De kat is enormquote:Op dinsdag 27 december 2011 11:09 schreef oh-oh het volgende:
Is Shiva nu zo klein of is die kat enorm???????? En heeft ze blauwe ogen? Nice!
Ik ga dat HK skipak ff een maat groter bestellen hoor
Shiva is echt mooiquote:Op dinsdag 27 december 2011 11:07 schreef gehotseflotst het volgende:
Haha, wat een gaaf konijnenpakDie heeft het in ieder geval niet koud deze winter
Shiva vindt Kerstfoto's maken altijd geweldig!
[ afbeelding ]
("Kutkerst
")
Gelukkig zitten er ook een paar leukere tussen, maar geen Kerstkaartwaardige![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
"Huh, wat heb jij nou op je kop zitten?"
En lieeeeeeefquote:
Waarom dat dan?quote:Op dinsdag 27 december 2011 11:53 schreef gehotseflotst het volgende:
[..]
En lieeeeeeef![]()
... en er zijn mensen hier in de buurt bang voor haarDie gaan omlopen wanneer ik de hond uitlaat, zodat ze niet langs Shiva heen hoeven te lopen
[ afbeelding ]
Nah, gekke mensen, ze is prachtigquote:Op dinsdag 27 december 2011 11:56 schreef gehotseflotst het volgende:
Maar waarschijnlijk zijn het de blauwe ogen...
Hier lijkt Shiva bijna op een grote Berner sennenquote:Op dinsdag 27 december 2011 12:04 schreef gehotseflotst het volgende:
Ja, odd-eye kan heel mooi zijn. Chineesjes met odd-eyes heb ik nog nooit gezienGoogle geeft ook niet veel resultaten, dus geen idee hoe dat er uit ziet
Husky's met blauwe ogen en een donker masker zijn bijvoorbeeld helemaal geweldig
[ afbeelding ]De zwarte kat was eerst doodsbang voor Shiva, nu wil ie alleen maar bij d'r in de buurt liggen
Ja, mooooooooi hequote:Op dinsdag 27 december 2011 12:07 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hier lijkt Shiva bijna op een grote Berner sennen
Ik zie hem ook niet.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je raekt an de dinge geweun.
quote:Op dinsdag 27 december 2011 12:15 schreef Messina het volgende:
Dat wit vind ik wel mooi... Maar ik vind jouw honden veel mooier...
Ik zie de foto('s) trouwens ook niet hier, maar wel @ database![]()
Ik vond net nog een foto die ik erg mooi vind.Ik gruwel echt van spotties, wit vind ik niet zo erg, Billy is ook zowat wit in de winter, maar spots, en dat leverkleurige dan ook nog, met die lelijke niet zwarte neuzen en zo, dat vind ik bijna even lelijk als roodSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gewoon kwestie van smaak hoor.
Ow Alfaaaaaaaaaa
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
Ik gruwel ook van leverkleur, maar dat komt door mijn dalmatier-gekte.quote:Op dinsdag 27 december 2011 12:16 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik gruwel echt van spotties, wit vind ik niet zo erg, Billy is ook zowat wit in de winter, maar spots, en dat leverkleurige dan ook nog, met die lelijke niet zwarte neuzen en zo, dat vind ik bijna even lelijk als roodGewoon kwestie van smaak hoor.
Ow Alfaaaaaaaaaa
Hihihihi.quote:Op dinsdag 27 december 2011 12:19 schreef gehotseflotst het volgende:
Ik vind het wel mooi eigenlijkmaar was wel mooier geweest als beide ogen blauw waren...
Messina: wat een mooooooooooie hond zeg!![]()
Gisteren hebben we foto's proberen te maken van de familie + Shiva ("Want die hoort bij de familie" - moeders)... wat een ramp zegHet feit dat ze nu loops is helpt ook niet echt, want ze ziet alles en iedereen als een potentiële liefdespartner
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |