Nou idd.. ik ken ook wel honden die weleens tegen schrikdraad zijn gelopen bij een weiland ofzo. Maar die hebben er niets aan over gehouden.quote:Op zaterdag 12 november 2011 20:51 schreef oh-oh het volgende:
Jee, daar moet dan wel echt veel volt op gestaan hebben, ik heb dr eentje die regelmatig met zn kop in de schrikdraad hangt, maar die schreeuwt es ff en doet het rustig 10 minuten later nog eens...
Wat ergquote:Op zaterdag 12 november 2011 20:40 schreef Darkestrah het volgende:
Vervelend om dit topic met deze boodschap te beginnen, maar ik heb zojuist te horen gekregen van mijn stiefmoeder dat mijn hond overleden is.Hij is tijdens het snuffelen in de tuin, met zijn natte neus tegen het schrikdraad aan gelopen.
Acht jaar is hij geworden, en hij durfde nèt te zwemmen. Een grote bangerik was het, maar wel een prachthond. Huilen als een klein kind met snottebellen..
quote:
Shit, dan ben ik afgehaakt net voor hij in beeld kwam. Ook werd hij niet opgenoemd in het stukje "Vandaag in de aflevering...", dus ik zag het niet meer gebeuren.quote:Op zaterdag 12 november 2011 11:11 schreef bianca en michael het volgende:
Hij was er echt op hoor, de eerste 20 minuten gingen alleen maar over dat vrouwke met haar 3 grijze roodstaartpapegaaien en de laatste 10 minuten kwam Ingrid met Dino er ook tussendoor. Dino was bij een dierenarts is Amsterdam, ook of dermatologe omdat hij al zijn leven lang uitslag op zijn huid heeft en blaren tussen zijn voetzolen wat lopen heel pijnlijk maakt. Arm beest![]()
wat? wat verschrikkelijk, is dit soort schrikdraad wel toegestaan, bij normaal schrikdraad zal je hond er echt niet aan overlijden hoor!!quote:Op zaterdag 12 november 2011 20:40 schreef Darkestrah het volgende:
Vervelend om dit topic met deze boodschap te beginnen, maar ik heb zojuist te horen gekregen van mijn stiefmoeder dat mijn hond overleden is.Hij is tijdens het snuffelen in de tuin, met zijn natte neus tegen het schrikdraad aan gelopen.
Acht jaar is hij geworden, en hij durfde nèt te zwemmen. Een grote bangerik was het, maar wel een prachthond. Huilen als een klein kind met snottebellen..
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat klote voor je dat je hond dood is!! Maar ik kan niet geloven dat het komt van het schrikdraad, daar moet iets anders tegelijk geweest zijn (zoals bv iets aan zijn hart)quote:Op zaterdag 12 november 2011 20:40 schreef Darkestrah het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zoals ik zei heeft hij als pup wel iets aan zijn hart gehad, maar afgelopen jaren was dat volgens de dierenarts helemaal over.quote:Op zaterdag 12 november 2011 21:39 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Wat klote voor je dat je hond dood is!! Maar ik kan niet geloven dat het komt van het schrikdraad, daar moet iets anders tegelijk geweest zijn (zoals bv iets aan zijn hart)
Want het is nogal een flinke hond, en zo hoog mag het voltage niet zijn want dan zouden er bosjes met honden dood gaan rondom weilanden want bijna iedere hond gaat er met zn snufferd tegenaan staan.
Maar in ieder geval heeel veel sterkte!!!
Ohhh kaart of posterwaardigquote:Op zondag 13 november 2011 12:19 schreef oh-oh het volgende:
Bijna 14 en niet gedragen willen worden maar gewoon 2,5 uur vrolijk meestappen door de kou
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 13 november 2011 13:57 schreef Qwea het volgende:
Well, fuck you. Alsof ik daar een boodschap aan heb![]()
We riepen nog met zijn twee : Baloe! Nee! Hier!quote:
quote:Op zondag 13 november 2011 14:07 schreef Qwea het volgende:
[..]
We riepen nog met zijn twee : Baloe! Nee! Hier!
Ja, nou, de groeten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |