Twas Sjon of Chicoquote:Op woensdag 28 december 2011 14:47 schreef Pisces29 het volgende:
Sjon denkt er het zijne van en steekt zijn tongetje uitKersjes, Zus en de blue bunny
ach dat heb ik ook gemist, veel sterkte!!quote:Op woensdag 28 december 2011 13:07 schreef DanseMacabre het volgende:
[ afbeelding ]
Deze foto zal altijd wel speciaal blijven, ons mooie meisje.![]()
Over twee weken gaan we kijken voor een pupje, we hebben er zin in maar het voelt ook zo dubbel.
Er blijft geen pup.. Wel co-owner van in ieder geval 1 teefje. Over 1,5 week gaan we weer stand foto's maken en dan maakt ze de beslissing. Teefje geel is favoriet op dit moment.quote:Op woensdag 28 december 2011 14:54 schreef oh-oh het volgende:
Welke gaat ze zelf houden?
Ik moet eerlijk zeggen dat ik zo een berg van dezelfde pups dan weer best saai vind
Oh die zijn wel heel leuk zegquote:Op woensdag 28 december 2011 14:48 schreef _Multiply86_ het volgende:
Ik was gisteren weer op bezoek bij de Weimaraner pups..zo lief.![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Hadden ook stand foto's gemaakt van alle pups.
Ja, vet grappigquote:Op woensdag 28 december 2011 15:05 schreef _Multiply86_ het volgende:
![]()
![]()
![]()
Diaz kan dat ook, de rest is domVind ik ook altijd leuk om te doen..handje vol koekjes en gooien maar
Ja binnen is dat niet zo handig met Diaz, die springt heel lomp. Pas viel hij zo achterover op zn rug toen hij een balletje wilde vangenquote:Op woensdag 28 december 2011 15:06 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, vet grappig![]()
Handje vol balletjes en gooien maar is ook baas
LOLquote:Op woensdag 28 december 2011 15:04 schreef Qwea het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Koekjes vangen, favoriete bezigheid![]()
[ afbeelding ]
Omnomnomnomnom
[ afbeelding ]
Ho! Nog 1!
[ afbeelding ]
Hier heb je een pootje, kom maar door met die koekjes!
Ik had alleen even moeten opstaan en de lichten aan moeten doen en niet moeten flitsen en mijn camera beter in moeten stellen. Maar ja, lui he
Omgquote:Op woensdag 28 december 2011 15:08 schreef _Multiply86_ het volgende:
[..]
Ja binnen is dat niet zo handig met Diaz, die springt heel lomp. Pas viel hij zo achterover op zn rug toen hij een balletje wilde vangen![]()
Ja maar doordeweeks is het daar altijd te donker voor nu, ik werk de hele dag weetjewelquote:Op woensdag 28 december 2011 15:11 schreef _Multiply86_ het volgende:
Ja hij draait gewoon heel idioot. Dus alleen koekjes mogen nog binnen. Morgen gaat die mee naar een vriendin.. eens kijken of zij koekjes kan gooien en ik de foto's maken![]()
oh-oh en anders gewoon filmen, camera ergens opzetten en huppakeee
quote:Op woensdag 28 december 2011 15:24 schreef oh-oh het volgende:
Ja die moet ik ook nog steeds es maken, die tik m aans![]()
Je moet taggen met Ramon, zal ik zo wel ff doen![]()
Is wel van Serious Request he
Nooooooh ik wist niet dat Weimaranerpups zo leuk zijn, wat een onnozele smoelen.quote:Op woensdag 28 december 2011 14:48 schreef _Multiply86_ het volgende:
Ik was gisteren weer op bezoek bij de Weimaraner pups..zo lief.![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Hadden ook stand foto's gemaakt van alle pups.
Nee johquote:Op woensdag 28 december 2011 15:47 schreef K.Weenie het volgende:
[..]
Nooooooh ik wist niet dat Weimaranerpups zo leuk zijn, wat een onnozele smoelen.![]()
Neem je er een hondje bij?
