quote:Op zaterdag 3 december 2011 23:54 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Mensen, iemand een idee wat ik kan doen als de hond zijn neusje vol zit met slijm/snot? Koda heeft het nu al 2-3 weken en de dierenarts zegt dat zijn slijmvliesjes/holtes nog een beetje vol zitten door een stugge verkoudheid die hij heeft gehad. Kan ik iets kopen/doen om het voor hem wat aangenamer te maken aangezien die erg benauwd is?
Zou het niet weten, neem aan dat de DA het toch wel kan oplossen.quote:
ow heerlijk he, dat Doen Noes en gabber ook altijdquote:Op zondag 4 december 2011 17:03 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Zou het niet weten, neem aan dat de DA het toch wel kan oplossen.
Denk niet dat een zoutoplossing zal helpen zoals bij mensen?
Liefde is:
[I[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Samen een stok delen.
Reuze schattig.quote:Op zondag 4 december 2011 17:26 schreef Belana het volgende:
[..]
ow heerlijk he, dat Doen Noes en gabber ook altijd
Synchroon rennen en zwemmen ermee zelfs
Afgelopen woensdag nog.. ik begin toch sterk te twijfelen.quote:Op zondag 4 december 2011 17:24 schreef hugsy33 het volgende:
@maus, 2 a 3weken is toch wel erg lang.
Ik weet niet wanneer je de DA hebt gesproken maar ik zou morgen even met zijn assistente overleggen.
Zij weet waarschijnlijk wel of het niet te lang duurt en of er middeltjes tegen zijn. Beterschap Koda!
Dan is de optie om naar een andere DA te gaan er altijd nog, het duurt best lang.quote:Op zondag 4 december 2011 17:53 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Afgelopen woensdag nog.. ik begin toch sterk te twijfelen.
Dat is Ronja, van draculettetjequote:Op zondag 4 december 2011 20:03 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Van wie is deze lieverd uit de OP?
[ afbeelding ]
Wat een lieverd!! Lijkt heel veel op mijn labrador toen die nog een jonkie wasquote:
Maar dan laat je je hond toch niet nog weken hoesten?quote:Op zondag 4 december 2011 18:47 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Ik wil alles voor hem doen, maar de enige andere dierenarts rekent 35 euro voor consult en dan wss nog iets van 20 euro er bij. Lastig om op te hoesten deze maanden.
Het hoesten/gerochel is al weg, maar die snotneus blijft en dat zit me gewoon niet lekker. Onze eigen DA werkt voornamelijk op homeopatische basis en staat overal best hoog aangeschreven, onder ander omdat hij geen kosten voor consult vraagt.quote:Op zondag 4 december 2011 21:15 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Maar dan laat je je hond toch niet nog weken hoesten?
Dring er dan gewoon bij je eigen da op aan dat ie nog es kijkt en iets geeft...
Waarom sta je er dan niet op dat je eigen da er nog eens naar kijkt en iets aan doet?quote:Op zondag 4 december 2011 22:13 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Het hoesten/gerochel is al weg, maar die snotneus blijft en dat zit me gewoon niet lekker. Onze eigen DA werkt voornamelijk op homeopatische basis en staat overal best hoog aangeschreven, onder ander omdat hij geen kosten voor consult vraagt.
Omdat hij homeopatisch te werk gaat, waar ik gewoon (uit eigen ervaring, ben nu zelf ruim een jaar onverklaarbaar ziek) niks mee heb.. Ik maak morgen een afspraak bij een andere DA. Geld kan me niks schelen, als Koda maar goed in orde is =\ Kga nu al 1-2 nachten met een ontzettend naar gevoel naar bed.quote:Op zondag 4 december 2011 23:00 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Waarom sta je er dan niet op dat je eigen da er nog eens naar kijkt en iets aan doet?
Achquote:Op zondag 4 december 2011 21:34 schreef oh-oh het volgende:
En dan thuis allemaal in bad en nu liggen ze al uren zo:
[ afbeelding ]
Laat zowiezo rond een uurtje of 9/10 's avonds wel wat weten, aangezien ik zelf van 8 tot 3 op school zit en om 5 uur moet werken. Moet mama maar even met Koda naar de DA. Zal ff kijken of ik nog leuke foto's heb trouwens..quote:Op zondag 4 december 2011 23:18 schreef hugsy33 het volgende:
Laat je ons weten hoe het gaat morgen maus?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |