abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 2 januari 2012 @ 15:16:15 #226
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_106312723
The hills are alive ja :D
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_106312854
Sjon op die laatste foto :D
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_106313466
Ach ik vind hondjes die van angst onder de bank kruipen altijd zo zielig ;(

@ oh-oh, rare vraag misschien maar ik heb in het boek van cesar milan gelezen dat honden met kleertjes vaker ruzie hebben/vechten omdat door de kleding de lichaamstaal en geur word geblokkeerd. Merk jij daar nou wat van??
pi_106313528
High five voor Rocky :P

maandag 2 januari 2012 @ 15:39:33 #230
176471 oh-oh
pi_106313579
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2012 15:36 schreef hugsy33 het volgende:
Ach ik vind hondjes die van angst onder de bank kruipen altijd zo zielig ;(

@ oh-oh, rare vraag misschien maar ik heb in het boek van cesar milan gelezen dat honden met kleertjes vaker ruzie hebben/vechten omdat door de kleding de lichaamstaal en geur word geblokkeerd. Merk jij daar nou wat van??
:') Nee, wat een larie :D
Mijnes hebben echt zelden mot hoor, en als ze mot hebben dan is t ff een paar seconden en zijn ze weer vriendjes.
Weer minpunten voor Cesar :P
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  maandag 2 januari 2012 @ 15:39:46 #231
176471 oh-oh
pi_106313589
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2012 15:38 schreef hugsy33 het volgende:
High five voor Rocky :P

[ afbeelding ]
_O- O+
( Groucho Marx )
pi_106313700
Ik vond het ook al raar, het enige dat kleding kan verbergen is de hanenkam, maar dan heb je altijd je staart en oren nog plus je tanden laten zien ed
  maandag 2 januari 2012 @ 15:46:30 #233
176471 oh-oh
pi_106313850
Honden zonder staart en onder zonder snuit, die zijn vaak de lul omdat andere honden hun emotie niet kunnen lezen, en die zonder snuit ook nog es omdat ze vaak meteen te dicht op de andere hond staan om te snuffelen en gekke geluiden maken.
Mijn honden hebben echt een hekel aan bulldoggen en mopsen en zo.
Er zijn er een paar die ze kennen, die vinden ze dan wel tof, behalve engelse bullen, die moeten ze gewoon standaard nooit _O-
( Groucho Marx )
pi_106314542
Rocky heeft ook geen staart maar die heeft vooral problemen dat bijna elke hond hem wil dekken :')
pi_106314788
Mooie foto's weer oh oh!!

quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2012 15:14 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Abu lijkt me zo'n zacht en lief hondje O+ En die oogjes onder de bank...
Hihi, dat is hij ook O+
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
  maandag 2 januari 2012 @ 16:13:55 #236
176471 oh-oh
pi_106314835
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2012 16:06 schreef hugsy33 het volgende:
Rocky heeft ook geen staart maar die heeft vooral problemen dat bijna elke hond hem wil dekken :')
Is ie geholpen?
Chico en Billy en Sjon( en nog heel veel reuen die ik ken _O- ) geilen ook echt onwijs op gecastreerde reuen, voor mij een reden om nooit zomaar een reu te laten helpen :+
( Groucho Marx )
pi_106314988
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2012 16:13 schreef oh-oh het volgende:

[..]

Is ie geholpen?
Chico en Billy en Sjon( en nog heel veel reuen die ik ken _O- ) geilen ook echt onwijs op gecastreerde reuen, voor mij een reden om nooit zomaar een reu te laten helpen :+
Haha, die van mij houdt ook van geholpen mannetjes _O- Vaak tot ergernis van de baas van de reu.
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
  maandag 2 januari 2012 @ 16:19:09 #238
93499 Nonneke
-= People Are Strange =-
pi_106315055
nog bedankt tante oh-oh O+ :9 we luvde ze hard :Y)
-= Een ongeluk zit in een klein hoekje... =-
;)
Lekker motor rijjuuuuhh
  maandag 2 januari 2012 @ 16:22:07 #239
176471 oh-oh
pi_106315181
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2012 16:17 schreef Njosnavelin het volgende:

[..]

Haha, die van mij houdt ook van geholpen mannetjes _O- Vaak tot ergernis van de baas van de reu.
Ja ik vind het ook stikgenant, echt waar :') _O-
Maar als de reu het niet erg vindt, en meestal is dat zo, ach, dan laten we ze meestal maar _O-
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2012 16:19 schreef Nonneke het volgende:
nog bedankt tante oh-oh O+ :9 we luvde ze hard :Y)
[ afbeelding ]
:D Hier waren ze ook zo op!
Heb je zelf al een droogmachien?
Zelfs de egel lafde ze big time :D
Net als zn Igelfutter trouwens :D
( Groucho Marx )
  † In Memoriam † maandag 2 januari 2012 @ 17:02:45 #240
72518 Strega
Het glas is altijd halfvol.
pi_106316773
Allemaal de allerbeste wensen.
Oh-Oh ik vind Thessa echt zo'n stoer grietje! Leuke foto's! ^O^
De pc heeft hier een grote update gehad, dus binnenkort weer eens wat foto's van de heren Hond hier.
De tong is het enige wapen dat scherper wordt bij veelvuldig gebruik.
Bullie is thuis
pi_106318265
Ja z'n ballen zijn weg ;(
  dinsdag 3 januari 2012 @ 14:51:11 #242
176471 oh-oh
pi_106355515

De Keizer en de Prinses O+
( Groucho Marx )
pi_106356797
Wat leuk zo'n zij-shot, nog niet vaak gezien O+
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_106357159
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2012 08:01 schreef gehotseflotst het volgende:

Messina: Hoe gaat het met je man? :o

Hij kan z'n vingers bewegen, en that's it. Z'n duim opsteken (of zijn favoriete middelvinger) is onmogelijk. Ook een vuist maken kan niet.
Hij kan zeg maar net 'wiebelen' met z'n vingers. Das dus niet goed. Nog zeven dagen wachten en dan gaan ze een nieuwe foto maken en hebben we ook een gesprek met een arts. Wachten, wachten, wachten. Z'n linkerschouder is enorm stijf omdat hij al weken alles met links doet, dus dat is ook niet prettig voor 'm. Hij raakt ontzettend snel geergerd tegen mij, zoonlief, Alfa & katten.

Ondertussen vallen ineens allerlei taken op mijn bord. Klussen die ik eigenlijk niet kan moet ik nu doen. Ik doe het met liefde, maar het is veel werk en ik ben doodop 's avonds.

Mijn man ging altijd eens per week frisbee'en met Alfa, en dat mist 'ie enorm. Als ik gooi is het toch anders... Like... 2 meter :') Mijn man komt (kwam) wel twintig meter ver met dat ding.

Kortom, het is afzien voor het hele gezin. Ik mis ook kleine dingetjes. Het gitaargeplingel, samen gamen, spontaan de auto pakken en naar Duitsland rijden.... Kleine dingetjes die je normaal voor lief neemt :@

En omdat dit een zeikpost lijkt ook wat goeds;
Ik vind het heerlijk om veel tijd met m'n lief door te brengen. Misschien zouden anderen GEK worden van elkaar, maar dat is hier (nog) niet het geval, integendeel. *;
Je raekt an de dinge geweun.
  dinsdag 3 januari 2012 @ 15:32:45 #245
176471 oh-oh
pi_106357448
:o Oh my Messina, en dat allemaal om een hand?
Pisje, toevallig maakte ik oudejaarsdag nog zo een zijshot van diezelfde twee honden :D
( Groucho Marx )
  dinsdag 3 januari 2012 @ 15:48:14 #246
176471 oh-oh
pi_106358157

:')
( Groucho Marx )
pi_106358424
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 januari 2012 15:32 schreef oh-oh het volgende:
:o Oh my Messina, en dat allemaal om een hand?
Arm

Arm inclusief 6 schroeven :{

quote:
0s.gif Op dinsdag 3 januari 2012 15:48 schreef oh-oh het volgende:
[ afbeelding ]
:')
Hihi :D
pi_106359195
Ik heb t even gemist, wat is er gebeurd dat je man zo in de lappenmand zit messina?

Beterschap iig!

Oh ik ben trouwens ook heel slecht met een frisbee, maar n tennisbal + racket of werphengel komt al snel erg ver, misschien is dat wat?
pi_106360101
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 januari 2012 16:08 schreef hugsy33 het volgende:
Ik heb t even gemist, wat is er gebeurd dat je man zo in de lappenmand zit messina?

Beterschap iig!

Oh ik ben trouwens ook heel slecht met een frisbee, maar n tennisbal + racket of werphengel komt al snel erg ver, misschien is dat wat?
Oke, houd je vast :')

Mijn man doet aan vechtsport. Hij ging hier vrolijk van huis, en minder vrolijk binnen. Ik kijk 'm aan en zie dat er wat mis is.
"Mijn arm doet fucking zeer", zegt ' ie. Dus ik help 'm met z'n jas uittrekken, vest uit, kijk naar die arm en zie direct dat het gebroken is.
Ik vraag wat er in GODSNAAM is gebeurd... Blijkt 'ie na vechtsport te zijn gevallen. :X
Geen stoere verhalen 'Ik kreeg een trap tijdens MMA', neen, meneer gleed uit op gladde tegeltjes :')

Die debiel is nog wel 25 kilometer naar huis gaan rijden. En nee, we hebben geen automaat. Stomkop. |:(

Noe, naar het ziekenhuis, veel gelachen daar (we zaten te grappen met de arts dat ik hem mishandeld zou hebben, er werd een vertrouwens-persoon aangeboden :') ), paar foto's gemaakt, en in 't gips. Na een week blijkt het niet te helen, en zeiden ze ook dat het vrijwel zeker niet meer ging helen. Maar ja, protocol is protocol, dus hij moest eerst anders ingegipst. Nu had ik dus een man die een week lang met een arm recht vooruit onder z'n jas/trui naast me liep. Ik smeekte hem om binnen te blijven, maar helaas, ik moest ermee voor lul lopen.

Na die week was het inderdaaaaaaaaad niet geheeld }:| , en is 'ie geopereerd. Moest 'ie nog een nacht blijven. 'Waarom?', sputterde manlief tegen. 'Nou meneer, dat doen we vaker bij complicaties.' Manlief kijkt de zuster aan (like this: :{ ) en vraagt of er complicaties zijn. 'Nee, meneer'. Manlief was in staat om de zuster met z'n linkerhand te wurgen, maar was te misselijk.

En tsja, nu zijn we precies een week na de operatie. Dusssss
pi_106360386
Hoop ellende voor zo'n klein ongelukje zeg!

Hopelijk is hij snel van alles verlost en hoef jij niet meer voor lul te lopen ;)

Beterschap :*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')