Och, zo'n fluwelen viervoeter erbij was niet heel erg geweest toch?quote:Op woensdag 28 december 2011 16:22 schreef _Multiply86_ het volgende:
[..]
Nee joh, een Weimaraner wil ik sowieso niet. Zijn van een vriendin!
Karakter is niet mijn ding en ik heb al een puber van 10 maandenquote:Op woensdag 28 december 2011 18:02 schreef K.Weenie het volgende:
[..]
Och, zo'n fluwelen viervoeter erbij was niet heel erg geweest toch?Komen er wel updates?
quote:Op woensdag 28 december 2011 15:04 schreef Qwea het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Koekjes vangen, favoriete bezigheid![]()
[ afbeelding ]
Omnomnomnomnom
[ afbeelding ]
Ho! Nog 1!
[ afbeelding ]
Hier heb je een pootje, kom maar door met die koekjes!
Ik had alleen even moeten opstaan en de lichten aan moeten doen en niet moeten flitsen en mijn camera beter in moeten stellen. Maar ja, lui he
Mja vind ik buiten nog eens niet zo heel ergquote:Op woensdag 28 december 2011 20:19 schreef Belana het volgende:
fijn dat sammy weer in orde is.
das overigens gewoon een onderdanige houding die hij aanneemt hoor
jah idd, ik weet het. En het is ook stom dat we het doen. Maar het is toch een beetje van jah, zijn huisje enzo, beetje automatismequote:Op donderdag 29 december 2011 09:23 schreef oh-oh het volgende:
Dat is idd niet slim, als Sammy zich laat wegjagen door Max, so be it.
Dat is ook niet sneu voor Sammy of zo hoor, het is frustrerender als je een hond in een positie duwt die hij niet wil of kan handhaven
mja alleen met het eten hebben we echt ingegrepen en echt net zolang tot dat Max het accepteerde dat ze naast elkaar konden eten en dat Max niet de bak van Sammy opeetquote:Op donderdag 29 december 2011 09:28 schreef hugsy33 het volgende:
Idd mensen zijn geneigd om onderdanige honden zielig te vinden maar vaak kun je die rangorde beter in stand houden dat is gewoon de natuur (tenzij het natuurlijk uit de hand dreigt te lopen)
Ik zet Sjon nog steeds met zn eten in de gang, hij mag pas los als de rest klaar is met eten, ik wil niet dat eten voor de andere honden eten stressig is omdat Sjon loopt te stieren.quote:Op donderdag 29 december 2011 09:29 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
mja alleen met het eten hebben we echt ingegrepen en echt net zolang tot dat Max het accepteerde dat ze naast elkaar konden eten en dat Max niet de bak van Sammy opeet
Dat zie je hier ook heel goedquote:Op donderdag 29 december 2011 11:51 schreef hugsy33 het volgende:
Ik hoef tegen Rocky altijd alleen maar te zeggen "wat heeft Rocky gedaan?"
Dan snapt ie dat hij iets heeft gedaan dat niet mag
quote:Op donderdag 29 december 2011 12:00 schreef hugsy33 het volgende:
Hij speelt trouwens ook altijd scheidsrechter als de katten vechten, zodra die lelijk doen tegen elkaar springt Rocky uit z'n mand om ertussen te gaan staan
Mijn bodyguard:
[ afbeelding ]
Doet me denken aan:quote:Op donderdag 29 december 2011 11:51 schreef hugsy33 het volgende:
Ik hoef tegen Rocky altijd alleen maar te zeggen "wat heeft Rocky gedaan?"
Dan snapt ie dat hij iets heeft gedaan dat niet mag
`quote:
Awwww! Is dit een maatje groter?quote:Op donderdag 29 december 2011 14:50 schreef oh-oh het volgende:
[ afbeelding ]
Staat het me?
[ afbeelding ]
Niet te strak bij mn bibs?
[ afbeelding ]
I need some food or attention please!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |