quote:
Op dinsdag 3 januari 2012 16:08 schreef hugsy33 het volgende:Ik heb t even gemist, wat is er gebeurd dat je man zo in de lappenmand zit messina?
Beterschap iig!
Oh ik ben trouwens ook heel slecht met een frisbee, maar n tennisbal + racket of werphengel komt al snel erg ver, misschien is dat wat?
Oke, houd je vast
Mijn man doet aan vechtsport. Hij ging hier vrolijk van huis, en minder vrolijk binnen. Ik kijk 'm aan en zie dat er wat mis is.
"Mijn arm doet fucking zeer", zegt ' ie. Dus ik help 'm met z'n jas uittrekken, vest uit, kijk naar die arm en zie direct dat het gebroken is.
Ik vraag wat er in GODSNAAM is gebeurd... Blijkt 'ie na vechtsport te zijn gevallen.
Geen stoere verhalen 'Ik kreeg een trap tijdens MMA', neen, meneer gleed uit op gladde tegeltjes
Die debiel is nog wel 25 kilometer naar huis gaan rijden. En nee, we hebben geen automaat. Stomkop.
Noe, naar het ziekenhuis, veel gelachen daar (we zaten te grappen met de arts dat ik hem mishandeld zou hebben, er werd een vertrouwens-persoon aangeboden

), paar foto's gemaakt, en in 't gips. Na een week blijkt het niet te helen, en zeiden ze ook dat het vrijwel zeker niet meer ging helen. Maar ja, protocol is protocol, dus hij moest eerst anders ingegipst. Nu had ik dus een man die een week lang met een arm recht vooruit onder z'n jas/trui naast me liep. Ik smeekte hem om binnen te blijven, maar helaas, ik moest ermee voor lul lopen.
Na die week was het inderdaaaaaaaaad niet geheeld

, en is 'ie geopereerd. Moest 'ie nog een nacht blijven. 'Waarom?', sputterde manlief tegen. 'Nou meneer, dat doen we vaker bij complicaties.' Manlief kijkt de zuster aan (like this:

) en vraagt of er complicaties zijn. 'Nee, meneer'. Manlief was in staat om de zuster met z'n linkerhand te wurgen, maar was te misselijk.
En tsja, nu zijn we precies een week na de operatie. Dusssss