O wat een ijdeltuit die Sjonquote:Op donderdag 29 december 2011 14:50 schreef oh-oh het volgende:
[ afbeelding ]
Staat het me?
[ afbeelding ]
Niet te strak bij mn bibs?
[ afbeelding ]
I need some food or attention please!
quote:Op donderdag 29 december 2011 14:50 schreef oh-oh het volgende:
[ afbeelding ]
Staat het me?
[ afbeelding ]
Niet te strak bij mn bibs?
[ afbeelding ]
I need some food or attention please!
Wat leuk en chiquequote:Op vrijdag 30 december 2011 14:04 schreef oh-oh het volgende:
Wij kregen een prachtig kerstpakket van Nonneke, met oa deze strikken![]()
![]()
[ afbeelding ]
Nou.quote:Op vrijdag 30 december 2011 13:50 schreef oh-oh het volgende:
Naja, ieg nog net dit jaar, dat valt dan wel weer mee![]()
Mooi plaatje,quote:Op vrijdag 30 december 2011 13:40 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Weinig kiekjes kunnen maken gisteren, want na 5 minuten ging het regenen, dus vandaag maar een paar gemaakt, zal er vast 1tje plaatsen:
[ afbeelding ]
Wel direct de mooiste hehe
Leuke kerst/nieuwjaarskleding.quote:Op vrijdag 30 december 2011 14:04 schreef oh-oh het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 30 december 2011 14:04 schreef oh-oh het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
Hij is 57/58cm hoog en 21,6kg. Ik dacht dat hij zwaarder was, hij is nu wel wat steviger geworden. Maar zo op die eerste foto ziet hij er weer heel slungelig uitquote:Op vrijdag 30 december 2011 17:14 schreef oh-oh het volgende:
Ik belde toch mooi de pliesie, dat mag toch morgen pas, of nie?
Diaz is echt een onwijze slungel nu zeg![]()
coole fotoquote:Op vrijdag 30 december 2011 19:52 schreef hugsy33 het volgende:
Ik voel me eerlijk gezegd een beetje schuldig dat ik vuurwerk heb gekocht voor morgen, mijn kat die nergens bang voor is blijkt bang voor vuurwerk![]()
Maarja of ik nou morgennacht vuurwerk afsteek of de buurman maakt natuurlijk ook geen verschil.
Ik hoop dat jullie hondjes niet al te bang zijn. Rocky vind vuurwerk altijd wel spannend, vooral die vuurballen die wil die altijd "vangen". (maar dat probeerd ie met de maan ook)
Nog n ouwe foto van mij en Rocky, blijf em lief vinden![]()
[ afbeelding ]
Die lichte ogen zijn zó tofquote:Op zaterdag 31 december 2011 13:32 schreef gehotseflotst het volgende:
Hier zijn ze ook zo aan het knallen! De hond is helemaal van slag, dus die hebben we met mand en al in een hoekje van de kamer gepropt en de radio staat lekker hard aan. Vanmiddag gaat manlief met haar naar het bos, om haar lekker te laten racen, aangezien daar geen knallen zijnEven wat energie aftappen
Ik ben gisteren tijdens het steppen met de hond onderuit gegaanEnkel is flink dik en blauw en kan er niet meer op staan
De dokter wist niet of ie gebroken was, maar wou het ff aanzien tot maandag. Tot die tijd absolute rust. Dit wordt lastig met Shiva, die is wat te energiek om het met korte rondjes te moeten doen
![]()
Shiva snapte er niets van toen ik op de grond lag en huppelde vrolijk om me heen, zich afvragend wat voor leuk spelletje ik nu weer had bedachtBen door de politie thuisgebracht, nadat Shiva ze vakkundig om haar charmante pootje had gewikkeld. "Ach wat is ze lieeeeeef!! Oh, ze geeft ook nog pootjes!
Kom maar hondje, mee in de auto! Oh wat ben je schattiiiiiiiiig!" terwijl Shiva met staart + kont + rest van haar lichaam overdreven aan het kwispelen was
Doet ze anders nooit, maar goed...
Van charmant zijn word je erg moe, dus...
[ afbeelding ]
Hahaquote:Op zaterdag 31 december 2011 15:43 schreef Messina het volgende:
Beterschap gehotseflotst! Ik hoop echt dat het niet gebroken is en dat je snel weer op de been (HAHAHA, GET IT, GET IT?) bent!
Volgens mij hoeft Shiva weinig te doen om charmant te zijnquote:Op zaterdag 31 december 2011 16:06 schreef gehotseflotst het volgende:
[..]
HahaMaar bedankt! Net wel naar het bos geweest
lekker weg van de knallen, Shiva vond het heeeeeerlijk!
Politie, omdat er een man met scooter was gestopt om me te helpen en de op dat moment voorbijrijdende politie dacht dat ie me had aangereden. Vervolgens deed Shiva charmant, raakten we aan de praat en wilden ze me thuisbrengen
Zag hij er (op het smerige na) verder wel goed uit? Niet ondervoed ofzo?quote:Op zaterdag 31 december 2011 16:50 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Toen ben ik maar naar huis gelopen van mijn opa en oma en de pup meegenomen en ff verzorgt, lekker droog gemaakt en wat te eten en drinken gegeven. Beestje was helemaal in shock, erg sneu. Direct de dierenambulance gebelt en die waren met 10 minuten al bij ons. Ze hadden nog geen melding gehad van een vermiste pup, maar hij was gelukkig wel gechipt en ze konden hem veilig thuisbrengen. Heb mijn nummer ff doorgegeven en gevraagd of we contact kunnen krijgen met de eigenaren, wil wel graag weten of het beestje weer goed terrecht komt.
Genomineerd voor de beste daad van 2011quote:Op zaterdag 31 december 2011 16:50 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Zo, vandaag op de laatste dag van het jaar toch nog een goede daad verricht.
Ik was bij mijn opa en oma oliebollen aan het bakken, en we hadden Koda ook bij ons. Koda had gegeten en moest er ff uit, dus wij een blokje om langs het kanaal, vind ik daar een helemaal doorweekte en smerige pitbull pup. Heb het beestje even aangehaald en hij was zo bang voor vuurwerk dat bij elke knal die gewoon in een dook. Ik zag dat die een halsbandje om had, en heb Koda ff opgetilt en de pup aan de riem gedaan, nog een stukje gezocht of ik het baasje kon vinden, maar helaas..
Toen ben ik maar naar huis gelopen van mijn opa en oma en de pup meegenomen en ff verzorgt, lekker droog gemaakt en wat te eten en drinken gegeven. Beestje was helemaal in shock, erg sneu. Direct de dierenambulance gebelt en die waren met 10 minuten al bij ons. Ze hadden nog geen melding gehad van een vermiste pup, maar hij was gelukkig wel gechipt en ze konden hem veilig thuisbrengen. Heb mijn nummer ff doorgegeven en gevraagd of we contact kunnen krijgen met de eigenaren, wil wel graag weten of het beestje weer goed terrecht komt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |