jeetje meid, wat kut, ik hoop dat je goed slaapt en dat morgen alles beter is!quote:Op dinsdag 27 december 2011 20:36 schreef Messina het volgende:
[..]
Er is iets mis gegaan, hij moet blijven.
Ik ben doodsbang alleen in huis en denk constant dat 'ie dood gaat. Dat dacht ik vanmiddag ook al, en als er dan wat mis gaat bevestigd dat mijn (irreele angst). Ik heb -gokje- al minimaal 12 jaar niet alleen geslapen en ik zie er dan ook echt tegenop om naar bed te gaan straks.
Ik hoor nu ook allemaal geluiden die me normaal niet opvallen. Gebonk, gekraak...
Alfa is ook van slag, want ik moet zo nu en dan huilen () en als ik erg van streek ben ga ik hyperventileren. Arm dier.
Ik hoop dat je straks kunt slapen of misschien al slaapt... sterkte en een dikke knuffelquote:Op dinsdag 27 december 2011 20:36 schreef Messina het volgende:
[..]
Er is iets mis gegaan, hij moet blijven.
Ik ben doodsbang alleen in huis en denk constant dat 'ie dood gaat. Dat dacht ik vanmiddag ook al, en als er dan wat mis gaat bevestigd dat mijn (irreele angst). Ik heb -gokje- al minimaal 12 jaar niet alleen geslapen en ik zie er dan ook echt tegenop om naar bed te gaan straks.
Ik hoor nu ook allemaal geluiden die me normaal niet opvallen. Gebonk, gekraak...
Alfa is ook van slag, want ik moet zo nu en dan huilen () en als ik erg van streek ben ga ik hyperventileren. Arm dier.
quote:Op dinsdag 27 december 2011 23:00 schreef Messina het volgende:
Ik zit nog wakker!
Ga zo even lekker uitwaaien met Alfa
Helaas zijn er nu nog klootzakjes met vuurwerk aan het gooien, vrij harde knallen, daar ga ik dus niet tussendoor lopen.![]()
TV is goed, maar er is niet zo heel veel te zien. Misschien zet ik vannacht wel een filmpje op![]()
Ik ben inmiddels wel iets gekalmeerd. Net kwam Take That voorbij in m'n playlist en dan zit ik weer te snikken.
Over een tijdje lach ik hierom
DAT IS GEEN TRUI DAT IS ZN BUNNYPAK!quote:
Het ziet er niet naar uit, want ze maken zich zorgen om z'n hand. Denk dat hij daar moet blijven.quote:Op woensdag 28 december 2011 09:13 schreef oh-oh het volgende:
[..]Oh my
![]()
Tis maar te hopen dat ie naar huis mag vandaag he!
Er was trouwens zelden zoveel leuks op tv als gisteravond , echt waar![]()
Billy en zijn broers idem dito, echt nog steeds, en Billy heeft NOOIT strijd, maar als ie Mucho of Dux ziet, nou, dan heb je eerst een gromfestijn dat lang duurt en hard is, dan vliegen ze elkaar in de haren, en daarna gaan ze spelen en gek doen maar wat een competitie is er tussen die mannen zegquote:Op woensdag 28 december 2011 09:53 schreef Belana het volgende:
ik maak me ook zorgen om een fokker die zegt dat je er 2 uit 1 nest moet nemen, dat moet je dus echt niet doen
We zien het nu nog steeds als we nestgenoten van Noes ontmoeten, dat wordt hoe dan ook strijd na verloop van tijd.
Heeft zo iemand geluk dat leo's makkelijke honden zijn om op te voeden, maar pfff... wat doen veel mensen zomaar ff een hondje nemen he!!
Nooooe waarom niet?quote:Op woensdag 28 december 2011 10:14 schreef oh-oh het volgende:
Nee en als ze loops wordt en zo ook niet neem ik aan
Ik vind 'm ook leukquote:Op woensdag 28 december 2011 10:17 schreef oh-oh het volgende:
Skinnies zijn zo cute trouwens, echt net nijlpaardjes![]()
Als die klote cavias niet zo gruwelijk zouden schreeuwen had ik er echt allang twee genomen
quote:Pffff, ik hoop dat Shiva d'r loopsheid snel over is... ze is nu in haar derde week en ze is niet vooruit te brandenBen vanmorgen gaan steppen met haar, maar haar gebruikelijke enthousiasme was ver te zoeken... tot ze in de verte een zeer knappe man zag
de slettebak
Ik dacht even dat ik gek werd?quote:Op woensdag 28 december 2011 11:23 schreef hugsy33 het volgende:
Wat n schatje!
Is dat nou een Berner Senne?
De tekening lijkt er wel op namelijk maar onze berners op stal zijn veel breder?
Eerste kerstochtend, Jut en Jul hebben zelf hun cadeautje uitgepakt
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nee, ze is een kruising... maar we weten niet precies wat voor kruising, ze komt uit het buitenlandquote:Op woensdag 28 december 2011 11:23 schreef hugsy33 het volgende:
Wat n schatje!
Is dat nou een Berner Senne?
De tekening lijkt er wel op namelijk maar onze berners op stal zijn veel breder?
Die zijn mooi zegquote:Op woensdag 28 december 2011 12:50 schreef hugsy33 het volgende:
En zogenaamd heel zielig in de enorme kennel
[ afbeelding ]
Fotoooooooooooooo!!!quote:Op woensdag 28 december 2011 08:47 schreef Snoepje5 het volgende:
Laatst voor t eerst met de bordercollie (nu 13weken) de stad& bos in geweest.
Pff, iedereen moet dr aaien haha. Je kan niet 2 minuten stil staan zonder dat er iemand naar je toe komt met aaaah wat een snoepjee! :p
Dank je, ik zal eens wat vaker foto's plaatsenquote:Op woensdag 28 december 2011 10:36 schreef gehotseflotst het volgende:
Oh god, wat zijn Magic en Lány leuk zeg!Ik zou nog wat meer foto's ook héééélemaal niet erg vinden hoor
Sterkte...quote:Op woensdag 28 december 2011 13:07 schreef DanseMacabre het volgende:
[ afbeelding ]
Deze foto zal altijd wel speciaal blijven, ons mooie meisje.![]()
Over twee weken gaan we kijken voor een pupje, we hebben er zin in maar het voelt ook zo dubbel.
Ach nee toch? Dat heb ik helemaal gemist. Wat vreselijkquote:Op woensdag 28 december 2011 13:07 schreef DanseMacabre het volgende:
[ afbeelding ]
Deze foto zal altijd wel speciaal blijven, ons mooie meisje.![]()
Over twee weken gaan we kijken voor een pupje, we hebben er zin in maar het voelt ook zo dubbel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |