quote:
Op dinsdag 27 december 2011 23:00 schreef Messina het volgende:Ik zit nog wakker!
Ga zo even lekker uitwaaien met Alfa

Helaas zijn er nu nog klootzakjes met vuurwerk aan het gooien, vrij harde knallen, daar ga ik dus niet tussendoor lopen.
TV is goed, maar er is niet zo heel veel te zien. Misschien zet ik vannacht wel een filmpje op
Ik ben inmiddels wel iets gekalmeerd. Net kwam Take That voorbij in m'n playlist en dan zit ik weer te snikken.
Over een tijdje lach ik hierom

Oh my
Tis maar te hopen dat ie naar huis mag vandaag he!
Er was trouwens zelden zoveel leuks op tv als gisteravond , echt waar
Oh Belana, er woont bij ons nu een leonbergerpup
Ik had m al een paar keer van ver af zien lopen, vanmorgen hebben we even kennis gemaakt met Boston en zijn baasje
12 weken is hij nu, en ik vrees dat zijn baasje echt geen verstand van honden heeft...
Het was nog donker vanmorgen, ik wist dat het een pup was ( groter dan die van mij natuurlijk al ) dus ik liet Billy los en zei : ga maar kijken!
Staat die pup te grommen en ze corrigeerde hem niet eens
Maar goed, ik ken Billy, die doet totaal niks, dus ik stuurde hem gewoon toch heen, want zo een pup kan toch geen kwaad doen natuurlijk.
Nou Billy ontdooide hem gelukkig wel een beetje met zijn blije huppels en lieve snuffeltjes.
Dus wij ff kletsen, hoe oud en zo.
Zeg ik dat ik er iemand ken met 2.
Oh ja ik wilde er eigenlijk ook meteen 2 nemen, maar daar had ik het geld net even niet voor want ze zijn vreselijk duur
Dus ik zeg twee pups? Tegelijk? Dat is ook echt niet fijn joh!
Zegt ze oh jawel, de fokker raadde het aan (

) en bovendien, het ging om zijn nestzusje, broer en zus is de beste combinatie om samen te pakken want die kennen elkaar al goed...
En toen kwam de bus en moest ik rennen met Billy los en Sjon die zich lostrok en stormden we zo de bus in
Oh ik hoop zo dat ze hem goed op kan voeden....
Een pup van 12 weken die gromt naar andere honden en niet gecorrigeerd wordt...