Hiiiiijquote:Op dinsdag 27 december 2011 12:28 schreef gehotseflotst het volgende:
Mist ze die? Is het ontbreken van die kiezen erfelijk of zo? Jeetje![]()
Het fokken is vaak inderdaad bij lange na niet in het voordeel van de honden... alles voor het uiterlijk bij sommige fokkersZo zonde...
Ik schaam mequote:Op dinsdag 27 december 2011 12:39 schreef Messina het volgende:
[..]
Hiiiiij![]()
Alle teven in het nest hebben wel alle kiezen. De andere reu heb ik geen nieuws over
Awww, wat zijn ze lief samen![]()
En die blauwe ogen <3
Och wat geweldig liefquote:Op dinsdag 27 december 2011 12:32 schreef gehotseflotst het volgende:
En geen foto, maar een superschattig filmpje van Shiva met haar grote vriendin![]()
Die twee zijn onafscheidelijk sinds de eerste dag dat Shiva hier was.
Fotooooo'squote:Op dinsdag 27 december 2011 16:14 schreef Burdie het volgende:
Hoi, ik kwam weer eens even buurten in het hondentopic!
Wij hebben inmiddels twee hondjes, er loopt hier een schattige pup van 17 weken rond nu(ook een BC).
De foto van Magic uit de OP doet het niet meer zie ik...
Ik vind ze allebei heeeel erg mooi, en ik vind Shiva ook echt heul mooiquote:Op dinsdag 27 december 2011 17:22 schreef Burdie het volgende:
Magic:
[ afbeelding ]
Puppy Lány:
[ afbeelding ]
En dan?quote:Op dinsdag 27 december 2011 20:11 schreef Burdie het volgende:
Jeetje, wat belachelijk zeg, dat iemand dat doet. Ga je geen aangifte doen?
Dat verhaal heb ik gelezen jaquote:Op dinsdag 27 december 2011 20:13 schreef oh-oh het volgende:
[..]
En dan?
Zelfs als een andere hond jouw hond doodbijt doet de pliesie geen ene kut hoor, het is zo frustrerend....
Welkom Lanyquote:Op dinsdag 27 december 2011 17:22 schreef Burdie het volgende:
Magic:
[ afbeelding ]
Puppy Lány:
[ afbeelding ]
Jezus wat klotequote:Op dinsdag 27 december 2011 18:59 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Koda was gister helemaal in shock, hij lag stokstijf op de grond. Wat een vreselijk debiele vent zeg.
Geen idee, je zou zeggen dat die baasjes van die hond ook zo hun verantwoordelijkheid hadden moeten nemen he ...quote:Op dinsdag 27 december 2011 20:19 schreef Burdie het volgende:
[..]
Dat verhaal heb ik gelezen ja![]()
.
Zou het in dit geval niet uitmaken dat de dader een man is en niet een hond?
Ik ben echt heel blij dat ze bij ons in de buurt niet aan dit soort onzin doen, toch weer een voordeel van wonen in een dorp/wijk waar nooit iets gebeurt.quote:Op dinsdag 27 december 2011 20:25 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Jezus wat klote![]()
Ik gruwel echt van vuurwerk, alleen om dit soort dingen![]()
![]()
Ben straks weer heel blij als het gedaan is met de ellende, want altijd zijn er idioten die het voor je voeten werpen
Er is iets mis gegaan, hij moet blijven.quote:
Sjefkequote:Op dinsdag 27 december 2011 20:35 schreef Bos81 het volgende:
Wat een klootzak met dat vuurwerk..
Ik heb zelf geen hond, maar mijn vader wel.
[ afbeelding ]
Dit is Sjefke een (waarschijnlijke) kruising tussen een Chihuahua en een Yorkshire. Hij zal nu ongeveer 4 jaar zijn.
Telefoonkwaliteit foto, dus niet heel scherp.
Hij is altijd erg blij als ik bij pa ben, eist ook veel aandacht op. Maar ik ga graag met hem wandelen.
Het begon allemaal met een gebroken arm die niet wilde genezen. Daar moest een plaat in. Dat is normaal ongeveer 2 uur werk, en ze waren al vier uur bezig met hem vanmiddag, en het schijnt nog steeds niet goed te zijn dus zeer waarschijnlijk moet hij morgen weer onder narcose.quote:Op dinsdag 27 december 2011 20:38 schreef oh-oh het volgende:
Messina, bah, iets ergs? Mag ie morgen naar huis?
Sjefke in het hondentopicquote:Op dinsdag 27 december 2011 20:35 schreef Bos81 het volgende:
Wat een klootzak met dat vuurwerk..
Ik heb zelf geen hond, maar mijn vader wel.
[ afbeelding ]
Dit is Sjefke een (waarschijnlijke) kruising tussen een Chihuahua en een Yorkshire. Hij zal nu ongeveer 4 jaar zijn.
Telefoonkwaliteit foto, dus niet heel scherp.
Hij is altijd erg blij als ik bij pa ben, eist ook veel aandacht op. Maar ik ga graag met hem wandelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |