeert (vooral als we niet hartstikke consequent zijn) en dat ze lekker eigenwijs kan zijn gelooft niemand me :P

Met Kerst was het ook al zo grappig... de hond lag in de mand en mijn broer probeerde haar naar zich toe te laten komen, maar wat hij ook probeerde, riep en deed, Shiva bleef in de mand liggen. Manlief hoefde maar een keer Shiva's naam te fluisteren en Shiva racete naar hem toe _O-
pi_106408659
Wat n geweldige foto serie van de puppy's O+

Net even met Boef gespeeld :)

pi_106408933
Nee deze lijken veel op elkaar, dus ja.. dan is het wel handig om gekleurde bandjes om te doen. En het staat ook leuk;) de bandjes besteld ze in Amerika, via een Amerikaanse Weimaraner fokker.
pi_106409148
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 00:13 schreef _Multiply86_ het volgende:
Vandaag gingen de weimpjes naar de hondenschool voor een ontdekkingsparcours;) volgende week gaan we weer.

Oh gos wat vreselijk leuk, deze foto's _O_ Wat een kleine hoopjes :D
Ik vind het net Lab puppies, maar dan in het grijs, wat leuk O+ En geweldig met al dat speelgoed, hele bijzondere foto's :)
pi_106409210
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 januari 2012 20:07 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Heb met tranen in mijn ogen toch stiekem, want mijn ouders vonden dat ik ''aandacht zocht'' en ''me aanstelde'' ( :') ), mijn opa en oma gebelt, en zij vonden het erg fijn dat ik hun daar zo in vertrouwde. Zij gaan even overleggen wat juist is en ze hebben het er niet over met mijn ouders, want ze vinden dat ik soms nogal onterrecht behandelt word door mijn ouders. Ik ben gewoon heel snel ongerust en misschien wel te (over)gevoellig. Ik kan niet uitleggen hoeveel Koda voor mij de afgelopen 12 weken al heeft betekent, en wat die dus de komende jaren nog voor mij gaat betekenen. Als ik wakker word en ik ben weer depri, dan komt hij 's ochtends vroeg zo lief naast me zitten en daar word ik gewoon zo blij van. Het is gewoon echt een vriend en iemand die mij begrijpt. Mijn vader snapt die band wat ik met Koda heb denk ik gewoon niet, en mijn moeder vind Koda ook erg belangrijk want ze is zelf ook al een jaar thuis met een rug die finaal defect is, maar toch heb ik het idee dat ze niet inzien dat er daadwerkelijk wat aan de hand kan zijn met mijn Kodatje, want hij is soms gewoon niet zoals een normale pup moet zijn.

Ik heb besloten dat ik er vanavond maar is uit ga, even een filmpje pakken in de bios, want ik trek het niet om nog langer in hetzelfde huis te zijn als mijn ouders. Ben gewoon bang voor hoe ik ga reageren als ze me aanspreken, want ik heb dus zo'n beetje 90% van al mijn frustratie op zitten kroppen, 5% kan ik hier kwijt en die laatste 5% bij mijn opa en oma. Fijn dat er ook mensen hier zijn die dit daadwerkelijk lezen en met mij meevoelen..
Heel veel sterkte Maus :* , ik hoop dat er snel iets uitkomt wat er nou aan de hand is met Koda.
pi_106409557
Ik zie mijn foto's niet jullie wel? (ik denk dat het aan m'n mobiel ligt)

Oh en alsnog heel veel sterke maus! (ik heb gisteren wel 5x geprobeerd te reageren maar kreeg steeds een foutmelding)
pi_106409693
Ik zie ook kruisjes hugsy :)
pi_106410785
Bedankt pisces, poging 2...

pi_106418232
He getsie! Ik zie op m'n iPhone hier reclame staan... Van een dieren crematorium. Gezellig :,(
Fake it baby - They won't even know!
You can make it ?
Cos everybody knows that that's the way to go
  donderdag 5 januari 2012 @ 01:34:03 #287
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_106424984
Ehm, ik heb onlangs gezegt dat ik vond dat Koda snel uitgeput was, daarmee bedoelde ik dat hij na een halfuur constant rennen wel moei is, maar hij nog wel een uur doorspeelt, daarna loopt hij naar huis en is die vervolgens wel 2/3 uur aan het slapen. Dat is normaal toch?

Oja, even een oud dierenarts (hij is gestopt als dierenarts en is verder gegaan in homeopathie voor dier en mens) en die vond dat Koda er gewoon uitzag, gezond, alleen dat hij last heeft van de groei. Dat verklaard de hik, het moei zijn en de diarree die (grotendeels) door de anti-biotica komt. Vandaag was een prima dag voor Koda. Lekker een uur in het park geweest, geen dunne poep en hij heeft 3 keer zijn bak met 150gram leeg gegeten.
  donderdag 5 januari 2012 @ 10:24:41 #288
176471 oh-oh
pi_106430213
Boks Rocky :D

Chico vanmorgen, lekker bazen B-)
( Groucho Marx )
  donderdag 5 januari 2012 @ 14:38:05 #289
24188 Belana
kloon van belana
pi_106438793
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 januari 2012 15:48 schreef oh-oh het volgende:
[ afbeelding ]
:D
stormy waters...
sailin'
  donderdag 5 januari 2012 @ 14:38:30 #290
24188 Belana
kloon van belana
pi_106438812
wij gaan zondag misschien wandelen in Apeldoorn met de leonberger vereniging, lijkt me wel wat!
stormy waters...
sailin'
  donderdag 5 januari 2012 @ 14:41:36 #291
176471 oh-oh
pi_106438945
Mag Kees mee?
:D
( Groucho Marx )
  donderdag 5 januari 2012 @ 14:45:41 #292
24188 Belana
kloon van belana
pi_106439094
hahahaha, ja zal ze leuk vinden!!!

Ik ga enorm veel fotos nemen natuurlijk ;-)
stormy waters...
sailin'
pi_106441980
quote:
0s.gif Op donderdag 5 januari 2012 01:34 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Ehm, ik heb onlangs gezegt dat ik vond dat Koda snel uitgeput was, daarmee bedoelde ik dat hij na een halfuur constant rennen wel moei is, maar hij nog wel een uur doorspeelt, daarna loopt hij naar huis en is die vervolgens wel 2/3 uur aan het slapen. Dat is normaal toch?

Oja, even een oud dierenarts (hij is gestopt als dierenarts en is verder gegaan in homeopathie voor dier en mens) en die vond dat Koda er gewoon uitzag, gezond, alleen dat hij last heeft van de groei. Dat verklaard de hik, het moei zijn en de diarree die (grotendeels) door de anti-biotica komt. Vandaag was een prima dag voor Koda. Lekker een uur in het park geweest, geen dunne poep en hij heeft 3 keer zijn bak met 150gram leeg gegeten.
Fijn dat het weer beter gaat!
Dat klinkt aannemelijk inderdaad, dat de klachten van de antibiotica waren. Bij mensen zie je dat ook vaak, diarree en vermoeidheid.
pi_106442020
quote:
0s.gif Op donderdag 5 januari 2012 10:24 schreef oh-oh het volgende:
Boks Rocky :D

Chico vanmorgen, lekker bazen B-)
_O-
En dat pakje van Chico, zo schattig O+
En Kees (?) die kalm in haar stoel blijft zitten, haha.
  donderdag 5 januari 2012 @ 16:04:24 #295
176471 oh-oh
pi_106442060
:') Kees is echt een dikke luie draak.
Ik heb die hond maar 1 keer echt zien rennen en dat was toen Noes van Belana dr achteraan ging _O- _O- _O-
( Groucho Marx )
pi_106442972
Hugsy: Wat is ie geweldig! Wat een puppy-oogjes in je eerste foto! :o
En dat lachen blijf ik toch een beetje intimiderend vinden hoor :P

Maus: Wat fijn dat het vandaag wel goed ging met Koda! O+ Als Shiva zo lang rondrent in het bos, dan ligt ze de uren daarna ook voor pampus in haar mand hoor...

Oh-oh: Wat een stelletje heb je daar bij elkaar zeg :P En wat zit Kees er droog bij :')

Belana: Oeeeeeh O+ Leo's! Veel foto's maken inderdaad! Gaaf, gaaf O+

Shiva foto-update! O+

Met Pepper de Ikea-kat :')

Ze kon alleen niet bij de katten op de bank voor een fotoshoot, want de zwarte kat peerde 'm en de anderen volgden zijn voorbeeld :'(
pi_106444579
quote:
0s.gif Op donderdag 5 januari 2012 14:38 schreef Belana het volgende:
wij gaan zondag misschien wandelen in Apeldoorn met de leonberger vereniging, lijkt me wel wat!
Wat leuk Belana, alvast veel plezier! En idd veel foto's O+

Ik vind wandelingen met "je eigen ras" echt zoooo geweldig leuk _O_
pi_106444671
quote:
1s.gif Op woensdag 4 januari 2012 20:17 schreef hugsy33 het volgende:
Bedankt pisces, poging 2...

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Ik schoot meteen in de lach bij de laatste foto en een nieuw denkbeeldig topic ;)

quote:
0s.gif Op donderdag 5 januari 2012 16:25 schreef gehotseflotst het volgende:

Ze kon alleen niet bij de katten op de bank voor een fotoshoot, want de zwarte kat peerde 'm en de anderen volgden zijn voorbeeld :'(
Wat een mooie katten! En Shiva O+
pi_106444691
quote:
0s.gif Op donderdag 5 januari 2012 14:38 schreef Belana het volgende:
ooow wat jammer dat ik dan al een wandeling heb, anders was ik wel ff komen kijken :+ in het leesten zeker
pi_106444704
Shiva en Rocky O+
pi_106445169
Bam dan maar. :+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')