Dat verwacht ik ook wel, zeker de mensen in dit topic.quote:Op zaterdag 31 december 2011 23:17 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Haha, ik neem aan dat iedereen die een beetje gek is op dieren dit zou doen toch? Ook al ben je er niet gek op, als je die oogjes toch zag en hoe angstig die was.. je voelt je spontaan schuldig als je daar wegloopt zonder hem.
Voor het raam kijken?quote:Op zondag 1 januari 2012 02:06 schreef hugsy33 het volgende:
Gelukkig nieuwjaar iedereen ! Mijn kat blijkt vuurwerk geweldig te vinden
Leuk fotoquote:Op vrijdag 30 december 2011 19:52 schreef hugsy33 het volgende:
Ik voel me eerlijk gezegd een beetje schuldig dat ik vuurwerk heb gekocht voor morgen, mijn kat die nergens bang voor is blijkt bang voor vuurwerk![]()
Maarja of ik nou morgennacht vuurwerk afsteek of de buurman maakt natuurlijk ook geen verschil.
Ik hoop dat jullie hondjes niet al te bang zijn. Rocky vind vuurwerk altijd wel spannend, vooral die vuurballen die wil die altijd "vangen". (maar dat probeerd ie met de maan ook)
Nog n ouwe foto van mij en Rocky, blijf em lief vinden![]()
[ afbeelding ]
Whahaquote:Op zondag 1 januari 2012 17:52 schreef hugsy33 het volgende:
Wat n schatjes![]()
Niets zo fijn als n hond die bij je komt slapen.
Boef en bliksem hebben wat slaap in te halen
[ afbeelding ]
Abu lijkt me zo'n zacht en lief hondjequote:Op zondag 1 januari 2012 19:18 schreef Njosnavelin het volgende:
die foto
En gelukkig nieuwjaar allemaal!!![]()
Abu is best braaf gebleven gisteren, hier in België toch veel minder vuurwerk dan in Nederland gelukkig.
Aan het begin van de avond was het nog rustig:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Maar toen hij buiten wel heel veel knallen hoorde was het onder de bank toch veiliger
[ afbeelding ]
Landschapquote:Op maandag 2 januari 2012 15:04 schreef oh-oh het volgende:
En een sfeerimpressie van de laatste wandeling van 2011:
quote:Op maandag 2 januari 2012 15:36 schreef hugsy33 het volgende:
Ach ik vind hondjes die van angst onder de bank kruipen altijd zo zielig
@ oh-oh, rare vraag misschien maar ik heb in het boek van cesar milan gelezen dat honden met kleertjes vaker ruzie hebben/vechten omdat door de kleding de lichaamstaal en geur word geblokkeerd. Merk jij daar nou wat van??
quote:
Hihi, dat is hij ookquote:Op maandag 2 januari 2012 15:14 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Abu lijkt me zo'n zacht en lief hondjeEn die oogjes onder de bank...
Is ie geholpen?quote:Op maandag 2 januari 2012 16:06 schreef hugsy33 het volgende:
Rocky heeft ook geen staart maar die heeft vooral problemen dat bijna elke hond hem wil dekken
Haha, die van mij houdt ook van geholpen mannetjesquote:Op maandag 2 januari 2012 16:13 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Is ie geholpen?
Chico en Billy en Sjon( en nog heel veel reuen die ik ken) geilen ook echt onwijs op gecastreerde reuen, voor mij een reden om nooit zomaar een reu te laten helpen
Ja ik vind het ook stikgenant, echt waarquote:Op maandag 2 januari 2012 16:17 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Haha, die van mij houdt ook van geholpen mannetjesVaak tot ergernis van de baas van de reu.
quote:Op maandag 2 januari 2012 16:19 schreef Nonneke het volgende:
nog bedankt tante oh-oh![]()
we luvde ze hard
![]()
[ afbeelding ]
Hij kan z'n vingers bewegen, en that's it. Z'n duim opsteken (of zijn favoriete middelvinger) is onmogelijk. Ook een vuist maken kan niet.quote:Op maandag 2 januari 2012 08:01 schreef gehotseflotst het volgende:
Messina: Hoe gaat het met je man?
Armquote:Op dinsdag 3 januari 2012 15:32 schreef oh-oh het volgende:
Oh my Messina, en dat allemaal om een hand?
Hihiquote:
Oke, houd je vastquote:Op dinsdag 3 januari 2012 16:08 schreef hugsy33 het volgende:
Ik heb t even gemist, wat is er gebeurd dat je man zo in de lappenmand zit messina?
Beterschap iig!
Oh ik ben trouwens ook heel slecht met een frisbee, maar n tennisbal + racket of werphengel komt al snel erg ver, misschien is dat wat?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |