Dat verwacht ik ook wel, zeker de mensen in dit topic.quote:Op zaterdag 31 december 2011 23:17 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Haha, ik neem aan dat iedereen die een beetje gek is op dieren dit zou doen toch? Ook al ben je er niet gek op, als je die oogjes toch zag en hoe angstig die was.. je voelt je spontaan schuldig als je daar wegloopt zonder hem.
Voor het raam kijken?quote:Op zondag 1 januari 2012 02:06 schreef hugsy33 het volgende:
Gelukkig nieuwjaar iedereen ! Mijn kat blijkt vuurwerk geweldig te vinden
Leuk fotoquote:Op vrijdag 30 december 2011 19:52 schreef hugsy33 het volgende:
Ik voel me eerlijk gezegd een beetje schuldig dat ik vuurwerk heb gekocht voor morgen, mijn kat die nergens bang voor is blijkt bang voor vuurwerk![]()
Maarja of ik nou morgennacht vuurwerk afsteek of de buurman maakt natuurlijk ook geen verschil.
Ik hoop dat jullie hondjes niet al te bang zijn. Rocky vind vuurwerk altijd wel spannend, vooral die vuurballen die wil die altijd "vangen". (maar dat probeerd ie met de maan ook)
Nog n ouwe foto van mij en Rocky, blijf em lief vinden![]()
[ afbeelding ]
Whahaquote:Op zondag 1 januari 2012 17:52 schreef hugsy33 het volgende:
Wat n schatjes![]()
Niets zo fijn als n hond die bij je komt slapen.
Boef en bliksem hebben wat slaap in te halen
[ afbeelding ]
Abu lijkt me zo'n zacht en lief hondjequote:Op zondag 1 januari 2012 19:18 schreef Njosnavelin het volgende:
die foto
En gelukkig nieuwjaar allemaal!!![]()
Abu is best braaf gebleven gisteren, hier in België toch veel minder vuurwerk dan in Nederland gelukkig.
Aan het begin van de avond was het nog rustig:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Maar toen hij buiten wel heel veel knallen hoorde was het onder de bank toch veiliger
[ afbeelding ]
Landschapquote:Op maandag 2 januari 2012 15:04 schreef oh-oh het volgende:
En een sfeerimpressie van de laatste wandeling van 2011:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |